De filmpjes zijn iig wel te gekquote:Op maandag 21 februari 2011 13:12 schreef Metonae het volgende:
Enige beta waar ik van plan ben aan mee te doen is die van Star Wars: The Old Republic. Lijkt me een geweldige game.
Haha, inderdaad! Had ik een tijdje terug ook. Ben natuurlijk nog maar net geintegreerd in deze guild dus wil er niet meteen bovenop zitten. Maar soms kan ik het gewoon niet laten...........!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk mensen proberen zo ver te krijgen dat ze inzien wat ze verkeerd doen in een raid.
je kunt ook sowieso tactics doen. Deed ik eigenlijk altijd als ik raidleadde.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk mensen proberen zo ver te krijgen dat ze inzien wat ze verkeerd doen in een raid.
Zoals gisteren in bastion of twilight, bij de twee draakjes... Ik was weer eens de raid leader. Dus aan het begin toch maar even vragen iedereen is er zeker van wat hij / zij moet doen? jah? ok mooi ready check en gaan. Bij de eerste debuf de helft stacked niet. Gevalletje toch maar eens de tactics in het kort uitleggen.
Uiteindelijk is de ranged groep een paar keer afgemaakt door dat de gene met de magic debuf niet ver genoeg weg wist te lopen. Of de groep kwam te dicht in de buurt doordat er een patch op de grond lag.
Uiteindelijk wel plat gekregen maar alles behalve soepel.
Leestekens mogen wel hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 14:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Normaal gesproken doe ik ze ook wel maar voor de verandering had ik teveel vertrouwen in de rest
En als ik de tactics uitleg dan is het zo kort mogelijk: You see debuff run to the tail run out after its dispelled.
Een collega raid leader maar van die zin een verhaal van 5 minsKan ook best geinig zijn om zijn tactics te horen, een zweeds accent kan best grappig uitpakken.
Volgens mij is het gewoon questen hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou eigenlijk de snelste manier om GuildRep te verzamelen? Want ik dacht altijd dat dat gewoon questen was, maar dat werd gisteren tegengesproken
Of non-stop dungeons en raids met guildies doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou eigenlijk de snelste manier om GuildRep te verzamelen? Want ik dacht altijd dat dat gewoon questen was, maar dat werd gisteren tegengesproken
Yup... En met de nodige vrolijke noot in Mumble was het vaak nog lachen ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef jagga het volgende:
[..]
je kunt ook sowieso tactics doen. Deed ik eigenlijk altijd als ik raidleadde.
Hoort misschien niet, en ik was wat langdradig. Maar het helpt wel heel erg goed (ofniet ian en mera?)
Raid bosses geven increased rep sinds de patch weet niet of het met hc bossen zo is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kreeg 115 rep voor HC bosses vorige week. Hangt wel af of je in een guild group zit volgens mij. En dan nog met hoeveel. 3man is 50%, 4 man 100% en 5man 125%.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Raid bosses geven increased rep sinds de patch weet niet of het met hc bossen zo is.
Als dit wel het geval is dan kan je ook hc farm doen![]()
Ja, dat viel mij dus ook al op iddquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heb rift ook even geprobeerd, maar vond het echt te saai, en een te grote wow ripoff.
Zelfs alle shortkeys waren hetzelfde.
Kom misschien nog wel eens kijken als het spel wat verder ontwikkeld is, maar vind het nu zonde geld en tijd.
115? Christquote:Op maandag 21 februari 2011 17:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Hersenloos! Tijdens het grinden van archeology fragments for orcs en draenei, besloten om mijn laatste talbuk eens te halen! Effe in een rap tempo de laatste 60 Powders en voilá: mount nummer 115 in de pocket!![]()
*denkt terug aan onder andere professor, princes en sindyquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yup... En met de nodige vrolijke noot in Mumble was het vaak nog lachen ook
We hebben hem onlangs eindelijk down gekregen trouwens, de fucker
Gzquote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Gz Friday!
En voor mij:
Earthen Legplates + Pauldrons of the Great Ettin = 2 Setbonus en gewoon een epische schouderpartij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |