quote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
Foto staat niet meer op mn laptop...
Dus u kunt de TT vergeten...
Zoals Vladimir Ilyich Lenin al zei; "Dowjerie - harosho, a kontrol loechshe" of wel "Vertrouwen is goed, controlle is beter"quote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
Foto staat niet meer op mn laptop...
Dus u kunt de TT vergeten...
Welke?quote:
Goed te doen.quote:
alcho...quote:
46%quote:
Zekerquote:
Ook voor je winternummer onder de MOX?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef Pumatje het volgende:
hebben wij ook nog onlangs gedaan in Noorwegen, maar dan met Tanks.
sneeuw zuigt..
Nouja as we speak is dr een compagnie LMB die voor hun nr gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef Pumatje het volgende:
Nope.. gewoon meer spelen in de schneeuw..Noorse skills^drills.
Infanterie basis dingentjes daar o.l.v Noorse infanterie en Nederlanders... en dan met tanks tactisch oefenen en ook leren rijden in sneeuw...
Niet de MOX.
zou ook niets voor mij zijn.
quote:
Dat dus...quote:
quote:
Geen seks voor jou vanavond, meneer!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen seks voor jou vanavond, meneer!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Rave_NL het volgende:
Durf je die drie stoten seks te noemen?
Alleen goed als schijtirritante ringtone...quote:
Ik kwam dan ook niet verder dan 22 seconden.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geleden geleerd om elke muziekvideo die hier gepost word te wantrouwen en bovenal niet op te klikken..
dat nummer is nog geen week oud johquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geleden geleerd om elke muziekvideo die hier gepost word te wantrouwen en bovenal niet op te klikken..
quote:
Als je goed luisterd is dat ook het liedje/song welke gebruikt word in The Godfatherquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke cultuur? Is het iets Braziliaans ofzo?
Rave het zowieso geen smaakquote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan nog liever die Dance taaiaap van Rave...
Kijk, die ken ik dan weer wel.quote:
Nou, dan heb ik wsl geen fantasie...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je goed luisterd is dat ook het liedje/song welke gebruikt word in The Godfather
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Erwin, je was afgelopen week nog op TV. Op tanks eieren bakkende moffen in de woestijn, en dat in kleur.
DC-onwaardige infidel...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan nog liever die Dance taaiaap van Rave...
spellings naziquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso.
En kijk wie dit zegt...__!
Jij moet er nog aan doen, als ik met bloemen aan kom dan denkt ze dat ik wat goed te maken heb...quote:
Opzich lekker makelijk is vanaf morgen een weekje op oefeningquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oja, nieuwe prille liefde. Good luck haha!
Eén van de weinige momenten waarop ik je gelijk moet gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso.
En kijk wie dit zegt...__!
Vanaf morgen.. Had je dus vanavond iets moeten regelenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Opzich lekker makelijk is vanaf morgen een weekje op oefening
Vanaf haar is het halfuurtje naar ermelo vanaf hier een uurtje of meer. en ik moet morgen ook werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Vanaf morgen.. Had je dus vanavond iets moeten regelen.
Moet ik jou op jouw vaudten terecht gaan wijzen lieve schat?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eén van de weinige momenten waarop ik je gelijk moet geven
Dat je vandaag geen sex heb oke, maar rek het nou niet naar een week pikstraf ERquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou op jouw vaudten terecht gaan wijzen lieve schat?
+1quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat je vandaag geen sex heb oke, maar rek het nou niet naar een week pikstraf ER
Afknapper... vrouwen verwachten iets op valentijn, vooral van hun prille liefjequote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vanaf haar is het halfuurtje naar ermelo vanaf hier een uurtje of meer. en ik moet morgen ook werkenMaak het volgend weekend wel goed hoor.
Nou op haar smaak in ieder geval niet, aangezien ze voor jou gekozen heeft..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou op jouw vaudten terecht gaan wijzen lieve schat?
Ah... de woorden van iemand zonder vriendin/ love interest.quote:
HO STOP. Waarom maken vrouwen dr altijd iets verplichts van?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Afknapper... vrouwen verwachten iets op valentijn, vooral van hun prille liefje
Dar heeft zij zichzelf alleen maar meequote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat je vandaag geen sex heb oke, maar rek het nou niet naar een week pikstraf ER
Excuus om te zeiken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HO STOP. Waarom maken vrouwen dr altijd iets verplichts van?
Jawehel maar die zit in griekenland! Heb je die soap gemist ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah... de woorden van iemand zonder vriendin/ love interest.
Omdat vrouwen die verliefd zijn, of een vriendje hebben er vaak iets romantisch van maken.. Het is commercieel klote gedoe, maar het werkt goed op de vrouwquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HO STOP. Waarom maken vrouwen dr altijd iets verplichts van?
Ik steun je hoor Vrons!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah... de woorden van iemand zonder vriendin/ love interest.
Nee, ik denk het niet. We hebben sinds 3 jaar afgesproken om niets te doen met Valentijn en dat gaat al jaren goedquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vanaf haar is het halfuurtje naar ermelo vanaf hier een uurtje of meer. en ik moet morgen ook werkenMaak het volgend weekend wel goed hoor.
doet jou ongedouchede bunzing nog wat liefs voor je?
Gelukkig hebben ER en ik besproken niks te doen op de dag zelf of dit weekend (te druk in de restaurants, te klef blabla)... Ergens deze week gaan we nog wel uit eten maar dat heeft een andere redenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat vrouwen die verliefd zijn, of een vriendje hebben er vaak iets romantisch van maken.. Het is commercieel klote gedoe, maar het werkt goed op de vrouw
Och, en als ze er commentaar op heeft zegt je toch gewoon dat het haar eigen schuld is, omdat zij vertrekt op valentijnsdagquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
doet jou ongedouchede bunzing nog wat liefs voor je?
Ik haat soaps.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawehel maar die zit in griekenland! Heb je die soap gemist ofzo?
Was eigenlijk meer een vronsky bash festquote:
Sowieso..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Och, en als ze er commentaar op heeft zegt je toch gewoon dat het haar eigen schuld is, omdat zij vertrekt op valentijnsdag![]()
Sorry Rave, inkoppertje
Vouw jij zijn pak op???quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. We hebben sinds 3 jaar afgesproken om niets te doen met Valentijn en dat gaat al jaren goed. Geen scheve verwachtingen en teleurstellingen. Ik heb een briefje tussen zijn kleren gestopt, dus die vindt hij waarschijnlijk morgenochtend en daar houdt het dan mee op
.
Nee dudequote:
Dat je vertrekt of vindt ze valentijnsdag niets?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso..
Nouja, de nieuwe vind het anders ook niks..
Ik weiger er een cent aan uit te geven maar ik weet ook dat zo'n hopeloze romanticus als ik punten scoren op zo'n dag..quote:
Schatje je moet zo weg, ga je nog wel ff een plasje doen?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee dude, ik heb het in zijn tas, tussen zijn kleding gelegd toen hij zijn pre-vertrek plas deed.
Verwen jij al je poezen toch wat extra..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Maitje het volgende:
Ach, valentijn is leuk voor nieuwe stelletjes of datende mensen.. meer niet
Anders doe je gewoon net zoiets als EllaN... een kleine geste.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weiger er een cent aan uit te geven maar ik weet ook dat zo'n hopeloze romanticus als ik punten scoren op zo'n dag..
+kan?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weiger er een cent aan uit te geven maar ik weet ook dat zo'n hopeloze romanticus als ik punten scoren op zo'n dag..
Goed bezig cynische luiquote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Schatje je moet zo weg, ga je nog wel ff een plasje doen?
Ik doe bijna 3 en pis pas op de plaats van bestemming.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Goed bezig cynische lui. Het is op zich niet meer dan normaal dat je ff gaat pissen voor je 2u op weg gaat.
Dat eerste. Maar goed, dan kan ze daar alvast aan wennen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:55 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dat je vertrekt of vindt ze valentijnsdag niets?
Ah, in plaats van een potje verpissen is het nu "wie heeft de grootste blaas"?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik doe bijna 3 en pis pas op de plaats van bestemming.
Wat ben je ook een heerlijke, mannelijke, stoere baasquote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verwen jij al je poezen toch wat extra..
Meid, dat heeft pappi al lang en breed voor elkaar...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon net zoiets als EllaN... een kleine geste.
Het wentquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar goed, dan kan ze daar alvast aan wennen.
En voor jou en Ellan, went dat eigenlijk wel?
Nicequote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Meid, dat heeft pappi al lang en breed voor elkaar...
Komt die stoma toch nog van pas!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Buurmanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Rave je heb toch niet zo'n deeltijd vriendin he die je deelt met de buurman ofzo?
Nee, maar ik moet wel elk uur bijbetalen..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Rave je heb toch niet zo'n deeltijd vriendin he die je deelt met de buurman ofzo?
Hey pindaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey pinda
Gaan we morgen lekker aan de pisang goreng, gadu-gadu, petjil, sajour lodeh, rendang en rijst...
Snap ik. Ik denk juist doordat het geen vanzelfsprekendheid is dat je elkaar ziet de relatie alleen maar sterker wordt en leuker blijft.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het went. Het wordt niet per se minder rot, maar je leert er wel beter mee omgaan. Ik vind het, dare I say it, eigenlijk ook wel fijn af en toe
.
Ik pak mijn tas na het pissen in, kwestie van een halve minuut.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke, mannelijke, stoere baas.
vrouwmens en kinders lijkt mequote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pak mijn tas na het pissen in, kwestie van een halve minuut.
Nee, zonder gekheid, mijn prio's liggen ff anders. Tas inpakken is bij mij de laatste actie voordat ik vertrek.
Zit een kern van waarheid in. Het onverwachte maakt een relatie mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik. Ik denk juist doordat het geen vanzelfsprekendheid is dat je elkaar ziet de relatie alleen maar sterker wordt en leuker blijft.
Ja preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik. Ik denk juist doordat het geen vanzelfsprekendheid is dat je elkaar ziet de relatie alleen maar sterker wordt en leuker blijft.
AH er wordt wel geplast dus!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pak mijn tas na het pissen in, kwestie van een halve minuut.
Nee, zonder gekheid, mijn prio's liggen ff anders. Tas inpakken is bij mij de laatste actie voordat ik vertrek.
En geloof me, na verloop van tijd vechten jullie elkaar de tent uit als jullie langer als 3 weken bijelkaar zijn. Ik weet hoe het is.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het went. Het wordt niet per se minder rot, maar je leert er wel beter mee omgaan. Ik vind het, dare I say it, eigenlijk ook wel fijn af en toe
.
Dat kan ik me echt helemaal voorstellenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En geloof me, na verloop van tijd vechten jullie elkaar de tent uit als jullie langer als 3 weken bijelkaar zijn. Ik weet hoe het is.
How sweetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar goed, dan kan ze daar alvast aan wennen.
En voor jou en Ellan, went dat eigenlijk wel?
Haha, ik geloof je gelijk! Maar we hebben ondertussen al zoveel overleefd, daar vinden we dan vast ook wel weer een oplossing voorquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En geloof me, na verloop van tijd vechten jullie elkaar de tent uit als jullie langer als 3 weken bijelkaar zijn. Ik weet hoe het is.
Echt, en nu ga ik ff op de serieus mode (doe ik niet al te vaak) maar nu lijkt het me wel een goed moment. Het probleem is dat ik (wij) als militair en boordplaatser/ binnenslaper er een heel eigen leven op na houden, komt bij dat militairen over het algemeen (in mijn geval dan) wat makkelijker denken over de zg. "problemen" dan dat ze er thuis over denken. Kijk, thuis maken ze zich druk over een niet afgeplinte vloer oid, dan denk ik weer wees blij dat er een vloer ligt, ik lag op het zand van moeder aarde, dus die kutplint komt nog wel een keer... etc. Gewoon simpele dingen waar ik me nog geen moment druk om zou maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt helemaal voorstellen. Dat is weer een heel nieuwe kunst die geleerd moet worden.
Onderzoek, colleges, werken, sporten, stappen en vriendinnetjes date en heel misschienquote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef EllaN het volgende:
Wat staat er voor de rest op de planning deze week?
Amen!!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt, en nu ga ik ff op de serieus mode (doe ik niet al te vaak) maar nu lijkt het me wel een goed moment. Het probleem is dat ik (wij) als militair en boordplaatser/ binnenslaper er een heel eigen leven op na houden, komt bij dat militairen over het algemeen (in mijn geval dan) wat makkelijker denken over de zg. "problemen" dan dat ze er thuis over denken. Kijk, thuis maken ze zich druk over een niet afgeplinte vloer oid, dan denk ik weer wees blij dat er een vloer ligt, ik lag op het zand van moeder aarde, dus die kutplint komt nog wel een keer... etc. Gewoon simpele dingen waar ik me nog geen moment druk om zou maken.
Ook als je wat langere tijd weg bent en je moet je thuis opeens aanpassen aan een stramien wat je maandenlang niet gevolgd hebt.
Ach, ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
quote:
Ik ben best begrijpen dat je dat lekker vind..quote:En wennen.. tja.. ik denk dat EllaN daar beter antwoord op kan geven. Mijnis al een tijdje niet meer voor lange tijd weggeweest maar wij wonen niet samen EN 200km van elkaar vandaan, dus we zijn het iig gewend om elkaar niet dagelijks om elkaar heen te hebben. Dat maakt de tijd samen alleen maar extra leuk. Belangrijk is het wel dat zij echt haar eigen leven heeft/houdt, want het is voor haar alleen maar nodeloos zwaar als degene waar zij afhankelijk van is, voor weken weg is. Ik vind het stiekem ergens heerlijk: zou niet kunnen wennen aan een man die iedere avond op de bank naast me zit en waarbij iedere week er hetzelfde uit zou zien.
Have fun!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Ik ben best begrijpen dat je dat lekker vind..
Je weet immers pas wat je hebt op het moment dat je het moet gaan missen.
Enfin, lui.ik ga nu echt pitten.
Misschien tot snel, en anders tot eind maart..
Ayo
Ja, ik kan het me echt voorstellen. Het is ineens een ander leven waar je instapt als het ware. Ik heb ook genoeg verhalen gehoord van "strijd" tussen hem en haar, omdat hij ineens het gezinsleven weer in stapt en misschien sommige dingen wilt veranderen en dat het haar dan compleet in het verkeerde keelgat schiet want "het gaat al jaren zo, maar weet jij veel want jij was er niet en hoe ik het heb geregeld is prima".quote:Op maandag 14 februari 2011 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt, en nu ga ik ff op de serieus mode (doe ik niet al te vaak) maar nu lijkt het me wel een goed moment. Het probleem is dat ik (wij) als militair en boordplaatser/ binnenslaper er een heel eigen leven op na houden, komt bij dat militairen over het algemeen (in mijn geval dan) wat makkelijker denken over de zg. "problemen" dan dat ze er thuis over denken. Kijk, thuis maken ze zich druk over een niet afgeplinte vloer oid, dan denk ik weer wees blij dat er een vloer ligt, ik lag op het zand van moeder aarde, dus die kutplint komt nog wel een keer... etc. Gewoon simpele dingen waar ik me nog geen moment druk om zou maken.
Ook als je wat langere tijd weg bent en je moet je thuis opeens aanpassen aan een stramien wat je maandenlang niet gevolgd hebt.
Onderzoek, colleges, werken, sporten, uit eten met vriendinnenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:21 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Onderzoek, colleges, werken, sporten, stappen en vriendinnetjes date en heel misschiennog even zien als hij terug komt uit de sneeuw.
En bij jou?
Succes in het hoge noorden!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:22 schreef Rave_NL het volgende:
Misschien tot snel, en anders tot eind maart..
Ayo
Laat ik voorop stellen dat je het samen moet doen, en je moet beide niet te beroerd zijn om concessies te doen. Ik heb soms het idee dat als ik thuis kom er geen kut van klopt (hou ik wijselijk mijn mond). Maar andersom moet het ook niet zo zijn dat als ik een poot over de drempel zet dat ze zegt: "Hey, nu is het jou pakkie an".quote:Op maandag 14 februari 2011 00:26 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me echt voorstellen. Het is ineens een ander leven waar je instapt als het ware. Ik heb ook genoeg verhalen gehoord van "strijd" tussen hem en haar, omdat hij ineens het gezinsleven weer in stapt en misschien sommige dingen wilt veranderen en dat het haar dan compleet in het verkeerde keelgat schiet want "het gaat al jaren zo, maar weet jij veel want jij was er niet en hoe ik het heb geregeld is prima".
Ik denk er ook echt totaal niet licht over en besef me dat dit echt een uitdaging gaat worden. Vooral als er kinderen bij komen kijken denk ik.
Het is voor mij nog wel ver weg met mijn jonge jaren, maar ik hou het in mijn achterhoofd. Alle adviezen zijn dan ook zeer welkom als het ooit weer ter sprake komt.
Stort je hart maar uit hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
ga jij je dm's eerst eens lezen !!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten, Lotusss en ik gaan onder zeil!
En dan gaat het om geven en nemen, thuis slaan we bij ons bij wijze van spreken wel eens de hersens in om in mijn ogen onzin zooi. Maar het is begrijpelijk, zij vindt bv de WC maar knudde omdat er bruine tegels in zitten, terwijl ik denk, goh ik kan zitten.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Stort je hart maar uit hoor![]()
Nee, zonder gekheid. Ik heb het ook gezien bij een vriend van me: alles was leuk en aardig toen hij nog in dienst zat, nu stapt hij het burgerleven in en alles knalt uit elkaar. Hij kan zich niet voegen naar haar manier van doen en omgekeerd.
Ik wil elke dag wel thuis zijn, maar ja de hypotheek moet ook betaald worden.quote:Hoewel wij nog in de startblokken staan (wel uitzendingen en lange oefeningen maar niet samen een huishouden delen), hoop ik dat wij elkaar wat bovenstaande betreft in de toekomst in balans zullen houden. Ik heb best begrip voor het feit dat hij bepaalde zaken niet als problemen ziet, maar het gaat mij te ver om al mijn wensen en eisen ineens overboord te zetten omdat meneer het anders heeft meegemaakt. Gelukkig heeft dat tot op heden nog niet voor problemen gezorgd omdat hij ook geen binnenslaper meer is en zijn eigen, doordeweekse huishouden runt (nog steeds 200km hier vandaan maargoed..).
Niettemin neem ik jouw raad graag ter harte, maar vraag me wel oprecht af hoe dat dan nu thuis gaat? Er komt toch een moment dat je wel doordeweeks thuis moet/wilt zijn? Of..?
Ja, het zoeken van een balans lijkt me in het begin vooral erg stressvol voor beiden. Ach, mensen kunnen zich van alles afvragen en allerlei oordelen hebben. Uiteindelijk zit er niemand in de relatie behalve de mensen die er in zitten en zijn zij degenen die het moeten laten werken hoe dan ookquote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat je het samen moet doen, en je moet beide niet te beroerd zijn om concessies te doen. Ik heb soms het idee dat als ik thuis kom er geen kut van klopt (hou ik wijselijk mijn mond). Maar andersom moet het ook niet zo zijn dat als ik een poot over de drempel zet dat ze zegt: "Hey, nu is het jou pakkie an".
Nu heb ik misschien de mazzel gehad dat ik mijn vriendin leerde kennen in mijn KMS periode (pauzeloos op pad) maar toch. Het moet van beide komen.
Hoeveel collega's zijn nu al niet bij mij gekomen die kwamen zeuren hoe ik dat wel niet vol hield als binnenslaper. Nou, hoe houdt jouw vrouw het uit als jij op oefening bent en hoe hou jij het ZELF uit? Dan is het vaak een beetje stil.
Die balans is niet alleen in het begin moeilijk, die blijft moeilijk. En die wordt nog veel moeilijker met kinderen. Ik wil je absoluut niet van je geliefde af praten, maar je moet er wel 100% achter staan, en dan bedoel ik van beide kanten!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, het zoeken van een balans lijkt me in het begin vooral erg stressvol voor beiden. Ach, mensen kunnen zich van alles afvragen en allerlei oordelen hebben. Uiteindelijk zit er niemand in de relatie behalve de mensen die er in zitten en zijn zij degenen die het moeten laten werken hoe dan ook.
Tja.. zo simpel kan het zijn natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:47 schreef AchJa het volgende:
Ik wil elke dag wel thuis zijn, maar ja de hypotheek moet ook betaald worden.
Ik vind het fijn om het zo duidelijk een keer te horenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die balans is niet alleen in het begin moeilijk, die blijft moeilijk. En die wordt nog veel moeilijker met kinderen. Ik wil je absoluut niet van je geliefde af praten, maar je moet er wel 100% achter staan, en dan bedoel ik van beide kanten!
Als je het hier niet kwijt wil mag je ook een PM doen hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:57 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Tja.. zo simpel kan het zijn natuurlijk.
Ik had een heel verhaal getypt maar zet het nog even niet neer. Moet over dit onderwerp zelf eerst eens even goed nadenken.
En dat weet ik zo net nog niet (althans, dat maak ik mezelf dan weer wijs) kijk bv naar de koopvaardij etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef Thaboel het volgende:
Blijft gewoon een moeilijk onderwerp. En vooral dit onderwerp is voor iemand buitenaf niet te begrijpen denk ik.
Koopvaardij is het toch vaak kinders in een internaat en pa en moe saampjes varen of zie ik fout? Dat beeld heb ik er namelijk altijd van gehad.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat weet ik zo net nog niet (althans, dat maak ik mezelf dan weer wijs) kijk bv naar de koopvaardij etc.
truste!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef EllaN het volgende:
Ik ga slapen dame en heren. In ieder geval weer met wat denkvoer en wijsheid rijker
.
En dat gun ik je absoluut!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om het zo duidelijk een keer te horen. Ik kan alleen maar waarderen een goed beeld van wat komen gaat in mijn hoofd te krijgen in plaats van een romantische rozenkleur en maneschijn visie. Ik kan wel zeggen dat ik er nu nog steeds 100% achter sta en voor zo ver ik weet
dat ook doet. Hopelijk kunnen we samen een mooie toekomst opbouwen en aankleden
.
Truste!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef EllaN het volgende:
Ik ga slapen dame en heren. In ieder geval weer met wat denkvoer en wijsheid rijker
.
Dat is de binnenvaart. Koopvaardij is buitenwater.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Koopvaardij is het toch vaak kinders in een internaat en pa en moe saampjes varen of zie ik fout? Dat beeld heb ik er namelijk altijd van gehad.
Niemand begrijpt dat. En ze begrijpen dat zeker niet in mijn buurtje.quote:Maar bedoel meer kantoorfamilie's zullen een relatie zoals jullie hebben nooit echt goed begrijpen
Zo zit ik nu naar het schaatsen te kijken en dan denk ik dat ook idd: die mannen zijn ook altijd van weken van huis en een relatie moet vrijwel geheel ingericht worden naar hun sportieve leven (trainingen, wedstrijden etc). Zo is het met een militair eigenlijk ook, al zit er dan nog een iets rauwer rondje aan soms.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat weet ik zo net nog niet (althans, dat maak ik mezelf dan weer wijs) kijk bv naar de koopvaardij etc.
Containerboten moet ik dan aan denken?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is de binnenvaart. Koopvaardij is buitenwater.
Is zo'n vrouwendingetjequote:Op maandag 14 februari 2011 01:13 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Zo zit ik nu naar het schaatsen te kijken en dan denk ik dat ook idd: die mannen zijn ook altijd van weken van huis en een relatie moet vrijwel geheel ingericht worden naar hun sportieve leven (trainingen, wedstrijden etc). Zo is het met een militair eigenlijk ook, al zit er dan nog een iets rauwer rondje aan soms.
Op de rest van het onderwerp kom ik misschien nog wel terug in een PM, AchJa. Maar ik ken mezelf en soms maak ik me zelf alleen maar gek met allerlei gedachtes die vrijwel nergens op gestaafd zijn.
Ze heeft een prachtig lichaam maar waar moeten we haar van kennen dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder interessant
Alles het nodig is, dan stuur ik je een PMquote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef AchJa het volgende:
Ik moet nu echt gaan snurken, anders zit ik morgen weer stuk (btw, waar is Clan?)
Ik wil best nog doorbomen over het eea doe maar een PM dan.
Truste!
Ja idd we gaan toch niet meemaken dat de sgtmj overleden is he?!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:19 schreef AchJa het volgende:
Ik moet nu echt gaan snurken, anders zit ik morgen weer stuk (btw, waar is Clan?)
Ik wil best nog doorbomen over het eea doe maar een PM dan.
Truste!
Haha.. goh, ik had al zon vermoeden ja! Ze mag er trots op zijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja idd we gaan toch niet meemaken dat de sgtmj overleden is he?!
@ SG ze stond op de voorpagina van een hele slechte krant. En met die 2talenten van dr is ze een week ofzo bekent geweest
Stond na een of andere nieuwjaarsduik eens op de voorpagina van een krant, en aangezien ze niet wisten wie het was is die foto toen ook geregeld langsgekomen in allerlei tv-programmas enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 01:17 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtig lichaam maar waar moeten we haar van kennen dan?
Nee helaas! Dit is er gelukkig wel 1tje met dr een grote bekquote:Op maandag 14 februari 2011 01:23 schreef Royyy het volgende:
Truste AchJa!
[..]
Stond na een of andere nieuwjaarsduik eens op de voorpagina van een krant, en aangezien ze niet wisten wie het was is die foto toen ook geregeld langsgekomen in allerlei tv-programmas enzo![]()
Maar hoezo kom je daar opeens mee Thaboel, je gaat toch niet vertellen dat dat je nieuwe vriendin is he?
In dat geval moeten we even een kaartje sturen!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:26 schreef Royyy het volgende:
Zei Clan niet laatst dat hij binnenkort een operatie had, iets aan zijn nieren? Misschien dat dat nu is?
Ik ga eventjes het forum doorspitten!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
In dat geval moeten we even een kaartje sturen!
[DEF] SC#130 De dichte deur!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik ga eventjes het forum doorspitten!
Ok, duidelijk. Mocht hij idd geopereerd zijn: beterschap Clan!quote:
MOET WEL!quote:
Ik zit zwaar aan de tosti's hierzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef Thaboel het volgende:
Lekker rustig dagje! Ff een bamisoepje naar binnen werken
toch geen zin in school?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:41 schreef Thaboel het volgende:
Tosti kaas met ketchup! Morgen trouwens weer ff met defensie bellen of ze me toch heel misschien op een functie kunnen drukken
Ik heb morgen ook een gesprek met ze in Amersfoort.. word blijkbaar in de belangstellendenbank gedonderd en ze gaan m'n keuringsresultaten bewaren schijnbaar.. nog niet te vroeg juichen dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:41 schreef Thaboel het volgende:
Tosti kaas met ketchup! Morgen trouwens weer ff met defensie bellen of ze me toch heel misschien op een functie kunnen drukken
Wat dat betreft vind ik het ook jammer dat er geen VFB meer is voor de POST. Anders zou ik dus in principe een positieve VFB hebben mocht ik de POST niet halen, dat zou weer een hoop tijd schelen bij een nieuwe sollicitatie. En als ik de POST goed afsluit en ik word toch niet aangenomen heb ik nog niks natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een gesprek met ze in Amersfoort.. word blijkbaar in de belangstellendenbank gedonderd en ze gaan m'n keuringsresultaten bewaren schijnbaar.. nog niet te vroeg juichen dus.
(Zou eigenlijk worden verwijdert volgende maand.)
Betekend dat ik dan alleen nog een contract zou moeten tekenen en het is goed.
oh jawel hoor maar ik heb nog een geldige amo en een droom opgeven klinkt makelijker dan dat het is. En navragen kan geen kwaat tochquote:
alle opties openhouden natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh jawel hoor maar ik heb nog een geldige amo en een droom opgeven klinkt makelijker dan dat het is. En navragen kan geen kwaat toch
Valentijn -_-quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef EllaN het volgende:
Zo maar eens mezelf opdoffen voor HET valentijnsdiner.
quote:
Ben je toch nog ergens klaar mee...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef Vronsky het volgende:
Valentijnsdag
Ben echt volledig klaar met die meuk
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet zo zeer iets met Valentijn, maar ik vind het anti-valentijn net zo onzinnig. Mensen die zich helemaal kwaad maken, omdat het een commercieel geneuzel is. Ok, what else is new met feestdagen
.
Okquote:Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef Vronsky het volgende:
EllaN, gaat mij ergens anders over,dat commerciële aspect boeit me weinig verder.
quote:
ja las het ookal terug. Sorry guys! Het is idd een hele erge foutquote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oké, deze ben ik dus echt nog nooit tegengekomen.
Nee, met de afwas, maar die is nu klaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef AchJa het volgende:
Iedereen druk met Valentijns bloemetjes, etentjes en andere cadeautjes?
Heerlijk op mn bed met een kop thee. Zo eens het thuisfront berichtenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef AchJa het volgende:
Iedereen druk met Valentijns bloemetjes, etentjes en andere cadeautjes?
Je hebt geen vaatwasser?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, met de afwas, maar die is nu klaar.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Maitje het volgende:
@achja
Nee.. Er was vandaag zelfs een vrouw op het werk die mijn fijne valentijnsdag wenste. Ik heb er aangekkeken :} en een fijne dag toegewenst... Gek mens
Ik ben de vaatwasser..quote:
quote:
Doet me denken aan de KMA. Stonden we netjes op bijzonder appel op de KMA, schalt dit opeens over de parade. Kon een grote grijns op mn gezicht niet verbergen, maar er waren er genoeg die dit niet konden waarderen.quote:
Het KIM zit toch echt in Den Helder.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef solidworks het volgende:
[..]
Doet me denken aan de KMA. Stonden we netjes op bijzonder appel op de KMA, schalt dit opeens over de parade. Kon een grote grijns op mn gezicht niet verbergen, maar er waren er genoeg die dit niet konden waarderen.
Daarom ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het KIM zit toch echt in Den Helder.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Als je als vent alleen thuis bent kun je nooit veel afwas hebben... Melk en yoghurt worden gedronken uit pak, brood wordt gesmeerd op het aanrecht en uit de hand opgegeten, de bakpan wordt schoongemaakt met een stuk wc papier en alles wat warm gegeten dient te worden zit al in/op plastic, dus het kan hooguit een lepel zijn. (ja met de steel kun je prima boter en pindakaas op je brood smeren)
Die komt iig niet meer aan mijn kassaquote:
Veul werk hoor, zo'n lepel!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Als je als vent alleen thuis bent kun je nooit veel afwas hebben... Melk en yoghurt worden gedronken uit pak, brood wordt gesmeerd op het aanrecht en uit de hand opgegeten, de bakpan wordt schoongemaakt met een stuk wc papier en alles wat warm gegeten dient te worden zit al in/op plastic, dus het kan hooguit een lepel zijn. (ja met de steel kun je prima boter en pindakaas op je brood smeren)
bakpan schoonmaken? Scheel margarine johquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk, maar als ik daar een peperburger in knikker dan wordt het na 3 weken wel een keer tijd!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
bakpan schoonmaken? Scheel margarine joh
Hebben ze de wiet voor de drugs of voor de vezel? Of beide?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef AchJa het volgende:
Zit ik weer ff mijn A'stan foto's door te bladeren, ik moet nog steeds lachen om deze... Wiet zover het oog kan reiken...![]()
En trok 'ie dat nog een beetje?quote:[ afbeelding ]
Achterste vent ben ik, de vent voor mij was een sportspier, die wilde ook een keer mee op patrouille... "Jij bent van de sport dus sterk! Hier heb je de radio!"
Ik ook niet, heb het 1 keer geprobeerd (met een ernstig lamme harses) toen stonden ze bijna aan mijn bed met de AED... Ze dachten dat ik doodging...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Maitje het volgende:
Wel mooie foto achja
Maarum.. ik rook geen wiet.. 1x gedaan en ik dacht dat ik incontinent werd
Laten we voorop stellen dat ze van die vezel nooit gehoord hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef jankaas020 het volgende:
Hebben ze de wiet voor de drugs of voor de vezel? Of beide?
Hij zat wel een beetje serieus kapot na de patrouille... Heb ik ook een foto van, maar daar is hij herkenbaar in beeld, dus wordt niet geplaatst.quote:En trok 'ie dat nog een beetje?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het 1 keer geprobeerd (met een ernstig lamme harses) toen stonden ze bijna aan mijn bed met de AED... Ze dachten dat ik doodging...
Kun je niet wat mooie plaatjes posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kun je niet wat mooie plaatjes posten?
FF kijken, hold on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Thaboel het volgende:
Oh god maitje is alweer aan het soppen
Samen met dan?quote:
Verveling en nicotine tekort doen rare dingen met me.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te plagen right?
Dan ga je je collega maar pestenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verveling en nicotine tekort doen rare dingen met me.
Ben niet auf het werk en moeders heeft chocolade voor me gehaald dus die gaan we eventjes niet pestenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan ga je je collega maar pestenof je moeder
Heb je geen zusje?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben niet auf het werk en moeders heeft chocolade voor me gehaald dus die gaan we eventjes niet pesten
Ik heb een homofiel broertje (serieusquote:
die kan je zeker pesten (grappen en grollen natuurlijk)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb een homofiel broertje (serieus) telt dat ook?
Ow ik heb er ook 1... koppelen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb een homofiel broertje (serieus) telt dat ook?
Deal, alleen dit homotje ligt 'ziek' op de bank waardoor er godver geen loempia's meer waren na werk... Strak even ze bed afhalen denk ikquote:
Ik heb ook zo'n luie hond. 17 jaar en niet willen werken, alleen maar dronken worden en lui achter je computertje zitten..quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deal, alleen dit homotje ligt 'ziek' op de bank waardoor er godver geen loempia's meer waren na werk... Strak even ze bed afhalen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n luie hond. 17 jaar en niet willen werken, alleen maar dronken worden en lui achter je computertje zitten..deze is 15, altijd pijntjes.. Na mn eindoefening ging ik hem ff knuffelen met mn camosmoeltje en een weekje niet douchen. Godver heel de kazerne wist dat ze er wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
deze is 15, altijd pijntjes.. Na mn eindoefening ging ik hem ff knuffelen met mn camosmoeltje en een weekje niet douchen. Godver heel de kazerne wist dat ze er was
Alleen de rust kan je redden!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Maitje het volgende:
Achjaa!!! Leef je nog of ken je je foto;s niet vinden
Oke.. Ik ben ook zooo ongeduldigquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen de rust kan je redden!!!!
Ik ben bezig!
Durf op te schieten smj!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen de rust kan je redden!!!!
Ik ben bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |