quote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kun je niet wat mooie plaatjes posten?
FF kijken, hold on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef Thaboel het volgende:
Oh god maitje is alweer aan het soppen
Samen met dan?quote:
Verveling en nicotine tekort doen rare dingen met me.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te plagen right?
Dan ga je je collega maar pestenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Verveling en nicotine tekort doen rare dingen met me.
Ben niet auf het werk en moeders heeft chocolade voor me gehaald dus die gaan we eventjes niet pestenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan ga je je collega maar pestenof je moeder
Heb je geen zusje?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben niet auf het werk en moeders heeft chocolade voor me gehaald dus die gaan we eventjes niet pesten
Ik heb een homofiel broertje (serieusquote:
die kan je zeker pesten (grappen en grollen natuurlijk)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb een homofiel broertje (serieus) telt dat ook?
Ow ik heb er ook 1... koppelen?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb een homofiel broertje (serieus) telt dat ook?
Deal, alleen dit homotje ligt 'ziek' op de bank waardoor er godver geen loempia's meer waren na werk... Strak even ze bed afhalen denk ikquote:
Ik heb ook zo'n luie hond. 17 jaar en niet willen werken, alleen maar dronken worden en lui achter je computertje zitten..quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deal, alleen dit homotje ligt 'ziek' op de bank waardoor er godver geen loempia's meer waren na werk... Strak even ze bed afhalen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n luie hond. 17 jaar en niet willen werken, alleen maar dronken worden en lui achter je computertje zitten..deze is 15, altijd pijntjes.. Na mn eindoefening ging ik hem ff knuffelen met mn camosmoeltje en een weekje niet douchen. Godver heel de kazerne wist dat ze er wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
deze is 15, altijd pijntjes.. Na mn eindoefening ging ik hem ff knuffelen met mn camosmoeltje en een weekje niet douchen. Godver heel de kazerne wist dat ze er was
Alleen de rust kan je redden!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:52 schreef Maitje het volgende:
Achjaa!!! Leef je nog of ken je je foto;s niet vinden
Oke.. Ik ben ook zooo ongeduldigquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen de rust kan je redden!!!!
Ik ben bezig!
Durf op te schieten smj!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen de rust kan je redden!!!!
Ik ben bezig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |