Hoezo, kan voor iemand zijn die slecht ter been is, hoe dichterbij hoe beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dit dus
maar wat een rare vraag
Hoe groot wil je hem? En vooral: waarin?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Utrecht hmm, en dat is gewoon een grote zaak?
bus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoezo, kan voor iemand zijn die slecht ter been is, hoe dichterbij hoe beter.
Ja, waar ik woon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Is er een mediamarkt die NIET te voet aanloopbaar is vanaf een station?
Hoeft niet altijd een oplossing te zijn voor iemand die slecht ter been is...de afstand van de bushalte naar de MM kan ook een probleem zijn en vergeet het instappen in een bus ook niet (ervaring met een kennis die slecht ter been is)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bus?
en om nou van almere naar groningen te reizen(bijvoorbeeld) omdat de mediamarkt hier dichterbij het station is....
Amsterdam Noordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Is geen concurrent meer. Is nu van dezelfde eigenaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef capricia het volgende:
Hoe heet die concurent van de mediamarkt ook al weer? Vaak veel goedkoper, ook van dezlfde groep als de mediamarkt en zelfde assortiment, minder huur, verder uit het centrum?
- Edit: Saturn
Mijn vraag is dan: is de saturn ook goedkoper?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mediamarkt kan ik meestal wel bereiken vanaf het station. Het is juist Saturn die zich regelmatig 'verstopt'.
Neuh, ongeveer hetzelfde als MM. Aanbiedingen en prijzen verschillen ook gewoon per filiaal. Hier in Alkmaar en HHW stellen de aanbiedingen vaak weinig voor, vooral voor games is het waardeloos, maar bij andere filialen zie je soms best leuke aanbiedingen voorbij komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: is de saturn ook goedkoper?
Ik kan je met de nieuwe mobiele layout niet pm-en. Maar laat me weten wanneerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rotterdam Alexander, 200 meter lopen.
Maar dan moet je natuurlijk wel komen, he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:41 schreef capricia het volgende:
Ik kan je met de nieuwe mobiele layout niet pm-en. Maar laat me weten wanneer
er weer een meet is! Ongeacht discussies.
Laat me weten welk topic..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op naar de Mediamarkt dan maar voor een nieuwe computer.
en waar kom jij vandaan?quote:
Die in Roermond, is wat ver lopen vanaf het station...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Die in Breda ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:18 schreef Klonk het volgende:
Die in Roermond, is wat ver lopen vanaf het station...
Hij zegt toch ook dat het van dezelfde eigenaar is...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:42 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Is geen concurrent meer. Is nu van dezelfde eigenaar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Media_Markt
Nee doe nog even.quote:
Slechts één regel bevat de OP.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Tahiti het volgende:
Shanghai
http://www.mediamarkt.cn/en/storeinfo.php
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef o.us het volgende:
Station Rotterdam Alexander, Rotterdam Zuid en vanaf Rotterdam Centraal is het ook maar 15 minuten lopen schat ik. Allemaal op volgorde van het minste loopafstand.
Amsterdam -> Station Bjlmer -> roltrappen af -> via de linkerkant uitloggen (giga Pathé voor je neus) -> aan de overkant daarvan een gigantische MM, al met al niet eens een minuut lopen. Zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef Palomar het volgende:
Misschien ook wel handig als vertelt waar ie vandaan moet komen. Het is soms sneller om een half uur in de trein te zitten en een kwartier te lopen naar de MM, dan 2 uur in de trein te zitten voor een MM die 3 minuten lopen is
was vergeten het woordje 'topicstarter' op een cruciale plek in mijn zin te zetten. Bedoelde dus dat de TS vertelt waar hij vandaan komtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Amsterdam -> Station Bjlmer -> roltrappen af -> via de linkerkant uitloggen (giga Pathé voor je neus) -> aan de overkant daarvan een gigantische MM, al met al niet eens een minuut lopen. Zo?
Als je trap/roltrap omlaag bent moet je nog 25 meter ofzo lopen hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:48 schreef Ixnay het volgende:
Je loopt vanuit station Heerlen de Saroleastraat in, aan de rechterkant zie je na 100 m lopen het Corio Center. Je loopt hier na 50 m de trap/roltrap omlaag en je bent er.
Dat jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou ben ik tofquote:
Kerkrade (eigenlijk zit ie in herzogenrath, maar dat is echt een straatje over de grens)quote:
die mediamarkt is dan ook vrij miniquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat is een halte, geen station. (en te klein)
De Media Markt Middelburg is een flink stuk lopen vanaf het station.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Op je knieën. 2 minuten hooguit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:28 schreef woudy het volgende:
Eindhoven, is 5 minuten lopen van station.
Saturn is een onderdeel ofzo van Mediamarktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In Venlo zit Saturn op 10 minuten van het station. Dat is volgens mij de Duitse versie van Mediamarkt.
Mediamarkt is hemels. Er zijn zoveel verschillende dingen verkrijgbaar, medewerkers zijn aardig en behulpzaam en hun producten werken bij mij altijd goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef sp3c het volgende:
mediamarkt is sowieso matig
echt goedkoop is het niet, de paadjes zijn te smal en die werknemers die je al nodig hebt om een kookklokje te kopen zijn altijd te druk met hun inventaris bijwerken op de computer ofzo
nou dat moet ik toegeven, ze zijn wel aardig en behulpzaam iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mediamarkt is hemels. Er zijn zoveel verschillende dingen verkrijgbaar, medewerkers zijn aardig en behulpzaam en hun producten werken bij mij altijd goed.
Zo zie je maar dat het per ervaring verschilt.
Oh, ik heb daar niet superveel last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat moet ik toegeven, ze zijn wel aardig en behulpzaam idd
maar ik wil ze niet voor kleinigheden nodig hebben, ze zijn op drukke dagen gewoon niet met genoeg en die fok!king paadjes zijn te smal
en ja ik koop ook gewoon bij mediamarkt want je vind er alles
Ik vind het echt wel een toffe winkelformule. Wel slecht voor je portemonnee vanwege de ongeplande impuls-aankopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef sp3c het volgende:
mediamarkt is sowieso matig
echt goedkoop is het niet, de paadjes zijn te smal en die werknemers die je al nodig hebt om een kookklokje te kopen zijn altijd te druk met hun inventaris bijwerken op de computer ofzo
Nou... Nou... Bijna voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We hebben nog Saturn Zaandam! Aangezien Saturn het zelfde is als Mediamarkt.
Trein stopt er bijna voor.
En Eindhoven ook!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef Jabberwocky het volgende:
Laten we allemaal nog even posten dat de Mediamarkt in Utrecht, Rotterdam Alexander en Amsterdam Bijlmer Arena dichtbij het station zit. Misschien is het nog niet duidelijk.
That's a good thing, right?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Eindhoven is alleen wel moeilijk te vinden, het is nauwelijks te herkennen als Media Markt.
Dat valt toch mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Eindhoven is alleen wel moeilijk te vinden, het is nauwelijks te herkennen als Media Markt.
Behalve de hele wand vol met rode MediaMarkt lichten vanaf het spoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Een tijd geleden miste er volgens mij een hele tijd een paar lettersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Behalve de hele wand vol met rode MediaMarkt lichten vanaf het spoor.
Heb ik net al gepost. Maar goed: op ongeveer een kwartier lopen van Rotterdam CS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Minisuisse het volgende:
Zit er trouwens in Rotterdam een mediamarkt op loopafstand van het station?
En in Utrecht zit er geloof ik ook één nog korter lopen toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Heb ik net al gepost. Maar goed: op ongeveer een kwartier lopen van Rotterdam CS.
Ja, volgens mij op Hoog Catharijne, wat aan het CS "vast" zit! Maar ik probeer Utrecht altijd zoveel mogelijk te vermijden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
En in Utrecht zit er geloof ik ook één nog korter lopen toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Minisuisse het volgende:
Zit er trouwens in Rotterdam een mediamarkt op loopafstand van het station?
Nee, sorryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
Weet iemand msschien ook een AH to go die op loopafstand van een station zit?
Den Bosch!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
In Utrecht wel, nooit geweest? Bij spoort 16 volgens mij in de hoekquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er nog steeds bomen staan, dan is het een beetje moeilijker:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij lastig te herkennen inderdaad.
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Goquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In Utrecht wel, nooit geweest? Bij spoort 16 volgens mij in de hoek
Eindhovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als er nog steeds bomen staan, dan is het een beetje moeilijker:
[ afbeelding ]
Joh ik was sarcastischquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Go
is dat serieus?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is het ook de grootste van Europaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is dat serieus?tering.. echt alleen in eindhoven weer he
In Hengelo, die ligt ongeveer midden tussen Hengelo en Borne wel naast het spoor, maar daar ligt (nog) geen station.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ook een mediamarkt die niet op loopafstand is? Ik wil TS niet tegenkomen als ik naar de mediamarkt ga.
Ja, maar als je goed leest was dat de vraag niet. Op loopafstand ván het station, dus niet op het station zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Go
what the fuck, dacht eerst dat het een grap wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nog beter leest, zie je dat er 'AH to go' staat en meestal als men dat zegt, bedoelen ze de AH winkels in het station.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar als je goed leest was dat de vraag niet. Op loopafstand ván het station, dus niet op het station zelf
Amsterdam Zuid (WTC)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar als je goed leest was dat de vraag niet. Op loopafstand ván het station, dus niet op het station zelf
Bron, lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het ook de grootste van Europa
Sowieso niet, Rotterdam is nog altijd de grootste van Nederland en in Duitsland hebben ze er een aantal die vele malen groter zijn dan die in Rotterdam.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja, meestal ja, daarom dus ook die vraag of er ook AH's to go buiten het station zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je nog beter leest, zie je dat er 'AH to go' staat en meestal als men dat zegt, bedoelen ze de AH winkels in het station.
Toen die in Eindhoven opende was hij de grootste van Europa, Eindhoven is nog wel de grootste van Nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Sowieso niet, Rotterdam is nog altijd de grootste van Nederland en in Duitsland hebben ze er een aantal die vele malen groter zijn dan die in Rotterdam.
In zijn context passen, de AH to go winkels die in het treinstation zitten, ietsjes beter imo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, meestal ja, daarom dus ook die vraag of er ook AH's to go buiten het station zijnEn ja, die zijn er dus ook
Rotterdam Alexander en Rotterdam Centrum zijn beide MM filialen die je kunt aanlopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Treinstation. Welk treinstation maakt niet uit, zolang het maar in Nederland is.
Die in Leeuwarden.. Zo'n 15-20 minuten lopen, schat ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ook een mediamarkt die niet op loopafstand is? Ik wil TS niet tegenkomen als ik naar de mediamarkt ga.
Rotterdam Centraal zit er te ver weg vergeleken met andere filialen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander en Rotterdam Centrum zijn beide MM filialen die je kunt aanlopen
mediamarkt van Hengeloquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Minder, ik werkte daar en liep altijd van t station naar m'n werk. 1 minuut hooguit.quote:
München heeft de grootste van Europaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:De vestiging Éindhoven is Nederlands grootste. Media Markt Amsterdam, en die in Rotterdam zijn in Nederland de grootste winkels qua omzet.
's Werelds grootste vestiging bevindt zich in München. Deze vestiging is circa 10.000 m2 groot en bevindt zich in het Das Einstein-winkelcentrum.
hoe langzaam loop jijquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Bushalte het volgende:
Bijlmer Station.
5 minuten lopen ofzo woon er vlakbij.
ja ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zie zn naam. Ooit zo'n ding zien lopen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:28 schreef woudy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon Stationsweg en dan de Wagenstraat aflopen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:37 schreef Eenskijken het volgende:
is mediamarkt den haag vanaf holland spoor een beetje te doen? Of ben je dan+10 minuten onderweg en raak je hulpeloos verdwaald?
is idd één lange straat tot in het centrum iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon Stationsweg en dan de Wagenstraat aflopen?
[ afbeelding ]
Corio Center toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:57 schreef Adames het volgende:
Die van Heerlen ligt naast het station, zelfs als je kreupel bent loop je er nog geen minuut over.
Eindhoven is ook redelijk dichtbij, paar minuutjes maar.
En waarom geen webwinkel trouwens ..
confirmed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:28 schreef woudy het volgende:
De nieuwe Saturn in Zaandam zit aan het station vastgeplaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mediamarkt kan ik meestal wel bereiken vanaf het station. Het is juist Saturn die zich regelmatig 'verstopt'.
Die van maastricht is zeker een km van het station af!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kerkrade (eigenlijk zit ie in herzogenrath, maar dat is echt een straatje over de grens)
Maastricht volgens mij
Leeuwarden is wel op loopafstand, maar niet binnen 5 minuten ofzo.
Dat is toch een loopafstand. 10 minuutjes vanaf het station en je bent er.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:03 schreef Draganta het volgende:
[..]
Die van maastricht is zeker een km van het station af!
3 pagina's hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:26 schreef anno2010 het volgende:
Serieus, 9 pagina's over waar een mediamarkt kortbij een station ligt in heel nederland
De op-een-na grootste. De grootste is die van Eindhoven.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
MM rotterdam is wel de grootste wel van nederland denk ik?
Denk dat de TS er nu wel een heeft gevondenquote:Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef Alessándro. het volgende:
Rotterdam Centraal
Rotterdam Alexander
Rotterdam Zuid
Alle drie een MM op loopafstand.
precies, slotteke enzo.quote:Op zondag 11 september 2011 14:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat de TS er nu wel een heeft gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |