quote:Op maandag 14 februari 2011 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Wat een mooie echo's Jose!
Ik zie aan de naam van het ziekenhuis dat jij bij mij in de buurt moet wonen!Dat is het ziekenhuis wat het dichtst bij is hier, en waar ik gelegen heb met Wolf.
Niels van Twinkly is er geboren
Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:28 schreef Jose81 het volgende:
Wij wonen nu nog in Veenendaal, maar ik wil graag weg hier... terug naar Wageningen...
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Susie het volgende:
Oh en hier thuis is de eerste "discussie" al geweest; lief wil niet weten wat het gaat worden en ik wel.... grrrr... betekent dat ik het onderspit delf, aangezien ik natuurlijk mijn mond niet kan houden en er flink geshopt zal gaan worden!
Ik woon 2 hoog, zonder lift, smalle trap en ik mocht 2x zonder problemen thuis bevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Zo hebben vrienden van mij het ook gedaan, ze waren de drempel thuis nog niet over of de envelop was al openquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze het opschrijft en in een envelop doet, mocht hij zich bedenken kunnen jullie samen de envelop openmaken.
Fijn dat het goed is MP, geniet van je badmoment!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef MamaPurk het volgende:
Gebeld en meteen langs geweest, ctg gehad, alles is goed en rustig
Nu lekker bij mijn ouders, even in bad relaxen (hebben zelf geen bad).
Ga vanavond even uitgebreid proberen bij te lezen enzo
Ik woon 2 hoog, wel een lift maar die is al met tweelingwagen te klein en ik kon gewoon thuis bevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
Heb de verloskundigen praktijk opgebeld met mijn vraag of ik nog een thuisbevalling kan krijgen als ik op de 2e verdieping woon (geen lift). Ik moet mijn vraag volgende week tijdens mijn afspraak bespreken, ben benieuwd!
Als je je zorgen maakt en het morgenochtend nog zo is, gewoon even bellen of je mag langskomen om naar het hartje te luisteren. Ik heb geen idee hoe vaak en hoe goed je haar normaal voelt. Je kan je beter even laten geruststellen dan dat je stress hebt door je zorgen te maken. Het kan ook gewoon het groeien zijn, dat je haar even minder voelt, of ze ligt met haar benen naar je rug toe.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu zit ik te stressen. Ik heb wuppie al 2 dagen niet gevoeld en ben wel misselijk maar hoef niet te spugen. Waarschijnlijk gaat het gewoon beter maar ik maak mij dan meteen ongerust
Haha, ik zit net te posten. Goed gedaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Sanne een meisje gefeliciteerd
Aventura welkom terug en nu goed op jezelf letten he
Ik heb toch de vk gebeld en mocht langs komen. Het hartje klopte dus alles is goed.
Wel mijn buikpijn in de gaten houden en even contact opnemen met de ha op blaasontsteking uit te sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |