quote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
Foto staat niet meer op mn laptop...
Dus u kunt de TT vergeten...
Zoals Vladimir Ilyich Lenin al zei; "Dowjerie - harosho, a kontrol loechshe" of wel "Vertrouwen is goed, controlle is beter"quote:Op zondag 13 februari 2011 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
Foto staat niet meer op mn laptop...
Dus u kunt de TT vergeten...
Welke?quote:
Goed te doen.quote:
alcho...quote:
46%quote:
Zekerquote:
Ook voor je winternummer onder de MOX?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:42 schreef Pumatje het volgende:
hebben wij ook nog onlangs gedaan in Noorwegen, maar dan met Tanks.
sneeuw zuigt..
Nouja as we speak is dr een compagnie LMB die voor hun nr gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef Pumatje het volgende:
Nope.. gewoon meer spelen in de schneeuw..Noorse skills^drills.
Infanterie basis dingentjes daar o.l.v Noorse infanterie en Nederlanders... en dan met tanks tactisch oefenen en ook leren rijden in sneeuw...
Niet de MOX.
zou ook niets voor mij zijn.
quote:
Dat dus...quote:
quote:
Geen seks voor jou vanavond, meneer!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen seks voor jou vanavond, meneer!
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Rave_NL het volgende:
Durf je die drie stoten seks te noemen?
Alleen goed als schijtirritante ringtone...quote:
Ik kwam dan ook niet verder dan 22 seconden.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geleden geleerd om elke muziekvideo die hier gepost word te wantrouwen en bovenal niet op te klikken..
dat nummer is nog geen week oud johquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geleden geleerd om elke muziekvideo die hier gepost word te wantrouwen en bovenal niet op te klikken..
quote:
Als je goed luisterd is dat ook het liedje/song welke gebruikt word in The Godfatherquote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke cultuur? Is het iets Braziliaans ofzo?
Rave het zowieso geen smaakquote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan nog liever die Dance taaiaap van Rave...
Kijk, die ken ik dan weer wel.quote:
Nou, dan heb ik wsl geen fantasie...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je goed luisterd is dat ook het liedje/song welke gebruikt word in The Godfather
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Erwin, je was afgelopen week nog op TV. Op tanks eieren bakkende moffen in de woestijn, en dat in kleur.
DC-onwaardige infidel...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan nog liever die Dance taaiaap van Rave...
spellings naziquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso.
En kijk wie dit zegt...__!
Jij moet er nog aan doen, als ik met bloemen aan kom dan denkt ze dat ik wat goed te maken heb...quote:
Opzich lekker makelijk is vanaf morgen een weekje op oefeningquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oja, nieuwe prille liefde. Good luck haha!
Eén van de weinige momenten waarop ik je gelijk moet gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso.
En kijk wie dit zegt...__!
Vanaf morgen.. Had je dus vanavond iets moeten regelenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Opzich lekker makelijk is vanaf morgen een weekje op oefening
Vanaf haar is het halfuurtje naar ermelo vanaf hier een uurtje of meer. en ik moet morgen ook werkenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Vanaf morgen.. Had je dus vanavond iets moeten regelen.
Moet ik jou op jouw vaudten terecht gaan wijzen lieve schat?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eén van de weinige momenten waarop ik je gelijk moet geven
Dat je vandaag geen sex heb oke, maar rek het nou niet naar een week pikstraf ERquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou op jouw vaudten terecht gaan wijzen lieve schat?
+1quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat je vandaag geen sex heb oke, maar rek het nou niet naar een week pikstraf ER
Afknapper... vrouwen verwachten iets op valentijn, vooral van hun prille liefjequote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vanaf haar is het halfuurtje naar ermelo vanaf hier een uurtje of meer. en ik moet morgen ook werkenMaak het volgend weekend wel goed hoor.
Nou op haar smaak in ieder geval niet, aangezien ze voor jou gekozen heeft..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ik jou op jouw vaudten terecht gaan wijzen lieve schat?
Ah... de woorden van iemand zonder vriendin/ love interest.quote:
HO STOP. Waarom maken vrouwen dr altijd iets verplichts van?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Afknapper... vrouwen verwachten iets op valentijn, vooral van hun prille liefje
Dar heeft zij zichzelf alleen maar meequote:Op zondag 13 februari 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat je vandaag geen sex heb oke, maar rek het nou niet naar een week pikstraf ER
Excuus om te zeiken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HO STOP. Waarom maken vrouwen dr altijd iets verplichts van?
Jawehel maar die zit in griekenland! Heb je die soap gemist ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah... de woorden van iemand zonder vriendin/ love interest.
Omdat vrouwen die verliefd zijn, of een vriendje hebben er vaak iets romantisch van maken.. Het is commercieel klote gedoe, maar het werkt goed op de vrouwquote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
HO STOP. Waarom maken vrouwen dr altijd iets verplichts van?
Ik steun je hoor Vrons!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah... de woorden van iemand zonder vriendin/ love interest.
Nee, ik denk het niet. We hebben sinds 3 jaar afgesproken om niets te doen met Valentijn en dat gaat al jaren goedquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vanaf haar is het halfuurtje naar ermelo vanaf hier een uurtje of meer. en ik moet morgen ook werkenMaak het volgend weekend wel goed hoor.
doet jou ongedouchede bunzing nog wat liefs voor je?
Gelukkig hebben ER en ik besproken niks te doen op de dag zelf of dit weekend (te druk in de restaurants, te klef blabla)... Ergens deze week gaan we nog wel uit eten maar dat heeft een andere redenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Omdat vrouwen die verliefd zijn, of een vriendje hebben er vaak iets romantisch van maken.. Het is commercieel klote gedoe, maar het werkt goed op de vrouw
Och, en als ze er commentaar op heeft zegt je toch gewoon dat het haar eigen schuld is, omdat zij vertrekt op valentijnsdagquote:Op zondag 13 februari 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
doet jou ongedouchede bunzing nog wat liefs voor je?
Ik haat soaps.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawehel maar die zit in griekenland! Heb je die soap gemist ofzo?
Was eigenlijk meer een vronsky bash festquote:
Sowieso..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Och, en als ze er commentaar op heeft zegt je toch gewoon dat het haar eigen schuld is, omdat zij vertrekt op valentijnsdag![]()
Sorry Rave, inkoppertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |