The Patientquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
Net een random gedaan met Maureentje, kregen we Throne met een crap tank. Zij had meer hp als shadowpriest. Toen hebben we hem maar gekickt omdat hij ook nog faalde in weglopen uit groene drap op de vloer.
Daarna m'n warrior gelogged voor een random, weer met Maureentje en twee andere van Turalyon. Kregen we ten eerste stone core, en het ergste was nog: dezelfde noob tank. Weer faalde hij, op de eerste pack al een wipe. Vervolgens zei hij nog: "Wtf are you doing?" en dingen als "learn to play"
.
Nouja hier zijn armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/bassh/advanced
Learn to play, zegt de man die 5 talent points niet in heeft gedeeld.
Maar wel zijn talentpoints gedaan nu zie ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
The Patient
1x Regal Eye of Zul
1x Solid Majestic Zircon
9 empty glyph slots
8 unenchanted items
1 empty socket in 1 item
Missing Ebonsteel Belt Buckle
No items have been reforged.
Skinning
Mining
Wat is er mis met skinning en miningquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
The Patient
1x Regal Eye of Zul
1x Solid Majestic Zircon
9 empty glyph slots
8 unenchanted items
1 empty socket in 1 item
Missing Ebonsteel Belt Buckle
No items have been reforged.
Skinning
Mining
Ik had net mijn nieuwe warhorse mount bemachtigd, en toen wilde ik U JELLY? 1 of 2 keer yellen, dat iedereen maar jaloers moest zijn op mijn nieuwe mooie splinternieuwe warhorse mount.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Geen idee, maar waarom deed je dat allemaal dan!
Dan moet je daarvoor nog heel erg veel slechte dingen gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Account permbanned voor chat-spam, gebruiken van een macro met U JELLY, op mijn G6 toets van mijn G15 toetsenbord.
Is deze ban liftbaar, of is dit nu weggegooid geld geworden. Speel namelijk nog maar een weekje.
Inderdaad. Ben gebanned geweest voor discriminatie, racisme, chat spam en nog wat dingen. Meer dan 3 keer, wat vroeger een 'homerun' was maar kennelijk dus niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Je krijgt echt geen permban voor één keer chatspammen
Waarom ben je rasistisch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben gebanned geweest voor discriminatie, racisme, chat spam en nog wat dingen. Meer dan 3 keer, wat vroeger een 'homerun' was maar kennelijk dus niet meer
Gzzzzzz!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:57 schreef Bienelientjee het volgende:
WHHHHHOOPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Mainspec Trinket: Heart of Rage (100dkp)
Offspec tank wapen: Mace of Acrid Death (5 DKP)
Ben ik niet hoorquote:
Oh oke, dat is wel waar jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik niet hoorBlizzard employees zijn gewoon erg bekrompen mensen die bij 't minste geringste bans uitdelen
*mompelt iets over een semitisch volk
Was er geen onderhoud?quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:22 schreef Maureentje het volgende:
hmmm kan opeens niet meer inloggen ? Werd er net uit gekickt ? :S hmmm toch niet gehackt he![]()
sap jij nog online ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |