...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef BadWaffel het volgende:
Okee ik heb op trial heb ik al een druid maar daar ben ik echt worse mee met pvp
Hij had de wildhammer clan int neck aan met dodge reforge dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:01 schreef Migwi het volgende:
[..]
Anders enchant/gem je eerst eens even normaal...![]()
+7 spirit op je shield, +3 damage op je main hand etc. etc.![]()
Voorbeeld, ik heb 2.2k meer hp, .64% meer dodge, 1.75% meer mastery en alleen .65% minder parry. Dus in 't kort, 1.74% meer mitigation en 2.2k meer hp met een lager average item level. Loop voornamelijk nog met 333 gear rond.
Verder, Heart of Thunder ben ik ook niet zo kapot van. Beter gezegd, ik zou dat ding nooit looten.
Oh, en er is niks mis met je neck zoals Friday12 impliceert. 26 is de Expertise 'Cap' en je zit met die neck aan 23. Zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Edit:
Je hebt ook meer Hit nodig.
Dat klopt inderdaad, je moet wel zorgen dat je andere stats ook goed blijven, maar daar kun je gelukkig mixed gems voor gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef Migwi het volgende:
Ah, vandaar
Wat Lifeblind zei is trouwens waar, maar ga nu niet net als in WotLK als een mongool STA gems gebruiken.
Mitigation + Avoidance is vanzelfsprekend nog steeds minstens net zo belangrijk (de 102.4% rule).
Net weer even bijgelezen, hit en expertise zijn tegenwoordig minder belangrijk, doordat we goede threat hebben mogen we zo af en toe best wat hits missen. Maar 't moet uiteraard niet te gek worden
Ik zou denk ik wat mixed gems gebruiken, dus mastery+stamina bijvoorbeeld.
Ik blijf het ook gewoon bij Dodge houden, maar ik ben pas echt actief met tanken bezig sinds cataclysm. Tijdens WotLK ben ik op een gegeven moment wel gaan tanken, maar dat was omdat ik gewoon een hele lading badges overhad (waarmee ik m'n T9 voor tanking kon kopen) en geen zin had om te wachten op een random. Met cataclysm is tanken bijna m'n mainspec geworden, omdat we vaak met de guild dungeons gingen doen in het begin, en we niet veel tanks hadden op dat moment (goh..), en het bevalt me eigenlijk wel goed, op sommige momenten eigenlijk beter dan dps'en haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ja heb ook gelezen dat diminishing returns op parry minder zijn geworden. Eerst was Dodge de beste avoidance stat, maar dat staat nu gelijk met parry.
Gem zelf op mijn druid wel gewoon voor stam, dodge komt wel van reforgen en trinkets. Zit op 32% dodge nu, nog niks vergelen met de 49% die ik aan het eind van WotLK had maarja.
Maar vaak denk je dat na 85 lvls je wel een beetje wat van je class af mag weten want als jij het presteert om 2k single tar dps te doen op welke class dan ook dan doe je het goed fout.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Anakin24 het volgende:
en zo hoort het ook
Ik ben ook zo'n persoontje die niet meteen begint te zeiken bij een wipe
Kan altijd gebeuren. enkel wijs ik wel mensjes als ze hun class niet snappen en daardoor of ge-cc'de mobs weer aoe'en, of een gruwelijk lage dps hebben, of tacts van een boss (na uitleggen) nie begrijpen (zelfs na 2 wipes)
Ja maar ze moeten ook eens iets lezen over hun classes. Van de week dinged op priest dus eerste hc als shadow gedaan en deed al 10k single tar.. Het is niet allemaal zo moeilijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Anakin24 het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak ik het tegenkom dat ze amper of 4,5k dps halen... in een HC !
En dat is er maar 1 optie... of meer dps of ze vriendelijk verzoeken weer eerst wat normals te gaan doen tot hun dps enigzins hoog genoeg is om in een HC te dps'en
Het is raar als je als simpele protpala hoger staat qua dps op een single target.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:48 schreef Friday12 het volgende:
Oh die shaman hotfix is zeker live![]()
68k greater healing wave![]()
Hier zou iemand met een slechte pun een ranzige grap van kunnen makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was met unleash weapon op mijzelf
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zou iemand met een slechte pun een ranzige grap van kunnen maken
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2065776684quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:35 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand waar die world latency voor staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |