Ik dacht ook van nu, vond het al onwijs zielig en je bekken en dit....gelukkig maar dat het nu nog niet zo is.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef mefke79 het volgende:
Psst: Takkembah die waren van de vorige keer. TIs het idee dat we dat nu voorkomen
poliklinisch had ik ze wel nodig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
die stickers enzo heb je waarschijnlijk niet nodig bij een poliklinische bevalling want je wordt niet opgenomen, maar huurt alleen de verloskamer, je bent voor het ziekenhuis geen patiënt.
Ik merk de laatste dagen dat m'n behoefte aan eten minder wordt. Herken ik van de vorige keer. Groeispurt over en kind tegen maag, laat mij maar drinken ipv eten.
hier dito. Het is niet alsof je de verloskamer contant betaalt bij het bevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
poliklinisch had ik ze wel nodig hoor
zodat ze me konden registreren, ze moeten toch weten wie er zijn in zo'n ziekenhuis
Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wat Sonnetje zegt dus, ik heb allebei de keren wel degelijk stickers nodig gehad. T zou zomaar kunnen dat het per ziekenhuis scheelt natuurlijk. Gewoon ff navragen bij je vk wat de bedoeling is.
Danic ik heb begrepen dat de verlos-afdeling van t ruwaard prima is idd. Voor de rest van de zorg zou k persoonlijk de voorkeur geven aan n ander ziekenhuis.
Mja het personeel dat in een ziekenhuis werkt kan natuurlijk in alle ziekenhuizen door heel NL werken dus op zich ben ik altijd voorzichtig met een zh per se "slecht" vinden. Maar mijn ervaringen met t ruwaard zijn niet zo geweldig, zacht uitgedruktquote:Op maandag 14 februari 2011 06:58 schreef danic het volgende:
[..]
Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.
Die stickersecht hè, lekker dom van me. Maar ja, ik kom voor mezelf gelukkig ook nooit in een ziekenhuis.
Ik ga over 2 weken wel even bij de vk navragen wat ik van tevoren moet doen (stickers, ponskaartje e.d.), komt vast goed.
Volgens mij hebben ze ten tijde van de 12-weken echo een ponskaartje aangemaakt, es ff zoeken waar ik de kaart gelaten heb.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt, over de verloskamers hoef je je niet druk te makenKomt goooooeed!
Ik probeer ook iets minder gespannen te zijn nu ik af en toe plopjes voel.. Best lastig tijdens zo'n eerste zwangerschap!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Juud79 het volgende:
Sinds ik mijn meisje zelf voel, rond 14/15 weken ben ik eigenlijk nooit meer zenuwachtig. Daarvoor was ik het ook hoor, lijkt mij ook volkomen normaal.
Vanmiddag ligt de Ventolin voor me klaar, pillen die ik normaal gebruik Xyzal, kan ik nu niet gebruiken en ik hoor tussen de middag welke ik wel kan gebruiken, die liggen dan ook klaar.
Bij de apotheek moet ik dan even overleggen over de juiste oogdruppels en neusspray.
Dus ik ben weer opgelucht, gisteravond in bed weer enorm benauwd en zelfs even wat overeind gaan liggen. Door te ontspannen zakte het na een half uurtje wat af...en ben ik in slaap gevallen.
Jawel hoor, plopjes, bloepjes, ploefjes, das vast het ukje.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet ook niet of de betreffende plopjes mijn baby zijn.. Maar hoop het wel! Zie zo uit naar de volgende echo..
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel hoor, plopjes, bloepjes, ploefjes, das vast het ukje.
Emesafenequote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn mevr_mus wat heb je gekregen?
Och erm, meis toch.... Ik vind het toch zo naar voor je en je bent zo dapper!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Die heb ik al. Ik dacht misschien heb je iets anders gekregen en kan ik dat nog proberen
what else is new?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef throttle het volgende:
Ik vreet me juist een ongeluk.. hopeloos echt
Dudequote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef throttle het volgende:
Ik vreet me juist een ongeluk.. hopeloos echt
true, maar nu is het werkelijk waar bizar, gisteren heb ik binnen een uur! een bak B&J, reep chocola met druif en noot een doos tofifee en een bak melk met honeypuffs weggevroten.quote:
Ik ben niet zo scherpquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef throttle het volgende:
Ik dacht trouwens dat iedereen al wist wie ik was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |