Hoezo, kan voor iemand zijn die slecht ter been is, hoe dichterbij hoe beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dit dus
maar wat een rare vraag
Hoe groot wil je hem? En vooral: waarin?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Utrecht hmm, en dat is gewoon een grote zaak?
bus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoezo, kan voor iemand zijn die slecht ter been is, hoe dichterbij hoe beter.
Ja, waar ik woon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Is er een mediamarkt die NIET te voet aanloopbaar is vanaf een station?
Hoeft niet altijd een oplossing te zijn voor iemand die slecht ter been is...de afstand van de bushalte naar de MM kan ook een probleem zijn en vergeet het instappen in een bus ook niet (ervaring met een kennis die slecht ter been is)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bus?
en om nou van almere naar groningen te reizen(bijvoorbeeld) omdat de mediamarkt hier dichterbij het station is....
Amsterdam Noordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Is geen concurrent meer. Is nu van dezelfde eigenaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:37 schreef capricia het volgende:
Hoe heet die concurent van de mediamarkt ook al weer? Vaak veel goedkoper, ook van dezlfde groep als de mediamarkt en zelfde assortiment, minder huur, verder uit het centrum?
- Edit: Saturn
Mijn vraag is dan: is de saturn ook goedkoper?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mediamarkt kan ik meestal wel bereiken vanaf het station. Het is juist Saturn die zich regelmatig 'verstopt'.
Neuh, ongeveer hetzelfde als MM. Aanbiedingen en prijzen verschillen ook gewoon per filiaal. Hier in Alkmaar en HHW stellen de aanbiedingen vaak weinig voor, vooral voor games is het waardeloos, maar bij andere filialen zie je soms best leuke aanbiedingen voorbij komen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: is de saturn ook goedkoper?
Ik kan je met de nieuwe mobiele layout niet pm-en. Maar laat me weten wanneerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rotterdam Alexander, 200 meter lopen.
Maar dan moet je natuurlijk wel komen, he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:41 schreef capricia het volgende:
Ik kan je met de nieuwe mobiele layout niet pm-en. Maar laat me weten wanneer
er weer een meet is! Ongeacht discussies.
Laat me weten welk topic..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op naar de Mediamarkt dan maar voor een nieuwe computer.
en waar kom jij vandaan?quote:
Die in Roermond, is wat ver lopen vanaf het station...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Die in Breda ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:18 schreef Klonk het volgende:
Die in Roermond, is wat ver lopen vanaf het station...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |