Lijkt wel of die guild een heleboel pugs mee neemt. Er zitten nog al wat gaten in de progressie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:04 schreef Smoofie het volgende:
http://www.wowprogress.com/pve/eu/frostmane/rating.tier11_25
Een guild die 10/12 heeft maar 1/13 HC staat boven ons, echt ongelofelijk (ik zit in Exsurge DOmine)
Ik had het over VII, Our sick story was één van de betere guilds. alleen ze zijn (weer) gedisband. Veel nederlanders daar, wat de Leaders dan doen is Faction change en meedoen met Memento mori of Security.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:44 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Lijkt wel of die guild een heleboel pugs mee neemt. Er zitten nog al wat gaten in de progressie.
Had jij niet net een nieuwe guildquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht....Weer geen raid. Laatste tijd wel heel erg. Mensen signen, maar komen gewoon niet opdagen!
Ach ja, weer een vrij avondje!
Jahquote:
Met de huidige raids maakt dat niet zoveel uit als er iets gecanceld wordt op een avond, we hebben 5 avonden in de week staan voor het raiden, en we hebben er maar 2 nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Migwi het volgende:
Zuur trouwens om niet te kunnen raiden als je in een raid guild zit. Weet er alles van. Ik mis het ergens wel een beetje, maar ik heb iig niet de frustratie dat er net niet genoeg man online zijn, aangezien ik hoogstens met 2 man tegelijkertijd in m'n guild online ben. Ik en ik
GGGGGGGGGZZZZZZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:52 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn guild:
Random persoon has earned the achievement [level 10]
GZ
gz
Gz
gzgzg
gz
Skillstorm has earned the achievement [The Love Fool]
<niks, helemaal stil>
Heet niet Skillstorm ingame btw.
Kut mensen,![]()
Ik ben nu constant op mijn shammy, alleen maar Arathi Basin doen en bij Lumber Mill staan. Als er een alliance komt en ze staan goed dan klik ik thunderstorm en lach ze uit. Zoveel lol
hahahahaa ik lig nog dubbelquote:Op woensdag 16 februari 2011 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
Net een random gedaan met Maureentje, kregen we Throne met een crap tank. Zij had meer hp als shadowpriest. Toen hebben we hem maar gekickt omdat hij ook nog faalde in weglopen uit groene drap op de vloer.
Daarna m'n warrior gelogged voor een random, weer met Maureentje en twee andere van Turalyon. Kregen we ten eerste stone core, en het ergste was nog: dezelfde noob tank. Weer faalde hij, op de eerste pack al een wipe. Vervolgens zei hij nog: "Wtf are you doing?" en dingen als "learn to play"
.
Nouja hier zijn armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/stormscale/bassh/advanced
Learn to play, zegt de man die 5 talent points niet in heeft gedeeld.
Bloodfeather en guildrecruitement zijn twee woorden die ik weinig succesvol bij elkaar gebracht zie wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Maar goed, de guildleader is druk bezig om nieuwe mensen te inviten. Voor zover dat lukt op Bloodfeather. En er zijn er een paar eruit geschopt nu. En er is weer een meisje erbij!Nu zijn we met z'n 3en zo te zien!
Turalyon, aan de horde kant.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:03 schreef Skillstorm het volgende:
Op welke server spelen jullie? Klinkt heel gezellig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |