Ohquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Je verkoopt de worstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:28 schreef petraa het volgende:
Ik sta er niet bij yeahhhh ik hoor niet bij de histerischekoffiehoekbijdehemavrouwen!!!!![]()
![]()
![]()
Guido ging los geloof ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef j95 het volgende:
Is er gister nog wat spannends gebeurd in de liveshow? Kon maar een halfuurtje kijken..
Ik snap niet waar Laura mee bezig is, die zat gister ook de hele tijd bij Alex..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido ging los geloof ikPoging tot versieren richting Laura. Alex hing om Laura heen.
Op zoek naar hints, het behang is vooral erg intressant geloof ik.
Kussengevecht. En laat slapen (3:00uur)
Beetje dom ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Laura mee bezig is, die zat gister ook de hele tijd bij Alex..
Is het niet zo dat als de missie mislukt ze het geld dat ze kunnen verdienen kwijtraken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje dom ook
Als ze Alex leuk vind, dan moet ze gewoon naar die kamer gaan en zeggen: ik doe er niet meer aan mee, met dat geheim van Guido en mijEr zit toch geen boete op?
volgens mij hebben ze het niet over geld gehad?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als de missie mislukt ze het geld dat ze kunnen verdienen kwijtraken?
Oh, ik dacht dat het een soort missie was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het niet over geld gehad?
Alleen toch dat het hun geheim werd?
Ik heb het eigelijk nog niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Marrije het volgende:
Werkt het aanmelden met zo'n code al, dat je reclamevrij kijkt?
misschien wordt pas bijgewerkt als het op tv is geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef Gia het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die budgetten?
De opdracht van Jurien was toch geslaagd! Hij kreeg er 1000 euro bij. Toch staat op de site van Secret Story zijn budget op 3500. Hebben ze dan die 2500 boete van ???? bij de verkeerde eraf getrokken?
Behalve bij Sofia staan de andere budgetten nog allemaal op 5000 euro.
Klopt dus geen hol van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |