Ik heb morgen ook een gesprek met ze in Amersfoort.. word blijkbaar in de belangstellendenbank gedonderd en ze gaan m'n keuringsresultaten bewaren schijnbaar.. nog niet te vroeg juichen dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:41 schreef Thaboel het volgende:
Tosti kaas met ketchup! Morgen trouwens weer ff met defensie bellen of ze me toch heel misschien op een functie kunnen drukken
Wat dat betreft vind ik het ook jammer dat er geen VFB meer is voor de POST. Anders zou ik dus in principe een positieve VFB hebben mocht ik de POST niet halen, dat zou weer een hoop tijd schelen bij een nieuwe sollicitatie. En als ik de POST goed afsluit en ik word toch niet aangenomen heb ik nog niks natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een gesprek met ze in Amersfoort.. word blijkbaar in de belangstellendenbank gedonderd en ze gaan m'n keuringsresultaten bewaren schijnbaar.. nog niet te vroeg juichen dus.
(Zou eigenlijk worden verwijdert volgende maand.)
Betekend dat ik dan alleen nog een contract zou moeten tekenen en het is goed.
oh jawel hoor maar ik heb nog een geldige amo en een droom opgeven klinkt makelijker dan dat het is. En navragen kan geen kwaat tochquote:
alle opties openhouden natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh jawel hoor maar ik heb nog een geldige amo en een droom opgeven klinkt makelijker dan dat het is. En navragen kan geen kwaat toch
Valentijn -_-quote:Op maandag 14 februari 2011 17:11 schreef EllaN het volgende:
Zo maar eens mezelf opdoffen voor HET valentijnsdiner.
quote:
Ben je toch nog ergens klaar mee...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef Vronsky het volgende:
Valentijnsdag
Ben echt volledig klaar met die meuk
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet zo zeer iets met Valentijn, maar ik vind het anti-valentijn net zo onzinnig. Mensen die zich helemaal kwaad maken, omdat het een commercieel geneuzel is. Ok, what else is new met feestdagen
.
Okquote:Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef Vronsky het volgende:
EllaN, gaat mij ergens anders over,dat commerciële aspect boeit me weinig verder.
quote:
ja las het ookal terug. Sorry guys! Het is idd een hele erge foutquote:Op maandag 14 februari 2011 18:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oké, deze ben ik dus echt nog nooit tegengekomen.
Nee, met de afwas, maar die is nu klaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef AchJa het volgende:
Iedereen druk met Valentijns bloemetjes, etentjes en andere cadeautjes?
Heerlijk op mn bed met een kop thee. Zo eens het thuisfront berichtenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef AchJa het volgende:
Iedereen druk met Valentijns bloemetjes, etentjes en andere cadeautjes?
Je hebt geen vaatwasser?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, met de afwas, maar die is nu klaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |