abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92912732
Susie, wow :o ! Je bent alweer terug! *O* Wat fijn! Ik ga duimen dat het nu allemaal goed gaat ^O^ . Gefeliciteerd in ieder geval!! :*

Alle andere nieuwe zwangeren; ook gefeliciteerd!!

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie echo's Jose!
Ik zie aan de naam van het ziekenhuis dat jij bij mij in de buurt moet wonen! :o Dat is het ziekenhuis wat het dichtst bij is hier, en waar ik gelegen heb met Wolf.
Niels van Twinkly is er geboren
:W Oh echt? En ik maar denken dat iedereen een eind weg woont... Grappig, zeg! :D
Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:01:55 #277
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92914465
J-net ik heb vandaag ook kz-intake :)

En wij wisten bij 16w dat het een jongetje werd. De vk gaf geen garantie, dus we moesten het wel bij de CEO ook navragen, maar gezien de foto's kon het eigenlijk niet missen. Maar ja soms twijfel ik toch wel, dus denk dat ik volgende week nog maar eens vraag of ze het nog even willen checken :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:10:22 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92914889
Bedankt voor het warme welkom hier. Het is fijn om terug te zijn en hopelijk blijf ik hier ook tot pak 'm beet ergens oktober! :D
@Kleurdoos; mijn 1ste dag van de laatste "menstruatie" ik was namelijk bijna 5 wk zwanger, dus menstruatie kan je het niet helemaal noemen geloof ik was op 13 januari. Alle berekeningen die ik erop los laat zegt 20 oktober. Zou wel grappig zijn... :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:11:43 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92914947
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden! _O-
pi_92915056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Jose81 het volgende:

Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...
Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningen O+ en Twinkly ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92915088
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Susie het volgende:
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden! _O-
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 17 februari 2011 @ 14:22:35 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_92915428
En dat is dus het ergste, bij mij blijft die enveloppe ook echt niet dicht hoor! Maar goed, we hebben nog errug lang te gaan, dus wie weet kan ik hem nog overtuigen.. hihi! Eerst de eerste weken maar doorkomen.
pi_92915548
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig :)
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92915578
Fijn dat alles goed is mamaplurk geniet van het bad
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:20:16 #285
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92918068
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92918306
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Ik woon 2 hoog, zonder lift, smalle trap en ik mocht 2x zonder problemen thuis bevallen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92919120
Ik woon in een huis, maar slaap op zolder. Dus 2 trappen en ik mocht wel thuis bevallen, maar niet in mijn slaapkamer...
Tja ik ga niet op de computerkamer liggen hahaha.
Nu ga ik sowieso voor het het zkh, medisch of niet.....

Alweer 24 weken en vanmorgen bij vk alles goed :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_92919961
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan, ze waren de drempel thuis nog niet over of de envelop was al open :D.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef MamaPurk het volgende:
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig :)
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo :)
Fijn dat het goed is MP, geniet van je badmoment!

Een *O* voor de goede controles (ook die bij de tandarts f_r ;) ).
pi_92921937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik woon 2 hoog, wel een lift maar die is al met tweelingwagen te klein en ik kon gewoon thuis bevallen.
Moest na de bevalling met ambulance naar het ziekenhuis, bed kon dus de lift niet in dus moest ik op zo'n rolstoelachtige stoel van de trappen af naar beneden gerold worden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92922082
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust
pi_92924051
FR; op zich heeel goed nieuws dat je niet meer zo misselijk bent!! maar kan me voorstellen dat je direct begint te twijfelen...
:*

Ik ben vandaag ook op controle geweest, nu 13 weken, alles prima. Hartje weer gehoord O+ Mooi zo door dus...
en 1ste trimester zit er dus al bijna op :Y
ben nog steeds heeeeeel moe, maar de misselijkheid gaat gelukkig wel wat beter.
Probeer mijn rust te pakken op de momenten dat het kan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92926767
Ik kwam even snel vertellen dat er 90% zeker een meisje in mijn buik zit :D
Even wachten tot 18 maart, dan weten we het zeker, en dan kan ik los met shoppen, maar heb stiekem al een jurkje gekocht :D

De echo was geweldig, alles erop en eraan, maagje, blaasje (en dus niertjes) ruggengraatje mooi gesloten, hartje klopte super, alles perfect op groei, tis alleen geen dikkerd (heeft ze van dr vader haha).

Ik ben in de wolken :D
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:57:26 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92926803
Terug van een driedaagse training extern, helemaal stuk. Zo'n training hakt er flink in en nu ik zwanger ben helemaal. Ik was af en toe heel emotioneel en ook niet scherp. Ik had 1 nacht van 23 tot 1.30 uur geslapen, dat kwam er ook nog bij. Ik ben blij dat ik weer thuis ben.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:09:28 #294
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92927391
Sannne gefeliciteerd met het waarschijnlijk zekere hamburgertje :D
Aventura voor jou een digitale knuffel!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92929105
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:44:36 #296
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92929206
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust
Als je je zorgen maakt en het morgenochtend nog zo is, gewoon even bellen of je mag langskomen om naar het hartje te luisteren. Ik heb geen idee hoe vaak en hoe goed je haar normaal voelt. Je kan je beter even laten geruststellen dan dat je stress hebt door je zorgen te maken. Het kan ook gewoon het groeien zijn, dat je haar even minder voelt, of ze ligt met haar benen naar je rug toe.

Ik zou me als ik mijn meisje overdag niet een keer had gevoeld al zorgen maken. Maar dat komt omdat ik haar echt heel vaak voel op een dag. Dat is voor iedereen weer anders.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:45:56 #297
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92929285
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten
Haha, ik zit net te posten. Goed gedaan! :*
pi_92929578
F-r fijn dat het goed was!
Sannne een meisje Juh!
Aventura Trusten!

Ik lig lekker in een warm badje bij te komen van een drukke dag. Mijn voorhoofdsholte zit weer vol, dus hoofdpijn. Beetje stomen kan geen kwaad nu. Normaal heb ik het nooit, terwijl dit al de 5de of 6de keer is sinds ik zwanger ben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92930193
*O* voor de goeie echo's!

FR fijn dat je het hartje gehoort hebt :)

Hier een ontspannen middagje gehad. Merk wel dat ik het echt zat begin te worden, die buik word ook maar steeds groter en gaat steeds meer in de weg zitten. Hoop echt dat het niet nog 2 weken duurt.. Maar ja we zullen het wel merken.
In het ziekenhuis hebben ze me wel op het hart gedrukt dat als ik me maar een beetje ongerust voel dat ik weer bel en dan maken ze weer een ctg :) Ik mag zeker niet te lang wachten, dus dat is fijn om te weten, vind mezelf al snel zo een zeurpiet. Waarschijnlijk is ons meisje nu gewoon een beetje gedraaid waardoor haar benen richting mijn rug liggen en daardoor voel ik haar minder krachtig... Heb wel vreselijke rugpijn en pijn aan de binnen kant van mijn bovenbenen.. Maar ja het zal er allemaal wel bij horen :Y
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:20:53 #300
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92935237
Zou een modje mijn uitgerekende datum op 7 september willen zetten?

Ons kindje was vanmiddag op de echo iets groter dan verwacht O+ Ben trouwens helemaal onder de indruk van de bewegelijkheid van het mini-mensje in mijn buik O+
Oude (on)bekende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')