Dankjewel meiden!
We hebben al een locatie op het oog, dus daar ga ik maar eens mee bellen morgen. Omdat we geen vaste datum hebben (alle donder-, vrij- en zaterdagen in september zijn eigenlijk goed) plus een klein gezelschap (ca. 40p) hoop ik dat het allemaal goed te regelen is. Heb er zin in!Aventura wat naar dat je zo moet overgeven! Misschien toch eens even navragen bij vk/ha?
Wat hooikoorts en vocht betreft, hopelijk is het kleine meiske er voordat ik echt last ga krijgen van de pollen. Nu ben ik ook een beetje een rare, want ik heb vaak last de hooikoorts wanneer de meeste mensen al zijn uitgeproest en vice versa. Ik heb jaren ineens heel weinig last gehad, maar vorig jaar was het weer ouderwetsch. Hopelijk was dat een incident...
Voor de meiden die er heel erg last van hebben hoop ik zo dat ze iets vinden dat het een beetje dragelijk maakt, hooikoorts kan echt hel zijn, helemaal als je er niks tegen mag nemen.
En de pootjes, ai-ai-ai dat was vandaag echt erg, zo dik zijn ze nog niet eerder geweest. Gelukkig geen last van en thank god dat het geen zomer is

. Net lekker gefietst en straks de beentjes weer omhoog. Fietsen gaat gelukkig nog prima. Vandaag gewoon alweer 33 weken, dus week 34 is begonnen. Snelllllll! Nog maximaal negen weken, en over 4 weken mag ze gewoon al zomaar geboren worden

.
Takkembah, hoe lang moeten jullie nog klussen voor het af is?
Mefke wat fijn dat het fietsen lekker ging!!