Behalve de hele wand vol met rode MediaMarkt lichten vanaf het spoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Eindhoven is alleen wel moeilijk te vinden, het is nauwelijks te herkennen als Media Markt.
Een tijd geleden miste er volgens mij een hele tijd een paar lettersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Behalve de hele wand vol met rode MediaMarkt lichten vanaf het spoor.
Heb ik net al gepost. Maar goed: op ongeveer een kwartier lopen van Rotterdam CS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Minisuisse het volgende:
Zit er trouwens in Rotterdam een mediamarkt op loopafstand van het station?
En in Utrecht zit er geloof ik ook één nog korter lopen toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Heb ik net al gepost. Maar goed: op ongeveer een kwartier lopen van Rotterdam CS.
Ja, volgens mij op Hoog Catharijne, wat aan het CS "vast" zit! Maar ik probeer Utrecht altijd zoveel mogelijk te vermijden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
En in Utrecht zit er geloof ik ook één nog korter lopen toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef Minisuisse het volgende:
Zit er trouwens in Rotterdam een mediamarkt op loopafstand van het station?
Nee, sorryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
Weet iemand msschien ook een AH to go die op loopafstand van een station zit?
Den Bosch!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef Tahiti het volgende:
In Utrecht wel, nooit geweest? Bij spoort 16 volgens mij in de hoekquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Eindhoven is alleen wel moeilijk te vinden, het is nauwelijks te herkennen als Media Markt.
Als er nog steeds bomen staan, dan is het een beetje moeilijker:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij lastig te herkennen inderdaad.
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Goquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In Utrecht wel, nooit geweest? Bij spoort 16 volgens mij in de hoek
Eindhovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als er nog steeds bomen staan, dan is het een beetje moeilijker:
[ afbeelding ]
Joh ik was sarcastischquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kerel, op nagenoeg élk station zit een AH To Go
is dat serieus?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrij lastig te herkennen inderdaad.
Ja, volgens mij is het ook de grootste van Europaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is dat serieus?tering.. echt alleen in eindhoven weer he
In Hengelo, die ligt ongeveer midden tussen Hengelo en Borne wel naast het spoor, maar daar ligt (nog) geen station.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
Is er ook een mediamarkt die niet op loopafstand is? Ik wil TS niet tegenkomen als ik naar de mediamarkt ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |