Ik weet wie je bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef throttle het volgende:
23 september is iig de verjaardag van throttle.
mooi gemikt.

Pff, da's best lang als je je zo onzeker voeltquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef throttle het volgende:
1 maart, dus ik hoef nog maar 2 weken te wachten![]()

quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef MamaPurk het volgende:
Meld!
Ow wat een nare ervaring Throttle.
Hier een belabberde nacht gehad, gisteravond heel veel last van mijn liezen, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Maar het trok gelukkig ook weer weg, aan de andere kant trok het helaas weer weg.
Verder word ik elke keer als ik me ga omdraaien wakker en das heel vaak, ik kan alleen op mijn linker of rechter zij liggen en als ik dan heel even op mijn rug lig dan word ik heel erg benauwd.
Kortom de laatste loodjes zijn echt zwaar en het afwachten daar heb ik me bij neer gelegd. Heb me voorgenomen vooral te genieten van mijn dochtertje nu ze nog lekker alleen is en ik haar nog alle aandacht kan geven!

Ze kunnen zelfs al bij 5 weken hartactie zien zei onze dokter. Alleen kan het zo zijn dat het net aan niet te zien is. Ikzelf heb een echo met 7 weken gehad en het was duidelijk te zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef twentemeisje het volgende:
Twee weken is inderdaad erg lang als je ergens erg onzeker over bent. Kunnen ze niet iets eerder een echo doen (gezien de voorgeschiedenis) of is het dan gewoonweg nog niet zichtbaar (verschil tussen een zich normaal ontwikkelende zwangerschap en blighted ovum)?
Ze kunnen soms bij 6 weken al hartactie zien, maar misschien wordt je ook onterecht ongerust als dat nog niet te zien is terwijl het er wel is...

ik draag vanaf dat we weten dat we zwanger zijn ook terug zo'n kousenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef mefke79 het volgende:
F_R gefeliciteerd! En laat het ook de enige verjaardag zijn dat je zo misselijk en beroerd bent.
L'tiekje, in 1 stukje en vragen hoe harde buiken voelen en of ze pijn mogen doen en melden dat je hard aan het werk bentHarde buiken kunnen ook een teken zijn van te veel doen. Ik snap best dat je nog wat af wilt maken, maar je moet gewoon ook rekening houden met je lichaam, tis topsport wat je aan het doen bent. Je mag moet een beetje lief voor jezelf zijn.
Zo de kousen zijn aangemeten. Eén blik op mijn benen was genoeg om de aanmeetster te overtuigen. Ik was er om negen uur en toen stonden mijn sokken al een halve centimeter diep in mijn huid. Ondanks het omhoog leggen. Ze komen waarschijnlijk deze week binnen, gelukkig zonder teen en we gaan het wel proberen.

Nou, bij mij vroeg de verloskundige of onze slaapkamer op zolder is, of op de eerste verdieping. Ze willen namelijk niet dat er iets gebeurd en ze je twee trappen af moeten tillen. Een trap is de max en dan moet ie ook redelijk begaanbaar zijn, dus geen wenteltrap bijv.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
Menicole, succes!
Throttle, je weet dat de mogelijkheid er is in ieder geval (om te vragen naar een vroegere echo), misschien scheelt dat weer een klein beetje qua spanning.
Susie, welkom terug![]()
Over steunkousen, ben ze vandaag vergeten aan te trekkenGelukkig valt het lopen wel mee vandaag
Kraamhulp-planner zei dat ik mijn verloskundige praktijk moet bellen omdat ik thuis wil bevallen en op de tweede verdieping woon. Als daar iets mis mee is moeten ze dat toch al vragen bij de inschrijving?

Daar heb je nu toch juist die kousen voor Mef!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef mefke79 het volgende:
Enne, nou blijkt hier ineens iedereen aan de steunkous...had dat even eerder gemeld, had ik me wat meer gesteund gevoeld![]()

quote:Hier een beroerde nacht, met kennelijk levendige dromen want om 4 uur vloog ik mijn bed uit, hup trap af richting de voordeur omdat ik ervan overtuigd was dat er zojuist iemand had aangebeld.Mijn lief vroeg zich volgens mij af of ik ze nog wel allemaal op een rijtje had
.
Bij mij begint het vochtprobleem juist 's nachts. Mijn handen worden helemaal stijf en vingers bewegen kost moeite en is gevoelig. In de loop van de dag trekt dat helemaal weg om dan 's nachts weer opnieuw te beginnen.quote:Verder toenemende vochtvoorraden, damn, mijn handen doen zelfs pijn 's nachts en 's morgens, stijf van het vocht. Gelukkig nog maar een paar weekjes.

quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:35 schreef danic het volgende:
[..]
![]()
Maar ook heel herkenbaar.
Hier heb ik vooral last van het omdraaien in bed. Man wat doet dat zeer. Huup had het een paar weken geleden over project flip a wale, nou hier nog 1. Maar dan nog niet zozeer omdat mijn buik zo groot is, maar puur omdat het pijn doet. In mijn banden, maar ook in mijn liezen.
Ben aan het twijfelen of ik dit even moet navragen bij de vk. Kennen jullie dit gevoel?
Ik zit nu in de 29e week en slaap al met een kussen tussen mijn knieën, maar ja het gaat puur om het omdraaien.
In mijn handen begint het bij mij ook 's nachts, met inderdaad stijfheid en pijn. Overdag zijn ze nog wel wat stijf maar niet zo pijnlijk als 's nachts. Mijn voeten slinken normaal 's nachts maar dat zijn ze afgelopen nacht vergetenquote:Bij mij begint het vochtprobleem juist 's nachts. Mijn handen worden helemaal stijf en vingers bewegen kost moeite en is gevoelig. In de loop van de dag trekt dat helemaal weg om dan 's nachts weer opnieuw te beginnen.
Zo lekkere klaagreacties, maar het was even heel herkenbaar allemaal.

15 weken... Hele goede echo-mensen zouden een goede gok kunnen wagen. Maar dan is het zeg maar nog wel heel onzeker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef Sannne het volgende:
Super, Nicole!!
MamaPurk, bij twijfel echt gewoon bellen hoor!
Hier kotsochtend. Weet je hoe vies gal smaakt? Lol. sorry...
Straks een echo! Misschien zien we het geslacht welAl lijkt me dat wat vroeg...

Een baby.. Wilde gok hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik zit!![]()

Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh, er zijn toch wel meer oktoberbaby's?

dan denk ik dat we wel eens op dezelfde dag uitgerekend zijn, althans, ik ga nu uit van een cyclus van 28 dagen, maar ik heb er meestal 1 van 30, dus dat zou dan 20 okt zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Yupp, check. Als ik het zelf goed berekend hebt, 20 oktober... kan er natuurlijk iets naast zitten....

quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie echo's Jose!
Ik zie aan de naam van het ziekenhuis dat jij bij mij in de buurt moet wonen!Dat is het ziekenhuis wat het dichtst bij is hier, en waar ik gelegen heb met Wolf.
Niels van Twinkly is er geboren

Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Jose81 het volgende:
Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...

Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Susie het volgende:
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden!

Ik woon 2 hoog, zonder lift, smalle trap en ik mocht 2x zonder problemen thuis bevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!

Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan, ze waren de drempel thuis nog niet over of de envelop was al openquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
Fijn dat het goed is MP, geniet van je badmoment!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef MamaPurk het volgende:
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo

Ik woon 2 hoog, wel een lift maar die is al met tweelingwagen te klein en ik kon gewoon thuis bevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!

Als je je zorgen maakt en het morgenochtend nog zo is, gewoon even bellen of je mag langskomen om naar het hartje te luisteren. Ik heb geen idee hoe vaak en hoe goed je haar normaal voelt. Je kan je beter even laten geruststellen dan dat je stress hebt door je zorgen te maken. Het kan ook gewoon het groeien zijn, dat je haar even minder voelt, of ze ligt met haar benen naar je rug toe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust

Haha, ik zit net te posten. Goed gedaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |