Positief blijven! Als jij in een wijk woont met minder werkzoekenden heb je meer kans.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:07 schreef Viking84 het volgende:
@ Blobje: nou, dat ik op gesprek mag komen is dus al heel wat blijkbaar.
Cool!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:10 schreef Blobje het volgende:
[..]
Positief blijven! Als jij in een wijk woont met minder werkzoekenden heb je meer kans.Overigens krijg ik net een bevestiging binnen dat ze binnen 5 dagen bellen voor een afspraak maken over een sollicitatiegesprek. Zo ver ben ik nog niet eerder gekomen.
Nice! En voor hoeveel uren in de week vroegen ze iemand?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:15 schreef Viking84 het volgende:
In het TNT-topic zitten mensen uit dezelfde stad als ik die meteen werden aangenomen.
Er was een hele rits vacatures. Voor 'mijn' wijk zou dat max 30 uur zijn, minimaal 3 dagen. Maar bij TNT kun je toch maar max 25 uur werken? (of bedoelen ze 30 bezorguren, evt verspreid over verschillende personen?)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:16 schreef Blobje het volgende:
[..]
Nice! En voor hoeveel uren in de week vroegen ze iemand?
Ik heb werkelijk waar bij elk mogelijk postbezorgbedrijf in de omgeving gesolliciteerd. TNT, Sandd, NetwerkVSP, DHL etc. Nooit plek en als dat er wel was werd ik niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Het is maar goed dat jij net over TNT begon en ik voor de grap eens even weer ging kijken.
Je kunt ook meerdere diensten achter elkaar draaien, dan kom je wel aan die uren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:22 schreef Blobje het volgende:
Vreemd, bij mij stond er maandag t/m zaterdag. Minimaal 6, maximaal 15 uren. Misschien bedoelen ze inderdaad bezorguren van een complete wijk, die weer is opgedeeld over meer personen. Zou anders wel veel uren voor 1 postbode zijn vergeleken met mijn wijk. En dat is toch ook niet de kleinste.
Klopt, echter stond er bij mij maximaal 15 uren. Ze vroegen ook nog mensen in andere wijken in de omgeving. Misschien kan ik die er bij doen zodat ik ook rond de 25 a 30 uit kom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook meerdere diensten achter elkaar draaien, dan kom je wel aan die uren.
Hier zie je bijv staan dat het idd mogelijk is om tot max 30 uur te werken: http://www.studentenwerk.(...)r-TNT-in-Oss-gezocht
Doe ik die andere er ook bij, kom ik op 60 uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:26 schreef Blobje het volgende:
[..]
Klopt, echter stond er bij mij maximaal 15 uren. Ze vroegen ook nog mensen in andere wijken in de omgeving. Misschien kan ik die er bij doen zodat ik ook rond de 25 uit kom.
Dat is geen betrouwbare site. Ik heb ook voor soortgelijke sites geschreven. Je plukt wat info van het internet en knutselt zelf een verhaaltje in elkaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef Blobje het volgende:
http://mens-en-samenlevin(...)ezorger-bij-tnt.html Daar staat dat er doorgaans contracten worden uitgegeven voor 15 uren. Gemiddeld 2 a 3 uurtjes per dag. Hmm nou jah, we zien wel.
Trusten!
Maar toch komt het overeen met wat er op mijn formulier stond. 15 uren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is geen betrouwbare site. Ik heb ook voor soortgelijke sites geschreven. Je plukt wat info van het internet en knutselt zelf een verhaaltje in elkaar.
Afwachten is het devies en proberen @ gesprek zoveel mogelijk uren te krijgen.
Ja maar op mijn formulier stond 30 uurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:37 schreef Blobje het volgende:
[..]
Maar toch komt het overeen met wat er op mijn formulier stond. 15 uren.![]()
Precies. Ik hoop morgen gebeld te worden en dan zien we wel verder.
Ik wil ook 30.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar op mijn formulier stond 30 uur. Dat zegt dus niks. Op andere sites zie ik weer 25 uur staan.
Ik zou gaan slapen!.
Mooi!. In ieder geval een tweede gesprek, dat bied hoopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef Catch_me het volgende:
Werd net gebeld n.a.v. het sollicitatie gesprek van gisteren, ik mag volgende week op het wooncomplex zelf op gesprek met de manager
Hoe zit dat als je ww hebt? Mag je dan banen weigeren? Stel dat je nu een baan krijgt, houd je dan de resterende ww-maanden over tot je (onverhoopt) weer zonder werk komt te zitten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef GotC het volgende:
We blijven door solliciteren!
En die baan bij Maandag doe ik toch maar niet. Ben niet voor niks uit de zorg gestapt
Daar ben je volgens mij niet helemaal vrij (meer) in. Je dient zover ik weet wel werk aan te nemen, ook al staat het niet op je favorietenlijstje...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je ww hebt? Mag je dan banen weigeren? Stel dat je nu een baan krijgt, houd je dan de resterende ww-maanden over tot je (onverhoopt) weer zonder werk komt te zitten?
Ik zou niet gelijk die baan hebben, maar voorgesteld worden aan het bedrijf via Maandag. Bovendien weet m'n werkcoach van m'n lichamelijke..gebreken, als ik het zo mag noemen (val daar naar mijn inzien niet onder namelijk).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je ww hebt? Mag je dan banen weigeren? Stel dat je nu een baan krijgt, houd je dan de resterende ww-maanden over tot je (onverhoopt) weer zonder werk komt te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |