D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
Dr fappen toch een hoop mannen op Guido...Zomaar een terloopse bevinding na deze dag
Ik probeerde het nog een beetje subtiel te brengen maar nu jij het zegt...ik zag dgk erik ook alquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.
We are amongst you.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r posten sowieso een hoop heaumeaux mee, valt mij op.
Die ene had al drie dagen niks gegeten, dus tel uit je winst.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vrijdagavond
Goedenavond allemaal
Ze waren wel al op donderdag in Portugalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die ene had al drie dagen niks gegeten, dus tel uit je winst.
CDP is ook overal bij zeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze waren wel al op donderdag in Portugal
CDP Kan jij bevestigen dat ze er vrijdagavond ingingen?
Ik was er toch bijBij de liveshow
Wij zaten vrijdagavond bij de opname (ik ben zelfs redelijk vaak in beeld zag ik haha) en ze zijn toen alle 15 LIVE het huis ingegaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze waren wel al op donderdag in Portugal
CDP Kan jij bevestigen dat ze er vrijdagavond ingingen?
Ik was er toch bijBij de liveshow
Thxquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij zaten vrijdagavond bij de opname (ik ben zelfs redelijk vaak in beeld zag ik haha) en ze zijn toen alle 15 LIVE het huis ingegaan.
Zit donderdag ook bij de eerste eliminatie
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Goffer de goffer, vanavond de strijd om de afstandsbediening al verloren...
Zit ik naar één of ander verkiezingsdebat met bejaarden te kijken....
Ohquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Je verkoopt de worstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:28 schreef petraa het volgende:
Ik sta er niet bij yeahhhh ik hoor niet bij de histerischekoffiehoekbijdehemavrouwen!!!!![]()
![]()
![]()
Guido ging los geloof ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef j95 het volgende:
Is er gister nog wat spannends gebeurd in de liveshow? Kon maar een halfuurtje kijken..
Ik snap niet waar Laura mee bezig is, die zat gister ook de hele tijd bij Alex..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Guido ging los geloof ikPoging tot versieren richting Laura. Alex hing om Laura heen.
Op zoek naar hints, het behang is vooral erg intressant geloof ik.
Kussengevecht. En laat slapen (3:00uur)
Beetje dom ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Laura mee bezig is, die zat gister ook de hele tijd bij Alex..
Is het niet zo dat als de missie mislukt ze het geld dat ze kunnen verdienen kwijtraken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje dom ook
Als ze Alex leuk vind, dan moet ze gewoon naar die kamer gaan en zeggen: ik doe er niet meer aan mee, met dat geheim van Guido en mijEr zit toch geen boete op?
volgens mij hebben ze het niet over geld gehad?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als de missie mislukt ze het geld dat ze kunnen verdienen kwijtraken?
Oh, ik dacht dat het een soort missie was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het niet over geld gehad?
Alleen toch dat het hun geheim werd?
Ik heb het eigelijk nog niet uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef Marrije het volgende:
Werkt het aanmelden met zo'n code al, dat je reclamevrij kijkt?
misschien wordt pas bijgewerkt als het op tv is geweest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef Gia het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die budgetten?
De opdracht van Jurien was toch geslaagd! Hij kreeg er 1000 euro bij. Toch staat op de site van Secret Story zijn budget op 3500. Hebben ze dan die 2500 boete van ???? bij de verkeerde eraf getrokken?
Behalve bij Sofia staan de andere budgetten nog allemaal op 5000 euro.
Klopt dus geen hol van.
Hmmzzz.... misschien iemand in COS die al betaald heeft? Ik zou het daar eens vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Marrije het volgende:
that's the wat to go CA.
Ik vind die reclame wel irritant, dus ik wil wel betalen. Moet het wel werken.
Op die stream zit toch geen reclame? Ik kijk via http://secretstory.hole1988.nl/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz.... misschien iemand in COS die al betaald heeft? Ik zou het daar eens vragen
Ik wacht tot er maandbedragen ofzo beschikbaar zijn.
geen idee? Ik kan het niet zien op me werk....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Op die stream zit toch geen reclame? Ik kijk via http://secretstory.hole1988.nl/
Die van Gerard is inmiddels wel bijgewerkt, maar die van Jurien staat al sinds gisteren op 3500.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien wordt pas bijgewerkt als het op tv is geweest?
En die pagina's met 4 streams tegelijk trekt je pc of lap niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Marrije het volgende:
that's the wat to go CA.
Ik vind die reclame wel irritant, dus ik wil wel betalen. Moet het wel werken.
misschien heeft hij ook een geheim proberen te raden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Die van Gerard is inmiddels wel bijgewerkt, maar die van Jurien staat al sinds gisteren op 3500.
Raar.
Daar kreeg ik gister wel gewoon reclame om de 5 minutenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En die pagina's met 4 streams tegelijk trekt je pc of lap niet?
Bijvoorbeeld deze: http://www.spixtv.nl/ ?
Daar zit geen reclame tussendoor.
dan loopt het min of meer vast, kan dan niet meer scrollen enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En die pagina's met 4 streams tegelijk trekt je pc of lap niet?
Bijvoorbeeld deze: http://www.spixtv.nl/ ?
Daar zit geen reclame tussendoor.
Ik dacht dat raden de helft van je pot kostte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien heeft hij ook een geheim proberen te raden?
Hij had 5000, kreeg er 1000 bij, en staat nu op 3500 (een fout geraden geheim is 2500 toch)
Ik heb werkelijk geen idee hoor
20min in normaal tempo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang zal je fietsen over 6 km?
Ik gok twintig minuutjes, op relaxte snelheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelang zal je fietsen over 6 km?
Dat is dan wel héél raar, want ik niet. Vandaag niet en gisteren niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kreeg ik gister wel gewoon reclame om de 5 minuten
Ja ga jij dat is uittestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef Laysa het volgende:
Ik ook niet...De paar keren dat ik keek....Misschien moet ik hem langer dan 5 min aan laten staan
Het enige wat hij heeft gezien en dat zelfs maar half is de uitzending tot nu toe....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ga jij dat is uittesten
Hoe vind DK het? Hij zou NIET gaan kijken
Hij vind er dus geen reet aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het enige wat hij heeft gezien en dat zelfs maar half is de uitzending tot nu toe....
En geen reclame hier...alleen maar overloos geklets
Wat een beetje helpt is op het beeld klikken met de rechtermuistoets en de hardwareversnelling uitzetten. En je kunt ook gewoon twee of drie schermpjes stopzetten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan loopt het min of meer vast, kan dan niet meer scrollen enzo
Dat had ik ook. Ik heb sinds gister de automatische updates uitgezet en kan het nu prima bijhouden. Vergeet alleen af en toe dat ik moet F5'en.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan loopt het min of meer vast, kan dan niet meer scrollen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |