Alleen is hetgeen je ervoor krijgt vaak smerige bagger.. Duskquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uitgebreid tv-abo is goedkoper dan WoW hoor.
Ja, dat mag zo zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uitgebreid tv-abo is goedkoper dan WoW hoor.
Sinds ik weer aan de wow zit, is dat toch even snel de dailies doen, en dan ben ik weer weg. Eens per week een dungeon, dat duurt wat langer, maar verder heb ik absoluut niet de behoefte om weer vier uur of meer per dag WoW te spelen. Er zijn ook andere leuke dingen te doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Soms zou k wel weer eens wow willen spelenmaar dan zit ik er vast weer veel te veel uren achter
Reputation farmen, level 359 gear verzamelen. Ben je wel even mee bezig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
Vorige week 85 gedinged maar nu totaal geen motivatie meer om te spelen. Eerst was het levelen en 85 worden echt de prikkel, maar mis ik nu. Iemand tips?
Alle dingen die vet gedrukt zijn heb ik gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
Heroics/normal dungeons doen inderdaad en je gear opbouwen. Je kan ook gaan PVP-en, alle zones afmaken, achievements gaan doen etc.
Vond zelf de fishing en cooking achievements altijd leuk om te doen. En doe elke dag een of meer heroics om gear te kopen. PVP is ook iets waar je eindeloos mee bezig kan zijn. Queue en keer voor TolBarad of een random battleground en ga gear verzamelen.
Of inderdaad reputation. Op 85 heb je die Tol Barad faction waar je dailies hebt voor goede gear. Je kan ook oude reputation gaan farmen. Netherwing in Shadowmoon Valley voor de draken, Sha'tari Skyguard in Terokkar Forest voor die Stingray mounts etc.
Of gewoon bezig gaan met Loremaster.
Een andere game gaan spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef MaxC het volgende:
Vorige week 85 gedinged maar nu totaal geen motivatie meer om te spelen. Eerst was het levelen en 85 worden echt de prikkel, maar mis ik nu. Iemand tips?
tja dan heb je hoogstwaarschijnlijk de naam van je alt verkeerd geschreven en dus iemand anders blij gemaakt, misschien word het automatisch na 30 dagen terug gestuurd (als de toon waar je het naar toe hebt gestuurd ze mail niet ophaalt) of misschien is degene die het gold heeft ontvangen wel zo lief om het terug te sturen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik heb wat gold verstuurd naar mijn alt, alleen het is nog niet aangekomen, gisteravond gestuurd.
Wat is hier mis?
This service is unavailable to any character under level 100."quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
Wie kan me tips geven of mijn gear ondertussen al redelijk is of nie?
en wat zou ik kunnen veranderen?
Merk namelijk dat m'n HP best wel niet omhoog wil
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/anagnatog/simple
thx
hmmz blizzbug ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
This service is unavailable to any character under level 100."
Ik heb het niet erg op die Heart of Thunder mischien moet je voor die stonecore trinket gaan(of anders throne is ook beter) maar als je genoeg avoidance heb dan is je health prima op het moment.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
thx
Anders enchant/gem je eerst eens even normaal...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
thx
Gemmen op stamina, zoveel als je kan. Wij prot paladins hebben Vengeance, oftewel als wij aangevallen worden, wordt een deel van die damage omgezet in attack power tot 10% van je max. HP, oftewel, hoe meer health, hoe meer attaclk power, hoe meer threat, dus kun je beter aggro houden. Overige stats kun je voornamelijk wel via enchanting en reforging krijgen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:27 schreef Anakin24 het volgende:
Advies gevraagd
thx
Mja Vengeance is ook voornamelijk bedoeld voor tanks dat ze een beetje bij kunnen benen met de DPS omdat er anders zo'n groot verschil tussen zit. Mijn paladin staat momenteel als retribution in de armory (blijft nog altijd m'n mainspec), anders had ik je de mijnes kunnen laten zien. Ik heb 't al voor elkaar gekregen om 184K HP te krijgen in parties, dus met goed gear uitzoeken kom je uiteindelijk al een heel eind (en mijn iLvl is lager dan die van jou, zit op 344).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:27 schreef Anakin24 het volgende:
kijk, daar heb ik iets aan
Hoewel.. aggro nooit echt een probleem is
Enkel van die monster dps'ers die boven de 15k dps lopen te spammen
Enkel die willen wel es aggro afpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |