Nee, maar ik moet wel elk uur bijbetalen..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Rave je heb toch niet zo'n deeltijd vriendin he die je deelt met de buurman ofzo?
Hey pindaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Rave je heb toch niet zo'n deeltijd vriendin he die je deelt met de buurman ofzo?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey pinda
Gaan we morgen lekker aan de pisang goreng, gadu-gadu, petjil, sajour lodeh, rendang en rijst...
Snap ik. Ik denk juist doordat het geen vanzelfsprekendheid is dat je elkaar ziet de relatie alleen maar sterker wordt en leuker blijft.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het went. Het wordt niet per se minder rot, maar je leert er wel beter mee omgaan. Ik vind het, dare I say it, eigenlijk ook wel fijn af en toe
.
Ik pak mijn tas na het pissen in, kwestie van een halve minuut.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke, mannelijke, stoere baas.
vrouwmens en kinders lijkt mequote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pak mijn tas na het pissen in, kwestie van een halve minuut.
Nee, zonder gekheid, mijn prio's liggen ff anders. Tas inpakken is bij mij de laatste actie voordat ik vertrek.
Zit een kern van waarheid in. Het onverwachte maakt een relatie mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik. Ik denk juist doordat het geen vanzelfsprekendheid is dat je elkaar ziet de relatie alleen maar sterker wordt en leuker blijft.
Ja preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Snap ik. Ik denk juist doordat het geen vanzelfsprekendheid is dat je elkaar ziet de relatie alleen maar sterker wordt en leuker blijft.
AH er wordt wel geplast dus!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pak mijn tas na het pissen in, kwestie van een halve minuut.
Nee, zonder gekheid, mijn prio's liggen ff anders. Tas inpakken is bij mij de laatste actie voordat ik vertrek.
En geloof me, na verloop van tijd vechten jullie elkaar de tent uit als jullie langer als 3 weken bijelkaar zijn. Ik weet hoe het is.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het went. Het wordt niet per se minder rot, maar je leert er wel beter mee omgaan. Ik vind het, dare I say it, eigenlijk ook wel fijn af en toe
.
Dat kan ik me echt helemaal voorstellenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En geloof me, na verloop van tijd vechten jullie elkaar de tent uit als jullie langer als 3 weken bijelkaar zijn. Ik weet hoe het is.
How sweetquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar goed, dan kan ze daar alvast aan wennen.
En voor jou en Ellan, went dat eigenlijk wel?
Haha, ik geloof je gelijk! Maar we hebben ondertussen al zoveel overleefd, daar vinden we dan vast ook wel weer een oplossing voorquote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En geloof me, na verloop van tijd vechten jullie elkaar de tent uit als jullie langer als 3 weken bijelkaar zijn. Ik weet hoe het is.
Echt, en nu ga ik ff op de serieus mode (doe ik niet al te vaak) maar nu lijkt het me wel een goed moment. Het probleem is dat ik (wij) als militair en boordplaatser/ binnenslaper er een heel eigen leven op na houden, komt bij dat militairen over het algemeen (in mijn geval dan) wat makkelijker denken over de zg. "problemen" dan dat ze er thuis over denken. Kijk, thuis maken ze zich druk over een niet afgeplinte vloer oid, dan denk ik weer wees blij dat er een vloer ligt, ik lag op het zand van moeder aarde, dus die kutplint komt nog wel een keer... etc. Gewoon simpele dingen waar ik me nog geen moment druk om zou maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt helemaal voorstellen. Dat is weer een heel nieuwe kunst die geleerd moet worden.
Onderzoek, colleges, werken, sporten, stappen en vriendinnetjes date en heel misschienquote:Op maandag 14 februari 2011 00:19 schreef EllaN het volgende:
Wat staat er voor de rest op de planning deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |