abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 18:16:07 #76
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92726822
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die benauwd is. Ik was het al met traplopen, idd ook vanaf het begin, maar dan is het twee keer diep zuchten en is het weg.
Nu was het echt, 'waar is de ventolin' benauwdheid en omdat ik het vaak erg heb gehad toen in jong was, schiet ik dan sneller in de stress als ik niets in huis heb.
Nu vandaag rustig op de bank gezeten, vanmiddag hadden we toch bezoek en gaat het wel goed, met af en toe een diepe zucht. Ik voelde ook mijn hart bonken en idd ook in bed kon ik alleen op mijn rug liggen, liefst met armen omhoog. Toen vond ik het niet helemaal ok meer, dus toch maar pufjes in huis halen...

En de boom/graspollen komen natuurlijk weer en ik zit in de hoogste catagorie, dus sowieso is een kijkje naar de standaard medicijnen wel nodig, want die zal ik vast niet mogen gebruiken.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:17:50 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92726885
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef mefke79 het volgende:
Psst: Takkembah die waren van de vorige keer. TIs het idee dat we dat nu voorkomen ;)
Ik dacht ook van nu, vond het al onwijs zielig en je bekken en dit....gelukkig maar dat het nu nog niet zo is.
pi_92727321
o nou ja ik heb niet de illusie dat die kousen er voor gaan zorgen dat ik helemaal geen vocht vasthoud, maar alle kleine beetjes helpen in dit geval.

Over hooikoortsspul moet je echt overleggen, veel mag niet. Ventolin gelukkig wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92727786
@mefke ik hoop dat de kousen wat helpen
En nu ben ik misselijk maar kan ik niet overgeven en het zit zo hoog.
Ik ben wel blij dat er niks komt maar hoop dat het snel zakt
  zondag 13 februari 2011 @ 18:55:21 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92728368
Feestje gisteren helemaal in het water gevallen, ik heb 4x moeten overgeven. Steeds weer mezelf opgekalefaterd en tussen de visite gaan zitten, maar na de 4de keer gaf ik het op.
Balen hoor. Ik voel me pas nu weer een beetje mens. Ik vind het erg raar dat ik zo laat in de zwangerschap zo vaak misselijk ben :(
pi_92728924
Dat is wel erg apart aventura. Meestal moet het juist beter gaan.
Succes ermee en als aan blijft houden even contact opnemen met je HA
  zondag 13 februari 2011 @ 19:58:46 #82
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92731730
Dankjewel meiden! :*
We hebben al een locatie op het oog, dus daar ga ik maar eens mee bellen morgen. Omdat we geen vaste datum hebben (alle donder-, vrij- en zaterdagen in september zijn eigenlijk goed) plus een klein gezelschap (ca. 40p) hoop ik dat het allemaal goed te regelen is. Heb er zin in!

Aventura wat naar dat je zo moet overgeven! Misschien toch eens even navragen bij vk/ha?

Wat hooikoorts en vocht betreft, hopelijk is het kleine meiske er voordat ik echt last ga krijgen van de pollen. Nu ben ik ook een beetje een rare, want ik heb vaak last de hooikoorts wanneer de meeste mensen al zijn uitgeproest en vice versa. Ik heb jaren ineens heel weinig last gehad, maar vorig jaar was het weer ouderwetsch. Hopelijk was dat een incident...

Voor de meiden die er heel erg last van hebben hoop ik zo dat ze iets vinden dat het een beetje dragelijk maakt, hooikoorts kan echt hel zijn, helemaal als je er niks tegen mag nemen.

En de pootjes, ai-ai-ai dat was vandaag echt erg, zo dik zijn ze nog niet eerder geweest. Gelukkig geen last van en thank god dat het geen zomer is :D . Net lekker gefietst en straks de beentjes weer omhoog. Fietsen gaat gelukkig nog prima. Vandaag gewoon alweer 33 weken, dus week 34 is begonnen. Snelllllll! Nog maximaal negen weken, en over 4 weken mag ze gewoon al zomaar geboren worden O+ .

Takkembah, hoe lang moeten jullie nog klussen voor het af is?

Mefke wat fijn dat het fietsen lekker ging!!
  zondag 13 februari 2011 @ 20:30:45 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92734006
Geniet van het vooruitzicht Twentemeisje! Gefeliciteerd.
Vriendlief is een reisje naar Parijs aan het boeken voor ons.
Ik heb zomaar het vermoeden dat hij me gaat vragen O+
pi_92734425
Aventura, ik ben ook nog regelmatig flink misselijk, ik merk dat ik echt heel goed moet opletten dat ik elke 2 uur wat eet. Maar ik ben nu eigenlijk de hele week al gammel, en dat begint wel wat op te breken.
Gelukkig nog maar een week tot de vakantie, maar ik ben nogal gestressed nu, dus ik hoop dat de week snel voorbij is..
pi_92739028
Hé wat leuk, allemaal 'buurtjes ' :W
De bedoeling is idd het Ruwaard en ondanks dat ik daar wat huiverig voor was (ivm slechte berichten), bleek dat het op de afdeling gynaecologie goed geregeld te zijn, dus dat is prettig.
Ik wil echt niet naar het Ikazia. Daar is mijn vriendin vorig jaar bevallen en die is in mijn ogen zo rottig behandeld dat ik liever naar het Zuider of Erasmus ga. Maar daar moet ik gezien de afstand ook niet aan denken.

Ik las net de reactie van iemand (sorry weet niet meer wie :@ ) dat ik me van tevoren moest inschrijven en genoeg stickers moest verdienen.
Die begreep ik niet helemaal. Moet ik me nou van tevoren inschrijven bij het ziekenhuis? En die stickers verdien ik toch bij de vk??? Sorry hoor had blond moeten zijn hihi.
26 maart hebben ze een open dag, dus daar gaan we naar toe, dan kan ik het iig vragen, mocht ik het bij de vk vergeten over 2 weken.
pi_92739165
stickers met je naam enzo :D
dat ze die zo op alles kunnen plakken als je er komt, niet dat je die eerst moet laten aanmaken als je gaat bevallen :D
  zondag 13 februari 2011 @ 21:54:36 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92741191
Dat doen ze hier nog met ponskaartjes.
pi_92742217
die stickers enzo heb je waarschijnlijk niet nodig bij een poliklinische bevalling want je wordt niet opgenomen, maar huurt alleen de verloskamer, je bent voor het ziekenhuis geen patiënt.
Ik merk de laatste dagen dat m'n behoefte aan eten minder wordt. Herken ik van de vorige keer. Groeispurt over en kind tegen maag, laat mij maar drinken ipv eten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 februari 2011 @ 22:06:56 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92742357
Danic: als het gaat om de behandeling van patienten ben je in 't sophia iig heel goed op je plaats. ik ben er nu 2 keer bevallen, en dat is me prima "bevallen" ;) Hoewel zowel zuider als ikazia dichterbij zijn voor mij, moet ik er niet aan denken om daar te bevallen. 't personeel daar is me te koud, kil en klinisch ingesteld zeg maar. gewoon geen goed gevoel bij.

Ik heb een duidelijke isntructie meegekregen wat te doen bij *vul zelf maar in* (weeën, verminderd leven, breken vliezen etc etc). 't enige wat ik nog steeds moet doen is een lijstje telefoonnummers maken voor Johan wie hij moet bellen / sms'en als de bevalling begint. *uitstelgedrag*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92742791
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:05 schreef mefke79 het volgende:
die stickers enzo heb je waarschijnlijk niet nodig bij een poliklinische bevalling want je wordt niet opgenomen, maar huurt alleen de verloskamer, je bent voor het ziekenhuis geen patiënt.
Ik merk de laatste dagen dat m'n behoefte aan eten minder wordt. Herken ik van de vorige keer. Groeispurt over en kind tegen maag, laat mij maar drinken ipv eten.
poliklinisch had ik ze wel nodig hoor
zodat ze me konden registreren, ze moeten toch weten wie er zijn in zo'n ziekenhuis
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 13 februari 2011 @ 22:13:59 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92743070
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

poliklinisch had ik ze wel nodig hoor
zodat ze me konden registreren, ze moeten toch weten wie er zijn in zo'n ziekenhuis
hier dito. Het is niet alsof je de verloskamer contant betaalt bij het bevallen :D en daarnaast kan poliklinisch altijd klinisch worden als daar (achteraf) een medische noodzaak voor is.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_92743250
voor zover ik begreep hoeft het bij ons niet.
pi_92743423
oh oke, nou ja hier werd t specifiek gezegd dat je als je in t zkh wil bevallen stickers moet hebben
pi_92743562
Het Sophia is mij de vorige keer ook heel goed bevallen. Nu wordt ik daar ook de hele zwangerschap begeleid, dus heb deze keer niet echt keus ook.
Ik had de vorige keer heel graag in het Geboortecentrum willen bevallen maar Mette had in het vruchtwater gepoept, dus werden we medisch.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92743582
Wat Sonnetje zegt dus, ik heb allebei de keren wel degelijk stickers nodig gehad. T zou zomaar kunnen dat het per ziekenhuis scheelt natuurlijk. Gewoon ff navragen bij je vk wat de bedoeling is.

Danic ik heb begrepen dat de verlos-afdeling van t ruwaard prima is idd. Voor de rest van de zorg zou k persoonlijk de voorkeur geven aan n ander ziekenhuis.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 13 februari 2011 @ 23:21:58 #96
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92748219
Hier in Eindhoven werken ze gewoon met een ponsplaatje, die dien je dus ook al aan te laten maken voor de bevalling. Nergens geen problemen mee gehad, mijn bevalling is bij beide kindjes klinisch geworden (dus gelukkig deze keer ook geen rekening...)
pi_92755413
mornings ;)

jeempie wat is het vroegggg :O

@Aventura wat naar dat je nu nog zo misselijk bent joh! en zonde dat het feestje zo in het water is gevallen... :*

Twentjemeisje gaat trouwen!!! wat leuk zeg!!! *O* ^) gefeliciteerd met het aanzoek en hoop dat jullie alles lekker kunnen regelen.

over hooikoortsmedicijnen; ik mocht de vorige zwangerschap van de HA gewoon Nasonex gebruiken en gelukkig was dat afdoende.

Ik heb een drukke, maar erg gezellige zondag gehad... high tea met vriendinnen, en vrienden op bezoek... dus te laat naar bed, en natuurlijk niet kunnen slapen, maar toch zit ik, ondanks de misselijkheid met een voldaan gevoel op de bank. Nu maar kijken hoe het werken vandaag gaat...

allemaal een fijne dag!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92755483
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef huuphuup het volgende:
Wat Sonnetje zegt dus, ik heb allebei de keren wel degelijk stickers nodig gehad. T zou zomaar kunnen dat het per ziekenhuis scheelt natuurlijk. Gewoon ff navragen bij je vk wat de bedoeling is.

Danic ik heb begrepen dat de verlos-afdeling van t ruwaard prima is idd. Voor de rest van de zorg zou k persoonlijk de voorkeur geven aan n ander ziekenhuis.
Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.
Die stickers _O- echt hè, lekker dom van me. Maar ja, ik kom voor mezelf gelukkig ook nooit in een ziekenhuis.
Ik ga over 2 weken wel even bij de vk navragen wat ik van tevoren moet doen (stickers, ponskaartje e.d.), komt vast goed.
Volgens mij hebben ze ten tijde van de 12-weken echo een ponskaartje aangemaakt, es ff zoeken waar ik de kaart gelaten heb.....
pi_92755627
het voelt alsof Tienus centimeters gegroeid is vannacht en mij buik niet. Hij zit klem aan alle kanten en probeert even een been ofzo bij mijn ribben buiten te steken. Auw!
pi_92756145
Heerlijke nacht gehad hier! Gisteren gemerkt dat mijn eetlust weer helemaal terug is, zonder zuurbranden na de tijd.. Heb dit weekend geloof ik zelfs plopjes gevoeld!
Ben zeer benieuwd De 21e een VK afspraak dus waarschijnlijk weer het hartje luisteren!

Is het al weer tijd voor verse babys? :7
pi_92756163
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 06:58 schreef danic het volgende:

[..]

Dat dus. Je moet niet hopen dat je in Spijkenisse een slagaderlijke bloeding ofzo krijgt, want dan wordt je door het Ruwaard (bij wijze van) met een pleister naar huis gestuurd. Schijnt echt verschrikkelijk te zijn. Maar onze vk heeft ons gerustgesteld over de verlosafdeling.
Die stickers _O- echt hè, lekker dom van me. Maar ja, ik kom voor mezelf gelukkig ook nooit in een ziekenhuis.
Ik ga over 2 weken wel even bij de vk navragen wat ik van tevoren moet doen (stickers, ponskaartje e.d.), komt vast goed.
Volgens mij hebben ze ten tijde van de 12-weken echo een ponskaartje aangemaakt, es ff zoeken waar ik de kaart gelaten heb.....
Mja het personeel dat in een ziekenhuis werkt kan natuurlijk in alle ziekenhuizen door heel NL werken dus op zich ben ik altijd voorzichtig met een zh per se "slecht" vinden. Maar mijn ervaringen met t ruwaard zijn niet zo geweldig, zacht uitgedrukt :X
Vooral de communicatie met patient en familie is bagger.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt, over de verloskamers hoef je je niet druk te maken :Y Komt goooooeed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 februari 2011 @ 09:38:25 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92757205
fijn verhaal huup :X

ik heb echt zo'n bweuh-gevoel. niet komende week, maar de week erop is het vakantie voor Jan, en 7 maart beginnen ze weer. Ik heb al aangegeven dat ik dan wellicht zelf niet kom, maar dat jan 3 kwartier later gebracht word door een vriendin. Geen probleem. Stiekem hoop ik dus in de week vakantie van Jan te bevallen,

Jan is sinds t weekend weer flink verkouden, vraag ik net op de psz of er waterpokken zijn geweest, bingo. vorige week op zijn groep zijn ze geconstateerd. als t tegenzit heeft Jan dus ergens deze week de waterpokken. ik hoop dan wel overtijd te gaan, zodat Jan de baby niet kan besmetten.

pi_92757321
@djmo nog even en je kindje is er.

Note to my self
Volgende keer tijdes control;e in het z-huis vragen naar het protocol om te bevallen daar.
Mijn VK weet al dat ik in het z-huis wil bevallen
pi_92757545
goedemorgend dames

straks om 16u20 echo... ben op van de zenuwen...

Nog geen verse baby's????
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92757650
Veel plezier lujaxa.
Heb je reden om zenuwachtig te zijn? Ik ben het zelf ook altijd.
pi_92757805
deze keer is het kijken en hopen dat hartje klopt hé

ik ben idd ook altijd zenuwachtig bij de echo's enzo.. maar die eerste echte echo is altijd het meest stresserend vind ik...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92757868
Veel plezier bij de echo, Lujaxa. O+

En zenuwen zijn er volgens mij altijd wel toch? Ik heb ze zelf in ieder geval altijd wel en heb de 2 echo's al gehad! Laatste keer het hartje gehoord en daar zullen we de volgende keer denk ik weer naar luisteren O+
  maandag 14 februari 2011 @ 10:15:05 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92758145
Sinds ik mijn meisje zelf voel, rond 14/15 weken ben ik eigenlijk nooit meer zenuwachtig. Daarvoor was ik het ook hoor, lijkt mij ook volkomen normaal.

Vanmiddag ligt de Ventolin voor me klaar, pillen die ik normaal gebruik Xyzal, kan ik nu niet gebruiken en ik hoor tussen de middag welke ik wel kan gebruiken, die liggen dan ook klaar.
Bij de apotheek moet ik dan even overleggen over de juiste oogdruppels en neusspray.

Dus ik ben weer opgelucht, gisteravond in bed weer enorm benauwd en zelfs even wat overeind gaan liggen. Door te ontspannen zakte het na een half uurtje wat af...en ben ik in slaap gevallen.
pi_92758166
Meld 38w5d!

Veel plezier lujaxa!

Ik begin het best zat te worden! Zo gauw ik wat doe krijg ik een harde buik die pas weer zo een beetje verdwijnt als ik ga zitten. Wel redelijk geslapen gelukkig.
Ook hier een snotterige en hangerige dreumes, die regelmatig roept "zusje" dus ik denk dat het tijd word dat ons meisje geboren word.
Morgen weer controle en die zal ik nog wel halen vermoed ik zo :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92758195
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Juud79 het volgende:
Sinds ik mijn meisje zelf voel, rond 14/15 weken ben ik eigenlijk nooit meer zenuwachtig. Daarvoor was ik het ook hoor, lijkt mij ook volkomen normaal.

Vanmiddag ligt de Ventolin voor me klaar, pillen die ik normaal gebruik Xyzal, kan ik nu niet gebruiken en ik hoor tussen de middag welke ik wel kan gebruiken, die liggen dan ook klaar.
Bij de apotheek moet ik dan even overleggen over de juiste oogdruppels en neusspray.

Dus ik ben weer opgelucht, gisteravond in bed weer enorm benauwd en zelfs even wat overeind gaan liggen. Door te ontspannen zakte het na een half uurtje wat af...en ben ik in slaap gevallen.
Ik probeer ook iets minder gespannen te zijn nu ik af en toe plopjes voel.. Best lastig tijdens zo'n eerste zwangerschap!
pi_92759863
Ik voel nog niks :(
pi_92759907
Ik weet ook niet of de betreffende plopjes mijn baby zijn.. Maar hoop het wel! Zie zo uit naar de volgende echo.. O+
  maandag 14 februari 2011 @ 11:10:40 #113
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92760018
Kwart voor 1 de tweede poging wat betreft 3d echo, ben benieuwd!!!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92760118
Succes! Dat het maar een mooi plaatje mag worden O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 februari 2011 @ 12:45:23 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92763774
dames, succes met de echo's ;)

ik merk dat fietsen me nu toch iets zwaarder gaat vallen met Jan achterop. Ik voel de baby dan echt in m'n bekken duwen. En op dit moment ben ik best wel moe, even een middagdipje denk ik, maar ik geloof dat ik zometeen jan z'n slaapzak aantrek en even samen op bed ga liggen. Dan maar het risico dat hij vanavond wat langer wakker is. Ik ben er toch niet dit keer :+ ik heb om half acht een belafspraak met m'n dochter ;)

maandag 14 februari 2011 @ 13:26:41 #116
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92765387
Succes met de echo's dames!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 februari 2011 @ 13:50:46 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92766289
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet ook niet of de betreffende plopjes mijn baby zijn.. Maar hoop het wel! Zie zo uit naar de volgende echo.. O+
Jawel hoor, plopjes, bloepjes, ploefjes, das vast het ukje. ;)
pi_92766359
Veel plezier T_T en hopelijk is alles goed te zien
pi_92766748
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Jawel hoor, plopjes, bloepjes, ploefjes, das vast het ukje. ;)
O+ O+ O+
pi_92770824
Ik vind dat knap dat jullie die plopjes als baby kunnen vertalen. Ik voel van alles qua plopjes, maar dan denk ik 'Oh kan dat hem zijn?' en 2 seconde later voel ik hetzelfde plopje ergens boven mijn navel. Ja daar zit écht nog geen baby hoor :D
pi_92771219
Ik voel het verschil tussen darmen en baby wel goed maar tot wk 21 voelde ik helemaal niets
  maandag 14 februari 2011 @ 15:57:54 #122
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92771840

3D poging twee is toch beter gelukt. We waren binnen een kwartier weer buiten deze keer, maar het was het in totaal 2 uur (heen en terugreis) rijden toch wel waard O+

Vorige week heeft de echoscopiste aangegeven dat ze graag wilde dat ik terugkwam, omdat madam met haar gezicht in de placenta zat (moeilijk 3D foto's maken).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92772031
Mooie echo T_T
pi_92773019
Dames, ik schuif een topic op. Ik wens jullie allemaal een goede rest van de zwangerschap :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 februari 2011 @ 16:42:29 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92774001
Baai DML :W tot over een week of vijftien

Tankgirl, mooie plaatjes hoor!!! O+

Hier weer een stickeurrrrrr gehad, alles was cool. Alleen zagen de wallen onder mijn ogen wat zwart... :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 14 februari 2011 @ 18:33:05 #126
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_92779583
Als je toch richting Erasmus gaat kan je ook naar schiedam; is meteen na Beneluxtunnel afslag eraf, weg uitrijden en je staat bij de spoedeisende hulp (okay nog 1 rotonde doen, anders sta je al eerder ergens stil).

Ja k moet ook nog ffies me aanmelden bij het ziekenhuis en wat stickertjes verzamelen; en voor mn man een 'te bellen' lijstje maken.
Pffffffff

Vandaag vond k het best pittig het werken: eerst zat de kleine mn middenrif plus ribbenkast te verbouwen en later besloot het te proberen met het hoofdje door mn bekken heen te gaan.
Geen fijne dag dus ;)
Ow en onder een vergadering had het de hik hihihi dat was wel grappig, maar ja was een 1 persoonsgenietmomentje dus de rest had er weinig aan dat ik een beetje zat te grijnzen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 februari 2011 @ 18:37:49 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92779816
als ik m'n kaart kan vinden ( :') ) heb ik genoeg stickers, je krijgt in 't dijkzigt een a-4tje vol mee als je bij de eerste afspraak bloed laat prikken.

Mooie echo Tankgirl!! O+

J-net: dat zijn bij mij juist de momenten dat ik het meest geniet, als niemand het ziet zeg maar ;)

pi_92779839
Mooi is dat hè J-net, die privé-geniet momentjes O+
Ik heb de hik nog niet gevoeld, maar ben er wel nieuwsgierig naar.

Oh, en ik ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon in het Ruwaard beval hoor.

Vandaag even kort een leuk gesprek met mijn teamleidster gehad, ze kwam zelf met een goed idee voor mijn rooster.
Ik werk 3 dagen in de week, waarvan de dinsdag een dag is van 08.30-20.30, dus best pittig aan het worden nu. Ze stelde voor dat ik die avonden schrap en er óf een vrije dag voor opnam (nog 4 weken werken x 2 uur per avond) of er overdag een keertje een dag extra voor kom werken. Ik heb gekozen voor het laatste.
Daarbij werk ik maandag, dinsdag en vrijdag en zou vrijdag 18 maart mijn laatste dag worden. Omdat we een weekje weg wilden daarna vond ze het niet handig dat ik dan krap in de tijd kwam met tas inpakken enzo (de schat O+ ) en dus heeft ze me die vrijdag vrij gegeven en werk ik een keer op woensdag. Dus woensdag 16 maart is nu mijn laatste dag!!

Ik = blij met mijn teamleidster ^O^
pi_92781826
Fijn Danic mensen die meedenken :)

Mooie echo TT!! O+

En de hik, ja soms tot irritants aan toe, ik zie mijn buik nu zelfs in het hik ritme bewegen als ze de hik heeft :)

Hier alles nog rustig, het rommelt wel wat met harde buiken en onrust in mijn darmen, morgen controle en ik verwacht dat het nog wel even rustig blijft, maar ja zeker weten doe je dat nooit!
pi_92783203
Oeh ik ga mijn mobiel heel dicht bij me houden, dat begrijp ik nu al!
pi_92784717
Goed zo! De voorspellingen hier waren dat ze gister of vandaag zou komen, de volgende voorspelling is overmorgen ;)
En mijn zusje zegt heel veilig elke dag opnieuw, morgen komt ze let maar op :P er komt dus een dag dat ze gelijk krijgt :+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:35:33 #132
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92787228
Ik kom hier even binnenhuppelen! Heb van huisarts medicijnen tegen misselijkheid gekregen en voor het eerst in 5 weken ben ik niet meer 24/7 kotsmisselijk *O*
Oude (on)bekende.
pi_92787326
Fijn mevr_mus wat heb je gekregen?
  maandag 14 februari 2011 @ 20:49:36 #134
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92788243
quote:
Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn mevr_mus wat heb je gekregen?
Emesafene :) Ben nog steeds misselijk maar het is nu wat meer op de achtergrond en ik houd m'n eten weer binnen :)
Oude (on)bekende.
pi_92788351
Die heb ik al. Ik dacht misschien heb je iets anders gekregen en kan ik dat nog proberen
  maandag 14 februari 2011 @ 20:52:28 #136
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92788479
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Die heb ik al. Ik dacht misschien heb je iets anders gekregen en kan ik dat nog proberen
Och erm, meis toch.... Ik vind het toch zo naar voor je en je bent zo dapper! :*
pi_92788574
Ik zie het met vlagen echt niet meer zitten hoor.
Ik spuug nog steeds meerdere malen per dag maar gooi er dan niet alles meer uit.
In dat opzicht gaat het wel beter als die misselijkheid dan ook nog eens weg zou gaan.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:58:13 #138
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92788897
En hoe gaat het uberhaupt met eten, kan je wel een beetje 'normaal' eten?
Of moet alles zonder vet en niet scherp enz enz? Omdat anders je maag nog meer van slag raakt..
  maandag 14 februari 2011 @ 20:59:16 #139
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92788980
Fr, zo begrijpelijk dat je het soms niet meer ziet zitten. Je weet wel waarvoor je het doet, maar hoe het bij jou gaat is lichamelijk en daardoor waarschijnlijk ook emotioneel zo zwaar!

:*
Oude (on)bekende.
pi_92789057
Vet eten gaat beter dan mager eten.
Er is alleen geen peil om te trekken wat ik binnen hou.
Hou ik de ene dag een appel binnen de volgende dag niet.
Maar ik eet 's avonds gewoon en zie wel wat ik daarvan binnen hou. Inmiddels meestal de helft en dat vind ik vrij veel.
pi_92789929
Ik vreet me juist een ongeluk.. hopeloos echt :o
pi_92790329
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef throttle het volgende:
what else is new? :D :+

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 februari 2011 @ 21:23:24 #143
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_92790725
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef throttle het volgende:
Dude :D. Ik ben trots op je!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_92790845
O+ Tankgirl... wow!! Wat een mooie echo's!! O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 14 februari 2011 @ 21:25:05 #145
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92790856
quote:
Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nu weet ik zelfs wie onze nieuwste kloon is :D
Oude (on)bekende.
pi_92791021
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

true, maar nu is het werkelijk waar bizar, gisteren heb ik binnen een uur! een bak B&J, reep chocola met druif en noot een doos tofifee en een bak melk met honeypuffs weggevroten.

en daarna had ik honger maar moest ik een beetje huilen omdat ik ook heel vol zat
pi_92791062
Ik dacht trouwens dat iedereen al wist wie ik was :+
  maandag 14 februari 2011 @ 21:29:27 #148
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92791169
Throttle :o nu voel ik me minder schuldig om die hele doos toffifee die achter mijn kiezen verdwenen is :D
T_t mooie foto's hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 14 februari 2011 @ 21:30:43 #149
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92791266
quote:
Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef throttle het volgende:
Ik dacht trouwens dat iedereen al wist wie ik was :+
Ik ben niet zo scherp :@ Veel te moe ook om te speuren naar kloons :P
Oude (on)bekende.
pi_92791534
Hierbij nog een paar beloofje foto's van onze 20 weken echo en de controle in het ziekenhuis!!

Handje:

Voetje (die wat groter zijn dan gemiddeld :+ ):

Profiel:

[ Bericht 0% gewijzigd door Jose81 op 14-02-2011 21:40:56 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')