abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92791549
Õch, ik reageer anders ook op pms hoor, deze kloon is er eigenlijk alleen ivm zwager. en dude die bij zwager op t forum zit
  maandag 14 februari 2011 @ 21:37:19 #152
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92791787
Dat voetje O+
Oude (on)bekende.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:54:07 #153
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92792951
Bedankt voor de complimenten, ben er erg tevreden mee :)
Je krijgt nu ook de standaard opmerkingen van beide oma's:
schoonmoeder: ze lijkt echt veel op d'r vader
mijn moeder: ze lijkt veel op jou!!!

:')

Jose, mooie foto's, vooral het profiel :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 14 februari 2011 @ 21:54:46 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92793012
moooooie echo's meiden!! O+ O+ O+

MwMus; wat fijn dat het met je misselijkheid nu wat beter gaat... :Y

FR; he bah, nog geen verbetering.. :*

Throttle; vreetjannes :+ en wel herkenbaar, ik ben smorgens misselijk, maar in de avond is mijn eetlust meestal weer terug; en ben de laatste weken erg van de vette meuk; kaas, chocolade, chips etc etc...
naja zat toch nog in de min door de buikgriep in december :+

en was een zware dag vandaag en lig nu helemaal kapot op bed tv te kijken.. :O lekker morgen late dienst, dus een beetje bijslapen.. :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92794839
Mooie foto's Jose! Dat voetje O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92795422
Wat een mooie echo's Jose!
Ik zie aan de naam van het ziekenhuis dat jij bij mij in de buurt moet wonen! :o Dat is het ziekenhuis wat het dichtst bij is hier, en waar ik gelegen heb met Wolf.
Niels van Twinkly is er geboren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 februari 2011 @ 22:32:49 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92796111
Mooie echopics!

Hier weinig nieuws. Tas ingepakt voor driedaagse trainig buiten de deur. Twee nachten hotel. Zie er een beetje tegenop. Ben al sneller moe en ik heb gehoord dat er ook een avondprogramma is. :(
pi_92798495
Wat een prachtige echo's! Jullie zullen wel helemaal in de wolken zijn :D

Werk ze, Aventura!!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:21:11 #159
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92806704
Goeiemorgen! Nog even te duf om mijn bed uit te komen, dus live from my bed:
Mijn tiet lekt! :(
Verder nix te melden....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:28:47 #160
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92806734
Jose wat schattig! Dat profieltje O+.

Tankgirl wat een prachtig koppie, wat fijn dat je nu wel mooie foto's mee hebt!!

Lujaxa hoe is jouw echo gegaan?

Live vanuit mijn bed gelukkig geen lektetten te melden ;). Wel een buikbaby die haar kamertje opnieuw aan het indelen is, jemig wat een verbouwing :D (loving these moments!).
pi_92806987
ook live, maar dan vanuit de badkamer. Ons manneke heeft besloten lekker op mijn blaas en darmen te gaan liggen, dus beroerd geslapen. En nu zo op naar de kousen! Zwanger zijn is soms zooo leuk ;(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92807014
Live vanaf mijn werk, lekker vroeg vandaag! Het is heel druk in mijn buik sinds gisteravond. Wel heerlijk geslapen, heb Law & Order net af kunnen kijken :')
pi_92807268
Mooie foto's Jose
Ik heb geen idee wie throttle is

Ik had zo gehoopt dat ons ukje op mijn v-dag mij iets minder ziek zou maken.
Helaas nog niet maar de dag is nog jong
pi_92807805
Meld!

Zometeen voor controle naar het ziekenhuis! Spannend, maar gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed is en we weer gewoon naar huis mogen :)
pi_92809546

hartje klopte... baby bewoog ook al.. en zijn 3 dagen vooruit gezet

mogen we dus op 23 september ipv 26 september... ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:20:32 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92809611
Fijn Lujaxa!
pi_92809647
mooie echo's josé en tankgirl

ik weet ook niet wie trottle is..

Oh en hier als ik iets eet ligt het op mijn maag.. enkel soep niet.. dus eet al weken alleen maar soep
Kyan
pi_92810157
23 september is iig de verjaardag van throttle.
mooi gemikt.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:42:39 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92810281
mooie echo luxaja, gefeliciteerd!!!

FR; he bah weer misselijk begonnen vandaag.. arme jij. :*

ik heb slecht geslapen... maar vriendlief is thuis, dus kan voor mijn late dienst gelukkig nog wel even een dutje doen. Nu maar afwachten of dat lukt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92810791
Allemaal mooie echo's O+
pi_92813616
@lujaxa fijn dat alles goed is. En mooi 3 dagen langer zwanger die heb je dus al mooi.
Het is mijn laatste v-dag zonder baby
pi_92813775
F-R gefeliciteerd met je verjaardag! Bijzonder hè, dat je weet dat de volgende verjaardag met kindje gaat zijn?!
pi_92814023
Vriend heeft zijn laatste v-dag zonder kind al gehad alleen dat wisten we toen nog niet. Even als onze laatste vakantie zonder kind. Raar idee hoor
pi_92814318
En als het kindje er straks is, kun je bijna neit bedenken hoe alles was zonder kind FR!

Wij zijn weer goedgekeurd. Bloeddruk was netjes. Ze hebben wel gekeken of er al wat ontsluiting was, maar het zit nog potdicht, we gaan dus weer gewoon afwachten onder het genot van hier en daar een harde buik en alle ongemakjes die erbij horen :)
pi_92815277
Mamapurk fijn goedgekeurd.. en die ongemakjes hopelijk gaan ze nu toch iets doen ;)

Ja gescoord op nieuwjaarsdag _O- ben ik vrij zeker van :Y
Kyan
pi_92818388
Hmm weer wachten dus MP..

Wat een lieve foto Lujaxa!
en zelfs IK weet wie Throttle is. En ik ken dr niet eens :D

Hier vanmorgen zo hard moeten spugen dat er bloed mee kwam en de bloeduitstortingen rondom mijn ogen staan. Sexy.
Zucht, wat moet ik daar nou mee?
pi_92818604
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef Sannne het volgende:
Hmm weer wachten dus MP..

Wat een lieve foto Lujaxa!
en zelfs IK weet wie Throttle is. En ik ken dr niet eens :D

Hier vanmorgen zo hard moeten spugen dat er bloed mee kwam en de bloeduitstortingen rondom mijn ogen staan. Sexy.
Zucht, wat moet ik daar nou mee?
Zorg dat je spul eet dat de andere kant op niet zo vreselijk ranzig is.. Vla ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92818703
Maar ik schrok wakker omdat ik moest spugen, er zat nog niks in :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:28:47 #179
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92818718
Altijd fijn om toch even bevestiging te krijgen dat alles goed gaat he, lujaxa :)

Vandaag kraamhulp-planner langs gehad, was erg zenuwachtig want ik wist niet of ze alles wilde bekijken of niet (ben nog helemaal. Gelukkig was het een erg aardige en relaxte mevrouw die rustig alles heeft doorgenomen qua mogelijkheden en vragen. Ze ging niet kijken in de kamer, maar gaf ook wat tips qua aankopen.

Bijvoorbeeld dat ik in het begin alleen een olie en een wasgel moet kopen, omdat als ik of de baby ergens allergisch op reageert, ik alles weg moet doen van die lijn met producten.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:14:57 #180
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92820859
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef throttle het volgende:
23 september is iig de verjaardag van throttle.
mooi gemikt.
En van jeetjejom! En dat zijn leuke meiden dus een goed voorteken ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:16:16 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92820913
Septembermeisjes zijn sowieso leuk ;) :P .
pi_92821292
en de verjaardag van lente van serpente!

en de verjaardag van bruce springsteen! En van Sisi! en Ray Charlessss en de dag waarop andre hazes stierf
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:32:57 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92821673
...om maar iets gezelligs te noemen :D .
pi_92825367
Amper bijgelezen hoor...sorry daarvoor.
Las wel iets over slecht slapen. Ik heb afgelopen nacht ook geen oog dicht gedaan. Ik lag gewoonweg niet lekker en bleef maar draaien en draaien. Vanmorgen opgestaan met behoorlijke rugpijn.
Hopelijk gaat het aankomende nacht weer beter, want werken is dan wel zwaar.

*telt af* nog 3 dagen...
pi_92825834
Lujaxa, fijn dat de echo goed is!!

F_R, gefeliciteerd met je verjaardag, en jammer dat je je zo blijft voelen..

Ik ben wel heel moe, maar heb me echt voorgenomen dat ik deze week nog even doorbijt, dat ik daardoor nog net even wat extra werk heb kunnen verzetten vandaag, wat mij hopelijk wat minder werk in de vakantie oplevert.

Hoe zeer doet een pijnlijke harde buik trouwens? Ik had vanmiddag geloof ik een harde buik die niet echt aangenaam aanvoelde, maar ook niet superveel pijn deed. Valt dat dan onder pijnlijk?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 februari 2011 @ 17:20:50 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92826436
gefeliciteerd F_R

Dat is voor iedereen verschillend laiveneertiekje, de mijne gaan nu steeds pijnlijker worden, ik klap soms dubbel van de pijn die het onderin m'n bekken doet. in het begin waren ze wel aanwezig, maar was het meer alsof ik een voetbal had ingeslikt, ik voelde het wel, maar het deed niet echt pijn ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92826728
Bij mij doen de harde buiken eigenlijk alleen pijn als ik mijn buik aanraak als hij hard is. En verder vind ik ze lastig omdat ik een beetje benauwd wordt als ik een harde buik heb.
Vanmiddag wel 2 uurtjes geslapen, ik ben steeds zo moe en heb nergens meer energie voor, moet me echt overeind slepen elke keer!

Wat veel jarigen op 23 september zeg! Het was de trouwdag van mij opa en oma.. Mooie datum dus!
pi_92829976
Mijn moeder was uitgerekend op 17 september van mij, en vooralsnog zit ik nog op 18 september. Ikzelf ben wel 3 weken te vroeg geboren :P

Verder een vraagje: Ik heb momenteel wat donkerblond haar, maar ik wil het wat blonder hebben. Kan het kwaad om je haren te verven? Ik hoor/lees namelijk verschillende dingen.
Tralalalaaa
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:20:01 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92831533
Volgens mij heb ik nog geen harde buik gehad, of niet als zijnde een harde buik herkend, dat kan natuurlijk ook.
Ik heb wel soms een strak gevoel onderin, als ik druk ben geweest. En soms pijn aan mijn banden na wat langer lopen. Maar echt dat mijn hele buik gespannen is of pijn doet, dat heb ik volgens mij nog niet gehad.

Gelukkig deze week weer minder moe dan de vorige twee weken. Moet wel zeggen dat ik veel doseer.

Ow en voor de mede zwangere hooikoortspatienten. Ik heb nu dit lijstje, waar ik het mee moet doen. Wat een puzzelwerk, er is maar heel weinig wat mag, maar hier gaat het vast mee lukken. :)

- Ventolin (tegen benauwdheid)
- Pollinosan van dr. Vogel (pilletjes tegen hooikoorts)
- Oogdruppels van dr. Vogel (voor jeuk aan de ogen)
- Beclometason neusspray (tegen kriebel en verstopte neus)
pi_92831581
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mijn moeder was uitgerekend op 17 september van mij, en vooralsnog zit ik nog op 18 september. Ikzelf ben wel 3 weken te vroeg geboren :P

Verder een vraagje: Ik heb momenteel wat donkerblond haar, maar ik wil het wat blonder hebben. Kan het kwaad om je haren te verven? Ik hoor/lees namelijk verschillende dingen.
goeie vraag!! ik zit namelijk met het geen dat ik eigenlijk echt wel m'n uitgroei bij wil werken..
zat zelf te denken om de kapper op een onzichtbaar stukje te laten proberen ofzo en dan een paar dagen later terug te gaan.. :?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:30:12 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92832062
Ik heb alleen een spoeling gedaan toen ik een week of 10 zwanger was. Verfen mag wel volgens mij, maar het kan anders 'pakken' dan normaal. Vorige week heb ik alleen laten knippen, spoeling was er inmiddels uit en ik heb nu weer mijn eigen donkerblond haar.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:33:34 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92832252
Ik heb het laatst ook gewoon weer laten blonderen, er is inderdaad een kans dat het wat anders pakt dan normaal. Maar ik geloof dat het verder niet schadelijk is.

Wat de harde buiken betreft, de omschrijving van DJMO klopt ook wel bij mijn gevoel. Namelijk dat het dan net lijkt alsof ik een voetbal heb ingeslikt. Het heeft tot noch toe nog maar een paar keer pijn gedaan. Het is wel een heel apart 'vol' gevoel in mijn buik.

Bedankt voor je 'anti-pollenlijstje' Juud, ik ga het even opslaan om terug te grijpen als het gekriebel weer begint.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:34:04 #193
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92832287
En F_R natuurlijk van harte met je verjaardag meis! :*
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:40:59 #194
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92832700
Ow schandalig!

F_R, ik vergeet jou helemaal te feliciteren..... :@
Bij deze alsnog. :*
pi_92833148
Lujaxa fijn dat je een goeie echo had! Opluchting hè?

F_R gefeliciteerd met je verjaardag en balen dat je zo beroerd bent.

Hier nog een enorme (vr)eter hoor! Heb elke dag weer trek in iets anders en dan moet ik het hebben.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_92834715
Bedankt allen.
Mijn pannenkoek zit er nog in ben wel heel misselijk maar het lijkt steeds iets beter te gaan. Ik hou de moed erin
pi_92837108
F_R gefeliciteerd! En laat het ook de enige verjaardag zijn dat je zo misselijk en beroerd bent.

L'tiekje, in 1 stukje en vragen hoe harde buiken voelen en of ze pijn mogen doen en melden dat je hard aan het werk bent :N Harde buiken kunnen ook een teken zijn van te veel doen. Ik snap best dat je nog wat af wilt maken, maar je moet gewoon ook rekening houden met je lichaam, tis topsport wat je aan het doen bent. Je mag moet een beetje lief voor jezelf zijn.

Zo de kousen zijn aangemeten. Eén blik op mijn benen was genoeg om de aanmeetster te overtuigen. Ik was er om negen uur en toen stonden mijn sokken al een halve centimeter diep in mijn huid. Ondanks het omhoog leggen. Ze komen waarschijnlijk deze week binnen, gelukkig zonder teen en we gaan het wel proberen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 februari 2011 @ 21:01:46 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92837509
Ik kreeg vanmiddag een mail van nutricia, dat ik nu tijd voor mezelf moest nemen, ik had echt zoiets van .. oke; letten jullie even op Jan dan? Ik ren echt constant achter 'm aan. heb dan ook meestal harde buiken als ik met hem bezig ben. Wat het meest pijnlijk is op dit moment is als de baby beweegt; dan voel ik het echt steken bij m'n schaambeen en dat trekt door naar beneden. Dat voetje in m'n buik(wand) is wel te doen, maar die pijn in m'n doos is gewoon echt *au*. Ik ga vrijdag vragen of dat wel normaal is; want ik kan het me niet herinneren van Jan of m'n dochter.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92838069
Oh nog gefeliciteerd ferrari rood!!

Pfffff ben echt beroerd, misselijk, rillerig, buikpijn, last van brandend maagzuur en zoooo moe!
Vandaag om 1u kon je me al opvegen. Ik verlangde echt maar mn bed. Ik ga zo dan ook maar slapen.
Tralalalaaa
pi_92838184
gefeli F_R! Dacht dat je valentijnsdag bedoelde. Maar dat was gisteren :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')