/sighquote:Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://us.battle.net/log(...).xml&app=bam&cr=true
Login to your account, In accordance following template to verify your account.
* E-mail Address< br />* E-mail password
* Secret Question and Answer
Show * Please enter the correct information
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
Regards,
Account Administration Team
World of Warcraft , Blizzard Entertainment 2011
Wij zitten met Nefarian normal in de knoop door half slapende interuptersquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Neem aan dat dit weer zo'n fake mailtje is Migwi?![]()
Wij hebben net Halfus op 25 Man Heroic(!), na 3 uur, eindelijk op 23% weten te krijgen!Net niet!
Deze lijkt op wow maar het quest grinden bij lvl 15 was me al te saaiquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Civilian het volgende:
Ik heb net de open beta van Rift geinstalleerd..
Moet zegen dat 't qua technics een behoorlijke rip-off van WoW isMaargoed graphics enzo zijn wel compleet anders.
Ben benieuwd of deze, net als ongeveer alle andere MMORPG's, het onderspit moeten delvenMaar tot nu toe is 't wel "leuk"
Ja. Echt, alsof ik überhaupt maar zou overwegen op die link te klikkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Neem aan dat dit weer zo'n fake mailtje is Migwi?![]()
Wij hebben net Halfus op 25 Man Heroic(!), na 3 uur, eindelijk op 23% weten te krijgen!Net niet!
Zou je in eerste instantie wel denken maar zelfs na 4.0.3, toen je het nog maar een keer hoefte te kopen, was de vraag nog erg hoog. Tot ongeveer 2 weken geleden bleef de vraag echt heel hoog.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
En de glyphs verkopen slecht omdat je ze nu maar een keer hoeft te kopen dat is dus logisch
Zit met m`n 65 warrior in Terrorturk forest, maar wat is dat een saai gebied zegquote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vandaag Outland in gegaan met onze 3 female Tauren Pally's
Gaat echt supersnel dat levelen
Moet je eigenlijk betalen voor die open beta? Heb mij ingeschreven op hun website, maar kan een versie pre-orderen voor geld of mij bijvoorbeeld opgeven voor de Beta versie? Want als ik nu al moet betalen doe ik het namelijk niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Civilian het volgende:
Ik heb net de open beta van Rift geinstalleerd..
Beta is gratis. Je moet dan wel eerst geselecteerd worden om de beta te mogen spelen, maar dat had ik binnen een uur na opgeven alquote:Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk betalen voor die open beta? Heb mij ingeschreven op hun website, maar kan een versie pre-orderen voor geld of mij bijvoorbeeld opgeven voor de Beta versie? Want als ik nu al moet betalen doe ik het namelijk niet.
Hmss, vandaag weer niet mijn laatste daily voor Another Day in Tol Barad!
Hebben ze zeker die Shark Tank daily omgeruild met die daily!![]()
Eerst maar eens mijn verslag afmaken. Loop er al een week tegenaan te hikken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |