Ja, maar als je goed leest was dat de vraag niet. Op loopafstand ván het station, dus niet op het station zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Go
what the fuck, dacht eerst dat het een grap wasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij lastig te herkennen inderdaad.
Als je nog beter leest, zie je dat er 'AH to go' staat en meestal als men dat zegt, bedoelen ze de AH winkels in het station.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar als je goed leest was dat de vraag niet. Op loopafstand ván het station, dus niet op het station zelf
Amsterdam Zuid (WTC)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar als je goed leest was dat de vraag niet. Op loopafstand ván het station, dus niet op het station zelf
Bron, lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het ook de grootste van Europa
Sowieso niet, Rotterdam is nog altijd de grootste van Nederland en in Duitsland hebben ze er een aantal die vele malen groter zijn dan die in Rotterdam.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja, meestal ja, daarom dus ook die vraag of er ook AH's to go buiten het station zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je nog beter leest, zie je dat er 'AH to go' staat en meestal als men dat zegt, bedoelen ze de AH winkels in het station.
Toen die in Eindhoven opende was hij de grootste van Europa, Eindhoven is nog wel de grootste van Nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Sowieso niet, Rotterdam is nog altijd de grootste van Nederland en in Duitsland hebben ze er een aantal die vele malen groter zijn dan die in Rotterdam.
In zijn context passen, de AH to go winkels die in het treinstation zitten, ietsjes beter imo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:05 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, meestal ja, daarom dus ook die vraag of er ook AH's to go buiten het station zijnEn ja, die zijn er dus ook
Rotterdam Alexander en Rotterdam Centrum zijn beide MM filialen die je kunt aanlopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Treinstation. Welk treinstation maakt niet uit, zolang het maar in Nederland is.
Die in Leeuwarden.. Zo'n 15-20 minuten lopen, schat ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ook een mediamarkt die niet op loopafstand is? Ik wil TS niet tegenkomen als ik naar de mediamarkt ga.
Rotterdam Centraal zit er te ver weg vergeleken met andere filialen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rotterdam Alexander en Rotterdam Centrum zijn beide MM filialen die je kunt aanlopen
mediamarkt van Hengeloquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Is er een mediamarkt die NIET te voet aanloopbaar is vanaf een station?
Minder, ik werkte daar en liep altijd van t station naar m'n werk. 1 minuut hooguit.quote:
München heeft de grootste van Europaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:De vestiging Éindhoven is Nederlands grootste. Media Markt Amsterdam, en die in Rotterdam zijn in Nederland de grootste winkels qua omzet.
's Werelds grootste vestiging bevindt zich in München. Deze vestiging is circa 10.000 m2 groot en bevindt zich in het Das Einstein-winkelcentrum.
hoe langzaam loop jijquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Bushalte het volgende:
Bijlmer Station.
5 minuten lopen ofzo woon er vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |