abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92904014
*O* goed nieuws MeNicole!!!! Wat fijn! En nu kun je je wat concreter richten op een datum/periode. Bij de volgende echo's wordt het vanzelf nog wat duidelijker wanneer het precies is. Geniet ervan meis!
pi_92904063
Ja dat zei de vlos ook. Kan zo zijn dat z emet de 20 weken echo me weer iets verschuiven. Maar noor nu hebben we dit in ieder geval!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_92904386
zeggeuh, er zijn toch wel meer oktoberbaby's?
pi_92904434
MeNicole, je hebt nu iig een datum! *O*

En Mefke en Juud, ik ben ook al veel bezig met plannen en rust nemen, en dat heeft mij de afgelopen weken ook al redelijk wat opgeleverd, maar ik hoopte toch wel dat ik volgende week hooguit 1 dag nog werk hoefde te verzetten, en voor de rest gewoon vakantie kon houden. Maar ik zit goed op schema, en ik kijk even hoeveel puf ik heb om vandaag nog wat te doen, of dat ik gewoon alvast een voorschotje op de vakantie neem(het weer lijkt zo mooi buiten!)

Ik heb 's nacht met omdraaien soms ook last bij mijn liezen, erg irritant is dat dan. En als de uk verkeerd ligt dan ben ik me een partijtje benauwd, gelukkig is er nu nog wel ruimte en gaat hij/zij nog wel anders liggen als je even je hand op je buik legt, maar ik vraag me wel af hoe het straks zal gaan...
pi_92904578
:* Voor alle dames met een slechte nachtrust of save the whale ervaringen ;)

Slechte nacht gehad ook, verkouden en amper kunnen ademen. Toch lekker naar mijn werk gegaan en kan zo af en toe lekker genieten van plopjes O+
pi_92905659
Morgend dames

MeNicole nu kun je uitkijken naar een datum hé...

Hier knakken mijn heupen heerlijk bij het draaien...dat beloofd

Mefke hier moet ik de steunkousen dragen door trombose na geboorte van Xandy. En omdat ik al meteen vocht ophield was dat het slimste... Smorgens ben ik stijf aan de enkels dan gaat trap aflopen beetje minder, maar één keer goed wakker is dat probleem gelukkig opgelost...

trhottle = kleurdoos :W en dan nog eens proficiat hé ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92905827
Meld!

Menicole, fijn dat alles goed was :)

Hier ook last van het flip a whale probleem. Ook last van heel veel pijn tijdens en voor en na het draaien. Verder ook levendige dromen, die van dat er iemand aanbelde had ik afgelopen weekend..
We wachten nog maar even rustig af wanneer ons meisje zich gaat melden.

Ik voel haar wel minder stevig bewegen nu dus misschien zo toch maar even het ziekenhuis bellen..?!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92906342
Super, Nicole!!

MamaPurk, bij twijfel echt gewoon bellen hoor!

Hier kotsochtend. Weet je hoe vies gal smaakt? Lol. sorry...
Straks een echo! Misschien zien we het geslacht wel :D Al lijkt me dat wat vroeg...
pi_92906578
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef Sannne het volgende:
Super, Nicole!!

MamaPurk, bij twijfel echt gewoon bellen hoor!

Hier kotsochtend. Weet je hoe vies gal smaakt? Lol. sorry...
Straks een echo! Misschien zien we het geslacht wel :D Al lijkt me dat wat vroeg...
15 weken... Hele goede echo-mensen zouden een goede gok kunnen wagen. Maar dan is het zeg maar nog wel heel onzeker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92907086
Morgen 16 :D En met een jongen is de kans groter dat ze het al goed zien lees ik overal.
We zien het wel :)
pi_92907184
Ik heb op een andere zwangerschapspagina wel eens gelezen van iemand die met 12 en 16 weken te horen had gekregen dat het een meisje werd, en bij 19 weken werd het ineens een jongen....

Die kon dus tassen met kleertjes gaan ruilen...

Bij mij was het bij 16+5 nog niet te zien in ieder geval....
pi_92907297
Ik geloof dat wij het bij 17 weken hebben gezien Sannne, ze hield een slag van zo'n 5% om de arm ;). De schaamlipjes waren heel duidelijk te zien in dit geval. Daarna zijn er nog meerdere echo's geweest die dit hebben bevestigd, dus we durfde wel rood/roze behang op de muren van haar kamertje te plakken.

Dat meisje vond het net onder de douche volgens mij ook leuk, ze maakte er haar eigen golfslagbad van daarbinnen. Ik vind het elke dag opnieuw helemaal geweldig om te zien die bewegingen in mijn buik. O+
pi_92907446
Hier enkel bij Xandy overduidelijke schaamlipjes in beeld... bij de andere 2 hebben we tot geboorte of laatste weken moeten wachten voor we het zeker wisten ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92907782
Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit! *O* *O*
pi_92907846
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit! *O* *O*
Een baby.. Wilde gok hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92907936
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

_O- Dat hoop ik toch wel!
Doelde meer op wat er boven mij getikt was...
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:25:45 #267
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92907979
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92908491
Moeilijk he dat wachten, Cyntiaa :D

Vind al die jongens of meisjeskleren zoooo leuk. Ik heb niet zoveel met die zoete lieve unisex pakjes..Heb nu al veel knalrood en donkerblauw. Dat kan voor beide wel..
pi_92908875
@menicole fijn he een datum nu kun je je ergens op richten
@laveneirtiekje je naam gaat nooit goed denk aan jezelf he.
@mamaplurk even bellen als je het niet vertrouwd

De tandarts was zeer tevreden over mijn gebit.
Ik ging liggen en hij vroeg is er nog iets verandert op gezondheidsgebied
Uh ja ik ben zwanger ja ik dacht al zoiets.
Mijn reactie zo dik ben ik toch nog niet?
Nee zei hij maar normaal ben je dunner.
Morgen naar de 9mnd beurs en ik het zowaar zin om te werken het gaat de oede kant op. Alleen misselijk zijn en af en toe spugen is toch veel fijner dan continu spugen. Nu alleen nog doorslapen want ik lig echt uren wakker.
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:31:55 #270
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92910307
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, er zijn toch wel meer oktoberbaby's?
Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:34:08 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92910384
kleurdoos, gefeliciteerd! *O* en dat 't dit keer maar eens gewoon lekker goed mag gaan! :*
in de haak.
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:34:49 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92910415
oh en MeNicole en alle andere nieuwe zwangeren natuurlijk ook van harte geluk gewenst en een mooie & prettige zwangerschap gewenst!
in de haak.
pi_92910882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Susie het volgende:

[..]

Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....
dan denk ik dat we wel eens op dezelfde dag uitgerekend zijn, althans, ik ga nu uit van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb er meestal 1 van 30, dus dat zou dan 20 okt zijn :)
pi_92910943
en ik had t al een aangegeven maar bij mijn moeder wisten ze zeker dat nummer 4 een jongen was en toen werd mijn zusje geboren :+

leuk zo'n voetbalkamer :+ ze is uiteindelijk wel gaan voetballen trouwens
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:01:07 #275
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_92911487
Zo net ffies me aangemeld bij het ziekenhuis en heb een A4tje vol stickers gehad.
Over een uurtje komt de dame van de kraamzorg voor een gesprekje. Ben erg benieuwd. Morgen alweer 33 weken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')