Nee! Twee zelfs maar!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:30 schreef DJMO het volgende:
wtf .. er zijn er nog maar drie voor me?
eng! komt ineens hard dichterbij zoquote:
Leuk, dat dagboek heb ik ook. Ik vind het een prettig ding om bij te houden, niet teveel werk, maar je hebt toch een soort naslagwerk waarin je af en toe kan teruglezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef LeNeHe het volgende:
MamaPurk;hopelijk voel je je snel weer beter en komt je beeb snel!.
Ik kreeg vandaag van mijn lief een 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk en lief van hem![]()
Ben gister echt heel pissig op mijn baas geweest; heb deze week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Vanaf toen liep hij iedere keer als hij mij zag te roepen "LeNeHe heeft het gedaan, ze is niet meer onbevlekt" en dan lachend weglopen.En constant over sex te roepen (en het is al zo'n engerd).
Ik heb eerst waar iedereen bij was er iets van gezegd en later ben ik zijn kantoor binnengelopen en heb hem laten weten dat ik niet gediend ben van zulke opmerkingen.
Normaal durf ik dat soort dingen niet zo, maar zal wel aan mijn hormonen liggen. Mocht hij toch doorgaan met stomme opmerkingen dan ga ik een klacht indien bij personeelszaken.
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Thnx BE!
f_r, als je hier> http://babystrology.com/t(...)8&day=31&babycount=1
de naam, maand en dag veranderd, heb je de jouwe. Je moet je uitgerekende datum nemen.
Bij jou dus bijv:
http://babystrology.com/t(...)6&day=17&babycount=1
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?
Nu staat er bij mijn onderschrift de hele url dat kan anders maar hoe?
Ik voel mij nu echt dom
1 | [url=http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Ferrari&year=2011&month=6&day=17&babycount=1]hier je eigen tekst invullen[/url] |
Bij mij staatie zo:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De ticker is gelukt maar hoe kan ik nu bij fok de naam veranderen?
Nu staat er bij mijn onderschrift de hele url dat kan anders maar hoe?
Ik voel mij nu echt dom
1 | [url="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Linda&year=2011&month=8&day=31&babycount=1"]Baby![/url] |
ik denk dat ik acuut een klacht mbt seksuele intimidatie had ingediend over hemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:17 schreef LeNeHe het volgende:
MamaPurk;hopelijk voel je je snel weer beter en komt je beeb snel!.
Ik kreeg vandaag van mijn lief een 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk en lief van hem![]()
Ben gister echt heel pissig op mijn baas geweest; heb deze week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Vanaf toen liep hij iedere keer als hij mij zag te roepen "LeNeHe heeft het gedaan, ze is niet meer onbevlekt" en dan lachend weglopen.En constant over sex te roepen (en het is al zo'n engerd).
Ik heb eerst waar iedereen bij was er iets van gezegd en later ben ik zijn kantoor binnengelopen en heb hem laten weten dat ik niet gediend ben van zulke opmerkingen.
Normaal durf ik dat soort dingen niet zo, maar zal wel aan mijn hormonen liggen. Mocht hij toch doorgaan met stomme opmerkingen dan ga ik een klacht indien bij personeelszaken.
mwoah als t net als de vorige keer gaat dan gaat het heel langzaamaan en eindig ik als een kamerolifant door de vele liters vruchtwaterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit echt heel veel verschil tussen alle buiken. Je kunt er echt niets van zeggen hoe groot je buik gaat worden
Ik over een weekje, dus dan ben ik ook meer aanwezig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:51 schreef Jeetjejom het volgende:
Gaat wel een stuk langzamer hier merk ik nu de veelposters lekker van hun beebje aan het genieten zijn! Dames, wordt tijd dat we daar maar iets aan gaan doen he!
Over 3 weken heb ik verlof, dus dan zal ik ook wat meer posten hier!
hehehe mooie uitspraakquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:30 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik over een weekje, dus dan ben ik ook meer aanwezig.
Lenehe...wat een hork zeg.
Throttle, lekker van genieten van het bolletje...ook al zijn het je darmen.
Hehe, tuurlijk, ik ook hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:33 schreef throttle het volgende:
[..]
hehehe mooie uitspraak
ik koester mijn darmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag even bij de huisarts geweest en die heeft me iets me gegeven dat de constipatie zou moeten verhelpen.. maar das niet direct dat dat werkt.
Vanavond niet kunnen eten van de buikpijn en de misselijkheid die ik krijg van de pijn.. Net naar een feestje geweest maar binnen een uurtje toch maar weer gegaan want ik viel gewoon bijna flauwzo bleek zag ik.
Nu thuis nog even op m'n lui stoel met een kopje kippenbouillon, hopen dat dat wat werkt en dadelijk met een kruik naar bed en hopelijk morgen weer helemaal fit.. Hoop dan weer te kunnen gaan sporten en nog op visite te kunnen (en hopelijk dat m'n stoelgang weer op gang komt op een goeie manier)
[/egopost]
Ik heb met 36 weken ook een liggingsecho gehad (was protocol ivm mijn bmi) maar daarop was niet meer het geslacht te zien. Ze kijken dan echt alleen waar het hoofdje ligt. Zeker als je nog aangeeft dat je het geslacht niet weet, en ook niet wil weten houden ze daar echt rekening mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:54 schreef J-net het volgende:
twentemeisje: van harte gefeliciteerd!!!!!
K sta gewoon 7e
K ben even niet zoveel geweest; we wonen op een appartement (nog; we zijn een groter huis aan t verbouwen maar dat duurt nog even). en tot op vorige week hadden we een prachtige werkkamer met beiden een computerplek. Maar ja dat was de enige kamer over; dus vorige week de bureau's en computers er uit en babykamer er in.
Computer is nu naar naast de eettafel verplaatst op een plek waar je zo rottig zit dat je voor je verdriet niet lang computer (wel effectief). Maarrrr we moesten ook nog even een stukje van de kamer behangen. Dus dat hebben we gisteren gedaan en dan ga ik het zo schoonmaken en dan kunnen de meubels op hun plaats en dan is t toch wel officieel een babykamer aan het worden.
Ben nu ruim 32 weken zwanger. Nog 4 werkweken. Afgelopen week een managementdag gehad met management van alle vestigingen van mn bedrijf en dat viel me zwaarder dan ik dacht. Normaal als je werkt kan je nog een beetje zitten en lopen afwisselen; maar nu was je echt afhankelijk van het programma en de spreker en de discussie en de workshop wat je kon doen.
Berg hoofdpijn aan t einde van de dag, maar overleefd.
Ennnnnnnn nu hebben we komende week 2 (!!) management dagen met ons vestigingsmanagementteam. Dusssss weer 2 dagen op stoelen hangen...... je snapt al hoeveel zin ik erin heb![]()
![]()
![]()
Maar ja komt goed.
Afgelopen week nog bij de verloskundige geweest; alles was weer helemaal goed. Bloeddruk 120/70.
Bij ons controleren ze vanaf week 30 elke keer je urine; is dat bij anderen ook zo?
En de minst prettige verrassing was dat ze bij ons met 36 weken een liggingsecho doen.... en waarom we dat wat minder vinden; omdat wij niet willen weten wat het wordt tot het geboren wordt. Dusssss even goed instructies geven dat we dat niet willen.
K snap het ook niet zo; want ze voelen elke keer hoe het ligt en dat weten ze dan ook feilloos te vertellen. Maar het zal uiteraard met een goede reden zijn (k ga het nog wel even vragen denk ik waarom ze het precies doen.
K mag vantevoren nog een keer, morgen over een week.
En we gaan toch in het ziekenhuis (poliklinisch) bevallen. Manlief had te veel stress dat het thuis ging gebeuren en dat we een te kleine slaapkamer hebben etc.....
Ik vind het wel okay; als er maar een bed is en een verloskundige en natuurlijk manlief zelf. Dan ben ik al tevreden.
Succes iedereen die op t einde loopt en iedereen gefeliciteerd die ik gemist heb de afgelopen anderhalve week.
Als je poliklinisch bevalt, begin je gewoon thuis, en op een gegeven moment zegt de vk dat je naar het ziekenhuis moet. Zij belt dan het ziekenhuis dat je eraan komt en gaat met je mee. Je maakt dus alleen gebruik van de faciliteiten van het ziekenhuis. Je vk doet je bevalling dan daar. Dit dan met een verpleegkundige van het ziekenhuis. <Mocht het nodig zijn dan is er meer assistentie.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:06 schreef danic het volgende:
Jeetje J-net, dat klinkt erg pittig. Maar kun je tijdens het spreken van de 'presentator' niet gewoon gaan staan en rondlopen als je dat prettiger vindt? Dat zullen ze toch wel begrijpen. Zolang je niet gaat rondstampen haha![]()
Ik weet nog niet of ze bij mij ook de urine vaker willen controleren, heb ze er niet over gehoord en de volgende keer dat ik moet zit ik op 31 weken. Ook krijgen wij geen extra echo![]()
Ik wil ook poliklinisch bevallen maar van de week bedacht ik me ineens iets, wellicht dat één van jullie daar antwoord op heeft.
Moet je je van tevoren aanmelden bij zo'n ziekenhuis? Ik bedoel: ze moeten toch weten dat ik een potentiële patiënt ben die rond eind april/begin mei ineens voor hun deur kan staan. Of kan ik ze daarmee gewoon overvallen? Of meldt de vk je voor? Ben het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk, dus dat doe ik wellicht de volgende keer even, maar er zijn hier misschien genoeg meiden die antwoord hebben.....
Ik moet vantevoren een kopietje van mn paspoort brengen bij de balie van het ziekenhuis.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:06 schreef danic het volgende:
Moet je je van tevoren aanmelden bij zo'n ziekenhuis? Ik bedoel: ze moeten toch weten dat ik een potentiële patiënt ben die rond eind april/begin mei ineens voor hun deur kan staan. Of kan ik ze daarmee gewoon overvallen? Of meldt de vk je voor? Ben het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk, dus dat doe ik wellicht de volgende keer even, maar er zijn hier misschien genoeg meiden die antwoord hebben.....
Dan woon jij ook niet ver van mij vandaanquote:Op zondag 13 februari 2011 10:42 schreef danic het volgende:
Oké, duidelijk verhaal, dank jullie wel. Lees wel kleine verschillen dus ik zal de procedure bij ons nog even navragen bij de vk.
Ik hoop niet dat dit ziekenhuis geen plaats heeft zoals Sonnetje zegt, want dan hebben we een probleem. Ik woon in Spijkenisse en de 2 uitvalshoeken zijn dan Dirksland ( ong. 30-45 min. rijden) of Rotterdam. Maar ik zit hier altijd met het probleem van een brug en spits, dus dan maar hopen dat ik 's nachts moet bevallen, dan kunnen we in 25 min. in R'dam zijn, anders kan het zo een uur worden
Wij hebben echt al jaren geleden besloten dat we wel een keer wilden trouwen, maar het kwam er steeds nog niet van.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd TM
Ik wil ook trouwen en riep altijd dat ik eerst wilde trouwen en dan pas aan kinderen wilde beginnen ergens hebben we gefaald
En wij zijn uit de namen nou ja zo goed als bij een jongen zeker en bij een meisje twijfelen we nog tussen 2 namen.
En bedankt voor jullie steun. Het scheelt dat ik nog geen kind thuis heb dus gewoon alles op mijn eigen tempo kan doen. Er zijn ook momenten geweest waarop ik het niet meer trok en er echt overdacht er mee te stoppen. Klinkt misschien heel egoistisch en voor vele onverklaarbaar maar ik was op dat moment zover heen dat ik geen uitweg meer zag.
En de babykamer is gisteren behangen.
Dan beval je in het Ruwaard in principe toch? ik geloof dat die wel een redelijke capaciteit hebben hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 10:42 schreef danic het volgende:
Oké, duidelijk verhaal, dank jullie wel. Lees wel kleine verschillen dus ik zal de procedure bij ons nog even navragen bij de vk.
Ik hoop niet dat dit ziekenhuis geen plaats heeft zoals Sonnetje zegt, want dan hebben we een probleem. Ik woon in Spijkenisse en de 2 uitvalshoeken zijn dan Dirksland ( ong. 30-45 min. rijden) of Rotterdam. Maar ik zit hier altijd met het probleem van een brug en spits, dus dan maar hopen dat ik 's nachts moet bevallen, dan kunnen we in 25 min. in R'dam zijn, anders kan het zo een uur worden
volgens mij buiten de spits ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dan beval je in het Ruwaard in principe toch? ik geloof dat die wel een redelijke capaciteit hebben hoor
En anders pak je in de spits gewoon de metro naar dijkzicht/erasmus, ben je sneller dan met de auto
Ik dacht ook van nu, vond het al onwijs zielig en je bekken en dit....gelukkig maar dat het nu nog niet zo is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef mefke79 het volgende:
Psst: Takkembah die waren van de vorige keer. TIs het idee dat we dat nu voorkomen
poliklinisch had ik ze wel nodig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
die stickers enzo heb je waarschijnlijk niet nodig bij een poliklinische bevalling want je wordt niet opgenomen, maar huurt alleen de verloskamer, je bent voor het ziekenhuis geen patiënt.
Ik merk de laatste dagen dat m'n behoefte aan eten minder wordt. Herken ik van de vorige keer. Groeispurt over en kind tegen maag, laat mij maar drinken ipv eten.
hier dito. Het is niet alsof je de verloskamer contant betaalt bij het bevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
poliklinisch had ik ze wel nodig hoor
zodat ze me konden registreren, ze moeten toch weten wie er zijn in zo'n ziekenhuis
Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wat Sonnetje zegt dus, ik heb allebei de keren wel degelijk stickers nodig gehad. T zou zomaar kunnen dat het per ziekenhuis scheelt natuurlijk. Gewoon ff navragen bij je vk wat de bedoeling is.
Danic ik heb begrepen dat de verlos-afdeling van t ruwaard prima is idd. Voor de rest van de zorg zou k persoonlijk de voorkeur geven aan n ander ziekenhuis.
Mja het personeel dat in een ziekenhuis werkt kan natuurlijk in alle ziekenhuizen door heel NL werken dus op zich ben ik altijd voorzichtig met een zh per se "slecht" vinden. Maar mijn ervaringen met t ruwaard zijn niet zo geweldig, zacht uitgedruktquote:Op maandag 14 februari 2011 06:58 schreef danic het volgende:
[..]
Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.
Die stickersecht hè, lekker dom van me. Maar ja, ik kom voor mezelf gelukkig ook nooit in een ziekenhuis.
Ik ga over 2 weken wel even bij de vk navragen wat ik van tevoren moet doen (stickers, ponskaartje e.d.), komt vast goed.
Volgens mij hebben ze ten tijde van de 12-weken echo een ponskaartje aangemaakt, es ff zoeken waar ik de kaart gelaten heb.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt, over de verloskamers hoef je je niet druk te makenKomt goooooeed!
Ik probeer ook iets minder gespannen te zijn nu ik af en toe plopjes voel.. Best lastig tijdens zo'n eerste zwangerschap!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Juud79 het volgende:
Sinds ik mijn meisje zelf voel, rond 14/15 weken ben ik eigenlijk nooit meer zenuwachtig. Daarvoor was ik het ook hoor, lijkt mij ook volkomen normaal.
Vanmiddag ligt de Ventolin voor me klaar, pillen die ik normaal gebruik Xyzal, kan ik nu niet gebruiken en ik hoor tussen de middag welke ik wel kan gebruiken, die liggen dan ook klaar.
Bij de apotheek moet ik dan even overleggen over de juiste oogdruppels en neusspray.
Dus ik ben weer opgelucht, gisteravond in bed weer enorm benauwd en zelfs even wat overeind gaan liggen. Door te ontspannen zakte het na een half uurtje wat af...en ben ik in slaap gevallen.
Jawel hoor, plopjes, bloepjes, ploefjes, das vast het ukje.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet ook niet of de betreffende plopjes mijn baby zijn.. Maar hoop het wel! Zie zo uit naar de volgende echo..
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel hoor, plopjes, bloepjes, ploefjes, das vast het ukje.
Emesafenequote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn mevr_mus wat heb je gekregen?
Och erm, meis toch.... Ik vind het toch zo naar voor je en je bent zo dapper!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Die heb ik al. Ik dacht misschien heb je iets anders gekregen en kan ik dat nog proberen
what else is new?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef throttle het volgende:
Ik vreet me juist een ongeluk.. hopeloos echt
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef throttle het volgende:
Ik vreet me juist een ongeluk.. hopeloos echt
true, maar nu is het werkelijk waar bizar, gisteren heb ik binnen een uur! een bak B&J, reep chocola met druif en noot een doos tofifee en een bak melk met honeypuffs weggevroten.quote:
Ik ben niet zo scherpquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef throttle het volgende:
Ik dacht trouwens dat iedereen al wist wie ik was
Zorg dat je spul eet dat de andere kant op niet zo vreselijk ranzig is.. Vla ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef Sannne het volgende:
Hmm weer wachten dus MP..
Wat een lieve foto Lujaxa!
en zelfs IK weet wie Throttle is. En ik ken dr niet eens![]()
Hier vanmorgen zo hard moeten spugen dat er bloed mee kwam en de bloeduitstortingen rondom mijn ogen staan. Sexy.
Zucht, wat moet ik daar nou mee?
En van jeetjejom! En dat zijn leuke meiden dus een goed voortekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef throttle het volgende:
23 september is iig de verjaardag van throttle.
mooi gemikt.
goeie vraag!! ik zit namelijk met het geen dat ik eigenlijk echt wel m'n uitgroei bij wil werken..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn moeder was uitgerekend op 17 september van mij, en vooralsnog zit ik nog op 18 september. Ikzelf ben wel 3 weken te vroeg geboren
Verder een vraagje: Ik heb momenteel wat donkerblond haar, maar ik wil het wat blonder hebben. Kan het kwaad om je haren te verven? Ik hoor/lees namelijk verschillende dingen.
Ik weet wie je bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef throttle het volgende:
23 september is iig de verjaardag van throttle.
mooi gemikt.
Pff, da's best lang als je je zo onzeker voeltquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef throttle het volgende:
1 maart, dus ik hoef nog maar 2 weken te wachten![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef MamaPurk het volgende:
Meld!
Ow wat een nare ervaring Throttle.
Hier een belabberde nacht gehad, gisteravond heel veel last van mijn liezen, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar het trok gelukkig ook weer weg, aan de andere kant trok het helaas weer weg.
Verder word ik elke keer als ik me ga omdraaien wakker en das heel vaak, ik kan alleen op mijn linker of rechter zij liggen en als ik dan heel even op mijn rug lig dan word ik heel erg benauwd.
Kortom de laatste loodjes zijn echt zwaar en het afwachten daar heb ik me bij neer gelegd. Heb me voorgenomen vooral te genieten van mijn dochtertje nu ze nog lekker alleen is en ik haar nog alle aandacht kan geven!
Ze kunnen zelfs al bij 5 weken hartactie zien zei onze dokter. Alleen kan het zo zijn dat het net aan niet te zien is. Ikzelf heb een echo met 7 weken gehad en het was duidelijk te zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef twentemeisje het volgende:
Twee weken is inderdaad erg lang als je ergens erg onzeker over bent. Kunnen ze niet iets eerder een echo doen (gezien de voorgeschiedenis) of is het dan gewoonweg nog niet zichtbaar (verschil tussen een zich normaal ontwikkelende zwangerschap en blighted ovum)?
Ze kunnen soms bij 6 weken al hartactie zien, maar misschien wordt je ook onterecht ongerust als dat nog niet te zien is terwijl het er wel is...
ik draag vanaf dat we weten dat we zwanger zijn ook terug zo'n kousenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
F_R gefeliciteerd! En laat het ook de enige verjaardag zijn dat je zo misselijk en beroerd bent.
L'tiekje, in 1 stukje en vragen hoe harde buiken voelen en of ze pijn mogen doen en melden dat je hard aan het werk bentHarde buiken kunnen ook een teken zijn van te veel doen. Ik snap best dat je nog wat af wilt maken, maar je moet gewoon ook rekening houden met je lichaam, tis topsport wat je aan het doen bent. Je mag moet een beetje lief voor jezelf zijn.
Zo de kousen zijn aangemeten. Eén blik op mijn benen was genoeg om de aanmeetster te overtuigen. Ik was er om negen uur en toen stonden mijn sokken al een halve centimeter diep in mijn huid. Ondanks het omhoog leggen. Ze komen waarschijnlijk deze week binnen, gelukkig zonder teen en we gaan het wel proberen.
Nou, bij mij vroeg de verloskundige of onze slaapkamer op zolder is, of op de eerste verdieping. Ze willen namelijk niet dat er iets gebeurd en ze je twee trappen af moeten tillen. Een trap is de max en dan moet ie ook redelijk begaanbaar zijn, dus geen wenteltrap bijv.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
Menicole, succes!
Throttle, je weet dat de mogelijkheid er is in ieder geval (om te vragen naar een vroegere echo), misschien scheelt dat weer een klein beetje qua spanning.
Susie, welkom terug![]()
Over steunkousen, ben ze vandaag vergeten aan te trekkenGelukkig valt het lopen wel mee vandaag
Kraamhulp-planner zei dat ik mijn verloskundige praktijk moet bellen omdat ik thuis wil bevallen en op de tweede verdieping woon. Als daar iets mis mee is moeten ze dat toch al vragen bij de inschrijving?
Daar heb je nu toch juist die kousen voor Mef!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef mefke79 het volgende:
Enne, nou blijkt hier ineens iedereen aan de steunkous...had dat even eerder gemeld, had ik me wat meer gesteund gevoeld![]()
quote:Hier een beroerde nacht, met kennelijk levendige dromen want om 4 uur vloog ik mijn bed uit, hup trap af richting de voordeur omdat ik ervan overtuigd was dat er zojuist iemand had aangebeld.Mijn lief vroeg zich volgens mij af of ik ze nog wel allemaal op een rijtje had
.
Bij mij begint het vochtprobleem juist 's nachts. Mijn handen worden helemaal stijf en vingers bewegen kost moeite en is gevoelig. In de loop van de dag trekt dat helemaal weg om dan 's nachts weer opnieuw te beginnen.quote:Verder toenemende vochtvoorraden, damn, mijn handen doen zelfs pijn 's nachts en 's morgens, stijf van het vocht. Gelukkig nog maar een paar weekjes.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:35 schreef danic het volgende:
[..]
![]()
Maar ook heel herkenbaar.
Hier heb ik vooral last van het omdraaien in bed. Man wat doet dat zeer. Huup had het een paar weken geleden over project flip a wale, nou hier nog 1. Maar dan nog niet zozeer omdat mijn buik zo groot is, maar puur omdat het pijn doet. In mijn banden, maar ook in mijn liezen.
Ben aan het twijfelen of ik dit even moet navragen bij de vk. Kennen jullie dit gevoel?
Ik zit nu in de 29e week en slaap al met een kussen tussen mijn knieën, maar ja het gaat puur om het omdraaien.
In mijn handen begint het bij mij ook 's nachts, met inderdaad stijfheid en pijn. Overdag zijn ze nog wel wat stijf maar niet zo pijnlijk als 's nachts. Mijn voeten slinken normaal 's nachts maar dat zijn ze afgelopen nacht vergetenquote:Bij mij begint het vochtprobleem juist 's nachts. Mijn handen worden helemaal stijf en vingers bewegen kost moeite en is gevoelig. In de loop van de dag trekt dat helemaal weg om dan 's nachts weer opnieuw te beginnen.
Zo lekkere klaagreacties, maar het was even heel herkenbaar allemaal.
15 weken... Hele goede echo-mensen zouden een goede gok kunnen wagen. Maar dan is het zeg maar nog wel heel onzeker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef Sannne het volgende:
Super, Nicole!!
MamaPurk, bij twijfel echt gewoon bellen hoor!
Hier kotsochtend. Weet je hoe vies gal smaakt? Lol. sorry...
Straks een echo! Misschien zien we het geslacht welAl lijkt me dat wat vroeg...
Een baby.. Wilde gok hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit!![]()
Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, er zijn toch wel meer oktoberbaby's?
dan denk ik dat we wel eens op dezelfde dag uitgerekend zijn, althans, ik ga nu uit van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb er meestal 1 van 30, dus dat zou dan 20 okt zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie echo's Jose!
Ik zie aan de naam van het ziekenhuis dat jij bij mij in de buurt moet wonen!Dat is het ziekenhuis wat het dichtst bij is hier, en waar ik gelegen heb met Wolf.
Niels van Twinkly is er geboren
Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Jose81 het volgende:
Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Susie het volgende:
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden!
Ik woon 2 hoog, zonder lift, smalle trap en ik mocht 2x zonder problemen thuis bevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan, ze waren de drempel thuis nog niet over of de envelop was al openquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
Fijn dat het goed is MP, geniet van je badmoment!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef MamaPurk het volgende:
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo
Ik woon 2 hoog, wel een lift maar die is al met tweelingwagen te klein en ik kon gewoon thuis bevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Als je je zorgen maakt en het morgenochtend nog zo is, gewoon even bellen of je mag langskomen om naar het hartje te luisteren. Ik heb geen idee hoe vaak en hoe goed je haar normaal voelt. Je kan je beter even laten geruststellen dan dat je stress hebt door je zorgen te maken. Het kan ook gewoon het groeien zijn, dat je haar even minder voelt, of ze ligt met haar benen naar je rug toe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust
Haha, ik zit net te posten. Goed gedaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |