quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Maitje het volgende:
@achja
Nee.. Er was vandaag zelfs een vrouw op het werk die mijn fijne valentijnsdag wenste. Ik heb er aangekkeken :} en een fijne dag toegewenst... Gek mens
Ik ben de vaatwasser..quote:
quote:
Doet me denken aan de KMA. Stonden we netjes op bijzonder appel op de KMA, schalt dit opeens over de parade. Kon een grote grijns op mn gezicht niet verbergen, maar er waren er genoeg die dit niet konden waarderen.quote:
Het KIM zit toch echt in Den Helder.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:00 schreef solidworks het volgende:
[..]
Doet me denken aan de KMA. Stonden we netjes op bijzonder appel op de KMA, schalt dit opeens over de parade. Kon een grote grijns op mn gezicht niet verbergen, maar er waren er genoeg die dit niet konden waarderen.
Daarom ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het KIM zit toch echt in Den Helder.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Als je als vent alleen thuis bent kun je nooit veel afwas hebben... Melk en yoghurt worden gedronken uit pak, brood wordt gesmeerd op het aanrecht en uit de hand opgegeten, de bakpan wordt schoongemaakt met een stuk wc papier en alles wat warm gegeten dient te worden zit al in/op plastic, dus het kan hooguit een lepel zijn. (ja met de steel kun je prima boter en pindakaas op je brood smeren)
Die komt iig niet meer aan mijn kassaquote:
Veul werk hoor, zo'n lepel!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Als je als vent alleen thuis bent kun je nooit veel afwas hebben... Melk en yoghurt worden gedronken uit pak, brood wordt gesmeerd op het aanrecht en uit de hand opgegeten, de bakpan wordt schoongemaakt met een stuk wc papier en alles wat warm gegeten dient te worden zit al in/op plastic, dus het kan hooguit een lepel zijn. (ja met de steel kun je prima boter en pindakaas op je brood smeren)
bakpan schoonmaken? Scheel margarine johquote:Op maandag 14 februari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Je hebt gelijk, maar als ik daar een peperburger in knikker dan wordt het na 3 weken wel een keer tijd!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
bakpan schoonmaken? Scheel margarine joh
Hebben ze de wiet voor de drugs of voor de vezel? Of beide?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:17 schreef AchJa het volgende:
Zit ik weer ff mijn A'stan foto's door te bladeren, ik moet nog steeds lachen om deze... Wiet zover het oog kan reiken...![]()
En trok 'ie dat nog een beetje?quote:[ afbeelding ]
Achterste vent ben ik, de vent voor mij was een sportspier, die wilde ook een keer mee op patrouille... "Jij bent van de sport dus sterk! Hier heb je de radio!"
Ik ook niet, heb het 1 keer geprobeerd (met een ernstig lamme harses) toen stonden ze bijna aan mijn bed met de AED... Ze dachten dat ik doodging...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Maitje het volgende:
Wel mooie foto achja
Maarum.. ik rook geen wiet.. 1x gedaan en ik dacht dat ik incontinent werd
Laten we voorop stellen dat ze van die vezel nooit gehoord hebben.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef jankaas020 het volgende:
Hebben ze de wiet voor de drugs of voor de vezel? Of beide?
Hij zat wel een beetje serieus kapot na de patrouille... Heb ik ook een foto van, maar daar is hij herkenbaar in beeld, dus wordt niet geplaatst.quote:En trok 'ie dat nog een beetje?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het 1 keer geprobeerd (met een ernstig lamme harses) toen stonden ze bijna aan mijn bed met de AED... Ze dachten dat ik doodging...
Kun je niet wat mooie plaatjes posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |