Saturn is een onderdeel ofzo van Mediamarktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:23 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
In Venlo zit Saturn op 10 minuten van het station. Dat is volgens mij de Duitse versie van Mediamarkt.
Mediamarkt is hemels. Er zijn zoveel verschillende dingen verkrijgbaar, medewerkers zijn aardig en behulpzaam en hun producten werken bij mij altijd goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef sp3c het volgende:
mediamarkt is sowieso matig
echt goedkoop is het niet, de paadjes zijn te smal en die werknemers die je al nodig hebt om een kookklokje te kopen zijn altijd te druk met hun inventaris bijwerken op de computer ofzo
nou dat moet ik toegeven, ze zijn wel aardig en behulpzaam iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mediamarkt is hemels. Er zijn zoveel verschillende dingen verkrijgbaar, medewerkers zijn aardig en behulpzaam en hun producten werken bij mij altijd goed.
Zo zie je maar dat het per ervaring verschilt.
Oh, ik heb daar niet superveel last van eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat moet ik toegeven, ze zijn wel aardig en behulpzaam idd
maar ik wil ze niet voor kleinigheden nodig hebben, ze zijn op drukke dagen gewoon niet met genoeg en die fok!king paadjes zijn te smal
en ja ik koop ook gewoon bij mediamarkt want je vind er alles
Ik vind het echt wel een toffe winkelformule. Wel slecht voor je portemonnee vanwege de ongeplande impuls-aankopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef sp3c het volgende:
mediamarkt is sowieso matig
echt goedkoop is het niet, de paadjes zijn te smal en die werknemers die je al nodig hebt om een kookklokje te kopen zijn altijd te druk met hun inventaris bijwerken op de computer ofzo
Nou... Nou... Bijna voor...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We hebben nog Saturn Zaandam! Aangezien Saturn het zelfde is als Mediamarkt.
Trein stopt er bijna voor.
En Eindhoven ook!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef Jabberwocky het volgende:
Laten we allemaal nog even posten dat de Mediamarkt in Utrecht, Rotterdam Alexander en Amsterdam Bijlmer Arena dichtbij het station zit. Misschien is het nog niet duidelijk.
That's a good thing, right?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Eindhoven is alleen wel moeilijk te vinden, het is nauwelijks te herkennen als Media Markt.
Dat valt toch mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Eindhoven is alleen wel moeilijk te vinden, het is nauwelijks te herkennen als Media Markt.
Behalve de hele wand vol met rode MediaMarkt lichten vanaf het spoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Een tijd geleden miste er volgens mij een hele tijd een paar lettersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Behalve de hele wand vol met rode MediaMarkt lichten vanaf het spoor.
Heb ik net al gepost. Maar goed: op ongeveer een kwartier lopen van Rotterdam CS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Minisuisse het volgende:
Zit er trouwens in Rotterdam een mediamarkt op loopafstand van het station?
En in Utrecht zit er geloof ik ook één nog korter lopen toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Heb ik net al gepost. Maar goed: op ongeveer een kwartier lopen van Rotterdam CS.
Ja, volgens mij op Hoog Catharijne, wat aan het CS "vast" zit! Maar ik probeer Utrecht altijd zoveel mogelijk te vermijden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
En in Utrecht zit er geloof ik ook één nog korter lopen toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Minisuisse het volgende:
Zit er trouwens in Rotterdam een mediamarkt op loopafstand van het station?
Nee, sorryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
Weet iemand msschien ook een AH to go die op loopafstand van een station zit?
Den Bosch!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
In Utrecht wel, nooit geweest? Bij spoort 16 volgens mij in de hoekquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Als er nog steeds bomen staan, dan is het een beetje moeilijker:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij lastig te herkennen inderdaad.
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Goquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In Utrecht wel, nooit geweest? Bij spoort 16 volgens mij in de hoek
Eindhovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als er nog steeds bomen staan, dan is het een beetje moeilijker:
[ afbeelding ]
Joh ik was sarcastischquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Go
is dat serieus?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij lastig te herkennen inderdaad.
Ja, volgens mij is het ook de grootste van Europaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is dat serieus?tering.. echt alleen in eindhoven weer he
In Hengelo, die ligt ongeveer midden tussen Hengelo en Borne wel naast het spoor, maar daar ligt (nog) geen station.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ook een mediamarkt die niet op loopafstand is? Ik wil TS niet tegenkomen als ik naar de mediamarkt ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |