abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92838716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef throttle het volgende:
23 september is iig de verjaardag van throttle.
mooi gemikt.
Ik weet wie je bent *O* (denk ik :+)
pi_92838772
Tankgirl, ga lekker je bed in joh! Je bent gewoon niet in orde en zwanger zijn is ook een energievreter.

Hier is de kleine meid haar kamertje weer aan het verbouwen, maar ze is nu meer met een 'gentle touch' bezig zeg maar. Zacht genoeg om het leuk en gezellig te houden, maar hard genoeg om haar goed te voelen mijn buik te zien bewegen. Vooral dat laatste is zooooooo O+ O+ O+
pi_92840459
Mefke, ik weet dat je gelijk hebt, maar ik wil zo graag met zo min mogelijk werk de vakantie in.

Ik ben net even relaxed wezen zwemmen, dus nu kan ik zo heerlijk ontspannen mijn bedje in... Morgen nog een lange dag, en dan lekker uitrusten donderdag. Gelukkig heb ik morgen veel tussenuren, dus dan valt het uiteindelijk ook wel weer een beetje mee..
pi_92855625
Goedemorgen iedereen O+

Ik word verkouden -O- Iemand heeft me aangestoken vrees ik! Vervelend... Ook niet zo goed geslapen hierdoor. Wel weer plopjes gevoeld! O+ O+ O+
pi_92856033
blegh, vannacht was ik even bang dat het verkeerd zou gaan :o ik kreeg kramp in mijn bovenbeen, aan de binnenkant. dat had ik de vorige keren nog niet gehad. Niet pijnlijk ofzo maar wel heel eh aanwezig.

gelukkig trok het snel weer weg, maar wat haat ik die eerste weken zeg :(
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:27:31 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92856257
Bah throttle, wat een naar gevoel is dat geweest. Kan me voorstellen dat je ervan schrok. De eerste weken zijn inderdaad te spannend, je zou willen dat je een paar weken door kan zappen.

Een knuffel voor iedereen die zich niet zo lekker voelt!

LT, wel goed voor jezelf zorgen hoor meis, as het niet gaat dan gaat het niet. :*

MamaPurk, hoe was je nacht?
pi_92856447
nouja het vervelende vind ik voornamelijk dat ik vorige keer nergens last van had, geen bloed, geen krampen helemaal niets. wel alle symptomen, misselijk, plassen, zere borsten etc.
Toen bleek het om een blighted ovum te gaan (lege baarmoeder, wel vruchtzak die bleef groeien) maar die was absoluut niet van plan om er zelf uit te komen )
En nu durf ik er niet eens vanuit te gaan dat dit wel goed zit, tot die eerste echo..dus echt heel kut
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:39:18 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92856491
Wanneer heb je de eerste echo? Is inderdaad een behoorlijke k-situatie, daar kan niemand je ook in geruststellen totdat je met eigen ogen ziet dat het goed zit. :*
pi_92856534
1 maart, dus ik hoef nog maar 2 weken te wachten ;( :P
pi_92856872
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef throttle het volgende:
1 maart, dus ik hoef nog maar 2 weken te wachten ;( :P
Pff, da's best lang als je je zo onzeker voelt :*
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:04:02 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92857157
Twee weken is inderdaad erg lang als je ergens erg onzeker over bent. Kunnen ze niet iets eerder een echo doen (gezien de voorgeschiedenis) of is het dan gewoonweg nog niet zichtbaar (verschil tussen een zich normaal ontwikkelende zwangerschap en blighted ovum)?
Ze kunnen soms bij 6 weken al hartactie zien, maar misschien wordt je ook onterecht ongerust als dat nog niet te zien is terwijl het er wel is...
pi_92857291
Meld!

Ow wat een nare ervaring Throttle.

Hier een belabberde nacht gehad, gisteravond heel veel last van mijn liezen, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar het trok gelukkig ook weer weg, aan de andere kant trok het helaas weer weg.
Verder word ik elke keer als ik me ga omdraaien wakker en das heel vaak, ik kan alleen op mijn linker of rechter zij liggen en als ik dan heel even op mijn rug lig dan word ik heel erg benauwd.
Kortom de laatste loodjes zijn echt zwaar en het afwachten daar heb ik me bij neer gelegd. Heb me voorgenomen vooral te genieten van mijn dochtertje nu ze nog lekker alleen is en ik haar nog alle aandacht kan geven!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:14:11 #213
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92857415
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef MamaPurk het volgende:
Meld!

Ow wat een nare ervaring Throttle.

Hier een belabberde nacht gehad, gisteravond heel veel last van mijn liezen, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar het trok gelukkig ook weer weg, aan de andere kant trok het helaas weer weg.
Verder word ik elke keer als ik me ga omdraaien wakker en das heel vaak, ik kan alleen op mijn linker of rechter zij liggen en als ik dan heel even op mijn rug lig dan word ik heel erg benauwd.
Kortom de laatste loodjes zijn echt zwaar en het afwachten daar heb ik me bij neer gelegd. Heb me voorgenomen vooral te genieten van mijn dochtertje nu ze nog lekker alleen is en ik haar nog alle aandacht kan geven!
:* Hopelijk zet het snel een keer echt dooor MP!
pi_92857620
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef twentemeisje het volgende:
Twee weken is inderdaad erg lang als je ergens erg onzeker over bent. Kunnen ze niet iets eerder een echo doen (gezien de voorgeschiedenis) of is het dan gewoonweg nog niet zichtbaar (verschil tussen een zich normaal ontwikkelende zwangerschap en blighted ovum)?
Ze kunnen soms bij 6 weken al hartactie zien, maar misschien wordt je ook onterecht ongerust als dat nog niet te zien is terwijl het er wel is...
Ze kunnen zelfs al bij 5 weken hartactie zien zei onze dokter. Alleen kan het zo zijn dat het net aan niet te zien is. Ikzelf heb een echo met 7 weken gehad en het was duidelijk te zien.
Dus ik hoop voor Throttle dat ze eerder terecht kan, gerustgesteld worden is zoveel beter voor jezelf (en je kind) dan dat je 2 weken in onzekerheid zit! Zeker met zo'n voorgeschiedenis.
Tralalalaaa
pi_92857863
Nah die 2 weken trek ik nog wel hoor. dan ben ik ongeveer 7 weken dus dan zal er wel iets te zien moeten zijn :)
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:33:17 #216
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92857878
Inderdaad TAP, dus als je dat wilt kun je het altijd even voorleggen Throttle, wie weet scheelt het heel wat onzekerheid.

Wij hebben ook bij 7 weken al een kloppend hartje gezien bedenk ik me net.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:39:58 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92858051
* Susie meldt zich weer hier
Best eng eigenlijk.... :@ Hopen dat het nu wel goed blijft gaan. Lief gelooft het nog steeds niet helemaal, die wil echt eerst een echo zien denk ik.
Volgens mijn eigen berekening zal de datum 20 oktober zijn, morgen dus 5 weken...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:42:36 #218
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92858120
Welkom terug Susie!! :* Logisch dat het eng is, en dat zal het ook nog wel even blijven (weet ik uit ervaring, je kunt de weken wel voorbij kijken). Maar je bent er weer en we gaan er gewoon vanuit dat het dit keer goed gaat!
pi_92858241
Succes voor Throttle en Susie
pi_92858273
Welkom terug hier Susie :) Ik wens je een fijne en zorgeloze zwangerschap toe!
Dat het eng is snap ik ook helemaal! Maar inderdaad, zoals twentemeisje al zei, gewoon er van uit gaan dat het nu wel goed gaat!
En dat is best moeilijk soms, maar ik denk dat als jij eenmaal je eerste echo hebt gehad dat je je geruster voelt.

Ik zit nu in de 10e week (9 wkn en 3 dagen nu) en ik merk dat ik nu wel zoiets heb van, bij de eerste hadden we nu een echo, en toen met 13 weken het hartje gehoord, die hele draaimolen gaat nu weer beginnen. En nu maar hopen dat ie blijft leven enzo.
Maar ondanks die gedachten zo af en toe ben ik redelijk gerust erin. Ik zit niet elke dag van, 'als het nu nog maar leeft'. Dat valt me eigenlijk wel heel erg mee, ik had gedacht veel gestresster te zijn.

Maar, ik kan niet wachten tot ik volgende week weer een echo mag laten maken, dan is het bijna 11 weken. Wow. Zo groot heb ik een levend wurmpje nog niet mogen zien. Dus dat is erg spannend! En nog eventjes en dan kunnen we het hartje horen. We hebben thuis een doptone dus we zullen weleens gaan luisteren.
Tralalalaaa
pi_92859369
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
F_R gefeliciteerd! En laat het ook de enige verjaardag zijn dat je zo misselijk en beroerd bent.

L'tiekje, in 1 stukje en vragen hoe harde buiken voelen en of ze pijn mogen doen en melden dat je hard aan het werk bent :N Harde buiken kunnen ook een teken zijn van te veel doen. Ik snap best dat je nog wat af wilt maken, maar je moet gewoon ook rekening houden met je lichaam, tis topsport wat je aan het doen bent. Je mag moet een beetje lief voor jezelf zijn.

Zo de kousen zijn aangemeten. Eén blik op mijn benen was genoeg om de aanmeetster te overtuigen. Ik was er om negen uur en toen stonden mijn sokken al een halve centimeter diep in mijn huid. Ondanks het omhoog leggen. Ze komen waarschijnlijk deze week binnen, gelukkig zonder teen en we gaan het wel proberen.
ik draag vanaf dat we weten dat we zwanger zijn ook terug zo'n kousen
echt een verlichting hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 16-02-2011 11:27:25 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92859471
Ik ga m'n kous ook maar weer eens uit het stof trekken.. Ik voel m'n been toch wel meer de laatste week. Tijd om hem weer te gaan dragen, denk inderdaad dat het verlichting zal brengen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92859536
susie welkom terug en dat alles goed ag blijven gaan

trhotlle nog weekjes onzekerheid en dan hopelijk super echo
Kyan
pi_92859590
Wij hebben vanmiddag weer een echo. Hoop dat ze nu kunnen meten hoever ik ben. Ik heb namelijk helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Heb niet eens een uitgetelde datum :? Tis ook raar dat als mensen vragen hoever ik ben dat ik steeds met een weet ik niet aan moet komen. Mar nog een paar uur en dan weten we meer!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_92859727
pfff is idd raar MeNicole.. hopelijk straks een datum
Kyan
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:00:56 #226
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92860832
Menicole, succes!
Throttle, je weet dat de mogelijkheid er is in ieder geval (om te vragen naar een vroegere echo), misschien scheelt dat weer een klein beetje qua spanning.
Susie, welkom terug :*

Over steunkousen, ben ze vandaag vergeten aan te trekken :o Gelukkig valt het lopen wel mee vandaag :)

Kraamhulp-planner zei dat ik mijn verloskundige praktijk moet bellen omdat ik thuis wil bevallen en op de tweede verdieping woon. Als daar iets mis mee is moeten ze dat toch al vragen bij de inschrijving?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:13:03 #227
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92861242
MeNicole succes vandaag! Eindelijk duidelijkheid over je termijn!

We lijken wel een stel ouwe sokken hier met al die steunkousen ;) . Ik ben ze vanochtend ook vergeten aan te trekken (stom) en heb nu geen zin om dat alsnog te doen. Vanmiddag maar even lekker met de pootjes omhoog :).
pi_92862106
Tankgirl, ik zou het wel even bespreken met je VK. Stel het gaat mis, en je moet naar het ziekenhuis, moet er even gekeken worden of je goed verplaatst kan worden (eventueel met takelwagen van de brandweer je raam uit) maar je mag gewoon thuis bevallen hoor, mits je geen overgewicht hebt ;)

Welkom Susie, gefeliciteerd en ik duim met je mee..
Die eerste weken zijn idd afschuwelijk. Ik vond het zó tegenvallen, zwanger zijn. Mega misselijk, je ziet verder niks, je voelt niks. En maar afwachten of het goed blijft gaan.
Nu vind ik het al iets leuker omdat het buikje aan het groeien is en ik uit de gevarenzone ben maar nog steeds wat misselijk en voel nog steeds niks. Verheug me vooral heel erg op de komende weken! Vrij saai nu ;)

Maar gisteren zei iemand tegen me, nog 24 weken. En dat klinkt echt zo kort! Aaah! :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:39:17 #229
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92862155
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
Menicole, succes!
Throttle, je weet dat de mogelijkheid er is in ieder geval (om te vragen naar een vroegere echo), misschien scheelt dat weer een klein beetje qua spanning.
Susie, welkom terug :*

Over steunkousen, ben ze vandaag vergeten aan te trekken :o Gelukkig valt het lopen wel mee vandaag :)

Kraamhulp-planner zei dat ik mijn verloskundige praktijk moet bellen omdat ik thuis wil bevallen en op de tweede verdieping woon. Als daar iets mis mee is moeten ze dat toch al vragen bij de inschrijving?
Nou, bij mij vroeg de verloskundige of onze slaapkamer op zolder is, of op de eerste verdieping. Ze willen namelijk niet dat er iets gebeurd en ze je twee trappen af moeten tillen. Een trap is de max en dan moet ie ook redelijk begaanbaar zijn, dus geen wenteltrap bijv.
Het liefst hebben ze een bevalling op de begaande grond, maar dat vind ik zelf niet echt een optie.
Dus als jij op de tweede verdieping woont er er alleen trappen zijn, dan is het lastig, is er ook een lift waar een brancard in past dan is het volgens mij geen probleem. Ik denk wel dat het aan jou is om te melden.
Bij mijn praktijk komen ze trouwens sinds begin dit jaar ook bij de mensen thuis kijken, dus zowel kraamzorg als de verloskundige praktijk. Standaard bij iedereen die 'evt' thuis wil bevallen.
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:40:35 #230
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92862203
Ow en vandaag alweer 25 weken zwanger! *O*
Nog maar 15 te gaan. :)
pi_92862236
Wij mochten ook alleen thuis bevallen omdat we een lift hebben, we wonen ook 2 hoog. Dat is idd voor geval van nood. Hier zouden ze anders ook de raam in de keuken eruit moeten halen en dan moet de brandweer je naar beneden helpen. Is leuk voor de buurtjes maar niet voor jezelf. Gelukkig hoef ik dit keer niet in dit huis te bevallen :P
pi_92862743
MeNicole; succes voor vanmiddag :*

Welkom terug Susie! wat fijn dat het zo snel weer raak is, ook ik ga meeduimen voor een plakkertje hoor. :*

Throttle; nog 2 weken afwachten, de eerste weken vond ik ook erg spannend... en 7 weken is toch een vroege echo?

ik sluit me ook aan bij de slechte slaapsters, kriebelhoest... zo irritant.... naja vandaag nog een late dienst en dan lekker 2 dagen vrij.
Morgen op controle bij de VK....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92864109
Welkom terug Susie!
MeNicole, succes!
Throttle, nog evne geduld voor de echo, maar goed uiteindelijk bestaat de hele zwangerschap uit afwachten en toch zoveel mogelijk genieten :)

Ik realiseerde me net dat ik vandaag precies 39 weken ben!! En nu is het weer tijd om te gaan slapen, zoals ik elke middag doe om de slechte nachten een beetje te compenseren :)
pi_92866383
Joh.
:P Toch zou het fijn zijn om eerst maar eens te kijken of er daadwerkelijk iets zit deze keer
pi_92866404
en ja, ik kom maar uit de kast want dat heen en weer gekloon doet t m ook niet voor me
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:44:21 #236
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92866643
:D Het lijkt mij ook erg lastig om te klonen als je een regelmatige poster bent KD ;).

Dus :W throttle en welkom Kleurdoos! Hopelijk vliegen de komende twee weken een beetje snel voorbij en wordt je dan gerustgesteld met een goede echo!
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:44:32 #237
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_92866655
_O-.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 16 februari 2011 @ 14:44:58 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_92866672
Gefeliciteerd KD!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_92869270
dankjewel!
  woensdag 16 februari 2011 @ 15:41:12 #240
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92869366
KD, proficiat!!! Spannend :)
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:26:25 #241
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92874430
Susie welkom terug!!!!
Kd hallo!!! :D hopelijk zie je 1 maart een mooi hartje, maar ik ga er gewoon vanuit!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92875068
Susie, welkom terug.

En MeNicole2, hoe was de echo?
pi_92878869
Susie welkom terug
Kleurdoos uit de kast welkom

Ik lig alweer in bed gisteren toch nog moet spugen en vandaag ook weer 2 het wordt wel minder maar ik blijf zo misselijk en moe
@sanne hoe is het met jou misselijkheid?
pi_92886016
Susie, you're back! En nou ook echt hier blijven he.

MeNicole..echo?

L'tiekje, ik snap je insteek maar al te goed, zo was ik de vorige keer ook. Maar ik ben toen zo enorm teruggefloten door mijn eigen lichaam. Echt, dat wil je voorkomen, geloof me.

Enne, nou blijkt hier ineens iedereen aan de steunkous...had dat even eerder gemeld, had ik me wat meer gesteund gevoeld :P

Vandaag heerlijk met mijn zussie gewinkeld. Voornamelijk voor Driekus en voor mezelf, maar ook een romper voor Tienus. En als ik maar langzaam loop achter de kinderwagen gaat dat prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:07:09 #245
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92887108
Eens Mefke!

@Laiveneertiekje

Ik was ook heel moe 2/3 weken lang, en ben sinds begin vorige week dingen beter gaan plannen, meer rust te pakken en goed te luisteren naar wat mijn lijf wil en kan. Het helpt!
Voel me sinds afgelopen maandag echt wat beter, minder gapen, minder last van mijn rug, minder last van mijn banden. En weer meer zin om dingen te doen zoals boodschappen en de dingen in huis die moeten gebeuren.

Ben ik een dag moe, probeer ik me daar naar te gedragen.
Voel ik me twee dagen goed, dan pak ik de dingen die zijn blijven liggen.

Ik zei wel vorige week tegen manlief, ik ben blij als ik mijn eigen lijf weer terug heb. De buik is gezellig, maar die van mij is nu al zo flink dat ie in de weg gaat zitten. Het begint langzaam een voetbal te worden. :)

Ik heb volgende week ook vakantie, heerlijk! De kerstvakantie verveelde ik me stierlijk, de dagen dat ik alleen thuis was. Nu kan ik me volgens mij prima vermaken.
pi_92887936
Nou wat Juud zegt dus. Al doe ik dat dus al vanaf het begin, wat knap lastig is met een ventje van 16 maanden, maar tja, je kan gewoon niet alles.

O, ook af te raden nu: schoenen passen in een winkel. En dan elke keer vooroverbukken om die veters dicht te krijgen. Ik heb 1 keer geprobeerd mijn been omhoog te doen (door em op mijn knie te leggen van het andere been) maar dat voel ik nu nog. Geen optie dus. Maar ik heb wel nieuwe platte schoenen met voetbed waar ik mee vooruit kan.
pi_92903387
Goedemorgen dames!

Eerst een :* voor Ferrari, hopelijk heb je een beetje goed geslapen vannacht meis.
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef mefke79 het volgende:
Enne, nou blijkt hier ineens iedereen aan de steunkous...had dat even eerder gemeld, had ik me wat meer gesteund gevoeld :P
Daar heb je nu toch juist die kousen voor Mef! ;) Check, hier zitten ze er ook weer omheen.

Het is mij vorige week ook nog gelukt om een paar half-hoge laarzen te scoren. Lekker wijd van boven dus ik kon er nog makkelijk in (zul je zien dat ze straks veel te groot zijn, maar ze waren van 100 voor 30 euro, dus de schade valt dan mee ;)). Het passen zelf ging bij mij inderdaad ook niet erg diva-achtig (jemig wat een expeditie was het om die dingen aan te krijgen)

Voor de vermoeide meiden, neem je rust! Je plukt er echt de vruchten van daarna, ik ben ook veel te lang eigenwijs geweest ;) .

Hier een beroerde nacht, met kennelijk levendige dromen want om 4 uur vloog ik mijn bed uit, hup trap af richting de voordeur omdat ik ervan overtuigd was dat er zojuist iemand had aangebeld. :D Mijn lief vroeg zich volgens mij af of ik ze nog wel allemaal op een rijtje had ;) .

Verder toenemende vochtvoorraden, damn, mijn handen doen zelfs pijn 's nachts en 's morgens, stijf van het vocht. Gelukkig nog maar een paar weekjes :s) .
pi_92903703
quote:
Hier een beroerde nacht, met kennelijk levendige dromen want om 4 uur vloog ik mijn bed uit, hup trap af richting de voordeur omdat ik ervan overtuigd was dat er zojuist iemand had aangebeld. :D Mijn lief vroeg zich volgens mij af of ik ze nog wel allemaal op een rijtje had ;) .
_O-
Maar ook heel herkenbaar.
Hier heb ik vooral last van het omdraaien in bed. Man wat doet dat zeer. Huup had het een paar weken geleden over project flip a wale, nou hier nog 1. Maar dan nog niet zozeer omdat mijn buik zo groot is, maar puur omdat het pijn doet. In mijn banden, maar ook in mijn liezen.
Ben aan het twijfelen of ik dit even moet navragen bij de vk. Kennen jullie dit gevoel?
Ik zit nu in de 29e week en slaap al met een kussen tussen mijn knieën, maar ja het gaat puur om het omdraaien.

quote:
Verder toenemende vochtvoorraden, damn, mijn handen doen zelfs pijn 's nachts en 's morgens, stijf van het vocht. Gelukkig nog maar een paar weekjes :s) .
Bij mij begint het vochtprobleem juist 's nachts. Mijn handen worden helemaal stijf en vingers bewegen kost moeite en is gevoelig. In de loop van de dag trekt dat helemaal weg om dan 's nachts weer opnieuw te beginnen.
Zo lekkere klaagreacties, maar het was even heel herkenbaar allemaal.
pi_92903815
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:35 schreef danic het volgende:

[..]

_O-
Maar ook heel herkenbaar.
Hier heb ik vooral last van het omdraaien in bed. Man wat doet dat zeer. Huup had het een paar weken geleden over project flip a wale, nou hier nog 1. Maar dan nog niet zozeer omdat mijn buik zo groot is, maar puur omdat het pijn doet. In mijn banden, maar ook in mijn liezen.
Ben aan het twijfelen of ik dit even moet navragen bij de vk. Kennen jullie dit gevoel?
Ik zit nu in de 29e week en slaap al met een kussen tussen mijn knieën, maar ja het gaat puur om het omdraaien.
:D Ik voel mij ook een deelnemer aan dat project van Huup. Gisteren moest ik bijna een traantje laten nadat ik me van mijn zij op mijn rug draaide, het schoot hevig in een band/spier, echt AUWAUW!

quote:
Bij mij begint het vochtprobleem juist 's nachts. Mijn handen worden helemaal stijf en vingers bewegen kost moeite en is gevoelig. In de loop van de dag trekt dat helemaal weg om dan 's nachts weer opnieuw te beginnen.
Zo lekkere klaagreacties, maar het was even heel herkenbaar allemaal.
In mijn handen begint het bij mij ook 's nachts, met inderdaad stijfheid en pijn. Overdag zijn ze nog wel wat stijf maar niet zo pijnlijk als 's nachts. Mijn voeten slinken normaal 's nachts maar dat zijn ze afgelopen nacht vergeten ;( .

En af en toe even lekker van je af klagen moet toch kunnen? ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 17-02-2011 09:19:06 ]
pi_92903973
Zo daar waren we dan eindelijk. Gisteren te mooi wer om binnen te zitten enzo :P

Maar we houden de uitgerekende datum op 17 september. Na de metingen kwamen we weer steeds verschillend uit. We mochten dus zelf een datum nemen halverwege september. Ik wilde de 17de en R de 18 maar ze heeft mijn datum opgeschreven.
Hij was goed gegroeid, Heeft mooie stompjes en is heel erg druk. Hij zwaaide zelfs even O+
We krijgen nog een baby O+
pi_92904014
*O* goed nieuws MeNicole!!!! Wat fijn! En nu kun je je wat concreter richten op een datum/periode. Bij de volgende echo's wordt het vanzelf nog wat duidelijker wanneer het precies is. Geniet ervan meis!
pi_92904063
Ja dat zei de vlos ook. Kan zo zijn dat z emet de 20 weken echo me weer iets verschuiven. Maar noor nu hebben we dit in ieder geval!!
pi_92904386
zeggeuh, er zijn toch wel meer oktoberbaby's?
pi_92904434
MeNicole, je hebt nu iig een datum! *O*

En Mefke en Juud, ik ben ook al veel bezig met plannen en rust nemen, en dat heeft mij de afgelopen weken ook al redelijk wat opgeleverd, maar ik hoopte toch wel dat ik volgende week hooguit 1 dag nog werk hoefde te verzetten, en voor de rest gewoon vakantie kon houden. Maar ik zit goed op schema, en ik kijk even hoeveel puf ik heb om vandaag nog wat te doen, of dat ik gewoon alvast een voorschotje op de vakantie neem(het weer lijkt zo mooi buiten!)

Ik heb 's nacht met omdraaien soms ook last bij mijn liezen, erg irritant is dat dan. En als de uk verkeerd ligt dan ben ik me een partijtje benauwd, gelukkig is er nu nog wel ruimte en gaat hij/zij nog wel anders liggen als je even je hand op je buik legt, maar ik vraag me wel af hoe het straks zal gaan...
pi_92904578
:* Voor alle dames met een slechte nachtrust of save the whale ervaringen ;)

Slechte nacht gehad ook, verkouden en amper kunnen ademen. Toch lekker naar mijn werk gegaan en kan zo af en toe lekker genieten van plopjes O+
pi_92905659
Morgend dames

MeNicole nu kun je uitkijken naar een datum hé...

Hier knakken mijn heupen heerlijk bij het draaien...dat beloofd

Mefke hier moet ik de steunkousen dragen door trombose na geboorte van Xandy. En omdat ik al meteen vocht ophield was dat het slimste... Smorgens ben ik stijf aan de enkels dan gaat trap aflopen beetje minder, maar één keer goed wakker is dat probleem gelukkig opgelost...

trhottle = kleurdoos :W en dan nog eens proficiat hé ;)
Kyan
pi_92905827
Meld!

Menicole, fijn dat alles goed was :)

Hier ook last van het flip a whale probleem. Ook last van heel veel pijn tijdens en voor en na het draaien. Verder ook levendige dromen, die van dat er iemand aanbelde had ik afgelopen weekend..
We wachten nog maar even rustig af wanneer ons meisje zich gaat melden.

Ik voel haar wel minder stevig bewegen nu dus misschien zo toch maar even het ziekenhuis bellen..?!
pi_92906342
Super, Nicole!!

MamaPurk, bij twijfel echt gewoon bellen hoor!

Hier kotsochtend. Weet je hoe vies gal smaakt? Lol. sorry...
Straks een echo! Misschien zien we het geslacht wel :D Al lijkt me dat wat vroeg...
pi_92906578
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef Sannne het volgende:
Super, Nicole!!

MamaPurk, bij twijfel echt gewoon bellen hoor!

Hier kotsochtend. Weet je hoe vies gal smaakt? Lol. sorry...
Straks een echo! Misschien zien we het geslacht wel :D Al lijkt me dat wat vroeg...
15 weken... Hele goede echo-mensen zouden een goede gok kunnen wagen. Maar dan is het zeg maar nog wel heel onzeker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92907086
Morgen 16 :D En met een jongen is de kans groter dat ze het al goed zien lees ik overal.
We zien het wel :)
pi_92907184
Ik heb op een andere zwangerschapspagina wel eens gelezen van iemand die met 12 en 16 weken te horen had gekregen dat het een meisje werd, en bij 19 weken werd het ineens een jongen....

Die kon dus tassen met kleertjes gaan ruilen...

Bij mij was het bij 16+5 nog niet te zien in ieder geval....
pi_92907297
Ik geloof dat wij het bij 17 weken hebben gezien Sannne, ze hield een slag van zo'n 5% om de arm ;). De schaamlipjes waren heel duidelijk te zien in dit geval. Daarna zijn er nog meerdere echo's geweest die dit hebben bevestigd, dus we durfde wel rood/roze behang op de muren van haar kamertje te plakken.

Dat meisje vond het net onder de douche volgens mij ook leuk, ze maakte er haar eigen golfslagbad van daarbinnen. Ik vind het elke dag opnieuw helemaal geweldig om te zien die bewegingen in mijn buik. O+
pi_92907446
Hier enkel bij Xandy overduidelijke schaamlipjes in beeld... bij de andere 2 hebben we tot geboorte of laatste weken moeten wachten voor we het zeker wisten ;)
Kyan
pi_92907782
Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit! *O* *O*
pi_92907846
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit! *O* *O*
Een baby.. Wilde gok hoor.
pi_92907936
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

_O- Dat hoop ik toch wel!
Doelde meer op wat er boven mij getikt was...
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:25:45 #267
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92907979
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92908491
Moeilijk he dat wachten, Cyntiaa :D

Vind al die jongens of meisjeskleren zoooo leuk. Ik heb niet zoveel met die zoete lieve unisex pakjes..Heb nu al veel knalrood en donkerblauw. Dat kan voor beide wel..
pi_92908875
@menicole fijn he een datum nu kun je je ergens op richten
@laveneirtiekje je naam gaat nooit goed denk aan jezelf he.
@mamaplurk even bellen als je het niet vertrouwd

De tandarts was zeer tevreden over mijn gebit.
Ik ging liggen en hij vroeg is er nog iets verandert op gezondheidsgebied
Uh ja ik ben zwanger ja ik dacht al zoiets.
Mijn reactie zo dik ben ik toch nog niet?
Nee zei hij maar normaal ben je dunner.
Morgen naar de 9mnd beurs en ik het zowaar zin om te werken het gaat de oede kant op. Alleen misselijk zijn en af en toe spugen is toch veel fijner dan continu spugen. Nu alleen nog doorslapen want ik lig echt uren wakker.
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:31:55 #270
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92910307
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, er zijn toch wel meer oktoberbaby's?
Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:34:08 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92910384
kleurdoos, gefeliciteerd! *O* en dat 't dit keer maar eens gewoon lekker goed mag gaan! :*
in de haak.
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:34:49 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92910415
oh en MeNicole en alle andere nieuwe zwangeren natuurlijk ook van harte geluk gewenst en een mooie & prettige zwangerschap gewenst!
in de haak.
pi_92910882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Susie het volgende:

[..]

Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....
dan denk ik dat we wel eens op dezelfde dag uitgerekend zijn, althans, ik ga nu uit van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb er meestal 1 van 30, dus dat zou dan 20 okt zijn :)
pi_92910943
en ik had t al een aangegeven maar bij mijn moeder wisten ze zeker dat nummer 4 een jongen was en toen werd mijn zusje geboren :+

leuk zo'n voetbalkamer :+ ze is uiteindelijk wel gaan voetballen trouwens
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:01:07 #275
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_92911487
Zo net ffies me aangemeld bij het ziekenhuis en heb een A4tje vol stickers gehad.
Over een uurtje komt de dame van de kraamzorg voor een gesprekje. Ben erg benieuwd. Morgen alweer 33 weken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_92912732
Susie, wow :o ! Je bent alweer terug! *O* Wat fijn! Ik ga duimen dat het nu allemaal goed gaat ^O^ . Gefeliciteerd in ieder geval!! :*

Alle andere nieuwe zwangeren; ook gefeliciteerd!!

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie echo's Jose!
Ik zie aan de naam van het ziekenhuis dat jij bij mij in de buurt moet wonen! :o Dat is het ziekenhuis wat het dichtst bij is hier, en waar ik gelegen heb met Wolf.
Niels van Twinkly is er geboren
:W Oh echt? En ik maar denken dat iedereen een eind weg woont... Grappig, zeg! :D
Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:01:55 #277
238474 Jeetjejom
pi_92914465
J-net ik heb vandaag ook kz-intake :)

En wij wisten bij 16w dat het een jongetje werd. De vk gaf geen garantie, dus we moesten het wel bij de CEO ook navragen, maar gezien de foto's kon het eigenlijk niet missen. Maar ja soms twijfel ik toch wel, dus denk dat ik volgende week nog maar eens vraag of ze het nog even willen checken :)
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:10:22 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92914889
Bedankt voor het warme welkom hier. Het is fijn om terug te zijn en hopelijk blijf ik hier ook tot pak 'm beet ergens oktober! :D
@Kleurdoos; mijn 1ste dag van de laatste "menstruatie" ik was namelijk bijna 5 wk zwanger, dus menstruatie kan je het niet helemaal noemen geloof ik was op 13 januari. Alle berekeningen die ik erop los laat zegt 20 oktober. Zou wel grappig zijn... :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:11:43 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92914947
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden! _O-
pi_92915056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Jose81 het volgende:

Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...
Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningen O+ en Twinkly ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92915088
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Susie het volgende:
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden! _O-
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:22:35 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92915428
En dat is dus het ergste, bij mij blijft die enveloppe ook echt niet dicht hoor! Maar goed, we hebben nog errug lang te gaan, dus wie weet kan ik hem nog overtuigen.. hihi! Eerst de eerste weken maar doorkomen.
pi_92915548
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig :)
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo :)
pi_92915578
Fijn dat alles goed is mamaplurk geniet van het bad
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:20:16 #285
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92918068
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92918306
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Ik woon 2 hoog, zonder lift, smalle trap en ik mocht 2x zonder problemen thuis bevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92919120
Ik woon in een huis, maar slaap op zolder. Dus 2 trappen en ik mocht wel thuis bevallen, maar niet in mijn slaapkamer...
Tja ik ga niet op de computerkamer liggen hahaha.
Nu ga ik sowieso voor het het zkh, medisch of niet.....

Alweer 24 weken en vanmorgen bij vk alles goed :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_92919961
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan, ze waren de drempel thuis nog niet over of de envelop was al open :D.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef MamaPurk het volgende:
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig :)
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo :)
Fijn dat het goed is MP, geniet van je badmoment!

Een *O* voor de goede controles (ook die bij de tandarts f_r ;) ).
pi_92921937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik woon 2 hoog, wel een lift maar die is al met tweelingwagen te klein en ik kon gewoon thuis bevallen.
Moest na de bevalling met ambulance naar het ziekenhuis, bed kon dus de lift niet in dus moest ik op zo'n rolstoelachtige stoel van de trappen af naar beneden gerold worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92922082
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust
pi_92924051
FR; op zich heeel goed nieuws dat je niet meer zo misselijk bent!! maar kan me voorstellen dat je direct begint te twijfelen...
:*

Ik ben vandaag ook op controle geweest, nu 13 weken, alles prima. Hartje weer gehoord O+ Mooi zo door dus...
en 1ste trimester zit er dus al bijna op :Y
ben nog steeds heeeeeel moe, maar de misselijkheid gaat gelukkig wel wat beter.
Probeer mijn rust te pakken op de momenten dat het kan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92926767
Ik kwam even snel vertellen dat er 90% zeker een meisje in mijn buik zit :D
Even wachten tot 18 maart, dan weten we het zeker, en dan kan ik los met shoppen, maar heb stiekem al een jurkje gekocht :D

De echo was geweldig, alles erop en eraan, maagje, blaasje (en dus niertjes) ruggengraatje mooi gesloten, hartje klopte super, alles perfect op groei, tis alleen geen dikkerd (heeft ze van dr vader haha).

Ik ben in de wolken :D
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:57:26 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92926803
Terug van een driedaagse training extern, helemaal stuk. Zo'n training hakt er flink in en nu ik zwanger ben helemaal. Ik was af en toe heel emotioneel en ook niet scherp. Ik had 1 nacht van 23 tot 1.30 uur geslapen, dat kwam er ook nog bij. Ik ben blij dat ik weer thuis ben.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:09:28 #294
238474 Jeetjejom
pi_92927391
Sannne gefeliciteerd met het waarschijnlijk zekere hamburgertje :D
Aventura voor jou een digitale knuffel!
Jouw warmte is genoeg
pi_92929105
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:44:36 #296
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92929206
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust
Als je je zorgen maakt en het morgenochtend nog zo is, gewoon even bellen of je mag langskomen om naar het hartje te luisteren. Ik heb geen idee hoe vaak en hoe goed je haar normaal voelt. Je kan je beter even laten geruststellen dan dat je stress hebt door je zorgen te maken. Het kan ook gewoon het groeien zijn, dat je haar even minder voelt, of ze ligt met haar benen naar je rug toe.

Ik zou me als ik mijn meisje overdag niet een keer had gevoeld al zorgen maken. Maar dat komt omdat ik haar echt heel vaak voel op een dag. Dat is voor iedereen weer anders.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:45:56 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92929285
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten
Haha, ik zit net te posten. Goed gedaan! :*
pi_92929578
F-r fijn dat het goed was!
Sannne een meisje Juh!
Aventura Trusten!

Ik lig lekker in een warm badje bij te komen van een drukke dag. Mijn voorhoofdsholte zit weer vol, dus hoofdpijn. Beetje stomen kan geen kwaad nu. Normaal heb ik het nooit, terwijl dit al de 5de of 6de keer is sinds ik zwanger ben.
pi_92930193
*O* voor de goeie echo's!

FR fijn dat je het hartje gehoort hebt :)

Hier een ontspannen middagje gehad. Merk wel dat ik het echt zat begin te worden, die buik word ook maar steeds groter en gaat steeds meer in de weg zitten. Hoop echt dat het niet nog 2 weken duurt.. Maar ja we zullen het wel merken.
In het ziekenhuis hebben ze me wel op het hart gedrukt dat als ik me maar een beetje ongerust voel dat ik weer bel en dan maken ze weer een ctg :) Ik mag zeker niet te lang wachten, dus dat is fijn om te weten, vind mezelf al snel zo een zeurpiet. Waarschijnlijk is ons meisje nu gewoon een beetje gedraaid waardoor haar benen richting mijn rug liggen en daardoor voel ik haar minder krachtig... Heb wel vreselijke rugpijn en pijn aan de binnen kant van mijn bovenbenen.. Maar ja het zal er allemaal wel bij horen :Y
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:20:53 #300
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92935237
Zou een modje mijn uitgerekende datum op 7 september willen zetten?

Ons kindje was vanmiddag op de echo iets groter dan verwacht O+ Ben trouwens helemaal onder de indruk van de bewegelijkheid van het mini-mensje in mijn buik O+
Oude (on)bekende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')