abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 februari 2011 @ 08:53:46 #251
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_92579280
quote:
13s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
Kon geen beter moment uitkiezen om (weer :')) te stoppen met het spel want na deze laatste patch is mijn geliefde Warlock weer gereduceerd naar cannon fodder (let wel, heb het hier over 2s).

Heb zes jaar Warlock gespeeld (voornamelijk PvP) dus geen smart ass comments dat ik mijn class niet ken ;)

Anyway, ik heb in die zes jaar nog nooit (op één seizoen na) zo'n gegimpte Warlock gezien. Ik snap de changes wel, vooral met Affliction was survivability bizar hoog, maar dit...

Ongelofelijk.

Ondertussen facerollt mijn mage natuurlijk nog gewoon alles want ja, daar is het een frost mage voor natuurlijk... :|W

Hoe hebben jullie de patch ervaren?
Uh, waardoor is volgens jou de warlock zo generfed dan? Ik besef dat een warlock tegenwoordig inderdaad niet meer bovenaan de dps-lijst staat, maar ik weet alleen even niet waarom..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_92579988
Nou ik weet niet hoor maar in PvP kicked warlock toch nog aardig aars.
En fuck ik love de patch :D mijn SPriest is niet te stoppen in PvP en PvE is de damage ook flink gebuffed.
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 09:38:07 #253
159966 lifeblind
pi_92580083
De nieuwe patch bevalt me wel, valt me wel op dat DPS in het algemeen GIGANTISCH omhoog gegaan is. Gisteren op mijn paladin Shadowfang Keep HC als DPS gedaan, ik haalde gewoon 15 tot 19K singletarget DPS zonder eigenlijk heel erg veel moeite te doen, wtf :') Het grappige was, dat iedereen in de party zo'n beetje dit haalde :') (al was er wel een mage die vaak er 22/24K singletarget dps er uit poepte). Gear farmen dmv normals doen is nu ook snel te doen, omdat je nu voor iedere scheet justicepoints krijgt whehe.

Gisteren ook nog even Deadmines HC getanked, ging op zich wel aardig, na wat kleine gearupgrades (heb eindelijk mn tanking boots van WIldhammer rep!), zit ik nu op 183K HP party-buffed :') (mits er een priest in de party is btw), gekkenwerk :')
pi_92580849
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:38 schreef lifeblind het volgende:
De nieuwe patch bevalt me wel, valt me wel op dat DPS in het algemeen GIGANTISCH omhoog gegaan is. Gisteren op mijn paladin Shadowfang Keep HC als DPS gedaan, ik haalde gewoon 15 tot 19K singletarget DPS zonder eigenlijk heel erg veel moeite te doen, wtf :') Het grappige was, dat iedereen in de party zo'n beetje dit haalde :') (al was er wel een mage die vaak er 22/24K singletarget dps er uit poepte). Gear farmen dmv normals doen is nu ook snel te doen, omdat je nu voor iedere scheet justicepoints krijgt whehe.

Gisteren ook nog even Deadmines HC getanked, ging op zich wel aardig, na wat kleine gearupgrades (heb eindelijk mn tanking boots van WIldhammer rep!), zit ik nu op 183K HP party-buffed :') (mits er een priest in de party is btw), gekkenwerk :')
Grappig, ik deed een heroic run en ik merkte juist dat iedereen zijn DPS zwaar omlaag was gegaan.

Tevens is Holy Paladin healing echt behoorlijk generfed, a.d.h.v de patch notes vond ik het nog wel meevallen en ik had geen verwachtingen (10% increased mana cost voor single target healing spells geloof ik). Ik dacht, 10% zal wel meevallen, maar dat valt dus vies tegen. Ik heb een average ilevel van 351 in Holy gear en ik merk toch echt dat waar ik voorheen totaal geen moeite had meer met heroics het nu allemaal toch wel weer lastiger is geworden. Ik raak ook gewoon weer dik OoM na een lastige pack of een boss fight, en heb echt het gevoel alsof m'n gear weer pre-heroic is ;(

Vraag me af hoe dit raids gaat affecten, had op sommige fights al mana problemen, zal nu nog veel erger worden. :'(
Of toch du vader?
pi_92580874
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Rp2009 het volgende:
Vanmiddag Design: Agile Shadowspirit Diamond op het AH gekocht voor 999g, nu al ongeveer 50 verkocht voor 1050g. *O*
Mooie prijs, die gaat op veel realms voor 20k+.
Of toch du vader?
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 10:18:43 #256
159966 lifeblind
pi_92580958
Vandeweek trouwens een epic world drop (shammy legs) geloot, toch mooi voor 10K op de AH verpatst :7
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 10:33:53 #257
159966 lifeblind
pi_92581406
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Grappig, ik deed een heroic run en ik merkte juist dat iedereen zijn DPS zwaar omlaag was gegaan.

Tevens is Holy Paladin healing echt behoorlijk generfed, a.d.h.v de patch notes vond ik het nog wel meevallen en ik had geen verwachtingen (10% increased mana cost voor single target healing spells geloof ik). Ik dacht, 10% zal wel meevallen, maar dat valt dus vies tegen. Ik heb een average ilevel van 351 in Holy gear en ik merk toch echt dat waar ik voorheen totaal geen moeite had meer met heroics het nu allemaal toch wel weer lastiger is geworden. Ik raak ook gewoon weer dik OoM na een lastige pack of een boss fight, en heb echt het gevoel alsof m'n gear weer pre-heroic is ;(

Vraag me af hoe dit raids gaat affecten, had op sommige fights al mana problemen, zal nu nog veel erger worden. :'(
Oh, de paladin healer die ik gisteren in DM-hc had, was zelfs na een flinke pack (en veel damage wat op mij werd gedaan) nog op 98% mana :')

Wel grappig om te zien dat mensen meteen gaan zeuren dat alles generfed is enzo na een patch omdat de dps van mensen lager is enzo... omdat iedereen gewoon vrolijk doorgaat met de manier van dps'en van voor de patch, terwijl dat juist met de patch aangepast is :')
pi_92581923
Haat aan Foe Reaper, kut boss kan 3 wapens droppen, staff, 1h & 2h en in 7 runs nog nooit die 2h gezien :'). En daar moet ik er juist 2 van hebben. Echt gruwelijk irritante RNG.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_92582316
Ik ben sinds deze week weer begonnen met WoW. Ik had even een korte stop ingelast omdat ik de level 85 content om de een of andere manier gewoon niet leuk vond. Maar ik ben nu een hunter aan het levelen (50) en dat gaat wel prima.
Het is leuk om de nieuwe quest content ook door te lopen. Het valt echt op dat ze wel hebben geleerd van de vorige quests en de feedback daarop. Maar eens kijken of het mij deze keer wel kan boeien.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:46:50 #260
194233 Friday12
Originele kloon
pi_92583390
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:06 schreef internal het volgende:
Ik ben sinds deze week weer begonnen met WoW. Ik had even een korte stop ingelast omdat ik de level 85 content om de een of andere manier gewoon niet leuk vond. Maar ik ben nu een hunter aan het levelen (50) en dat gaat wel prima.
Het is leuk om de nieuwe quest content ook door te lopen. Het valt echt op dat ze wel hebben geleerd van de vorige quests en de feedback daarop. Maar eens kijken of het mij deze keer wel kan boeien.
Wat van de 85 content heb je gedaan dan?
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:47:10 #261
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92583400
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 08:53 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Uh, waardoor is volgens jou de warlock zo generfed dan? Ik besef dat een warlock tegenwoordig inderdaad niet meer bovenaan de dps-lijst staat, maar ik weet alleen even niet waarom..
Ik had het zelf over PvP en dat heeft alles te maken met het feit dat Fel Armor gigantisch minder healt dan voorheen. Dat snijdt gigantisch in onze survivability.

Maar om jouw vraag te beantwoorden waarom Warlocks zoveel minder dps doen in Cata, ik weet het ook niet helemaal.

De meeste andere classes lijken gewoon hogere modifiers te hebben gekregen waardoor de dps stukken hoger ligt bij hun.

Bijv: mijn frostmage heeft geen pve gear, dus die doet simpele bossfights zoals BH in zijn pvp gear, met maar 5%(!!!!) Hit. Mis heel veel spells (13% gemiddeld) en toch staat die bijna even hoog met mijn Warlock die preraid BiS items gebruikt.
AFC AJAX
pi_92583449
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat van de 85 content heb je gedaan dan?
Alle bg's en dungeons. Ik was nog niet klaar voor de Hc's. Ik denk dat uiteindelijk de verveling kwam doordat mijn vrienden waar ik altijd mee speelde waren gestopt.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_92583454
Wewt 30JP per baas, eindelijk een ilevel 346 shield :3
pi_92583575
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef internal het volgende:

[..]

Alle bg's en dungeons. Ik was nog niet klaar voor de Hc's. Ik denk dat uiteindelijk de verveling kwam doordat mijn vrienden waar ik altijd mee speelde waren gestopt.
Dus nog niet alle dungeons :') (Shadowfang en Deadmines.)
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  Moderator donderdag 10 februari 2011 @ 11:53:11 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_92583603
Ik doe geen dungeons, maar volgens mij doe ik nu in BM meer damage dan in SV als hunter, iemand anders dit al gemerkt?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92583615
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Karina het volgende:
Ik doe geen dungeons, maar volgens mij doe ik nu in BM meer damage dan in SV als hunter, iemand anders dit al gemerkt?
Dat zou wel moeten kloppen ja.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_92585417
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Mooie prijs, die gaat op veel realms voor 20k+.
Vanochtend Design: Reverberating Shadowspirit Diamond van het AH geplukt voor 1100g.

Verkopen gaat niet snel meer maar ik ben nog wel de enige met die Agile gem.

Als er nog fokkers op Eonar Alli side spelen die 1 van die 2 nodig heeft (gratis nutuurlijk) laat het maar even weten dan. :)
BF3 - Idanue
pi_92586559
Dikke druid nerf ook :') .

Berserk maakt niet meer immune voor fear, shapeshiften helpt niet meer tegen root effects.
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:38:26 #269
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92586752
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dikke druid nerf ook :') .

Berserk maakt niet meer immune voor fear, shapeshiften helpt niet meer tegen root effects.
Feral damage was buiten alle proporties en kon een Druid met enig verstand menig class openscheuren.

Survivability gaat er wel aan ja, maar voor Resto's was dat ook belachelijk hoog.

Het is alleen jammer dat Blizzard blind lijkt te zijn voor frost Mages en Death Knights.
AFC AJAX
pi_92586909
Ja voor resto wás het hoog ja, tot de cata talents :P . Daarvoor was het ziek, liep je daar met je 1100 resi boomdruid, paar hots op jezelf en laat de rogue's maar stabben, je gaat toch niet dood :') . Cat heeft nu ook minder inderdaad, maarja nog steeds m'n bleeds die lekker doortikken tijdens dat ik gefeared rondloop :P .

Warriors zijn trouwens ook aardig sterk op dit moment :) .
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:49:20 #271
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92587002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ja voor resto wás het hoog ja, tot de cata talents :P . Daarvoor was het ziek, liep je daar met je 1100 resi boomdruid, paar hots op jezelf en laat de rogue's maar stabben, je gaat toch niet dood :') . Cat heeft nu ook minder inderdaad, maarja nog steeds m'n bleeds die lekker doortikken tijdens dat ik gefeared rondloop :P .

Warriors zijn trouwens ook aardig sterk op dit moment :) .
Warriors zijn qua mobility er ook flink aan ondergegaan als ik ze moet geloven.

Maar hun damage output was (inmiddels wat omlaag gebracht) ook belachelijk hoog met hun cooldowns ja.
AFC AJAX
pi_92588780
Ja, mages zijn nog steeds kut in arena, echt belachelijk. En MM hunter zijn nu blijkbaar ook flink OP, met 40k aimed shot crits :') En ja ik heb 3800 resilience.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef Luchtkoker het volgende:
Tevens is Holy Paladin healing echt behoorlijk generfed, a.d.h.v de patch notes vond ik het nog wel meevallen en ik had geen verwachtingen (10% increased mana cost voor single target healing spells geloof ik). Ik dacht, 10% zal wel meevallen, maar dat valt dus vies tegen. Ik heb een average ilevel van 351 in Holy gear en ik merk toch echt dat waar ik voorheen totaal geen moeite had meer met heroics het nu allemaal toch wel weer lastiger is geworden. Ik raak ook gewoon weer dik OoM na een lastige pack of een boss fight, en heb echt het gevoel alsof m'n gear weer pre-heroic is ;(
Divine Plea is gebuffed, en Conviction is gefixed en geeft 4% meer healing dan voorheen. Verder heb ik nooit mana problemen gehad in heroics en in raids is het ook prima te doen. Heb er totaal geen problemen mee. Gewoon Divine Light en Flash of Light compleet negeren, zeker in heroics, gegarandeerd dat je dan altijd op 100% mana blijft.
pi_92590566
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik had het zelf over PvP en dat heeft alles te maken met het feit dat Fel Armor gigantisch minder healt dan voorheen. Dat snijdt gigantisch in onze survivability.

Maar om jouw vraag te beantwoorden waarom Warlocks zoveel minder dps doen in Cata, ik weet het ook niet helemaal.

De meeste andere classes lijken gewoon hogere modifiers te hebben gekregen waardoor de dps stukken hoger ligt bij hun.

Bijv: mijn frostmage heeft geen pve gear, dus die doet simpele bossfights zoals BH in zijn pvp gear, met maar 5%(!!!!) Hit. Mis heel veel spells (13% gemiddeld) en toch staat die bijna even hoog met mijn Warlock die preraid BiS items gebruikt.
Sorry hoor, ook al ben ik het er mee eens dat warlocks iets wat generfed zijn (vooral AoE in PvE). Denk ik wel dat je het een beetje overdrijft, ik loop ook gewoon in me 346/359 PvE gear rond en top nog steeds dps op elke boss. Samen met moonkins/hunters/mages, eigenlijk redelijk balanced bij ons voor zover ...
pi_92591162
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wewt 30JP per baas, eindelijk een ilevel 346 shield :3
In normal dungeons? Echt? :D *O*

En nee ik HEB de patchnotes niet gelezen, ofja amper :P _O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 15:48:37 #275
159966 lifeblind
pi_92591358
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In normal dungeons? Echt? :D *O*

En nee ik HEB de patchnotes niet gelezen, ofja amper :P _O-
En 140 als je de eerste random van de dag doet. Gisteren ook nog een paar keer een normal random gedaan, ben van pak en beet 100 JP naar 1050 JP gegaan :')

Mensen beginnen ook eindelijk te snappen hoe je goed met die draken om moet gaan in Grim Batol :') Gisteren hadden we (op normal) echt gewoon de helft al dood, en de overige helft op minder dan 10% health zitten :') We hebben 'm toen in zo'n 25 minuten gedaan ofzo (ik begon om 19:33 en ik was om 20:00 klaar)
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:05:18 #276
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_92592136
Sun of a..... *O* Met die extra grote buff in dungeons zijn zelfs deze achievements nu met gemak te halen! :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:17:06 #277
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_92592681
Ze zijn vrij vlot met die buff in de instances...

Heeft er hier iemand de oplossing gevonden voor de spec voor resto shammies?
Ik heb een beetje rond gekeken naar de top guilds welke specs de resto shammies daar hebben maar er is niet echt een lijn in te vinden.

Het moet trouwens niet erger worden, gisteravond rond half twaalf wou ik nog even een random hc doen. De queue voor een healer was 17 mins :X gevalletje wtf.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_92593173
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft er hier iemand de oplossing gevonden voor de spec voor resto shammies?
Ik heb een beetje rond gekeken naar de top guilds welke specs de resto shammies daar hebben maar er is niet echt een lijn in te vinden.
Top guilds gebruiken ook geen resto shammies :P
pi_92593422
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef lifeblind het volgende:

Mensen beginnen ook eindelijk te snappen hoe je goed met die draken om moet gaan in Grim Batol :') Gisteren hadden we (op normal) echt gewoon de helft al dood, en de overige helft op minder dan 10% health zitten :') We hebben 'm toen in zo'n 25 minuten gedaan ofzo (ik begon om 19:33 en ik was om 20:00 klaar)
Zo stom als ze die draken gebruiken voor packs die je overslaat :')
Ik zucht dan altijd maar en reken er weer een minuutje bij ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:35:42 #280
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_92593598
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Top guilds gebruiken ook geen resto shammies :P
ok ok kan het niet laten om the happen :D

Binnen paragon hangen er toch 2 rond die fatsoenlijk in de gear zitten.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 16:40:52 #281
159966 lifeblind
pi_92593848
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:32 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zo stom als ze die draken gebruiken voor packs die je overslaat :')
Ik zucht dan altijd maar en reken er weer een minuutje bij ;)
Ik blijf gewoon op 1 spammen op mn keyboard en klik als een idioot op de plekken waar die mobs staan :')
  FOK!Babe donderdag 10 februari 2011 @ 17:24:31 #282
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_92595841
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

In normal dungeons? Echt? :D *O*

En nee ik HEB de patchnotes niet gelezen, ofja amper :P _O-
Ik denk dat ik weet wat wij vanavond gaan doen? :')
pi_92596112
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon op 1 spammen op mn keyboard en klik als een idioot op de plekken waar die mobs staan :')
Ja ik ook :')
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet wat wij vanavond gaan doen? :')
:@ :@ :@
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_92598190
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

ok ok kan het niet laten om the happen :D

Binnen paragon hangen er toch 2 rond die fatsoenlijk in de gear zitten.
Mja, het is alleen zo dat in Paragon iedereen al meerdere lvl85's heeft zodat ze voor elke fight de ideale combo kunnen hebben (zoals die 11 druids op Nefarian bijv.). Dus waarschijnlijk is er toch dus ergens een fight waar een resto shaman wél handig is, of ze hebben er twee geboost voor het geval ze ooit nog bruikbaar worden :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:20:19 #285
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92598196
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef Pixell het volgende:

[..]

Sorry hoor, ook al ben ik het er mee eens dat warlocks iets wat generfed zijn (vooral AoE in PvE). Denk ik wel dat je het een beetje overdrijft, ik loop ook gewoon in me 346/359 PvE gear rond en top nog steeds dps op elke boss. Samen met moonkins/hunters/mages, eigenlijk redelijk balanced bij ons voor zover ...
Ik denk dat dit meer iets zegt over hoe jij jouw class wel kent terwijl de rest van je raid misschien wat minder.

Toegegeven, ik heb zelf in Cataclysm 0,0 geraid (op BH na) dus ik heb zelf geen ervaring met de nieuwste raid instances, maar na 6 jaar aan en af raiden heb je wel door dat het nooit echt heel erg veel verschilt.

In ieder geval via logs zie ik Warlocks over het algemeen veel slechter scoren dan vroeger (met uitzondering van vanilla).

Meest recente log van de #1 guild op onze server

Paragon, één Warlock?
AFC AJAX
pi_92598271
Razhi
80 troll hunter (speel niet meer na catac)
moonglade
I 4m s0 1337 2day
pi_92599041
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, mages zijn nog steeds kut in arena, echt belachelijk. En MM hunter zijn nu blijkbaar ook flink OP, met 40k aimed shot crits :') En ja ik heb 3800 resilience.

[..]

Divine Plea is gebuffed, en Conviction is gefixed en geeft 4% meer healing dan voorheen. Verder heb ik nooit mana problemen gehad in heroics en in raids is het ook prima te doen. Heb er totaal geen problemen mee. Gewoon Divine Light en Flash of Light compleet negeren, zeker in heroics, gegarandeerd dat je dan altijd op 100% mana blijft.
Ja, gegarandeerd dat een tank met een average ilvl van <355 dan ook doodgaat als je alleen HS en HL doet. :')

Verder hebben jullie natuurlijk wel gelijk, het is altijd effe wennen met de nieuwe changes en ik had nog helemaal niet stilgestaan bij de Plea buff. Dat maakt al veel mana goed natuurlijk. Vanavond gaan we weer BWD in, kijken hoe ik het doe ten opzichte van vorige keren. :D
Of toch du vader?
pi_92599245
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef L33tb0x het volgende:
Razhi
80 troll hunter (speel niet meer na catac)
moonglade
Okee :) En nu?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:05:06 #289
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_92600353
Ik vind die buff maar niets! Veel te makkelijk nu in heroic dungeons! Niet eens CC meer nodig! :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:18:06 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_92601111
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind die buff maar niets! Veel te makkelijk nu in heroic dungeons! Niet eens CC meer nodig! :')
Die buff moest er al zijn(was ook zo in sommige dungeons) maar blizz faalde weer eens :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:28:46 #291
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92601739
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind die buff maar niets! Veel te makkelijk nu in heroic dungeons! Niet eens CC meer nodig! :')
Tjah vroeger ging dat via gear in Coilfang Reservoir en Tempest Keep heroics en niet te vergeten Moroes (damn wat was dat slecht zeg hoe alles daar opeens geouthealt kon worden _O-)

Nu moet dat natuurlijk nóg veel sneller voor de vele casuals dus dan maar even een dikke buff erop :D
AFC AJAX
pi_92601912
Vandaag me eerste Heroic gedaan :]. Ging wel goed maar dat kwam geloof ik door de healer :x.

Die vervloekte cata reps mogen ook wel is exalted worden, heb het nodig :[

http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/cordem/advanced

Wacht nog op wat betere gear voor gems en enchants(helm-enchant moet ik nog vrijspelen bij Earthenring)
pi_92608723
Ligt alles ineens eruit ofzo? Net gekickt van de game, zag ook de helft van m'n guild nog offline gaan.

Nu kom ik nergens meer in, heb al 4 realms geprobeerd.
pi_92608740
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt alles ineens eruit ofzo? Net gekickt van de game, zag ook de helft van m'n guild nog offline gaan.

Nu kom ik nergens meer in, heb al 4 realms geprobeerd.
Ik kom niet eens verder dan 'Connecting'.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_92608741
Die charms haten me. 3 dungeons gelopen .. wel 1 gedropt :{

En die bouquet haat me nog harder. 7 keer gedropt, 2 keer dik verloren, en 5 keer op 1 punt minder gerollden en dus verloren. Grr.

Kut event. :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:24:45 #296
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_92608861
Blizzard vneuqt het weer is, naaiers.
pi_92609041
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die charms haten me. 3 dungeons gelopen .. wel 1 gedropt :{

En die bouquet haat me nog harder. 7 keer gedropt, 2 keer dik verloren, en 5 keer op 1 punt minder gerollden en dus verloren. Grr.

Kut event. :P
Ja je moet gewoon op 85 in northrend gaan farmen. Level 80 mobs zijn nog groen dus geven charms en gaan snel dood. Converted Hero's in Icecrown werken het beste, lopen dikke groepen bij elkaar dus je AoE'd er zo 8 tegelijk. Had er daar 120 in een kwartier: http://www.wowhead.com/npc=32255
pi_92609159
BOOM HEADSHOT , servers in Parijs..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_92609905
Alles werkt nog prima hier.

En ik ga er gelijk farmen :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:22:50 #300
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_92613558
ik snap de heisa om pally healers echt niet.

Prepatch ging ik nauwelijks oom en na de patch is het nog hetzelfde.

In heroics doen we niet cc-en, enkel skullmarken welke eerst dood moet en thats it. Dit was ook al zo prepatch. Ik heb trouwens nog 2 x ilvl 316 trinkets en 2 333's aan.

Gisteren (post-patch) magmaw voor het eerst gedaan. Dan heb je toch een klein beetje tijd om mana terug te krijgen?
continue weer terug op 100% mana. Onze discpriest had aan het eind nog 30% mana over, ik had nog 88% :')
10.2k hps gedaan, 1.5k shield, 34% overhealing ook nog :')

Mijn warrior is ook gestegen in dps. Heb 11% hit 13% crit, niet expcapped en 2 tankitems, 3 greens, geen enchants. En ik doe 10k op bosses en rond de 8 op trash.

Ik snap dat niet, mensen moeten gewoon niet zo vastgeroest zitten in wat ze voorheen deden. Zich aanpassen en je zult zien dat de QQ meteen wegebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')