Ik moet vantevoren een kopietje van mn paspoort brengen bij de balie van het ziekenhuis.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:06 schreef danic het volgende:
Moet je je van tevoren aanmelden bij zo'n ziekenhuis? Ik bedoel: ze moeten toch weten dat ik een potentiële patiënt ben die rond eind april/begin mei ineens voor hun deur kan staan. Of kan ik ze daarmee gewoon overvallen? Of meldt de vk je voor? Ben het eigenlijk vergeten te vragen aan de vk, dus dat doe ik wellicht de volgende keer even, maar er zijn hier misschien genoeg meiden die antwoord hebben.....
Dan woon jij ook niet ver van mij vandaanquote:Op zondag 13 februari 2011 10:42 schreef danic het volgende:
Oké, duidelijk verhaal, dank jullie wel. Lees wel kleine verschillen dus ik zal de procedure bij ons nog even navragen bij de vk.
Ik hoop niet dat dit ziekenhuis geen plaats heeft zoals Sonnetje zegt, want dan hebben we een probleem. Ik woon in Spijkenisse en de 2 uitvalshoeken zijn dan Dirksland ( ong. 30-45 min. rijden) of Rotterdam. Maar ik zit hier altijd met het probleem van een brug en spits, dus dan maar hopen dat ik 's nachts moet bevallen, dan kunnen we in 25 min. in R'dam zijn, anders kan het zo een uur worden
Wij hebben echt al jaren geleden besloten dat we wel een keer wilden trouwen, maar het kwam er steeds nog niet van.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd TM
Ik wil ook trouwen en riep altijd dat ik eerst wilde trouwen en dan pas aan kinderen wilde beginnen ergens hebben we gefaald
En wij zijn uit de namen nou ja zo goed als bij een jongen zeker en bij een meisje twijfelen we nog tussen 2 namen.
En bedankt voor jullie steun. Het scheelt dat ik nog geen kind thuis heb dus gewoon alles op mijn eigen tempo kan doen. Er zijn ook momenten geweest waarop ik het niet meer trok en er echt overdacht er mee te stoppen. Klinkt misschien heel egoistisch en voor vele onverklaarbaar maar ik was op dat moment zover heen dat ik geen uitweg meer zag.
En de babykamer is gisteren behangen.
Dan beval je in het Ruwaard in principe toch? ik geloof dat die wel een redelijke capaciteit hebben hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 10:42 schreef danic het volgende:
Oké, duidelijk verhaal, dank jullie wel. Lees wel kleine verschillen dus ik zal de procedure bij ons nog even navragen bij de vk.
Ik hoop niet dat dit ziekenhuis geen plaats heeft zoals Sonnetje zegt, want dan hebben we een probleem. Ik woon in Spijkenisse en de 2 uitvalshoeken zijn dan Dirksland ( ong. 30-45 min. rijden) of Rotterdam. Maar ik zit hier altijd met het probleem van een brug en spits, dus dan maar hopen dat ik 's nachts moet bevallen, dan kunnen we in 25 min. in R'dam zijn, anders kan het zo een uur worden
volgens mij buiten de spits ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dan beval je in het Ruwaard in principe toch? ik geloof dat die wel een redelijke capaciteit hebben hoor
En anders pak je in de spits gewoon de metro naar dijkzicht/erasmus, ben je sneller dan met de auto
Ik dacht ook van nu, vond het al onwijs zielig en je bekken en dit....gelukkig maar dat het nu nog niet zo is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef mefke79 het volgende:
Psst: Takkembah die waren van de vorige keer. TIs het idee dat we dat nu voorkomen
poliklinisch had ik ze wel nodig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
die stickers enzo heb je waarschijnlijk niet nodig bij een poliklinische bevalling want je wordt niet opgenomen, maar huurt alleen de verloskamer, je bent voor het ziekenhuis geen patiënt.
Ik merk de laatste dagen dat m'n behoefte aan eten minder wordt. Herken ik van de vorige keer. Groeispurt over en kind tegen maag, laat mij maar drinken ipv eten.
hier dito. Het is niet alsof je de verloskamer contant betaalt bij het bevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
poliklinisch had ik ze wel nodig hoor
zodat ze me konden registreren, ze moeten toch weten wie er zijn in zo'n ziekenhuis
Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wat Sonnetje zegt dus, ik heb allebei de keren wel degelijk stickers nodig gehad. T zou zomaar kunnen dat het per ziekenhuis scheelt natuurlijk. Gewoon ff navragen bij je vk wat de bedoeling is.
Danic ik heb begrepen dat de verlos-afdeling van t ruwaard prima is idd. Voor de rest van de zorg zou k persoonlijk de voorkeur geven aan n ander ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |