Niet doen dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Me gametime is op maar ik heb niet eens de drang om meteen nieuwe te kopen :/
Ik zit trouwens ook al heel de dag een beetje andere dingen te doen dan WoW spelen (vrij vandaag). Net een Rogue van 65 naar 66 geleveled, nu al wel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Me gametime is op maar ik heb niet eens de drang om meteen nieuwe te kopen :/
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook al heel de dag een beetje andere dingen te doen dan WoW spelen (vrij vandaag). Net een Rogue van 65 naar 66 geleveled, nu al wel klaar mee.
Geen zin om m'n main te spelen.
Geen zin om m'n oude main naar 85 te schoppen.
Hmm... Ja, het is zeer zeker weer eens tijd voor een goed potje Heroes of Might and Magic III<3
Edit: Enige indicatie wanneer de Star Wars game moet uitkomen?
Friday, mazzel gehad met drops of alles bij elkaar gespaard met valor points?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet doen dan.
Tijd voor een break zou ik zeggen, of misschien wel 't eind van je WoW carrière.
Valor points en een tokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
[..]
Friday, mazzel gehad met drops of alles bij elkaar gespaard met valor points?
Vroeg ik me ook afquote:
Moet toch ergens klagen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Leuk hoe iedereen meteen naar dit topic komt als dit gebeurd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |