Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (58)
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (84)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (75)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (80)
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Die bouquet kan je ook alleen halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die charms haten me. 3 dungeons gelopen .. wel 1 gedropt![]()
En die bouquet haat me nog harder. 7 keer gedropt, 2 keer dik verloren, en 5 keer op 1 punt minder gerollden en dus verloren. Grr.
Kut event.
Niet meer, is sinds afgelopen patchday veranderd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Die bouquet kan je ook alleen halenDoe Utgarde keep (normal) en eerste boss dropt um
Ik heb hem daar gisteren nog geloot met mijn 85 hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet meer, is sinds afgelopen patchday veranderd.
Voor level 85's dropt hij alleen in nieuwe dungeons. Heb die van mij van die tweede boss uit Blackrock Caverns gehaald.
Dan ben jij een beetje verdwaald mien jong.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zat dus per ongeluk bijna hier: *WOW* : UFO Over Temple Mount in JerusalemGodverdomme
Er staat WOW in de titel en er post hier ook iemand met UFO in zijn naam en er zijn ook plekjes met de naam Temple en Mount in WoWquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan ben jij een beetje verdwaald mien jong.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er staat WOW in de titel en er post hier ook iemand met UFO in zijn naam en er zijn ook plekjes met de naam Temple en Mount in WoW![]()
![]()
Uhhh nee. Dan leer je tenminste je cooldowns gebruiken. Je hebt hand of sacrifice elke 1,5 minuut, divine favor, wings, aura mastery, je guardian, waarschijnlijk nog een trinket etc. Wij hebben net Nefarian 25 gedaan waarbij al onze paladins maar een paar divine lights hadden, en geen enkele flash of light. Maar toch allemaal de meters toppen en een springlevende raid. Alleen op het eind gingen we over in Divine Lights voor de zekerheid en omdat we onze mana op konden maken ivm. aankomende kill.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, gegarandeerd dat een tank met een average ilvl van <355 dan ook doodgaat als je alleen HS en HL doet.
Ik ook woensdag (na de patch ) met mijn 85quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb hem daar gisteren nog geloot met mijn 85 hoor.
Netjes, ik heb nog steeds maar één 85, mijn Resto Shammyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef OmniRocket het volgende:
Yey gisteren Hunter op 85, dat is nummertje 5
Holy Radiancequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef jagga het volgende:
je kunt als holypally echt wel toe met HS en HL. zelfs in raids.
in HC's gebruik ik enkel DL om een dps snel wat op te krikken, of als ik weet dat de tank een flinke klap krijgt. Daarnaast nooit.
Met LoD, WoG, HS en HL kan ik alle HC situaties aan op het moment. Mits de tank niet een complete retard is. En dan hoeft hij echt niet def cd's te gebruiken.
Op Magmaw heb ik 2 x DL gebruikt, de rest LoD, HL en HS en die aoe...waarvan ik de naam niet weet.
Welke heisa?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef jagga het volgende:
ik snap de heisa om pally healers echt niet.
Prepatch ging ik nauwelijks oom en na de patch is het nog hetzelfde.
In heroics doen we niet cc-en, enkel skullmarken welke eerst dood moet en thats it. Dit was ook al zo prepatch. Ik heb trouwens nog 2 x ilvl 316 trinkets en 2 333's aan.
Gisteren (post-patch) magmaw voor het eerst gedaan. Dan heb je toch een klein beetje tijd om mana terug te krijgen?
continue weer terug op 100% mana. Onze discpriest had aan het eind nog 30% mana over, ik had nog 88%
10.2k hps gedaan, 1.5k shield, 34% overhealing ook nog
De anderen kregen meer honor vanwege de eerste random misschien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Migwi het volgende:
Zo, voor 't eerst in jaren weer eens een BG gedaan.
AB voor die Love Fool achievement
Maare, wat is er veranderd? Ik zit er dus vanaf 't begin in en ik heb zo ongeveer de minste honour?
Vroeger kreeg je alleen minder honour als je later joinde?
Je krijgt ook extra honor voor capturen of verdedigen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef msnk het volgende:
[..]
De anderen kregen meer honor vanwege de eerste random misschien?
Het loont ook om de HKs te vergelijken (dus niet de Killing Blows). Je krijgt in BGs afgerond ongeveer 1 honor per HK, dus als je team wint en jij hebt 200 HK meer dan de volgende heb je op zijn minst 175 honor o.i.d meer dan hij of zij.
Je kan er leuke 359 trinkets halen en 346 spulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Migwi het volgende:
Oh, leuk vind ik 't wel.
Nuja, voornamelijk world PvP.
't is alleen, omdat ik er geen tijd voor heb, heb ik geen gear en tja, die heb je dus wel nodig helaas.
Ah, good old days pre-TBC waar je gewoon een kans had in je dungeon gear <3
Ook mooi, net nu m'n vriendin eindelijk deze week tijd heeft krijg ik een invite voor BH.
KUT![]()
Edit: Ik zag trouwens heul geen mooie items bij Tol Barad
Naja, het is maar op welk niveau je speelt op het moment i guessquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef Migwi het volgende:
Edit: Ik zag trouwens heul geen mooie items bij Tol Barad
Nee, in Vanilla was dat nog wel zo dacht ik (kut geheugen) maar dat is allang niet meer het geval.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je krijgt ook extra honor voor capturen of verdedigen volgens mij.
Random queues geven een kleine honor bonus (ik weet de aantallen niet meer, iets van 90 voor de eerste en 45 voor alle daarop volgende of zo?), dus dan krijg je sowieso meer dan iemand die specifiek joint (tenzij jij veel meer HKs hebt gekregen)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Migwi het volgende:
2 capped, 2 defended. Meer als de meeste.
HKs waren over 't algemeen allemaal toch wel gelijk.
Vind 't maar vreemd
Misschien inderdaad van de random dan, voor mij was 't een specifieke BG.
Ach ja, maakt ook niet uit, heb heul geen tijd voor PvP anyway.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja, het is maar op welk niveau je speelt op het moment i guessVoor mij is het super
Oh, ja, ik dacht dat ze de gear bedoelde. En daar heb ik als tank zijnde 10x niks aan, allemaal voor dps/casters bestemd helaas. Dus daarom zag ik niks mooisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan er leuke 359 trinkets halen en 346 spul(en 2 mounts en een pet )
http://www.wowhead.com/faction=1178/hellscreams-reach
en ik wil nog steeds een tijgerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Migwi het volgende:
[..]
[..]
Oh, ja, ik dacht dat ze de gear bedoelde. En daar heb ik als tank zijnde 10x niks aan, allemaal voor dps/casters bestemd helaas. Dus daarom zag ik niks moois
Maar die vanity items zijn idd wel leuk, ben nu halverwege voor m'n draakje. Daarna de wolf (damn, stallion is veel gaver, 't is dat Alliance side bijna non-existant is op TN, anders had ik misschien weer een race change overwogen) en dan de pet.
neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef drumstickNL het volgende:
Is er al een eerste content patch geweest na cata?
Zygor Guides.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand een fijne gratis levelling addon? dus geen questhelper, maar eentje die ook zegt welke quests je moet doen in welke volgorde? ik wil gewoon een weekje achter een pijltje aanlopen tot ik 85 ben
Dat is inderdaad de beste die er is op dit moment.. mocht je er niet voor willen betalen is ie ook te vinden op FTD.quote:
Levelen gaat al zo achterlijk snel, tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Byte_Me het volgende:
weet iemand een fijne gratis levelling addon? dus geen questhelper, maar eentje die ook zegt welke quests je moet doen in welke volgorde? ik wil gewoon een weekje achter een pijltje aanlopen tot ik 85 ben
Na 70 niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Levelen gaat al zo achterlijk snel, tegenwoordig
Truc: een of twee guildies/friends meekrijgen en dan zelf LFM roepen!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:41 schreef kcidymkcus het volgende:
De server waar ik nu op zit heet Stormscale, zijn er bepaalde servers die wat vriendelijker of socialer zijn dan andere?
Als ik in de chat kijk dan willen ze allemaal achievements voor de raids, ze willen dat je de achievements linkt in de chat.
Nu ben ik redelijk onervaren in raiden, hoe de fuck moet ik dan die achievements krijgen? Is er een server waar een beetje nieuwe spelers zitten die niet alles ontzettend serieus nemen?
Niet eens Bane of Light?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, het heeft even mogen duren, maar deze Resto Shammy heeft nu The Kingslayer titel_!
Ga naar Tol barad dan of naar Bastion of twilight (rond een uur of 8 )quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef lifeblind het volgende:
TVP dan maar weer
Ben bijna klaar met de fool for love achievement, moet alleen nog een troll rogue met rozenblaadjes bestrooien, die dummies pityen en 3 chocolates hebben, en dan ben ik klaar.
Sinds dalaran trouwens niet meer de grote verzamelplaats is is zo'n race/class achievement best kut om te halen trouwensIk ben gisteren maar naar Orgrimmar gehobbeld, dat ging gelukkig nog wel toen ik nog buiten stond (waar de meeste mensen altijd aan t duellen zijn), maar omdat ik niks meer kon vinden ben ik maar even naar binnen gevlogen... dat deed pijn
Ah, da's eigenlijk wel heel voor de hand liggend jaquote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ga naar Tol barad dan of naar Bastion of twilight (rond een uur of 8 )
Troll rogue had ik ook moeite mee ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef lifeblind het volgende:
TVP dan maar weer
Ben bijna klaar met de fool for love achievement, moet alleen nog een troll rogue met rozenblaadjes bestrooien, die dummies pityen en 3 chocolates hebben, en dan ben ik klaar.
Sinds dalaran trouwens niet meer de grote verzamelplaats is is zo'n race/class achievement best kut om te halen trouwensIk ben gisteren maar naar Orgrimmar gehobbeld, dat ging gelukkig nog wel toen ik nog buiten stond (waar de meeste mensen altijd aan t duellen zijn), maar omdat ik niks meer kon vinden ben ik maar even naar binnen gevlogen... dat deed pijn
Vaag, heb die al aardig vaak gehad..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Leuk, al die daily's van Tol Barad die je moet afkrijgen om die achievement te behalen. Maar sinds de komst van Cataclysm heb ik in Tol Barad dus nog NOOIT, maar dan ook NOOIT!, de Shark Tank daily gekregen. En ik heb ondertussen mijn draak, paard, pet, en mijn light beacon! Dus ik heb er aardig wat opzitten!
Ik heb 'm bijna elke keer, ruilen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Leuk, al die daily's van Tol Barad die je moet afkrijgen om die achievement te behalen. Maar sinds de komst van Cataclysm heb ik in Tol Barad dus nog NOOIT, maar dan ook NOOIT!, de Shark Tank daily gekregen. En ik heb ondertussen mijn draak, paard, pet, en mijn light beacon! Dus ik heb er aardig wat opzitten!
Wacht maar tot je in Cata content terecht komtquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, gisteren level 70 behaald. Vlieggedoe ook gehaald voor 500G en nu kan ik weer lekker vliegen in Northrend.
Wel bizar als je ziet wat een boost je krijgt vanuit BC komt. Een wapen met ineens +140 spelldmg etc
Ik heb die quest welgeteld 1x gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Paar dagen geleden eerste kill met 2 man alive op het einde die 400k met zijn tweeën hebben gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:13 schreef ufopiloot het volgende:
Eindelijk Defender of a Shattered World
Ik snap ook gelijk waarom we geen Al'Akir op 25m doenKon nu eindelijk eens een 10 man meepikken en daar hebben we lang genoeg over gedaan, kut p3 waarbij maar één iemand te laag hoeft te gaan voor een wipe.
De guild waar ik in zit heeft 12/12 op 25mquote:Op maandag 14 februari 2011 22:13 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap ook gelijk waarom we geen Al'Akir op 25m doenKon nu eindelijk eens een 10 man meepikken en daar hebben we lang genoeg over gedaan, kut p3 waarbij maar één iemand te laag hoeft te gaan voor een wipe.
http://www.nerdsindenial.org/home/m/780969/article/171638quote:Op maandag 14 februari 2011 22:13 schreef ufopiloot het volgende:
Lijkt wel of die guild een heleboel pugs mee neemt. Er zitten nog al wat gaten in de progressie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:04 schreef Smoofie het volgende:
http://www.wowprogress.com/pve/eu/frostmane/rating.tier11_25
Een guild die 10/12 heeft maar 1/13 HC staat boven ons, echt ongelofelijk (ik zit in Exsurge DOmine)
Ik had het over VII, Our sick story was één van de betere guilds. alleen ze zijn (weer) gedisband. Veel nederlanders daar, wat de Leaders dan doen is Faction change en meedoen met Memento mori of Security.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:44 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Lijkt wel of die guild een heleboel pugs mee neemt. Er zitten nog al wat gaten in de progressie.
Had jij niet net een nieuwe guildquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht....Weer geen raid. Laatste tijd wel heel erg. Mensen signen, maar komen gewoon niet opdagen!
Ach ja, weer een vrij avondje!
Jahquote:
Met de huidige raids maakt dat niet zoveel uit als er iets gecanceld wordt op een avond, we hebben 5 avonden in de week staan voor het raiden, en we hebben er maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Migwi het volgende:
Zuur trouwens om niet te kunnen raiden als je in een raid guild zit. Weet er alles van. Ik mis het ergens wel een beetje, maar ik heb iig niet de frustratie dat er net niet genoeg man online zijn, aangezien ik hoogstens met 2 man tegelijkertijd in m'n guild online ben. Ik en ik
GGGGGGGGGZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn guild:
Random persoon has earned the achievement [level 10]
GZ
gz
Gz
gzgzg
gz
Skillstorm has earned the achievement [The Love Fool]
<niks, helemaal stil>
Heet niet Skillstorm ingame btw.
Kut mensen,![]()
Ik ben nu constant op mijn shammy, alleen maar Arathi Basin doen en bij Lumber Mill staan. Als er een alliance komt en ze staan goed dan klik ik thunderstorm en lach ze uit. Zoveel lol
hahahahaa ik lig nog dubbelquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
Net een random gedaan met Maureentje, kregen we Throne met een crap tank. Zij had meer hp als shadowpriest. Toen hebben we hem maar gekickt omdat hij ook nog faalde in weglopen uit groene drap op de vloer.
Daarna m'n warrior gelogged voor een random, weer met Maureentje en twee andere van Turalyon. Kregen we ten eerste stone core, en het ergste was nog: dezelfde noob tank. Weer faalde hij, op de eerste pack al een wipe. Vervolgens zei hij nog: "Wtf are you doing?" en dingen als "learn to play"
.
Nouja hier zijn armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/bassh/advanced
Learn to play, zegt de man die 5 talent points niet in heeft gedeeld.
Bloodfeather en guildrecruitement zijn twee woorden die ik weinig succesvol bij elkaar gebracht zie wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Maar goed, de guildleader is druk bezig om nieuwe mensen te inviten. Voor zover dat lukt op Bloodfeather. En er zijn er een paar eruit geschopt nu. En er is weer een meisje erbij!Nu zijn we met z'n 3en zo te zien!
Turalyon, aan de horde kant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:03 schreef Skillstorm het volgende:
Op welke server spelen jullie? Klinkt heel gezellig allemaal.
The Patientquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
Net een random gedaan met Maureentje, kregen we Throne met een crap tank. Zij had meer hp als shadowpriest. Toen hebben we hem maar gekickt omdat hij ook nog faalde in weglopen uit groene drap op de vloer.
Daarna m'n warrior gelogged voor een random, weer met Maureentje en twee andere van Turalyon. Kregen we ten eerste stone core, en het ergste was nog: dezelfde noob tank. Weer faalde hij, op de eerste pack al een wipe. Vervolgens zei hij nog: "Wtf are you doing?" en dingen als "learn to play"
.
Nouja hier zijn armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/bassh/advanced
Learn to play, zegt de man die 5 talent points niet in heeft gedeeld.
Maar wel zijn talentpoints gedaan nu zie ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
The Patient
1x Regal Eye of Zul
1x Solid Majestic Zircon
9 empty glyph slots
8 unenchanted items
1 empty socket in 1 item
Missing Ebonsteel Belt Buckle
No items have been reforged.
Skinning
Mining
Wat is er mis met skinning en miningquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
The Patient
1x Regal Eye of Zul
1x Solid Majestic Zircon
9 empty glyph slots
8 unenchanted items
1 empty socket in 1 item
Missing Ebonsteel Belt Buckle
No items have been reforged.
Skinning
Mining
Ik had net mijn nieuwe warhorse mount bemachtigd, en toen wilde ik U JELLY? 1 of 2 keer yellen, dat iedereen maar jaloers moest zijn op mijn nieuwe mooie splinternieuwe warhorse mount.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Geen idee, maar waarom deed je dat allemaal dan!
Dan moet je daarvoor nog heel erg veel slechte dingen gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Account permbanned voor chat-spam, gebruiken van een macro met U JELLY, op mijn G6 toets van mijn G15 toetsenbord.
Is deze ban liftbaar, of is dit nu weggegooid geld geworden. Speel namelijk nog maar een weekje.
Inderdaad. Ben gebanned geweest voor discriminatie, racisme, chat spam en nog wat dingen. Meer dan 3 keer, wat vroeger een 'homerun' was maar kennelijk dus niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Je krijgt echt geen permban voor één keer chatspammen
Waarom ben je rasistisch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gebanned geweest voor discriminatie, racisme, chat spam en nog wat dingen. Meer dan 3 keer, wat vroeger een 'homerun' was maar kennelijk dus niet meer
Gzzzzzz!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Bienelientjee het volgende:
WHHHHHOOPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Mainspec Trinket: Heart of Rage (100dkp)
Offspec tank wapen: Mace of Acrid Death (5 DKP)
Ben ik niet hoorquote:
Oh oke, dat is wel waar jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik niet hoorBlizzard employees zijn gewoon erg bekrompen mensen die bij 't minste geringste bans uitdelen
*mompelt iets over een semitisch volk
Was er geen onderhoud?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:22 schreef Maureentje het volgende:
hmmm kan opeens niet meer inloggen ? Werd er net uit gekickt ? :S hmmm toch niet gehackt he![]()
sap jij nog online ?
greatquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:42 schreef Junglebeast het volgende:
Internet doet nu raar bij mij...
Maare eerste 25m raid is een groot succes. 6 bosses down en nog 3 upgrades kunnen looten.
En het was bere gezellig sinds we weer vrouwen(4!) in de guild hebben.
Tura aan de goeie kantquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
greatwelke realm ?
Ben nog steeds op zoek naar een leuke raiding guild dusse...
http://eu.battle.net/wow/en/character/Turalyon/athine/advanced
en staff en cloak (359) komen deze week er nog bij
gvd lig er weer uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:02 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Tura aan de goeie kantZit in Nerds of Denial...
Bij mij doen alle internationale sites het niet..
Mijn vriend zegt net dat hij ook steeds disconnect.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:08 schreef Maureentje het volgende:
gvd lig er weer uit
alles doet het hier allleen wow nie
Maar goed nog spriest nodig in die guild dan ?
Ja, je kan wel inloggen, maar hij wordt er na een tijdje steeds afgegooid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:17 schreef Migwi het volgende:
Ik log net gewoon zonder problemen in
Nee, want dan had ik er ook wel last van gehadquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:35 schreef Sapstengel het volgende:
Is het misschien Zonnevlam gaat morgen ons leven kapotmaken! ?
Van de week ook een paar keer gehad, gewoon tijdens het spelen. Verbreekt 'ie gewoon de verbinding met battle.net.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee maar kan schijnbaar weer inloggenvaag
En weer battle.net unavailable nu
En hier werd je ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van de week ook een paar keer gehad, gewoon tijdens het spelen. Verbreekt 'ie gewoon de verbinding met battle.net.Gevolg: lag spike van een kwartier, maar dan was het weer in orde en ik werd niet uit het spel gelogd.
Heb wel meteen mijn email en wachtwoord veranderd, je weet maar nooit. Ook al krijg ik heul geen Blizzard spam of kijk ik porno.
Wat een lef om dat in een spel te stoppen dat vol zit met kinderen hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:54 schreef Archibaltus het volgende:
Heb een nieuwe mount haha
http://www.wowhead.com/item=50250/big-love-rocket
Ik heb gewoon porno op tv, dan ga ik toch niet het risico nemen dat mijn oude beestje volloopt met shit omdat ik vage sites moet bezoeken om stiekem te fappen?quote:
Porno op tv...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon porno op tv, dan ga ik toch niet het risico nemen dat mijn oude beestje volloopt met shit omdat ik vage sites moet bezoeken om stiekem te fappen?
Maar dat weet je niet zeker, dus gewoon proberenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Soms zou k wel weer eens wow willen spelenmaar dan zit ik er vast weer veel te veel uren achter
Uitgebreid tv-abo is goedkoper dan WoW hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Porno op tv...
Hm, dan zou ik weer tv gaan kijken als ik dat had
Alleen is hetgeen je ervoor krijgt vaak smerige bagger.. Duskquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uitgebreid tv-abo is goedkoper dan WoW hoor.
Ja, dat mag zo zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uitgebreid tv-abo is goedkoper dan WoW hoor.
Sinds ik weer aan de wow zit, is dat toch even snel de dailies doen, en dan ben ik weer weg. Eens per week een dungeon, dat duurt wat langer, maar verder heb ik absoluut niet de behoefte om weer vier uur of meer per dag WoW te spelen. Er zijn ook andere leuke dingen te doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Soms zou k wel weer eens wow willen spelenmaar dan zit ik er vast weer veel te veel uren achter
Reputation farmen, level 359 gear verzamelen. Ben je wel even mee bezig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
Vorige week 85 gedinged maar nu totaal geen motivatie meer om te spelen. Eerst was het levelen en 85 worden echt de prikkel, maar mis ik nu. Iemand tips?
Alle dingen die vet gedrukt zijn heb ik gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
Heroics/normal dungeons doen inderdaad en je gear opbouwen. Je kan ook gaan PVP-en, alle zones afmaken, achievements gaan doen etc.
Vond zelf de fishing en cooking achievements altijd leuk om te doen. En doe elke dag een of meer heroics om gear te kopen. PVP is ook iets waar je eindeloos mee bezig kan zijn. Queue en keer voor TolBarad of een random battleground en ga gear verzamelen.
Of inderdaad reputation. Op 85 heb je die Tol Barad faction waar je dailies hebt voor goede gear. Je kan ook oude reputation gaan farmen. Netherwing in Shadowmoon Valley voor de draken, Sha'tari Skyguard in Terokkar Forest voor die Stingray mounts etc.
Of gewoon bezig gaan met Loremaster.
Een andere game gaan spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
Vorige week 85 gedinged maar nu totaal geen motivatie meer om te spelen. Eerst was het levelen en 85 worden echt de prikkel, maar mis ik nu. Iemand tips?
tja dan heb je hoogstwaarschijnlijk de naam van je alt verkeerd geschreven en dus iemand anders blij gemaakt, misschien word het automatisch na 30 dagen terug gestuurd (als de toon waar je het naar toe hebt gestuurd ze mail niet ophaalt) of misschien is degene die het gold heeft ontvangen wel zo lief om het terug te sturen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik heb wat gold verstuurd naar mijn alt, alleen het is nog niet aangekomen, gisteravond gestuurd.
Wat is hier mis?
This service is unavailable to any character under level 100."quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
Wie kan me tips geven of mijn gear ondertussen al redelijk is of nie?
en wat zou ik kunnen veranderen?
Merk namelijk dat m'n HP best wel niet omhoog wil
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/anagnatog/simple
thx
hmmz blizzbug ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
This service is unavailable to any character under level 100."
Ik heb het niet erg op die Heart of Thunder mischien moet je voor die stonecore trinket gaan(of anders throne is ook beter) maar als je genoeg avoidance heb dan is je health prima op het moment.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
thx
Anders enchant/gem je eerst eens even normaal...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
thx
Gemmen op stamina, zoveel als je kan. Wij prot paladins hebben Vengeance, oftewel als wij aangevallen worden, wordt een deel van die damage omgezet in attack power tot 10% van je max. HP, oftewel, hoe meer health, hoe meer attaclk power, hoe meer threat, dus kun je beter aggro houden. Overige stats kun je voornamelijk wel via enchanting en reforging krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
thx
Mja Vengeance is ook voornamelijk bedoeld voor tanks dat ze een beetje bij kunnen benen met de DPS omdat er anders zo'n groot verschil tussen zit. Mijn paladin staat momenteel als retribution in de armory (blijft nog altijd m'n mainspec), anders had ik je de mijnes kunnen laten zien. Ik heb 't al voor elkaar gekregen om 184K HP te krijgen in parties, dus met goed gear uitzoeken kom je uiteindelijk al een heel eind (en mijn iLvl is lager dan die van jou, zit op 344).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:27 schreef Anakin24 het volgende:
kijk, daar heb ik iets aan
Hoewel.. aggro nooit echt een probleem is
Enkel van die monster dps'ers die boven de 15k dps lopen te spammen
Enkel die willen wel es aggro afpakken
...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef BadWaffel het volgende:
Okee ik heb op trial heb ik al een druid maar daar ben ik echt worse mee met pvp
Hij had de wildhammer clan int neck aan met dodge reforge dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Anders enchant/gem je eerst eens even normaal...![]()
+7 spirit op je shield, +3 damage op je main hand etc. etc.![]()
Voorbeeld, ik heb 2.2k meer hp, .64% meer dodge, 1.75% meer mastery en alleen .65% minder parry. Dus in 't kort, 1.74% meer mitigation en 2.2k meer hp met een lager average item level. Loop voornamelijk nog met 333 gear rond.
Verder, Heart of Thunder ben ik ook niet zo kapot van. Beter gezegd, ik zou dat ding nooit looten.
Oh, en er is niks mis met je neck zoals Friday12 impliceert. 26 is de Expertise 'Cap' en je zit met die neck aan 23. Zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Edit:
Je hebt ook meer Hit nodig.
Dat klopt inderdaad, je moet wel zorgen dat je andere stats ook goed blijven, maar daar kun je gelukkig mixed gems voor gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Migwi het volgende:
Ah, vandaar
Wat Lifeblind zei is trouwens waar, maar ga nu niet net als in WotLK als een mongool STA gems gebruiken.
Mitigation + Avoidance is vanzelfsprekend nog steeds minstens net zo belangrijk (de 102.4% rule).
Net weer even bijgelezen, hit en expertise zijn tegenwoordig minder belangrijk, doordat we goede threat hebben mogen we zo af en toe best wat hits missen. Maar 't moet uiteraard niet te gek worden
Ik zou denk ik wat mixed gems gebruiken, dus mastery+stamina bijvoorbeeld.
Ik blijf het ook gewoon bij Dodge houden, maar ik ben pas echt actief met tanken bezig sinds cataclysm. Tijdens WotLK ben ik op een gegeven moment wel gaan tanken, maar dat was omdat ik gewoon een hele lading badges overhad (waarmee ik m'n T9 voor tanking kon kopen) en geen zin had om te wachten op een random. Met cataclysm is tanken bijna m'n mainspec geworden, omdat we vaak met de guild dungeons gingen doen in het begin, en we niet veel tanks hadden op dat moment (goh..), en het bevalt me eigenlijk wel goed, op sommige momenten eigenlijk beter dan dps'en haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ja heb ook gelezen dat diminishing returns op parry minder zijn geworden. Eerst was Dodge de beste avoidance stat, maar dat staat nu gelijk met parry.
Gem zelf op mijn druid wel gewoon voor stam, dodge komt wel van reforgen en trinkets. Zit op 32% dodge nu, nog niks vergelen met de 49% die ik aan het eind van WotLK had maarja.
Maar vaak denk je dat na 85 lvls je wel een beetje wat van je class af mag weten want als jij het presteert om 2k single tar dps te doen op welke class dan ook dan doe je het goed fout.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Anakin24 het volgende:
en zo hoort het ook
Ik ben ook zo'n persoontje die niet meteen begint te zeiken bij een wipe
Kan altijd gebeuren. enkel wijs ik wel mensjes als ze hun class niet snappen en daardoor of ge-cc'de mobs weer aoe'en, of een gruwelijk lage dps hebben, of tacts van een boss (na uitleggen) nie begrijpen (zelfs na 2 wipes)
Ja maar ze moeten ook eens iets lezen over hun classes. Van de week dinged op priest dus eerste hc als shadow gedaan en deed al 10k single tar.. Het is niet allemaal zo moeilijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Anakin24 het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak ik het tegenkom dat ze amper of 4,5k dps halen... in een HC !
En dat is er maar 1 optie... of meer dps of ze vriendelijk verzoeken weer eerst wat normals te gaan doen tot hun dps enigzins hoog genoeg is om in een HC te dps'en
Het is raar als je als simpele protpala hoger staat qua dps op een single target.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Friday12 het volgende:
Oh die shaman hotfix is zeker live![]()
68k greater healing wave![]()
Hier zou iemand met een slechte pun een ranzige grap van kunnen makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was met unleash weapon op mijzelf
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zou iemand met een slechte pun een ranzige grap van kunnen maken
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2065776684quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand waar die world latency voor staat?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zou iemand met een slechte pun een ranzige grap van kunnen maken
Culling Of Stratholmequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Burrito het volgende:
Ik ben lvl 70 en heb nu dat Expert Flying.
Is er ergens een goed overzichtje te zien hoe en waar ik aan welke mount kan komen?
Ik wil ook graag zo'n draak
Neem aan dat je recipe bedoeldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Nice, vial of the sands dropt net voor me
Ik ben aan deze questline begonnen maar volgens een guildmember is het echt heel moeilijk op lvl 70. Gelukkig heb ik een lvl 85 gevonden die wat van die group quests wil doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:29 schreef Migwi het volgende:
Heroic Culling of Stratholme is de snelst en makkelijkste draak om in bezit te krijgen.
Maar ja, wel ook het lelijkste model vind ik
Dan kan je beter in Outland de Netherwing questline en dailies doen en als een gek eggs farmen want;
Proto-Drakes > Wyrms > Netherdrakes > Stonedrakes > Gewone draakjes zoals de Bronze, Red etc.
imo
Uhuh, paar keer fout gegaan ookquote:Op zondag 20 februari 2011 07:38 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft iemand met een 85 warrior dit al eens gedaan?
Onze maintank bezorgde me tot 2x toe een hartaanval tijdens dat Gunship event in ICC met die klote trucquote:Op zondag 20 februari 2011 07:38 schreef Skillstorm het volgende:
Heeft iemand met een 85 warrior dit al eens gedaan?
..Wat kan hij anders bedoelenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Neem aan dat je recipe bedoeld
Wie weetquote:
/sighquote:Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://us.battle.net/log(...).xml&app=bam&cr=true
Login to your account, In accordance following template to verify your account.
* E-mail Address< br />* E-mail password
* Secret Question and Answer
Show * Please enter the correct information
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
Regards,
Account Administration Team
World of Warcraft , Blizzard Entertainment 2011
Wij zitten met Nefarian normal in de knoop door half slapende interuptersquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Neem aan dat dit weer zo'n fake mailtje is Migwi?![]()
Wij hebben net Halfus op 25 Man Heroic(!), na 3 uur, eindelijk op 23% weten te krijgen!Net niet!
Deze lijkt op wow maar het quest grinden bij lvl 15 was me al te saaiquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Civilian het volgende:
Ik heb net de open beta van Rift geinstalleerd..
Moet zegen dat 't qua technics een behoorlijke rip-off van WoW isMaargoed graphics enzo zijn wel compleet anders.
Ben benieuwd of deze, net als ongeveer alle andere MMORPG's, het onderspit moeten delvenMaar tot nu toe is 't wel "leuk"
Ja. Echt, alsof ik überhaupt maar zou overwegen op die link te klikkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Neem aan dat dit weer zo'n fake mailtje is Migwi?![]()
Wij hebben net Halfus op 25 Man Heroic(!), na 3 uur, eindelijk op 23% weten te krijgen!Net niet!
Zou je in eerste instantie wel denken maar zelfs na 4.0.3, toen je het nog maar een keer hoefte te kopen, was de vraag nog erg hoog. Tot ongeveer 2 weken geleden bleef de vraag echt heel hoog.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
En de glyphs verkopen slecht omdat je ze nu maar een keer hoeft te kopen dat is dus logisch
Zit met m`n 65 warrior in Terrorturk forest, maar wat is dat een saai gebied zegquote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vandaag Outland in gegaan met onze 3 female Tauren Pally's
Gaat echt supersnel dat levelen
Moet je eigenlijk betalen voor die open beta? Heb mij ingeschreven op hun website, maar kan een versie pre-orderen voor geld of mij bijvoorbeeld opgeven voor de Beta versie? Want als ik nu al moet betalen doe ik het namelijk niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Civilian het volgende:
Ik heb net de open beta van Rift geinstalleerd..
Beta is gratis. Je moet dan wel eerst geselecteerd worden om de beta te mogen spelen, maar dat had ik binnen een uur na opgeven alquote:Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk betalen voor die open beta? Heb mij ingeschreven op hun website, maar kan een versie pre-orderen voor geld of mij bijvoorbeeld opgeven voor de Beta versie? Want als ik nu al moet betalen doe ik het namelijk niet.
Hmss, vandaag weer niet mijn laatste daily voor Another Day in Tol Barad!
Hebben ze zeker die Shark Tank daily omgeruild met die daily!![]()
Eerst maar eens mijn verslag afmaken. Loop er al een week tegenaan te hikken!
De filmpjes zijn iig wel te gekquote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef Metonae het volgende:
Enige beta waar ik van plan ben aan mee te doen is die van Star Wars: The Old Republic. Lijkt me een geweldige game.
Haha, inderdaad! Had ik een tijdje terug ook. Ben natuurlijk nog maar net geintegreerd in deze guild dus wil er niet meteen bovenop zitten. Maar soms kan ik het gewoon niet laten...........!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk mensen proberen zo ver te krijgen dat ze inzien wat ze verkeerd doen in een raid.
je kunt ook sowieso tactics doen. Deed ik eigenlijk altijd als ik raidleadde.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk mensen proberen zo ver te krijgen dat ze inzien wat ze verkeerd doen in een raid.
Zoals gisteren in bastion of twilight, bij de twee draakjes... Ik was weer eens de raid leader. Dus aan het begin toch maar even vragen iedereen is er zeker van wat hij / zij moet doen? jah? ok mooi ready check en gaan. Bij de eerste debuf de helft stacked niet. Gevalletje toch maar eens de tactics in het kort uitleggen.
Uiteindelijk is de ranged groep een paar keer afgemaakt door dat de gene met de magic debuf niet ver genoeg weg wist te lopen. Of de groep kwam te dicht in de buurt doordat er een patch op de grond lag.
Uiteindelijk wel plat gekregen maar alles behalve soepel.
Leestekens mogen wel hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Normaal gesproken doe ik ze ook wel maar voor de verandering had ik teveel vertrouwen in de rest
En als ik de tactics uitleg dan is het zo kort mogelijk: You see debuff run to the tail run out after its dispelled.
Een collega raid leader maar van die zin een verhaal van 5 minsKan ook best geinig zijn om zijn tactics te horen, een zweeds accent kan best grappig uitpakken.
Volgens mij is het gewoon questen hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou eigenlijk de snelste manier om GuildRep te verzamelen? Want ik dacht altijd dat dat gewoon questen was, maar dat werd gisteren tegengesproken
Of non-stop dungeons en raids met guildies doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou eigenlijk de snelste manier om GuildRep te verzamelen? Want ik dacht altijd dat dat gewoon questen was, maar dat werd gisteren tegengesproken
Yup... En met de nodige vrolijke noot in Mumble was het vaak nog lachen ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef jagga het volgende:
[..]
je kunt ook sowieso tactics doen. Deed ik eigenlijk altijd als ik raidleadde.
Hoort misschien niet, en ik was wat langdradig. Maar het helpt wel heel erg goed (ofniet ian en mera?)
Raid bosses geven increased rep sinds de patch weet niet of het met hc bossen zo is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kreeg 115 rep voor HC bosses vorige week. Hangt wel af of je in een guild group zit volgens mij. En dan nog met hoeveel. 3man is 50%, 4 man 100% en 5man 125%.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Raid bosses geven increased rep sinds de patch weet niet of het met hc bossen zo is.
Als dit wel het geval is dan kan je ook hc farm doen![]()
Ja, dat viel mij dus ook al op iddquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heb rift ook even geprobeerd, maar vond het echt te saai, en een te grote wow ripoff.
Zelfs alle shortkeys waren hetzelfde.
Kom misschien nog wel eens kijken als het spel wat verder ontwikkeld is, maar vind het nu zonde geld en tijd.
115? Christquote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Hersenloos! Tijdens het grinden van archeology fragments for orcs en draenei, besloten om mijn laatste talbuk eens te halen! Effe in een rap tempo de laatste 60 Powders en voilá: mount nummer 115 in de pocket!![]()
*denkt terug aan onder andere professor, princes en sindyquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup... En met de nodige vrolijke noot in Mumble was het vaak nog lachen ook
We hebben hem onlangs eindelijk down gekregen trouwens, de fucker
Gzquote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Gz Friday!
En voor mij:
Earthen Legplates + Pauldrons of the Great Ettin = 2 Setbonus en gewoon een epische schouderpartij!
Niet doen dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Me gametime is op maar ik heb niet eens de drang om meteen nieuwe te kopen :/
Ik zit trouwens ook al heel de dag een beetje andere dingen te doen dan WoW spelen (vrij vandaag). Net een Rogue van 65 naar 66 geleveled, nu al wel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Me gametime is op maar ik heb niet eens de drang om meteen nieuwe te kopen :/
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook al heel de dag een beetje andere dingen te doen dan WoW spelen (vrij vandaag). Net een Rogue van 65 naar 66 geleveled, nu al wel klaar mee.
Geen zin om m'n main te spelen.
Geen zin om m'n oude main naar 85 te schoppen.
Hmm... Ja, het is zeer zeker weer eens tijd voor een goed potje Heroes of Might and Magic III<3
Edit: Enige indicatie wanneer de Star Wars game moet uitkomen?
Friday, mazzel gehad met drops of alles bij elkaar gespaard met valor points?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet doen dan.
Tijd voor een break zou ik zeggen, of misschien wel 't eind van je WoW carrière.
Valor points en een tokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[..]
Friday, mazzel gehad met drops of alles bij elkaar gespaard met valor points?
Vroeg ik me ook afquote:
Moet toch ergens klagen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Leuk hoe iedereen meteen naar dit topic komt als dit gebeurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |