abonnement Unibet Coolblue
pi_92594245
Hoi fokkers,

Ik heb een relatie van ruim 10 jaar, en weet van mijn vrouw dat ze vroeger ook op vrouwen viel. Ze wist niet precies of ze nu op mannen of vrouwen viel. Na verschillende relaties toch de voorkeur voor mannen gehad..

Sex en relatie is 1000% in orde..

Laatste jaar laat ze af en toe wel doorschemeren dat ze sex met een vrouw wel mist.
Nu heeft ze een aantal vriendinnen die homosexueel zijn, en sommigen zijn er best voor in..

Nu ben ik zelf meer van het monogame, sex heb je alleen met je partner.. maar aan de andere kant zal het verlangen bij haar steeds groter worden en zou het wel eens op onze relatie kunnen doorwerken en misschien wel stuklopen..

Nu is dit de ultieme kans op een trio. maar aan de andere kant zie ik er reuze tegenop om mijn vrouwtje met een ander bezig te zien.

Wat zouden jullie doen?
pi_92594301
Trio, anders niet.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:50:20 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_92594322
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef htctouch2 het volgende:
Hoi fokkers,

Ik heb een relatie van ruim 10 jaar, en weet van mijn vrouw dat ze vroeger ook op vrouwen viel. Ze wist niet precies of ze nu op mannen of vrouwen viel. Na verschillende relaties toch de voorkeur voor mannen gehad..

Laatste jaar laat ze af en toe wel doorschemeren dat ze sex met een vrouw wel mist.
Nu heeft ze een aantal vriendinnen die homosexueel zijn, en sommigen zijn er best voor in..

Nu ben ik zelf meer van het monogame, sex heb je alleen met je partner.. maar aan de andere kant zal het verlangen bij haar steeds groter worden en zou het wel eens op onze relatie kunnen doorwerken en misschien wel stuklopen..

Nu is dit de ultieme kans op een trio. maar aan de andere kant zie ik er reuze tegenop om mijn vrouwtje met een ander bezig te zien.

Wat zouden jullie doen?
ik heb er imho meer moeite mee om mijn meid met een andere man bezig te zien dan met een andere vrouw.
hoewel mijn vriendin me wel heeft laten doorschemeren dat een trio met een vrouw erbij tot de mogelijkheden behoord :{9
pi_92594353
Geen trio met twee vrouwen willen :')
pi_92594363
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef lipjes het volgende:

[..]

ik heb er imho meer moeite mee om mijn meid met een andere man bezig te zien dan met een andere vrouw.
hoewel mijn vriendin me wel heeft laten doorschemeren dat een trio met een vrouw erbij tot de mogelijkheden behoord :{9
Mensen die OP quoten. :')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_92594415
Niks ergs aan. M'n ex liet wel eens doorschemeren dat ze van vrouwen houdt enzo, en ik maar toejuichend knikken. Van mij mocht ze, want vrouwen zie ik niet echt als een bedreiging omdat ze haar niet kunnen ''pakken'' denk ik.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:52:07 #7
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_92594421
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Mensen die OP quoten. :')
foutje moet kunnen, maar de edit werkt niet ;(
pi_92594432
Er is niets geiler als je eigen vriendin met een andere meid bezig zien. Tenminste in mijn hoofd dan xD

ik had gezegd: Ok je mag sex met een vrouw, MAAR ik doe mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2011 16:52:41 ]
pi_92594500
gwn trio doen, of iig erbij zijn.. prima toch als ze t doet met een andere chick? zo lang ze de mannen mr goed op afstand houdt
pi_92594505
Effe serieus, je relatie is op sterven na dood.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:54:21 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92594535
Ben blij dat het met een andere vrouw is, en niet met een andere man oO<

En verder; niet doen als je er niet achter staat. Je vrouw dat soort dingen laten doen omdat je bang bent dat jullie relatie anders stuk loopt werkt niet.
pi_92594558
Ik ken de dame die evt mee zou willen doen best goed, zij valt totaal niet op mannen en heeft bij mijn vrouw aangegeven dat een trio best ok is, maar dat ze geen sex met mij zal hebben.

Ze heeft het er meer over met vriendinnen dan met mij..
Echt gesprekken hebben we er nog niet over gehad.. binnenkort toch maar eens meer duidelijkheid zien te krijgen hoe zij en ik over denken.
pi_92594749
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:54 schreef htctouch2 het volgende:
Ik ken de dame die evt mee zou willen doen best goed, zij valt totaal niet op mannen en heeft bij mijn vrouw aangegeven dat een trio best ok is, maar dat ze geen sex met mij zal hebben.
Dan heb je natuurlijk weinig trio, dan is het mislukt filerijden waarschijnlijk.

Laat je vrouw lekker daarnaartoe gaan.
All management is Strategic Management.
pi_92595108
tjaa... ik kan natuurlijk er ook gewoon bij gaan zitten als toeschouwer, maar of ik daar vrolijk van wordt?

Dan liever dat ik gedeeltelijk mee mag doen.
pi_92595112
1000% in orde is het dus niet, in elk geval niet voor haar.

Persoonlijk zie ik niet zoveel in een trio, zeker niet als het de vrouwen vooral om elkaar te doen is, want dat is natuurlijk zo bij jouw vrouw.
Ik zou het haar lekker laten doen, als ze jou maar verteld wanneer en met wie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_92595795
Wees blij dat ze geen man erbij wilt :')

Zie mijn vriendin toch liever verwend worden door een vrouw dan door een andere man genomen worden :P
hardcoholic
pi_92597278
Mijn vriendin is bi-seksueel en dat heb ik altijd geweten en soms hebben we wel eens een triootje. Ze heeft af en toe ook seks in haar eentje met een goede vriendin, moet kunnen. Haar gevoelens voor vrouwen veranderen echt niet als ik er een probleem mee zou hebben en ik vind ook niet dat ze die hoeft te onderdrukken. Zo is ze geboren en zolang ze eerlijk is heb ik er totaal geen probleem mee.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:04:01 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92597418
Mijn vriend kon mooi de tering krijgen. En als je er zelf niet achterstaat wordt het toch niets, TS.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92598916
Damn als mijn vrouw dat voor zou stellen hielp ik haar zelfs met zoeken.
Alleen als voorwaarde dat het een trio zal worden.
Dit is echt mijn ultieme fantasie.
pi_92599628
Als jij enkel monogamie wil, dan is het duidelijk toch? Niet aan beginnen dus.
Resistance is futile.
pi_92601675
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Alleen als voorwaarde dat het een trio zal worden.
Als je een relatie aangaat met een vrouw van wie je weet dat ze bi-seksueel is dan heb je in mijn ogen geen enkel recht om zoiets te eisen. Stel dat ze zegt dat ze alleen seks met een vrouw wil hebben wat verwacht je dan dat ze doet, dat ze haar gevoelens gewoon maar ff voor jou onderdrukt? Lekker gezond en ook zeer goed voor je relatie :')
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_92606001
Ik snap niet waarom ze sex met een andere vrouw wil als ze gewoon een relatie heeft met jou

of ben ik nu braaf
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:44:20 #23
252108 Len93
That's what she said.
pi_92606240
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik snap niet waarom ze sex met een andere vrouw wil als ze gewoon een relatie heeft met jou

of ben ik nu braaf
Dit dus.
Als je een relatie hebt ga je niet met anderen lopen vozen, ongeacht of het een man of een vrouw is.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:02:17 #24
139770 Miasan
Roemer has it
pi_92607417
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Len93 het volgende:
Dit dus.
Als je een relatie hebt ga je niet met anderen lopen vozen, ongeacht of het een man of een vrouw is.
Precies. Waarom zou haar geaardheid een excuus mogen zijn om 'buiten de deur te eten' of vreemd te gaan?
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_92608507
Als je biseksueel bent dan heb je blijkbaar ineens meer rechten dan wanneer je hetero of homo bent? Wat is dat nou voor een onzin. Je bent toch een relatie met elkaar aangegaan omdat je van elkaar houdt. Als ze de behoefte heeft om naast de relatie nog met iemand anders naar bed te gaan omdat ze "behoeftes" heeft, dan moet ze geen relatie aangaan en vooral niet met jou.

Je zegt dat je voor monogamie bent.. Blijf dan ook bij je standpunt! Want uiteindelijk gaat dit niet goed lopen, vooral omdat jouw normen en waarden anders liggen dan die van haar. Als zij daar niet mee akkoord gaat, dan weet jij ook genoeg.
Que Sera ~
pi_92615776
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Len93 het volgende:
Als je een relatie hebt ga je niet met anderen lopen vozen, ongeacht of het een man of een vrouw is.
Lekker kort door de bocht. Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je er samen mee omgaat. Zoals ik al eerder vertelde heb ik altijd geweten dat mijn vriendin bi-seksueel is, ze is daar altijd helemaal eerlijk over geweest. Ik heb dus ook altijd geweten dat ze seksuele gevoelens voor vrouwen heeft en dat ze af en toe behoefte heeft aan sex met een vrouw. Als ik daar niet mee om had kunnen gaan dan had ik er niet aan moeten beginnen. Het zou dan ook zeer oneerlijk van mij zijn als ik nu ineens zou zeggen dat ik nu liever heb dat ze er mee stopt. Dat jullie er anders over denken wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_92618227
Als jij van tevoren aan hebt gegeven dat je het goed vindt dat zij af en toe seks heeft met een vrouw, dan is dat jullie zaak. Ik zou het absoluut niet accepteren, maar het is nogmaals jullie zaak,

Maar jij post het op een manier dat het volstrekt normaal is voor een biseksuele om iemand voor de seks naast een relatie te hebben omdat diegene toevallig op beide seksen valt en dat is gewoon belachelijk.
Que Sera ~
pi_92618666
Volgens mij is TS de homo in de relatie ;(
U MAD?
pi_92618740
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij is TS de homo in de relatie ;(
Volgens mij heeft ts een probleem en weet hij niet goed hoe hij ermee om moet gaan en verwacht hij serieuze en opbouwende reacties die hem kunnen helpen.
Que Sera ~
pi_92618805
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef wuuht het volgende:
Geen trio met twee vrouwen willen :')
Misschien is die andere wel lelijk, weet jij veel.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:52:12 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_92618828
Normaal gesproken zou ik denken SCORE, maar als ze zegt dat ze het 'mist' wordt het wel een beetje fishy. Niets mis met wat experimenteren, zolang het maar geen bedreiging wordt. Bij je vriendin lijkt het wel een bedreiging te zijn, omdat het een soort intrinsieke behoeftebevrediging is waar jij schijnbaar niet aan kunt voldoen. Een trio zou misschien nog kunnen, maar anders zou ik het niet accepteren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92618856
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef Chilled het volgende:
Volgens mij heeft ts een probleem en weet hij niet goed hoe hij ermee om moet gaan en verwacht hij serieuze en opbouwende reacties die hem kunnen helpen.
Als TS dit al als een probleem beschouwt, dan moet TS zich misschien eens laten onderzoeken.
U MAD?
pi_92618903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij is TS de homo in de relatie ;(
En volgens mij ben jij de nerd in dit topic ;(
pi_92619147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als TS dit al als een probleem beschouwt, dan moet TS zich misschien eens laten onderzoeken.
Echt, het type man straalt gewoon helemaal door dit soort posts heen. Als je leest "seks met een andere vrouw", betekent dat nog niet dat dat dat vriendinlief een eenmalige trio voorstelt om de relatie op te boosten.

Als je goed zou lezen, dan lees je dat zijn vriendin met andere meiden naar bed wil en dat dit niet om een trio gaat, maar in dit verhaal gaat het puur alleen om haar. Dat jij dat misschien prima vindt, betekent niet dat een ander iemand dat maar helemaal prima moet gaan vinden.

Mijn mening, een relatie heb je met zijn tweeën en ik ben persoonlijk voor monogamie. Of je nou hetero, homo of bi-seksueel bent. Als je dan hebt afgesproken om een open relatie te hebben, dan moet je daar beiden voor de volle 100% achter staan. Maar dat is in deze situatie helemaal niet het geval en geeft hij ook aan voor monogamie te zijn. Daarnaast zou hij dan ook niet een topic openen en zeggen dat hij hier eigenlijk niet mee om kan gaan.
Que Sera ~
pi_92619350
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:54 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht. Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je er samen mee omgaat. Zoals ik al eerder vertelde heb ik altijd geweten dat mijn vriendin bi-seksueel is, ze is daar altijd helemaal eerlijk over geweest. Ik heb dus ook altijd geweten dat ze seksuele gevoelens voor vrouwen heeft en dat ze af en toe behoefte heeft aan sex met een vrouw. Als ik daar niet mee om had kunnen gaan dan had ik er niet aan moeten beginnen. Het zou dan ook zeer oneerlijk van mij zijn als ik nu ineens zou zeggen dat ik nu liever heb dat ze er mee stopt. Dat jullie er anders over denken wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt.
Toch is het apart. Je hebt een relatie en je hebt behoefte om met een ander de liefde te bedrijven?? Daar gaat al iets fout vind ik. Want waarom heb je dan uberhaupt een relatie als je toch met anderen je plezier wilt beleven?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:24:58 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92620123
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Toch is het apart. Je hebt een relatie en je hebt behoefte om met een ander de liefde te bedrijven?? Daar gaat al iets fout vind ik. Want waarom heb je dan uberhaupt een relatie als je toch met anderen je plezier wilt beleven?
Ja, biseksuele vrouwen vinden blijkbaar dat ze iets missen als ze eenmaal in een relatie zitten. Ikzelf heb trouwens nog nooit seks met een vrouw gemist als ik in een relatie zat, maar bon.
Resistance is futile.
pi_92620709
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Toch is het apart. Je hebt een relatie en je hebt behoefte om met een ander de liefde te bedrijven?? Daar gaat al iets fout vind ik. Want waarom heb je dan uberhaupt een relatie als je toch met anderen je plezier wilt beleven?
Sommige mensen kunnen seks uit liefde en seks voor het plezier prima uit elkaar houden. In dit geval hebben ze duidelijk afspraken er over, ik zie er niets verkeerd in.

Over deze situatie, TS is monogaam. Dat moet voldoende zijn, praat met haar. Als ze niet kan leven zonder sex met vrouwen dan zal ze jou ook moeten laten gaan. Aan de andere kant, je zegt wel dat je ook wel in bent voor een trio, als je maar mee mag doen. Probeer dat anders een aan te geven.

In het kort, maak er duidelijk afspraken over of breek de relatie af. Dat zijn de enige manieren om dit tot een goed einde te laten komen naar mijn mening.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:52:14 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92621003
Het is toch simpel? Als je afspraken rondom monogamie hebt, dan telt dat voor zowel mannen als vrouwen.

Ikzelf ben biseksueel maar monogaam. Ik zou eventueel nog wel eens een trio overwegen hoor, maar absoluut geen seks zonder mijn partner met iemand van het andere geslacht.

Stel dat ik nou in een relatie was met een vrouw, maar wel met een andere vent wilde neuken, gewoon zo nu en dan? Is dat dan geen vreemdgaan, omdat ik biseksueel ben?

En PalmRoyale, mag jij ook zo nu en dan met andere wijven de koffer induiken?
Resistance is futile.
pi_92624412
Als het met wederzijds goedvinden is, zou ik het geen vreemdgaan willen noemen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_92624978
Ik sta er niet helemaal voor open.. Ik heb gewoon zoiets van "Wij horen bij elkaar en daar hoeft geen 3e persoon tussen te komen"

Het is ook niet dat mijn vrouw hier een groot probleem van maakt, we hebben het wel eens over fantasieen en wat ons nog meer leuk lijkt, toen is het eens aan bod gekomen dat ze sex met een vrouw heel lekker vond en best nog een keer zou willen.
Ik weet van haar BI verleden en kon dit ook wel begrijpen. Met een aantal vriendinnen is ze heel close en deelt ze haar problemen, zelfs op sex gebied. En aangezien die vriendin homosexueel is kwam het verder ter sprake dat zij er wel voor open staat.

1 ding is zeker, het verlangen is er, maar hoe groot het verlangen is kan ik niet zeggen, mijn vrouw zegt als ik er niet mee kan instemmen ze het niet zal doen. En hier vertrouw ik haar wel in.
Ze is wel een type die dingen ter sprake stelt als er iets is. En hierover kunnen we ook gewoon praten..

Aan de andere kant wil ik haar al het geluk geven dat er maar is, en wil haar niets onthouden, maar als het om zo iets intiems gaat vind ik het best moeilijk om haar los te laten.

Ik zal het komende tijd eens wat vaker ter sprake brengen en zie wel of ik bij kan draaien of niet..
pi_92625742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef htctouch2 het volgende:
Ik sta er niet helemaal voor open.. Ik heb gewoon zoiets van "Wij horen bij elkaar en daar hoeft geen 3e persoon tussen te komen"
Klaar afgelopen. Slotje. Opgelost!
Jij wil het niet. Je staat er niet helemaal voor open dus is het een Nee. :)
En als ze dan toch wil en blijft aandringen dan is er iets mis. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:06:28 #42
249755 mikayla
Hij zit onder het bed!
pi_92626756
Mijn ex heeft hetzelfde gehad,
Ik dachtver geen probleem mee te hebben....
De externe vrouw kwam bij ons thuis, en na wat vozen en vriemellen op de bank, zijn ze samen naar slaapkamer gegaan ( externe vrouw had afkeer voor piemels)
Dus hun lekker hun gang laten gaan.. Na een uurtje kwamen ze terug, gingen douchen e.d.

Weer terug in huiskamer, op de bank, bleven ze vooral contact met elkaar houden, en zat ik er maar bij..

Uiteindelijk tog niet geslaagd, voor mij althans..
pi_92626965
Zou jouw vrouw het goed vinden als jij op een parkeerplaats andere mannen zou batsen?
Geen dank voor mijn genade.
pi_92628728
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Als je een relatie aangaat met een vrouw van wie je weet dat ze bi-seksueel is dan heb je in mijn ogen geen enkel recht om zoiets te eisen. Stel dat ze zegt dat ze alleen seks met een vrouw wil hebben wat verwacht je dan dat ze doet, dat ze haar gevoelens gewoon maar ff voor jou onderdrukt? Lekker gezond en ook zeer goed voor je relatie :')
Wat een bullshit, alsof biseksueel betekend dat je dan ook maar met beide geslachten moet kunnen spelen tussen de lakens.
Als je een monogame relatie aangaat is die monogaam, het is toch ook niet zo dat het raar is om de lust naar een andere man in deze te onderdrukken, die gevoelens kan iemand toch ook hebben?

Het is vooral lekker gezond voor je relatie om iets te willen of erger nog te eisen wat de ander niet ziet zitten.

Voor de TS, als je twijveld niet doen, dan gaat het ellende opleveren, dit is alleen leuk als beide in de relatie het willen, het super lijkt.
Elke andere weg, het doen om de ander blij te maken bv, loopt dood.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_92629598
Ja,ze zegt het nog eens te willen en dan?
Na die ene keer wil ze het ws nog een keer en dan zit je idd met een driehoeksverhouding.
pi_92629660
Monogamie is ouderwets.
pi_92631137
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef kikoooooo het volgende:
Monogamie is ouderwets.
Echt, ga ergens anders trollen als je alleen maar stront post.
Que Sera ~
pi_92631216
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:41 schreef htctouch2 het volgende:
Ik sta er niet helemaal voor open.. Ik heb gewoon zoiets van "Wij horen bij elkaar en daar hoeft geen 3e persoon tussen te komen"
quote:
Ik zal het komende tijd eens wat vaker ter sprake brengen en zie wel of ik bij kan draaien of niet..
Zie je hoe je jezelf hier tegenspreekt? Ergens denk je dat je het wel te zeggen hebt thuis, maar ergens in je hoofd heb je toch het gevoel dat je je vrouw overal in tegemoet moet komen. Dat hoeft echt niet altijd, vooral niet met zulke intieme zaken als deze. Blijf bij je standpunt en als ze echt van je houdt, zal ze dat ook waarderen en respecteren. Zo niet, dan weet je ook genoeg.
Que Sera ~
pi_92632397
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Chilled het volgende:

[..]

Echt, ga ergens anders trollen als je alleen maar stront post.
Hoezo is dat trollen? :') Dat is mijn opvatting.
pi_92632511
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoezo is dat trollen? :') Dat is mijn opvatting.
Maak er een topic over of wat dan ook, maar het heeft vrij weinig zin om dat hier in een oneliner te posteren. Ts heeft een probleem en is wel VOOR monogamie. Denk je dat het hem dan boeit dat jij die normen en waarden niet hebt? Nogmaals, maak dan fijn je eigen topic ervan.
Que Sera ~
pi_92634142
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef Chilled het volgende:

[..]

Maak er een topic over of wat dan ook, maar het heeft vrij weinig zin om dat hier in een oneliner te posteren. Ts heeft een probleem en is wel VOOR monogamie. Denk je dat het hem dan boeit dat jij die normen en waarden niet hebt? Nogmaals, maak dan fijn je eigen topic ervan.
Tjeez, gaat je vent vreemd ofzo?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_92634297
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef DroogDok het volgende:
Tjeez, gaat je vent vreemd ofzo?
:') Je kan ook niet echt lezen wat er staat? Als je dan zo graag tussen de regels wil lezen kan je je ook misschien bedenken dat ik het nogal irritant vind dat mensen met onzinnige oneliners komen terwijl ts hier helemaal niet om heeft gevraagd. Wat interesseert ts het nou dat iemand vindt dat monogamie ouderwets is? Hij blijkbaar niet en hij heeft duidelijke problemen met zijn vrouw. DAAR wil hij mee geholpen worden. En ja, ik vind het dan irritant dat mensen met zinloze posts komen in dit subforum. Ga dan naar onzin ofzo.
Que Sera ~
pi_92634723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Chilled het volgende:

[..]

:') Je kan ook niet echt lezen wat er staat? Als je dan zo graag tussen de regels wil lezen kan je je ook misschien bedenken dat ik het nogal irritant vind dat mensen met onzinnige oneliners komen terwijl ts hier helemaal niet om heeft gevraagd. Wat interesseert ts het nou dat iemand vindt dat monogamie ouderwets is? Hij blijkbaar niet en hij heeft duidelijke problemen met zijn vrouw. DAAR wil hij mee geholpen worden. En ja, ik vind het dan irritant dat mensen met zinloze posts komen in dit subforum. Ga dan naar onzin ofzo.
Boze :)

[ Bericht 0% gewijzigd door iwannabehigh op 11-02-2011 14:12:23 ]
pi_92636302
Favo forum: Relaties & Psychologie

:')
pi_92636371
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Supersoep het volgende:
Niks ergs aan. M'n ex liet wel eens doorschemeren dat ze van vrouwen houdt enzo, en ik maar toejuichend knikken. Van mij mocht ze, want vrouwen zie ik niet echt als een bedreiging omdat ze haar niet kunnen ''pakken'' denk ik.
In dit geval zit dat dus anders.
pi_92636750
Ik vind de combinatie van posts van Chilled en Erodome wel de meeste toevoeging hebben in dit topic.

Maar ts, waar ben je bang voor?
Ik zelf kan mij wel een paar dingen bedenken:
- Bang dat het nooit meer zal zijn zoals het nu zal zijn.
- Bang dat je je vriendin kwijt raakt door het wel te doen?
- Bang dat je je vriendin kwijt raakt door het niet te doen?
- De rol die je zal kunnen vervullen (die minimaal is en je het idee hebt dat je er alleen maar ter controle bij bent)?
- Dat jullie normen en waarden vervagen?
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus vertel.

Denk wel dat je dat voor jezelf helder moet hebben voor je het gesprek in gaat omdat het voor een groot gedeelte ook een gevoelskwestie is. Over gevoelens valt best goed te praten, maar bij sommige dingen moet je het helder hebben om er over te praten. Anders begrijpt de tegenpartij je niet goed genoeg en weerlegt een paar van die redenen of je zit de hele tijd te praten met 'euhm, tja, hoe moet ik het zeggen'.

Ik snap je echter volkomen. Ondanks dat ik vrij ben opgevoed en dat ook lang heb doorgedrukt in mijn leven, en die visie nog steeds wel heb en voor veel dingen wel open ben, of op zijn minst interesseer in het waarom moet ik er ook niet aan denken om mijn vriendin te moeten delen. Dat heeft niks te maken met ouderwets of het niet gunnen, maar dat je bepaalde lijnen aan moet houden ter bescherming van je relatie en jezelf.
pi_92637197
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Boze :)
Ik ben helemaal niet boos :) Er moet heel wat gebeuren voordat ik boos word ;) Ik zeg gewoon eerlijk en duidelijk hoe ik over bepaalde dingen denk. Misschien komt dat heftig over, maar zo heeft iedereen z'n eigen schrijfstijl en ik vind dat het vaak ook nodig is om flink duidelijk te zijn. Naar mijn mening heeft iemand daar meer aan dan zinloze oneliners. Maar that's my humbe opinion.

@Kiko; Wat wil je daarmee zeggen? :)
Que Sera ~
pi_92637485
gewoon laten komen die vriendin van me vrouw 45 jr en nog bekoorlijk ook mag hoor ben niet zooooo verlegen
pi_92643087
trio,zoizo! O+
Het moet niet gekker worden!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:27:31 #60
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_92647949
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Toch is het apart. Je hebt een relatie en je hebt behoefte om met een ander de liefde te bedrijven?? Daar gaat al iets fout vind ik. Want waarom heb je dan uberhaupt een relatie als je toch met anderen je plezier wilt beleven?
Het is helemaal niet apart. Zoals ik al zei is mijn vriendin altijd volkomen eerlijk geweest over haar geaardheid en dat ze af en toe sex met een vrouw wil hebben. Ik had op dat moment de keuze om met haar door te gaan of om te stoppen. Ik ben met haar door gegaan omdat ik van haar hou en er geen probleem mee heb. Daarnaast bedrijft ze niet de liefde met een vrouw, ze heeft sex met een vrouw. Met mij bedrijft ze de liefde. Er zit tussen die 2 dingen voor haar (en voor mij) een wereld van verschil. Dat jij dat fout vind en het niet snapt wil niet zeggen dat het verkeerd is.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:29:44 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92648061
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:27 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Het is helemaal niet apart. Zoals ik al zei is mijn vriendin altijd volkomen eerlijk geweest over haar geaardheid en dat ze af en toe sex met een vrouw wil hebben. Ik had op dat moment de keuze om met haar door te gaan of om te stoppen. Ik ben met haar door gegaan omdat ik van haar hou en er geen probleem mee heb. Daarnaast bedrijft ze niet de liefde met een vrouw, ze heeft sex met een vrouw. Met mij bedrijft ze de liefde. Er zit tussen die 2 dingen voor haar (en voor mij) een wereld van verschil. Dat jij dat fout vind en het niet snapt wil niet zeggen dat het verkeerd is.
Maar mag jij ook met iemand anders sex hebben?
Resistance is futile.
pi_92648159
Zij seks met (andere) vrouwen? Jij ook... vrijbrief voor 'vreemdgaan' imho. Als je er achter staat is er niets mis mee, maar als je het liever niet hebt moet je het ook niet toestaan. Als zij daar niet mee om kan gaan is jullie relatie gedoemd te mislukken.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_92648406
ts begrijpt het niet
je vrouw wil naar bed met een vrouw
ze wil jou er niet bij he :')
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_92676590
Is er al een gesprek geweest ts?
Que Sera ~
pi_92707022
"Mijn vrouw wil sex met een andere vrouw"

Damn, dat is een drama zeg :X

Jij hebt een lot uit de loterij kerel!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:49:32 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92712746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef htctouch2 het volgende:


Sex en relatie is 1000% in orde..

Voor jou misschien, niet voor je vrouw want die wil seks met iemand anders.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 13 februari 2011 @ 21:38:17 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92739742
PalmRoyale's vriendin gaat vreemd maar hij mag zelf niet. :D
Resistance is futile.
pi_92746453
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef htctouch2 het volgende:

Nu is dit de ultieme kans op een trio. maar aan de andere kant zie ik er reuze tegenop om mijn vrouwtje met een ander bezig te zien.

Wat zouden jullie doen?
Wat ik zou doen is niet zo relevant, maar bij deze: mijn vrouw mag van mij met andere vrouwen het bed delen (hetgeen ze dan ook meermaals heeft gedaan).

Maar jij ziet het kennelijk niet zitten. Je overweegt het omdat een trio je misschien wel wat lijkt. Nou, dat is een verkeerde reden om het toe te staan. Wees gewoon duidelijk: jij wil het niet. Dat kan tot relatieproblemen leiden als jouw vrouw dat wenst te negeren, maar toestaan terwijl je het eigenlijk niet wil gaat vrijwel zeker tot problemen leiden.

Niet doen dus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92753036
Als je van je vrouw houd, moet je haar gelukkig maken. Dat doe je door haar dingen te geven of dingen te laten doen die ze graag doet. Ook al is dat niet in jouw belang. Haar geluk zal op jou afstralen. Mijn vrouw heeft ook buitenechtelijke relaties, met mannen en met vrouwen. Ze is gelukkig en ik ook.
  maandag 14 februari 2011 @ 01:04:04 #70
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92753130
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef Pimpeltje het volgende:
Als je van je vrouw houd, moet je haar gelukkig maken. Dat doe je door haar dingen te geven of dingen te laten doen die ze graag doet. Ook al is dat niet in jouw belang. Haar geluk zal op jou afstralen. Mijn vrouw heeft ook buitenechtelijke relaties, met mannen en met vrouwen. Ze is gelukkig en ik ook.
Hear hear. Ik hou zoveel van Yvon Jaspers dat ik haar het gunde met een andere man te trouwen. Alles voor het geluk van mijn grote liefde O+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 februari 2011 @ 01:04:36 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92753145
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat ik zou doen is niet zo relevant, maar bij deze: mijn vrouw mag van mij met andere vrouwen het bed delen (hetgeen ze dan ook meermaals heeft gedaan).

En andere mannen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92756683
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:04 schreef Stefan het volgende:

En andere mannen?
De vrouw van TS is daar niet in geïnteresseerd lees ik.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92758528
Ik zou het in ieder geval niet meteen "verbieden".

Misschien kun je wel wat voorwaarden bespreekbaar maken:
- bv door te vragen of je erbij mag zijn (alleen kijken)
- bv door een trio voor te stellen
- of een afspraak te maken dat je het haar gunt maar dat het eenmalig moet zijn.

Ikzelf heb ook wel eens een trio gehad met 2 vrouwen alleen je moet echt je best doen om je aandacht te verdelen. Vond het toen ook niet zo heel makkelijk en was daarom ook niet zo heel bevredigend na afloop. Maar misschien was dit ook door de setting van die gebeurtenis.
pi_92761998
Zo'n eenmalige afspraak zal wel niks worden. Als ze eenmaal geproefd heeft wil ze meer.

Je kunt haar het beste haar gang laten gaan denk ik en er niet bij zijn. Ze moet je wel vertellen wanneer en met wie. En niet elke week. Maar af en toe moet kunnen.

Als de relatie tussen jullie en de sex verder goed is, dan zal het geen problemen opleveren.
pi_92762436
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef lekkerlekker70 het volgende:
Zo'n eenmalige afspraak zal wel niks worden. Als ze eenmaal geproefd heeft wil ze meer.

Je kunt haar het beste haar gang laten gaan denk ik en er niet bij zijn. Ze moet je wel vertellen wanneer en met wie. En niet elke week. Maar af en toe moet kunnen.

Als de relatie tussen jullie en de sex verder goed is, dan zal het geen problemen opleveren.
Dat hoor ik vaker en geloof ik ook wel. Ik vond het altijd maar een vies idee, maar nu ik het een keer heb meegemaakt wil ik er graag meer van 'proeven' , er gaat een nieuwe wereld voor je open dus ik denk niet dat het bij een eenmalige afspraakje blijft :P

Goede afspraken maken en anders gewoon verbieden. En ja anders.. pech gehad haha
pi_92764858
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:58 schreef lekkerlekker70 het volgende:
Zo'n eenmalige afspraak zal wel niks worden. Als ze eenmaal geproefd heeft wil ze meer.

Je kunt haar het beste haar gang laten gaan denk ik en er niet bij zijn. Ze moet je wel vertellen wanneer en met wie. En niet elke week. Maar af en toe moet kunnen.

Als de relatie tussen jullie en de sex verder goed is, dan zal het geen problemen opleveren.
Sorry hoor, maar waar haal je het vandaan dat het geen problemen op zal leveren? Het komt vaak genoeg voor dat stellen die hier aan beginnen en er beiden in den beginne achter staan het niet redden. Laat staan als één van de twee er vooraf al moeite mee heeft.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 14 februari 2011 @ 13:23:11 #77
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92765240
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar waar haal je het vandaan dat het geen problemen op zal leveren? Het komt vaak genoeg voor dat stellen die hier aan beginnen en er beiden in den beginne achter staan het niet redden. Laat staan als één van de twee er vooraf al moeite mee heeft.
Je moet zoiets ook opbouwen. Gaat soms vijf jaar overheen voor een stel er gelijk in staat.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92768408
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef wuuht het volgende:
Geen trio met twee vrouwen willen :')
Dat dus. Ik zou dr niet zo'n bezwaar tegen hebben :P als ze nou om een andere vent verlegen zat dan was het wat anders maar een extra vrouw in bed ... :9
Als ze maar niet uiteindelijk met die vrouw er vandoor gaat :+ Dus als je daar bang voor bent: niet doen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 14-02-2011 14:56:38 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_92771789
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef Stefan het volgende:

Je moet zoiets ook opbouwen. Gaat soms vijf jaar overheen voor een stel er gelijk in staat.
Het werkt alleen niet voor ieder stel. Dat is wat ik zeg.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:59:52 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92771906
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het werkt alleen niet voor ieder stel. Dat is wat ik zeg.
Nee, veel stellen beginnen er niet eens aan. Maar stellen die er aan beginnen springen soms te snel in het diepe.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 februari 2011 @ 18:08:00 #81
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_92778416
Volgens mij heeft hij helemaal geen advies nodig. Hij weet dat zijn vrouw bi is. Dit is ook besproken in zijn relatie. Ze kunnen ook goed praten met elkaar en eerlijk zijn tegen elkaar. Ze hebben een relatie van 10 jaar en vrouwlief lijkt het wel weer is spannend/leuk om seks te hebben met een vrouw.

En dan komen mensen met stompzinnige opmerkingen dat men dan maar uit elkaar moet, of een keuze moet maken of helemaal niet. En dan komt er ook nog een muts langs die haar mening opdringt alsof er geen andere weg is dan rechtdoor.

Mijn advies: Nodig vriendin uit en praat erover met zijn drieën. Bespreek de rol verdeling. Kijk of het klikt met elkaar. Spreek regels af met elkaar. En dan kun je altijd nog beslissen, niets moet alles kan.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_92791177
Ik zou er wel bezwaar tegen hebben. Ik vind het zo krom dat je ineens veel meer rechten zou hebben als je biseksueel bent!

Of je moet de rollen omdraaien, voor de gein zeggen dat je biseksueel bent en dat ze 5 mannen wilt laten komen. Wanneer ze de volgende dag niet meer normaal op een stoel kan zitten zal ze wel een toontje lager praten.
pi_92793438
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef Stefan het volgende:

Nee, veel stellen beginnen er niet eens aan. Maar stellen die er aan beginnen springen soms te snel in het diepe.
Ook. Of ze onderschatten de gevoelens die er bij komen kijken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92793648
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:08 schreef usrfobiwan het volgende:
Volgens mij heeft hij helemaal geen advies nodig. Hij weet dat zijn vrouw bi is.
Bisexueel sluit monogamie niet uit... En dat lijkt jij in jouw post te veronderstellen. Ten onrechte.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:30:52 #85
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_92795952
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Seven. het volgende:
PalmRoyale's vriendin gaat vreemd maar hij mag zelf niet. :D
Als ik seks met een man zou willen hebben zou zij daar op haar beurt geen probleem mee hebben. Daarnaast gaat ze niet vreemd want ik weet met wie ze seks heeft....domme muts.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_92807206
lijkt me heerlijk om mijn vrouw te zien vrijen met een ander, vrouw of man maakt me dan niet uit.
of lekker meedoen in een trio, mmm lijkt me wel een leuke ervaring.
mijn vrouw daarin tegen is erg monogaam dus helaas zit er niet in
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:31:41 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92807276
Denk maar niet dat echte lesbische vrouwen in zijn voor een trio met een man. Voorts zijn er genoeg biseksuele vrouwen die bij hun avontuurtjes met een vrouw geen behoefte hebben aan de bemoeienissen van een kerel.
Niet meer actief op Fok!
pi_92807343
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Denk maar niet dat echte lesbische vrouwen in zijn voor een trio met een man. Voorts zijn er genoeg biseksuele vrouwen die bij hun avontuurtjes met een vrouw geen behoefte hebben aan de bemoeienissen van een kerel.
Dat is weliswaar zo, maar de kans op een triootje neemt wel toe...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:37:12 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92807390
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef Miasan het volgende:

[..]

Precies. Waarom zou haar geaardheid een excuus mogen zijn om 'buiten de deur te eten' of vreemd te gaan?
omdat seks met een vrouw toch wel wezenlijk anders is dan seks met een man. Ik snap dat jaloerse gedoe dan ook niet zo. Stiekem toch bang dat ze voor een vrouw gaat? Natuurlijk niet. Mannen hebben immers hun genotsknots; welke vrouw kan dat nu weerstaan? :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:38:46 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92807428
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 08:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is weliswaar zo, maar de kans op een triootje neemt wel toe...
je hoeft niet alles in termen van je eigen genot te bekijken.
Niet meer actief op Fok!
pi_92807454
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef Viking84 het volgende:

je hoeft niet alles in termen van je eigen genot te bekijken.
Ik weet bijna zeker dat ik dat standpunt hier ook in heb genomen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:44:12 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92807509
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 08:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat ik dat standpunt hier ook in heb genomen...
mooi. Heb niet alles gelezen nml ;) .
Niet meer actief op Fok!
pi_92807524
Monogamie. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:45:45 #94
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_92807528
Ik 'mis' ook wel eens seks met een andere vrouw. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:46:54 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92807553
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 08:45 schreef eleusis het volgende:
Ik 'mis' ook wel eens seks met een andere vrouw. :')
Ja dat mag dus niet. Alleen voor homoseksuele sex mag je buiten de deur eten.
Niet meer actief op Fok!
pi_92808241
Afgelopen weekend nog veel gepraat hierover, en mijn gevoelens hierover bekend gemaakt.
Zij snapte mij volledig, en wil mij ook niet kwetsen door toch met een vrouw naar bed te gaan.

Ze wil gewoon 100% voor mij gaan, en mocht hierdoor onze relatie in gevaar komen dan ziet ze er graag vanaf.

Ik heb haar verteld dat ik niet totaal de deur dicht wil gooien, misschien dat ik in de toekomst er iets anders over ga denken.. Maar voorlopig is het een No-Go.
pi_92808439
Het gekke is dat de meeste mannen een trio met 2 vrouwen wel zien zitten terwijl dat eigenlijk onlogisch is.
een vrouw kan makkelijk meerdere mannen verwennen, maar een man kan meestal tot hij klaarkomt en dan is het over.
Sterker door de spanning van 2 vrouwen kan het wel eens zo snel gaan dat hij niet eens aan de wensen van 1 vrouw kan voldoen.
pi_92809828
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef dezoeker het volgende:
Het gekke is dat de meeste mannen een trio met 2 vrouwen wel zien zitten terwijl dat eigenlijk onlogisch is.
een vrouw kan makkelijk meerdere mannen verwennen, maar een man kan meestal tot hij klaarkomt en dan is het over.
Sterker door de spanning van 2 vrouwen kan het wel eens zo snel gaan dat hij niet eens aan de wensen van 1 vrouw kan voldoen.
Dit is wel een heel wanhopig poging om bepaald gedrag goed te praten.
pi_92809902
hoe bedoel je.
dat een vrouw met een andere man sex heeft, of dat een man het goed vindt
pi_92810022
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef dezoeker het volgende:
hoe bedoel je.
dat een vrouw met een andere man sex heeft, of dat een man het goed vindt
Beiden.
Waarom de behoefte om zoiets rationeel te bekijken?
Bij mij is die behoefte totaal niet.
Volgens mij komt die behoefte om het rationeel te bekijken pas opzetten op de momenten dat je het idee hebt dat je iets goed wilt/moet praten. Er is namelijk niemand denk ik die door deze gedachte in één keer gaat denken: nou, dat lijkt mij wel wat, een trio met een extra man erbij.
pi_92810232
je hebt gelijk, die gedachte krijg je niet na het lezen van een ingezonden stuk.
Die gevoelens zijn sluimerend aanwezig en die bij het lezen de eigen fantasie stimuleert.
Ik heb het nog niet aan de hand gehad maar ik zou er inderdaad wel voor open staan, maar goed de fantasie is weer iets totaal anders als de werkelijkheid.
Het maakte mij in ieder geval niets uit dat een andere man, weliswaar professional maar toch aanraakte en wellicht daar sexual van genoot
pi_92812337
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef htctouch2 het volgende:
Afgelopen weekend nog veel gepraat hierover, en mijn gevoelens hierover bekend gemaakt.
Zij snapte mij volledig, en wil mij ook niet kwetsen door toch met een vrouw naar bed te gaan.

Ze wil gewoon 100% voor mij gaan, en mocht hierdoor onze relatie in gevaar komen dan ziet ze er graag vanaf.

Ik heb haar verteld dat ik niet totaal de deur dicht wil gooien, misschien dat ik in de toekomst er iets anders over ga denken.. Maar voorlopig is het een No-Go.
Heel verstandig!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92812471
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef dezoeker het volgende:
Het gekke is dat de meeste mannen een trio met 2 vrouwen wel zien zitten terwijl dat eigenlijk onlogisch is.
een vrouw kan makkelijk meerdere mannen verwennen, maar een man kan meestal tot hij klaarkomt en dan is het over.
Sterker door de spanning van 2 vrouwen kan het wel eens zo snel gaan dat hij niet eens aan de wensen van 1 vrouw kan voldoen.
Sex is natuurlijk niet puur rationeel te benaderen... Ik begrijp altijd dat er een soort van angst is voor MMV. Alsof je dan ook met die man sex hebt (wat natuurlijk kan, maar bepaald niet hoeft). Je zou hem maar eens aanraken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_92813824
Ik vind dat je relatie op alle vlakken helemaal in orde moet zijn en je hier dus beiden uitgebreid over moet praten.

Ik persoonlijk zou er geen moeite mee hebben als mijn vriendin met een andere vrouw zou willen vrijen. Dit omdat ik haar dat plezier niet kan bieden en ik het haar graag gun.
Als ze het goed zou vinden, wil ik natuurlijk graag kijken cq. meedoen.
Maar als ze bij een andere vrouw in een ander huis / bed ligt zou ik daar ook geen probleem mee hebben. En ik denk dat je je daar op in moet stellen.

Dat kan een behoorlijke mindfuck zijn waar je over na moet denken van te voren.
Jij zit alleen thuis op de bank of in bed, en zij ligt met een andere vrouw in bed of waar dan ook...
Can you handle that?

Ik kan me voorstellen dat sommige mannen daar problemen mee hebben.
Dat is voor iedereen verschillend. Zolang je daar maar eerlijk over kan praten en elkaar daarin respecteert en elkaar dus ook niks op probeert te leggen is dat goed. (een gezonde relatie dus)
Life's too short, don't waste it!
pi_92814338
Lijkt me inderdaad een behoorlijke mindfuck zou daar niet mee om kunnen gaan. Ik zie een trio voor mezelf ook alleen gebeuren als ik vrijgezel ben.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:51:24 #106
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93216250
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef ThaTim het volgende:
Trio, anders niet.
pi_93246146
Vraag haar anders de volgende keer of het ook andersom goed zou zijn, als jij met een kerel naar bed zou willen met haar toestemming.

Persoonlijk vind ik het niet kunnen, je hebt een relatie met een persoon, ongeacht mannetje of vrouwtje en aan die persoon ben je trouw; totdat anders in samenspraak en overeenstemming besloten wordt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:29:22 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93246988
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Als ik seks met een man zou willen hebben zou zij daar op haar beurt geen probleem mee hebben. Daarnaast gaat ze niet vreemd want ik weet met wie ze seks heeft....domme muts.
Je kunt mij wel een domme muts vinden maar ik denk dat jij het concept biseksualiteit niet helemaal snapt. Als je relatie bevredigend is, dan zou je normaal geen behoefte hebben aan seks met iemand anders (man of vrouw). Het geslacht is irrelevant, je hebt misschien een voorkeur voor het één of het ander maar indien bevredigd en gelukkig, dan zou er geen behoefte moeten zijn naar het andere geslacht.

Mijn vraag was dan ook of jij ook met andere vrouwen naar bed mag. Stop eens met om de issue heen te praten? Waarom heeft jouw vriendin privileges die jij niet hebt?

Ik respecteer het feit dat je hiervoor durft te kiezen trouwens wel enorm (je negeerde mijn eerdere posts dus ik lokte je slechts uit je tent). Je bent niet bang om je vriendin te verliezen aan een vrouw en dat geeft wel aan dat jij OK bent met deze relatie. Maar als zij er ook OK mee is, waarom heb jij dan niet dezelfde privileges? Jij bent monogaam maar je vriendin is dat niet. Dan is de relatie toch ongelijkwaardig?
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:21:35 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_93249265
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Seven. het volgende:
Als je relatie bevredigend is, dan zou je normaal geen behoefte hebben aan seks met iemand anders (man of vrouw).
Ik weet niet hoe het bij vrouwen zit, maar als man zit de behoefte om seks met iemand anders te hebben in de genen ingebakken, en afgezien van wat eerste verliefde maanden helpt een relatie daar niets tegen, je kiest er alleen voor om daar niet aan toe te geven, om je relatie te laten werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door speknek op 24-02-2011 12:47:56 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_93250258
Bisekseksulaiteit heeft geen fuck te maken met monogaam zijn.

Als de vrouw van TS met iemand anders naar bed wil (ongeacht geslacht) kan dat best, maar dan is de relatie dus niet meer monogaam, en dan moet je je afvragen of je relatie nog wel gelijk is, als TS het zelf niet mag.

Of je bent allebei monogaam en dan gaat dit niet door, of je bent allebei polygaam en dan mag TS ook naar bed met een andere man of vrouw.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:57:21 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93264891
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij vrouwen zit, maar als man zit de behoefte om seks met iemand anders te hebben in de genen ingebakken, en afgezien van wat eerste verliefde maanden helpt een relatie daar niets tegen, je kiest er alleen voor om daar niet aan toe te geven, om je relatie te laten werken.
Bij vrouwen werkt dat ook wel zo. Wie wil nou niet die spanning? Beide geslachten gaan vreemd. Maar inderdaad, er niet aan toegeven, dat is de issue hier. Biseksueel zijn is geen excuus daarvoor.
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:04:45 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_93265256
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, biseksuele vrouwen vinden blijkbaar dat ze iets missen als ze eenmaal in een relatie zitten. Ikzelf heb trouwens nog nooit seks met een vrouw gemist als ik in een relatie zat, maar bon.
Ik ben biseksueel en heb dat dus helemaal niet.
Ik ben 13 jaar samen met mijn man en nog nooit vreemgegaan, ik heb geen behoefte aan seks met een ander.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:08:10 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93265378
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben biseksueel en heb dat dus helemaal niet.
Ik ben 13 jaar samen met mijn man en nog nooit vreemgegaan, ik heb geen behoefte aan seks met een ander.
Je gaat niet per se meteen vreemd hoor, als je buiten je relatie seks hebt met iemand anders. Daar kun je nml ook afspraken over maken met je partner. Lijkt me zeker in het geval van een biseksuele vrouw wel erg relevant (mits de vrouw in kwestie dat zelf wil natuurlijk).
Niet meer actief op Fok!
pi_93265548
Zou het misschien kunnen dat wat voor de een geldt, voor de ander niet hoeft te gelden? Natuurlijk wil bisexueel zijn niet zeggen dat je niet monogaam wil zijn, maar het is natuurlijk net zo goed mogelijk dat je behoefte hebt aan EN mannen EN vrouwen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:16:05 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93265689
Iemand die ik ooit kende had daar eens een mooi woord voor. Ik ben het even kwijt, maar het kwam erop neer dat ze monogaam wilde zijn met een man én monogaam met een vrouw.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:19:42 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93265835
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:12 schreef DS4 het volgende:
Zou het misschien kunnen dat wat voor de een geldt, voor de ander niet hoeft te gelden? Natuurlijk wil bisexueel zijn niet zeggen dat je niet monogaam wil zijn, maar het is natuurlijk net zo goed mogelijk dat je behoefte hebt aan EN mannen EN vrouwen.
Dat is biseksueel-eigen. Alleen dan ben je niet monogaam. Monogamie gaat om de keuze die je maakt om emotioneel en fysiek je tot één persoon te beperken.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Iemand die ik ooit kende had daar eens een mooi woord voor. Ik ben het even kwijt, maar het kwam erop neer dat ze monogaam wilde zijn met een man én monogaam met een vrouw.
Dan ben je per definitie niet monogaam.
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:21:49 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93265906
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat is biseksueel-eigen. Alleen dan ben je niet monogaam. Monogamie gaat om de keuze die je maakt om emotioneel en fysiek je tot één persoon te beperken.

[..]

Dan ben je per definitie niet monogaam.
Niet mee eens, ook al is dat de woordenboekdefinitie van monogamie. Ik vind dat je heel goed én jegens een man én jegens een vrouw monogaam kunt zijn. Maar het is bijna onmogelijk om die relaties gelijkwaardig te maken aan elkaar, dat wel.

Maar goed, ik krijg jeuk van 'ik val op mensen, niet op geslacht', dat zal het wel zijn :).
Niet meer actief op Fok!
pi_93265963
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef Seven. het volgende:

Dat is biseksueel-eigen. Alleen dan ben je niet monogaam. Monogamie gaat om de keuze die je maakt om emotioneel en fysiek je tot één persoon te beperken.
Wat ik (uiteraard) bedoel is dat sommigen altijd zowel sex met een man als met een vrouw nodig hebben. En dan wordt monogamie natuurlijk lastig...

Maar dat houdt niet in dat er iets schort aan de relatie met de man of vrouw. Dat is veel te kort door de bocht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_93265978
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef Viking84 het volgende:

Maar het is bijna onmogelijk om die relaties gelijkwaardig te maken aan elkaar, dat wel.
So true.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:27:18 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93266112
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat ik (uiteraard) bedoel is dat sommigen altijd zowel sex met een man als met een vrouw nodig hebben. En dan wordt monogamie natuurlijk lastig...

Maar dat houdt niet in dat er iets schort aan de relatie met de man of vrouw. Dat is veel te kort door de bocht.
Dat hoor je mij ook nergens beweren. Maar ik geloof niet in de ene wél monogaam en de ander niet. Ik geloof in gelijkwaardige relaties.
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:29:16 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93266169
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet mee eens, ook al is dat de woordenboekdefinitie van monogamie. Ik vind dat je heel goed én jegens een man én jegens een vrouw monogaam kunt zijn. Maar het is bijna onmogelijk om die relaties gelijkwaardig te maken aan elkaar, dat wel.

Maar goed, ik krijg jeuk van 'ik val op mensen, niet op geslacht', dat zal het wel zijn :).
Je kunt dan gewoon niet van monogamie spreken, daar is gewoon geen grijs gebied in. Niet alleen het woord maar ook de feitelijke inhoud van het fenomeen sluit uit dat dat voor meer dan 1 persoon weggelegd is. Noem het dan duogamie.
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:31:23 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93266244
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt dan gewoon niet van monogamie spreken, daar is gewoon geen grijs gebied in. Niet alleen het woord maar ook de feitelijke inhoud van het fenomeen sluit uit dat dat voor meer dan 1 persoon weggelegd is. Noem het dan duogamie.
Prima ^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:33:46 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93266341
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook nergens beweren. Maar ik geloof niet in de ene wél monogaam en de ander niet. Ik geloof in gelijkwaardige relaties.
Dus als jij buiten de deur mag eten, mag de ander dat ook? Klinkt wel eerlijk, maar ik vind dat in een relatie waarin de vrouw (of juist de man) biseksueel is toch wel anders liggen dan in een relatie tussen een heteroseksuele man en een heteroseksuele vrouw. Ik vind dat je als man toch wel moet snappen dat je biseksuele vrouw naast haar relatie met jou ook behoefte heeft aan contact met een vrouw en dat dat dan ook helemáál niets zegt over haar relatie met jou.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:59:28 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93267421
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus als jij buiten de deur mag eten, mag de ander dat ook? Klinkt wel eerlijk, maar ik vind dat in een relatie waarin de vrouw (of juist de man) biseksueel is toch wel anders liggen dan in een relatie tussen een heteroseksuele man en een heteroseksuele vrouw. Ik vind dat je als man toch wel moet snappen dat je biseksuele vrouw naast haar relatie met jou ook behoefte heeft aan contact met een vrouw en dat dat dan ook helemáál niets zegt over haar relatie met jou.
Ik vind van wel. Tenslotte stroken dan jullie levensvisies op een zéér gevoelig punt niet.

Ik ben biseksueel trouwens. De behoefte kan er wel zijn, maar de levensvisie op monogamie komt dan blijkbaar niet overeen. Als je elkaar op elk ander gebied perfect aanvoelt, dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn natuurlijk, als je er beiden mee kunt leven. Maar ik persoonlijk zou het niet kunnen hoor, maar dat is omdat ik gelijkwaardigheid nastreef. Geen seksisme of feminisme in mijn relaties.
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:07:53 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93267819
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Tenslotte stroken dan jullie levensvisies op een zéér gevoelig punt niet.

Ik ben biseksueel trouwens. De behoefte kan er wel zijn, maar de levensvisie op monogamie komt dan blijkbaar niet overeen. Als je elkaar op elk ander gebied perfect aanvoelt, dan hoeft er niet veel aan de hand te zijn natuurlijk, als je er beiden mee kunt leven. Maar ik persoonlijk zou het niet kunnen hoor, maar dat is omdat ik gelijkwaardigheid nastreef. Geen seksisme of feminisme in mijn relaties.
Ik zie het probleem niet, hoor :). Ik vind ook niet dat er sprake is van ongelijkwaardigheid ofzo. Als je als man ervoor kiest met een biseksuele vrouw een relatie aan te gaan, dan vind ik dat je er daarmee ook voor kiest dat zij er ook een relatie met een vrouw op na mag houden. En als de man ook biseksueel is, mag hij dat natuurlijk ook met een man. Een heteroseksuele man mag dat dan weer niet met een andere vrouw. Het gaat er juist om dat de andere relatie een relatie is met iemand van hetzelfde geslacht. Die vrouw (bijvoorbeeld) voorziet in een behoefte waarin de man niet kan voorzien.

Maar goed, uiteindelijk moet iedereen gewoon een oplossing kiezen die voor hem- of haarzelf werkt ^O^.

Toen ik iets met een vrouw had die in een relatie zat met een man, heb ik, behalve in het prille begin toen ik nog moest wennen aan de situatie, eigenlijk nooit gevoelens van jaloezie gevoeld jegens hem, wel jegens andere vrouwen waar zij mee omging.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:10:26 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93267942
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, hoor :). Ik vind ook niet dat er sprake is van ongelijkwaardigheid ofzo. Als je als man ervoor kiest met een biseksuele vrouw een relatie aan te gaan, dan vind ik dat je er daarmee ook voor kiest dat zij er ook een relatie met een vrouw op na mag houden. En als de man ook biseksueel is, mag hij dat natuurlijk ook met een man. Een heteroseksuele man mag dat dan weer niet met een andere vrouw. Het gaat er juist om dat de andere relatie een relatie is met iemand van hetzelfde geslacht. Die vrouw (bijvoorbeeld) voorziet in een behoefte waarin de man niet kan voorzien.

Maar goed, uiteindelijk moet iedereen gewoon een oplossing kiezen die voor hem- of haarzelf werkt ^O^.

Toen ik iets met een vrouw had die in een relatie zat met een man, heb ik, behalve in het prille begin toen ik nog moest wennen aan de situatie, eigenlijk nooit gevoelens van jaloezie gevoeld jegens hem, wel jegens andere vrouwen waar zij mee omging.
Ja, maar de meeste mensen streven nog altijd monogamie na. Ik persoonlijk wel, in ieder geval. Maar ik ben vooral van het live and let live principe en IRL zul je van mij ook nooit een afwijzende reactie krijgen. Evengoed, dit is fok en hier kun je nu eenmaal je mening ongezouten verkondigen.
Resistance is futile.
pi_93268074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, hoor :). Ik vind ook niet dat er sprake is van ongelijkwaardigheid ofzo. Als je als man ervoor kiest met een biseksuele vrouw een relatie aan te gaan, dan vind ik dat je er daarmee ook voor kiest dat zij er ook een relatie met een vrouw op na mag houden. En als de man ook biseksueel is, mag hij dat natuurlijk ook met een man. Een heteroseksuele man mag dat dan weer niet met een andere vrouw. Het gaat er juist om dat de andere relatie een relatie is met iemand van hetzelfde geslacht. Die vrouw (bijvoorbeeld) voorziet in een behoefte waarin de man niet kan voorzien.
En wat als een heteroseksuele man gek is op anale seks en zijn vrouw er een hekel aan heeft?

Volstrekt onzinnig dat je van anderen verwacht dat ze in al je behoeftes voorzien die fysiek mogelijk zijn. Monogamie is bullshit voor onzekere mensen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:16:57 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93268221
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En wat als een heteroseksuele man gek is op anale seks en zijn vrouw er een hekel aan heeft?

Volstrekt onzinnig dat je van anderen verwacht dat ze in al je behoeftes voorzien die fysiek mogelijk zijn. Monogamie is bullshit voor onzekere mensen.
Met polygamie in heteroseksuele relaties heb ik persoonlijk meer moeite, maar ik zeg ook eerlijk dat dat ook maar een persoonlijk iets is, geen afkeuring ofzo ;). Ik kan me goed voorstellen dat man 1 andere dingen losmaakt bij een vrouw dan man 2 (niet alleen op seksueel vlak, natuurlijk). Op tv formuleerde een polyamoureuze vrouw dit eens als volgt: "Ik ben een diamant en al die mensen laten verschillende vlakken oplichten." Mooi geformuleerd! ^O^. Het is alleen niet mijn ding. Ik vind het al heel open-minded van mezelf dat ik in theorie iemand van het andere geslacht 'toesta' :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:49:59 #129
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_93269916
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, hoor :). Ik vind ook niet dat er sprake is van ongelijkwaardigheid ofzo. Als je als man ervoor kiest met een biseksuele vrouw een relatie aan te gaan, dan vind ik dat je er daarmee ook voor kiest dat zij er ook een relatie met een vrouw op na mag houden. En als de man ook biseksueel is, mag hij dat natuurlijk ook met een man.
-knip-
Dit vind ik dus veel te kort door de bocht. Als je een relatie aangaat maak je samen keuzes over of je elkaar toestaat buiten je eigen relatie er nog anderen op na te houden.

Het enige wat je accepteert als je wat met een bisexueel begint is dat diegene ook af en toe een lekker ding zal zien lopen van zijn/haar eigen geslacht. Niet meer en niet minder. In mijn ogen is dat niet anders dan dat je in een willekeurige relatie te accepteren hebt dat je partner (net als jij) ook buiten de relatie zich af en toe aangetrokken zal voelen tot een ander.

Of mensen in het stel bisexueel zijn doet er dus absoluut niet toe. Ook hetero en homo stellen kunnen elkaar vrij laten in wat ze erbij nemen. Wat je aan je partner wilt toestaan moet je zelf weten. Het enige dat je redelijkerwijs kunt eisen is dat je over en weer elkaar dezelfde vrijheden gunt en dat je geen vrijheden neemt die je de ander ook niet zou gunnen.
pi_93290269
Eigenlijk hoor ik hier tussen de jeugd wat minder thuis in het plaatje. Ik ben echter met een veel jongere vrouw getrouwd die nog grote behoeften heeft.
Als je eenmaal veel jaren samen bent, heb je samen zo veel opgebouwd, dat sex al lang niet meer het enige is wat jullie bindt. Je hebt een eigen huis, ieder een job , een auto, kinderen, je hebt al heel wat goed en kwade dagen meegemaakt, je hebt samen gelachen, samen geweend en dan komt er wat verveling op de sex.
Dan ga je , als jullie een sterke band hebben, toestaan dat er al eens wat anders komt. Als één der partners ergens een pleziertje heeft, straalt dat af op de andere partner. Wat is leuker dan een vrouwtje die je als een zonnetje tegemoet komt gelopen, als je na een vermoeiende dag thuis komt?
Alles is begonnen met mijn fantasietje over een trio met 2 vrouwen en onze geregelde parenclubbezoeken. Plots ging mijn vrouw een andere vrouw zoenen en daarna hebben ze gevrijd. De andere man en ik hebben alleen gekeken en niet meegedaan, maar dat wond me enorm op. Maanden heb ik er van nagenoten.
Daarna nam alles een andere wending. Nu laten we mekaar redelijk vrij. Maar mijn vrouw vertelt alles openhartig wat ze meemaakt. Vaak ben ik daarbij passief aanwezig. Mijn vrouw houd de contacten kort en wisselt vaak, om te vermijden dat ze verliefd zou worden op iemand, en dat onze relatie zou schaden. En zo zijn wij beide gelukkige mensen.
Maar aan jeugd zou ik aanraden geen gevaarlijke (s)experimenten te doen, en elkaar trowu te blijven.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:58:47 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93292841
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:48 schreef Pimpeltje het volgende:
Eigenlijk hoor ik hier tussen de jeugd wat minder thuis in het plaatje. Ik ben echter met een veel jongere vrouw getrouwd die nog grote behoeften heeft.
Als je eenmaal veel jaren samen bent, heb je samen zo veel opgebouwd, dat sex al lang niet meer het enige is wat jullie bindt. Je hebt een eigen huis, ieder een job , een auto, kinderen, je hebt al heel wat goed en kwade dagen meegemaakt, je hebt samen gelachen, samen geweend en dan komt er wat verveling op de sex.
Dan ga je , als jullie een sterke band hebben, toestaan dat er al eens wat anders komt. Als één der partners ergens een pleziertje heeft, straalt dat af op de andere partner. Wat is leuker dan een vrouwtje die je als een zonnetje tegemoet komt gelopen, als je na een vermoeiende dag thuis komt?
Alles is begonnen met mijn fantasietje over een trio met 2 vrouwen en onze geregelde parenclubbezoeken. Plots ging mijn vrouw een andere vrouw zoenen en daarna hebben ze gevrijd. De andere man en ik hebben alleen gekeken en niet meegedaan, maar dat wond me enorm op. Maanden heb ik er van nagenoten.
Daarna nam alles een andere wending. Nu laten we mekaar redelijk vrij. Maar mijn vrouw vertelt alles openhartig wat ze meemaakt. Vaak ben ik daarbij passief aanwezig. Mijn vrouw houd de contacten kort en wisselt vaak, om te vermijden dat ze verliefd zou worden op iemand, en dat onze relatie zou schaden. En zo zijn wij beide gelukkige mensen.
Maar aan jeugd zou ik aanraden geen gevaarlijke (s)experimenten te doen, en elkaar trowu te blijven.
Respect daarvoor wel. Ik neem aan dat, als jij zou willen, dat jij dan ook de vrijheid hebt om te experimenteren en daaraan een eigen invulling te geven?
Resistance is futile.
pi_93295070
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, hoor :). Ik vind ook niet dat er sprake is van ongelijkwaardigheid ofzo. Als je als man ervoor kiest met een biseksuele vrouw een relatie aan te gaan, dan vind ik dat je er daarmee ook voor kiest dat zij er ook een relatie met een vrouw op na mag houden. En als de man ook biseksueel is, mag hij dat natuurlijk ook met een man. Een heteroseksuele man mag dat dan weer niet met een andere vrouw. Het gaat er juist om dat de andere relatie een relatie is met iemand van hetzelfde geslacht. Die vrouw (bijvoorbeeld) voorziet in een behoefte waarin de man niet kan voorzien.

Maar goed, uiteindelijk moet iedereen gewoon een oplossing kiezen die voor hem- of haarzelf werkt ^O^.

Toen ik iets met een vrouw had die in een relatie zat met een man, heb ik, behalve in het prille begin toen ik nog moest wennen aan de situatie, eigenlijk nooit gevoelens van jaloezie gevoeld jegens hem, wel jegens andere vrouwen waar zij mee omging.
Ik blijf het enorm krom vinden, hoe jij denkt. Monogaam en seksualiteit zijn twee andere concepten. Niet met elkaar verbonden.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:36:28 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93295805
Tja, zo denk ik erover en ik voel niet de behoefte om me te verdedigen :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:15:46 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93296420
Je denkt dat alle biseksuelen polygaam zijn? Mwa, niet mijn ervaring :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:21:27 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93296532
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef eleusis het volgende:
Je denkt dat alle biseksuelen polygaam zijn? Mwa, niet mijn ervaring :)
Dat zeg ik toch nergens? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_93296691
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch nergens? :o.
Jawel, want jij vind het prima als een biseksueel twee relaties onderhoudt. Dat is polygamie.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:33:30 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93296793
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jawel, want jij vind het prima als een biseksueel twee relaties onderhoudt. Dat is polygamie.
Dat is toch heel iets anders dan wat Eleusis zegt?
Niet meer actief op Fok!
pi_93297366
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is toch heel iets anders dan wat Eleusis zegt?
Mja, iets anders wel, maar niet heel anders.
pi_93331060
quote:
7s.gif[b]
Respect daarvoor wel. Ik neem aan dat, als jij zou willen, dat jij dan ook de vrijheid hebt om te experimenteren en daaraan een eigen invulling te geven?
Dat is evident. Ik ben zeer tevreden met de situatie. We hebben een opwindend sexleven.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 03:59:32 #140
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93338908
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Respect daarvoor wel. Ik neem aan dat, als jij zou willen, dat jij dan ook de vrijheid hebt om te experimenteren en daaraan een eigen invulling te geven?
Hij kijkt alleen toe. :')
  zaterdag 26 februari 2011 @ 07:20:20 #141
336380 Zandkoekjes
Genoeg is meer dan veel
pi_93339444
Waarom zou seks met een vrouw anders zijn dan wanneer je vrouw seks heeft met een man? Ik zou het binnen jullie relatie houden en het niet doen want van het een komt het ander
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:42:12 #142
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_93339660
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 03:59 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Hij kijkt alleen toe. :')
He....ieder zijn ding he o|O O-)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:42:18 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93339663
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 07:20 schreef Zandkoekjes het volgende:
Waarom zou seks met een vrouw anders zijn dan wanneer je vrouw seks heeft met een man? Ik zou het binnen jullie relatie houden en het niet doen want van het een komt het ander
Ja waarom zou seks met een man anders zijn dan seks met een vrouw hè? Ik heb géén idee!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:40:08 #144
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93342299
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 03:59 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Hij kijkt alleen toe. :')
En wat dan nog? Hij zegt dat ze er beiden gelukkiger van zijn geworden en dat hij die vrijheid ook heeft. Dat hij er (nu) voor kiest om het te beperken tot toekijken, is helemaal niet relevant.
Resistance is futile.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:21:43 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93345432
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Ja waarom zou seks met een man anders zijn dan seks met een vrouw hè? Ik heb géén idee!
Seks met élke partner is anders en uniek.

Een privilege voor bi's om vrij seks met het tegenovergestelde geslacht te hebben, komt op mij net zo raar over als het privilege om een aantal partners met elke haarkleur, BMI, of favoriet standje te houden. Ja nee, het is anders, ik ga het missen hoor!! :')

Maar ieder zijn ding natuurlijk. Als twee (of meer :P ) volwassen mensen met elkaar een relatie aangaan moeten ze lekker zelf weten wat ze doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93346467
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus als jij buiten de deur mag eten, mag de ander dat ook? Klinkt wel eerlijk, maar ik vind dat in een relatie waarin de vrouw (of juist de man) biseksueel is toch wel anders liggen dan in een relatie tussen een heteroseksuele man en een heteroseksuele vrouw. Ik vind dat je als man toch wel moet snappen dat je biseksuele vrouw naast haar relatie met jou ook behoefte heeft aan contact met een vrouw en dat dat dan ook helemáál niets zegt over haar relatie met jou.
Waarom zegt dat dan wel wat over de relatie met jou als het met een man zou zijn dan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:55:34 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93346516
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 13:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom zegt dat dan wel wat over de relatie met jou als het met een man zou zijn dan?
hoe bedoel je dat?
Niet meer actief op Fok!
pi_93346555
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat?
Waarom zegt het wel wat over jouw relatie met haar als ze behoefte heeft aan een andere man en niet als ze behoefte heeft aan een vrouw?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:04:48 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93346814
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 13:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom zegt het wel wat over jouw relatie met haar als ze behoefte heeft aan een andere man en niet als ze behoefte heeft aan een vrouw?
waar zeg ik dat dan volgens jou?
Niet meer actief op Fok!
pi_93346990
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan volgens jou?
In je vb....

quote:
Ik vind dat je als man toch wel moet snappen dat je biseksuele vrouw naast haar relatie met jou ook behoefte heeft aan contact met een vrouw en dat dat dan ook helemáál niets zegt over haar relatie met jou.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_93348698
Dat mensen nog serieus reageren op Viking..
pi_93365708
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 07:20 schreef Zandkoekjes het volgende:
Waarom zou seks met een vrouw anders zijn dan wanneer je vrouw seks heeft met een man? Ik zou het binnen jullie relatie houden en het niet doen want van het een komt het ander
Ik schreef het eerder en zal het nog even verduidelijken.
Als je jong of piepjong bent, leidt bedrog bijna altijd tot het einden van de relatie.
Koppels die samen ouder geworden zijn hebben zoveel banden dat sex en trouw eerder aan de zijkant staan.
Wat dacht je van de vrouw die haar man met een condoom op zak naar de hoeren stuurde, omdat ze niet graag vrijde? Op de keper genomen moet die vrouw niet bang zijn. Die man zal nooit zijn vrouw verlaten voor een hoer. Dus de vrouw is gelukkig. De man heeft zijn ding en is ook gelukkig.

Als een vrouw een andere vrouw erbij nodig heeft om gelukkig te zijn, dan laat je haar dat toch gewoon doen? Je krijgt telkens een gelukkige vrouw terug thuis.
pi_93374410
Prima dat mevrouw een andere dame in ons gezamenlijke bed wilt introduceren. Maar niet janken als ik de andere dame vol pomp met zaad... En volgens mij komt er altijd gejank van.

:7
  zondag 27 februari 2011 @ 12:13:51 #154
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93384208
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ik schreef het eerder en zal het nog even verduidelijken.
Als je jong of piepjong bent, leidt bedrog bijna altijd tot het einden van de relatie.
Koppels die samen ouder geworden zijn hebben zoveel banden dat sex en trouw eerder aan de zijkant staan.
Wat dacht je van de vrouw die haar man met een condoom op zak naar de hoeren stuurde, omdat ze niet graag vrijde? Op de keper genomen moet die vrouw niet bang zijn. Die man zal nooit zijn vrouw verlaten voor een hoer. Dus de vrouw is gelukkig. De man heeft zijn ding en is ook gelukkig.

Als een vrouw een andere vrouw erbij nodig heeft om gelukkig te zijn, dan laat je haar dat toch gewoon doen? Je krijgt telkens een gelukkige vrouw terug thuis.
Een hoer is wat anders dan 'n andere vrouw. Bij 'n hoer hoef je niet bang te zijn dat ze 'n relatie begint met die ban, bij 'n andere vrouw kan dat vroeg of laat altijd gebeuren.
pi_93402973
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef Chilled het volgende:
Als je biseksueel bent dan heb je blijkbaar ineens meer rechten dan wanneer je hetero of homo bent? Wat is dat nou voor een onzin. Je bent toch een relatie met elkaar aangegaan omdat je van elkaar houdt. Als ze de behoefte heeft om naast de relatie nog met iemand anders naar bed te gaan omdat ze "behoeftes" heeft, dan moet ze geen relatie aangaan en vooral niet met jou.

Je zegt dat je voor monogamie bent.. Blijf dan ook bij je standpunt! Want uiteindelijk gaat dit niet goed lopen, vooral omdat jouw normen en waarden anders liggen dan die van haar. Als zij daar niet mee akkoord gaat, dan weet jij ook genoeg.
Kan toch ook andersom zijn? Zij moet nu die gevoelens gaan onderdrukken (ik ben zelf bi) terwijl het haar puur om de sex gaat. Met een vrouw vrijen is heel anders dan met een man, en als de behoefte er is dan is die er nou eenmaal. Denk dat jij dus hetero bent.

TS wist, toen hij een relatie met haar aan ging, dat zijn vrouw bisexueel is. Dit is besproken, en TS had kunnen weten dat die gevoelens vroeg of laat toch wel weer op komen spelen. Zelf als ik een relatie aanga, vertel ik het diegene wel en vraag ik ook of hij daar een probleem mee heeft. Ik leg er bij uit dat ik wel enigzins gevoelens voor andere vrouwen kan hebben, maar dat ik er nooit van mijn leven een relatie mee aan zou gaan omdat dit niet hoort bij mijn toekomstvisie en ik wil ook geen ongemakkelijkheden maken voor mijn eventuele kinderen later die moeten gewoon een mama en een papa hebben. Echter de behoefte is er wel om af en toe lekker met een vrouw te zijn, voelt zo anders dan met een man, een vrouwenlichaam is gewoon fijn en pure lust. Bij een man ben ik eerder de onderdanige kwa sex en wil ik gewoon keihard plat geneukt worden, bij een vrouw heb ik zelf meer de behoefte om haar er vooral van te laten genieten.

TS, wat is er besproken over dit onderwerp toen jullie een relatie kregen met elkaar? Zelf heb ik dit gesprek wel 2 keer gehad namelijk om problemen in de toekomst te voorkomen. Ik ben ook van de monogamie wat mannen betreft hoor, ik zou me nooit door een andere man laten neuken in een relatie maar af en toe een vrouwtje verwennen, sja, dat is wie ik ben en ik wil daarin niet onderdrukt worden. Met iemand die daar een probleem mee heeft zou ik dan ook geen relatie beginnen, om dit soort dingen te voorkomen.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:07:45 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93403109
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Kan toch ook andersom zijn? Zij moet nu die gevoelens gaan onderdrukken (ik ben zelf bi) terwijl het haar puur om de sex gaat. Met een vrouw vrijen is heel anders dan met een man, en als de behoefte er is dan is die er nou eenmaal. Denk dat jij dus hetero bent.
Dan moet je een relatie aangaan met iemand die zelf ook geen waarde hecht aan monogamie. Al de rest is niet relevant. Je bent monogaam of dat ben je niet. En dat er mensen zijn zoals PalmRoyale die op zo'n ongelijkwaardige basis best een relatie willen, dat is bekend. Dus begin dan maar met zoeken naar zo iemand. Maar niet later terugkomen op de gezamelijke beslissing om een monogame relatie aan te gaan als je de ander die vrijheid niet gunt.
Resistance is futile.
pi_93403335
quote:
13s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan moet je een relatie aangaan met iemand die zelf ook geen waarde hecht aan monogamie. Al de rest is niet relevant. Je bent monogaam of dat ben je niet. En dat er mensen zijn zoals PalmRoyale die op zo'n ongelijkwaardige basis best een relatie willen, dat is bekend. Dus begin dan maar met zoeken naar zo iemand. Maar niet later terugkomen op de gezamelijke beslissing om een monogame relatie aan te gaan als je de ander die vrijheid niet gunt.
Het lijkt mij bij TS gewoon dat hij er vanuit ging dat ze niet meer tereug naar vrouwen zou stappen omdat ze een voorkeur heeft aan mannen. Van TS dus niet erg slim bekeken. Mocht mijn vent de behoefte krijgen om met een andere man iets te doen mag hij van mij helemaal zijn gang gaan, ik doe hetzelfde. Ik zou alleen niet met iemand van zijn geslacht vreemdgaan en dus ook andersom niet.

Bij dit soort zaken is het gewoon belangrijk dat alles van tevoren besproken is, voor je een serieuze relatie aangaat. Ik wacht af op een reactie van TS voor ik hier allemaal verder op in ga, wil namelijk weten wat er bij hun is besproken hierover.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:14:57 #158
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93403417
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Het lijkt mij bij TS gewoon dat hij er vanuit ging dat ze niet meer tereug naar vrouwen zou stappen omdat ze een voorkeur heeft aan mannen. Van TS dus niet erg slim bekeken. Mocht mijn vent de behoefte krijgen om met een andere man iets te doen mag hij van mij helemaal zijn gang gaan, ik doe hetzelfde. Ik zou alleen niet met iemand van zijn geslacht vreemdgaan en dus ook andersom niet.

Bij dit soort zaken is het gewoon belangrijk dat alles van tevoren besproken is, voor je een serieuze relatie aangaat. Ik wacht af op een reactie van TS voor ik hier allemaal verder op in ga, wil namelijk weten wat er bij hun is besproken hierover.
Ja, dát is makkelijk. Tegen een hetero man zeggen dat hij óók met een man mag als jij met een vrouw mag. :'). Volgens mij geef je gewoon vooral heel veel om jezelf als je dergelijke vrijheid verwacht en er niet iets tegenover wil stellen.

Wat er besproken is doet er niet toe. TS lijkt toch vooral monogamie na te streven.
Resistance is futile.
  zondag 27 februari 2011 @ 19:16:10 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93403466
Ik kan me goed in Phantomesse vinden, maar goed, dat was al wel duidelijk :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:16:49 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93403505
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:50 schreef Aneurism het volgende:
Prima dat mevrouw een andere dame in ons gezamenlijke bed wilt introduceren. Maar niet janken als ik de andere dame vol pomp met zaad... En volgens mij komt er altijd gejank van.

:7
Moet die andere vrouw daar wel net prijs op stellen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:18:47 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93403588
Ik snap niet zo goed waarom jullie er een 'Jij mag het? Oooohh dan ik ook!'-spelletje van maken. Imho gaat het erom dat een man ziet dat seks met een vrouw zijn vrouw gelukkig maakt en wat wil je als man nou liever dan je vrouw gelukkig zien? Het is ook helemaal niet gezegd dat die man zelf ook behoefte heeft aan buiten de deur eten. Zo werkt het helemaal niet.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 februari 2011 @ 19:20:04 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93403655
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:09 schreef erodome het volgende:

[..]

In je vb....

[..]

Wat ik daarmee bedoel is dat wat ik heb met een vrouw die al in een relatie zit volkomen losstaat van haar relatie met die ander en andersom dus.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 01:48:43 #163
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93425561
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom jullie er een 'Jij mag het? Oooohh dan ik ook!'-spelletje van maken. Imho gaat het erom dat een man ziet dat seks met een vrouw zijn vrouw gelukkig maakt en wat wil je als man nou liever dan je vrouw gelukkig zien? Het is ook helemaal niet gezegd dat die man zelf ook behoefte heeft aan buiten de deur eten. Zo werkt het helemaal niet.
Gelijk oversteken zou ik zeggen. Als mevrouw seks wilt met een vrouw, dan mag meneer zijn leuter ook wel in 'n andere vrouw dan zijn vrouw steken.
pi_93425581
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Gelijk oversteken zou ik zeggen. Als mevrouw seks wilt met een vrouw, dan mag meneer zijn leuter ook wel in 'n andere vrouw dan zijn vrouw steken.
Dus mag zij dan eigenlijk ook meteen met een andere man neuken.
  maandag 28 februari 2011 @ 01:51:57 #165
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93425625
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dus mag zij dan eigenlijk ook meteen met een andere man neuken.
Nee, haar man neukt toch ook geen andere man?
  maandag 28 februari 2011 @ 07:19:34 #166
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_93428494
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom jullie er een 'Jij mag het? Oooohh dan ik ook!'-spelletje van maken. -knip-
Ik vind met name dat je -als je zelf de behoefte hebt om soms buiten de deur te neuken, met wie/wat dan ook- je zelf ook zo sterk moet zijn om je partner die vrijheid ook te gunnen.

Dat is geen spelletje, dat is een kwestie van eerlijk naar elkaar zijn en elkaar gelijke vrijheden gunnen.

Of je partner zelf ook buiten de deur sex wil zoeken is dan aan hem/haar.
  maandag 28 februari 2011 @ 07:44:40 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93428613
quote:
Op maandag 28 februari 2011 01:51 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Nee, haar man neukt toch ook geen andere man?
jij snapt er duidelijk geen jota van.
Niet meer actief op Fok!
pi_93428683
Op ieder potje past dus een dekseltje.

Er zijn er blijkbaar een hoop die het niet trekken dat je verder kijkt.
En ook een hoop die het goed vinden mits je er saampies over uit bent.

TS, kijk dus niet naar een ander maar naar jullie zelf.

Vinden jullie het leuk en spannend >> doen.
Een of allebei heeft twijfels >> niet doen.
Life's too short, don't waste it!
pi_93429411
Kleine update..
Laatste 2 weken is het onderwerp af en toe nog eens besproken en gisteren is het dan toch gebeurd..
Haar vriendin is van de week langs geweest en we hebben het er met z'n 3en nog eens goed over gehad..
We hebben alles door en door besproken en we hebben besloten dat ik er gewoon bij ben en ik de controle heb.. Als ik stop zeg is het echt stop. En dat het gewoon rustig moet beginnen.

Dus gisteren kwam ze langs en heb ik me een beetje afgezonderd in de eetkamer, mijn vrouw en haar vriendin in de woonkamer een beetje friemelen en zoenen met elkaar.
Eerste gevoel was toch een beetje raar, je ziet ze gewoon met elkaar bezig zijn..
Na een half uurtje friemelen en zoenen kwamen ze beide bij mij of ik er nog mee eens was.
Ik heb na de eerste 5 minuten toch een positief gevoel gekregen, ik zag mijn vrouw genieten en ik had het er steeds makkelijker mee.

Mijn vrouw vroeg of ik mee wilde naar de slaapkamer, zo gezegd zo gedaan. ik ging in de hoek zitten en zag ze bezig.. weer een beetje twee strijd in mijn hoofd.. is dit goed of is dit niet wat ik wil?? Ik besloot me stil te houden en af te wachten.

Na 15-20 minuten vond ik het ook best geil om te zien en raakte zelf ook flink opgewonden. En vroeg of ik mee kon doen. Van beide gelijk een bevestigend antwoord.

Ik heb me alleen op mijn vrouw geconcentreerd en haar vriendin ook alleen maar met haar bezig geweest.. (ik wist van te voren dat sex met haar uitgesloten was). en heb mijn vrouw nogmaals tot een flink hoogtepunt gewerkt en zij mij daarna..

Naderhand nog de hele avond na gesproken over wat ik er nu van vond en wat mijn vrouw ervan vond. (haar vriendin was al naar huis).
We zijn tot conclusie gekomen dat het misschien wel voor herhaling vatbaar is. Mijn vrouw heeft duidelijk laten weten dat ze hierdoor onze relatie nog meer waardeerd. En ik kan ook tevreden terug kijken op wat gebeurd is..
Of het weer snel gebeurd weet ik niet, ik zie wel hoe dit zich ontwikkeld. Maar ben nu vooral opgelucht dat het gewoon nog steeds 100% goed zit tussen mij en me vrouw.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:17:44 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_93429637
Mooi :). Als ik het zo hoor is het denk ik wel belangrijk dat je je poot stijfhoudt dat het alleen gebeurt als je er zelf bij bent. Ik zou denk ik aanraden het ook zeker niet te vaak te doen (met dezelfde vriendin althans), omdat die vriendin dan al snel een derde poot in de relatie kan gaan worden, en daar zit je lijkt me ook niet echt op te wachten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:54:00 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93430356
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom jullie er een 'Jij mag het? Oooohh dan ik ook!'-spelletje van maken. Imho gaat het erom dat een man ziet dat seks met een vrouw zijn vrouw gelukkig maakt en wat wil je als man nou liever dan je vrouw gelukkig zien? Het is ook helemaal niet gezegd dat die man zelf ook behoefte heeft aan buiten de deur eten. Zo werkt het helemaal niet.
Dat is geen spelletje. Dat is de doodernstige zaak van een gelijkwaardige relatie nastreven. Uit jouw voorbeeld was echter al wel duidelijk dat jij daar niets van snapt. Tenslotte heb jij willens en wetens een relatie gehad met iemand die zelfs nooit een toekomst met je overwogen heeft.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 09:58:11 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93430441
En TS, sounds good. Maar ergens klink je wel nog zeer twijfelachtig. Ik persoonlijk zou bij zoiets belangrijks persoonlijk geen genoegen nemen met 100% zeker zijn.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:02:25 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93430521
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat is geen spelletje. Dat is de doodernstige zaak van een gelijkwaardige relatie nastreven. Uit jouw voorbeeld was echter al wel duidelijk dat jij daar niets van snapt. Tenslotte heb jij een relatie gehad met iemand die zelfs nooit een toekomst met je overwogen heeft.
Het is nergens voor nodig zo agressief te doen.
Plus: waar maak je je zo vreselijk druk om? Wij hebben niks met elkaar te maken en zullen ook nooit iets met elkaar te maken krijgen. Zolang de situatie maar leefbaar is voor mij en degene die er voor mij toe doet. Verder is dit voor mij tot op heden een puur theoretische discussie en dat maakt al helemaal dat ik geen zin heb om m'n tijd hier nog aan te verkwisten. Ik ben tenslotte nog nooit de vaste partner geweest in een relatie waarbij de ander behoefte heeft aan iemand van hetzelfde of het andere geslacht.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 10:15:29 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93430821
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is nergens voor nodig zo agressief te doen.
Plus: waar maak je je zo vreselijk druk om? Wij hebben niks met elkaar te maken en zullen ook nooit iets met elkaar te maken krijgen. Zolang de situatie maar leefbaar is voor mij en degene die er voor mij toe doet. Verder is dit voor mij tot op heden een puur theoretische discussie en dat maakt al helemaal dat ik geen zin heb om m'n tijd hier nog aan te verkwisten. Ik ben tenslotte nog nooit de vaste partner geweest in een relatie waarbij de ander behoefte heeft aan iemand van hetzelfde of het andere geslacht.
:') . Dus je verliest de discussie en dan stap je over op de agressie- en waar-maak-je-je-druk-om-kaart? Wat een goedkope truc. Ik maak me nergens druk om, het is mij te doen om de discussie zelf. Ik probeer jou niet te overtuigen, maar ik heb wel graag gelijk. En ja, het feit dat jij dergelijke relaties aangaat, is wel degelijk relevant in deze discussie omdat het aangeeft vanuit welk kader jij redeneert. Op basis van jouw kader concludeer ik dat jij gelijkwaardigheid in een relatie blijkbaar niet zo belangrijk vindt, dat is niets minder dan een terechte vaststelling (en dit geldt ook voor Phantomesse). En voor iemand die haar tijd niet wil verdoen en 'geen enkele behoefte heeft om zich te verdedigen' (oh wacht, dat was gisteren), blijf je toch aardig lang plakken.

Overigens geen waardeoordeel. Ik heb tenslotte nergens beweerd dat ongelijkwaardige relaties slecht zijn, het is alleen niet wat IK nastreef.
Resistance is futile.
pi_93430845
Er zijn hier een paar vrouwen die toch eens moeten gaan opzoeken wat monogaam en polygaam betekend. En dan vooral in verband met seksualiteit. Hopelijk ontdekken ze in de toekomst dat als je monogaam bent, dat het dan niet uitmaakt of je he, bi of ho bent, maar dat je het gewoon met 1 persoon doet.

Als je een gelijkwaardige relatie wil hebben en je wil zelf ook met anderen naar bed (ongeacht het geslacht!!!), dan betekend dat, dat je partner dat ook mag.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:19:08 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93430895
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier een paar vrouwen die toch eens moeten gaan opzoeken wat monogaam en polygaam betekend. En dan vooral in verband met seksualiteit. Hopelijk ontdekken ze in de toekomst dat als je monogaam bent, dat het dan niet uitmaakt of je he, bi of ho bent, maar dat je het gewoon met 1 persoon doet.

Als je een gelijkwaardige relatie wil hebben en je wil zelf ook met anderen naar bed (ongeacht het geslacht!!!), dan betekend dat, dat je partner dat ook mag.
Dat beslist iedereen voor zichzelf, wijsneus. Alleen kun je dan niet meer met uitgestreken kop verkondigen dat je écht een gelijkwaardige relatie hebt. Op zulke belangrijke punten moet je echt wel 100% met elkaar eens zijn, vind ik. En als dat betekent dat de vrouw af en toe met een vrouw van bil mag, dan who cares?
Resistance is futile.
pi_93430982
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat beslist iedereen voor zichzelf, wijsneus. Alleen kun je dan niet meer met uitgestreken kop verkondigen dat je écht een gelijkwaardige relatie hebt. Op zulke belangrijke punten moet je echt wel 100% met elkaar eens zijn, vind ik. En als dat betekent dat de vrouw af en toe met een vrouw van bil mag, dan who cares?
Oh, iedereen moet dat ook voor zichzelf weten, maar je zegt wat ik zeg: dan is het geen gelijkwaardige relatie. Dat is mijn punt.
pi_93431035
Overigens, geinig detail: mijn vriendin mag wel met vrouwen naar bed *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:25:10 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93431048
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') . Dus je verliest de discussie en dan stap je over op de agressie- en waar-maak-je-je-druk-om-kaart? Wat een goedkope truc. Ik maak me nergens druk om, het is mij te doen om de discussie zelf. Ik probeer jou niet te overtuigen, maar ik heb wel graag gelijk. En ja, het feit dat jij dergelijke relaties aangaat, is wel degelijk relevant in deze discussie omdat het aangeeft vanuit welk kader jij redeneert. Op basis van jouw kader concludeer ik dat jij gelijkwaardigheid in een relatie blijkbaar niet zo belangrijk vindt, dat is niets minder dan een terechte vaststelling (en dit geldt ook voor Phantomesse). En voor iemand die haar tijd niet wil verdoen en 'geen enkele behoefte heeft om zich te verdedigen' (oh wacht, dat was gisteren), blijf je toch aardig lang plakken.

Overigens geen waardeoordeel. Ik heb tenslotte nergens beweerd dat ongelijkwaardige relaties slecht zijn, het is alleen niet wat IK nastreef.
Uhm, ik verlies de discussie niet, ik trek me simpelweg terug. Ik heb m'n zegje gedaan, jij hebt je zegje gedaan en het is wel duidelijk dat we het niet eens gaan worden en eerlijk gezegd boeit het me weinig dat iemand op het internet het niet met me eens is :'). Ik vind een relatie tussen een man en een vrouw gewoon compleet anders dan een relatie tussen twee mannen of twee vrouwen, al kan ik me ergens ook wel vinden in het punt dat seks met twee verschillende mannen ook compleet anders kan zijn en dat je dus niet naar geslacht moet kijken. Maar ik ben nu eenmaal lesbisch en ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand met een man naar bed zou willen, dus dat is misschien mijn gebrek ;)

En wb je laatste zin: dat is nieuw voor me. Je komt wel veroordelend over.

Mijn visie is gewoon: als je om iemand geeft, dan gun je hem of haar waar hij of zij behoefte aan heeft, zonder daar zelf per se iets tegenover te willen stellen, 'gewoon omdat het kan'. Mijn enige voorwaarde zou zijn dat er niet over evt anderen gesproken wordt en dat ik er dus ook niet mee geconfronteerd word. Ik weet van hun bestaan en daar houdt het wel mee op. Heel redelijk, vind ik zelf.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 10:36:50 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93431338
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, geinig detail: mijn vriendin mag wel met vrouwen naar bed *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:40:32 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93431438
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uhm, ik verlies de discussie niet, ik trek me simpelweg terug. Ik heb m'n zegje gedaan, jij hebt je zegje gedaan en het is wel duidelijk dat we het niet eens gaan worden en eerlijk gezegd boeit het me weinig dat iemand op het internet het niet met me eens is :'). Ik vind een relatie tussen een man en een vrouw gewoon compleet anders dan een relatie tussen twee mannen of twee vrouwen, al kan ik me ergens ook wel vinden in het punt dat seks met twee verschillende mannen ook compleet anders kan zijn en dat je dus niet naar geslacht moet kijken. Maar ik ben nu eenmaal lesbisch en ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand met een man naar bed zou willen, dus dat is misschien mijn gebrek ;)

En wb je laatste zin: dat is nieuw voor me. Je komt wel veroordelend over.

Wat een zwaktebod. En of een relatie met een man zo anders is, kun jij daar dan wel over oordelen?

quote:
Mijn visie is gewoon: als je om iemand geeft, dan gun je hem of haar waar hij of zij behoefte aan heeft, zonder daar zelf per se iets tegenover te willen stellen, 'gewoon omdat het kan'. Mijn enige voorwaarde zou zijn dat er niet over evt anderen gesproken wordt en dat ik er dus ook niet mee geconfronteerd word. Ik weet van hun bestaan en daar houdt het wel mee op. Heel redelijk, vind ik zelf.
Nou ja, als je elkaar alles gunt, dan moet je er toch ook gezellig samen over kunnen praten? Lijkt mij wel het minste. Als je er niet mee geconfronteerd wil worden omdat het te pijnlijk is, waarom in godsnaam eraan beginnen? Zoiets belangrijks kun je toch niet altijd uit het zicht doen?
Resistance is futile.
pi_93431513
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, als je elkaar alles gunt, dan moet je er toch ook gezellig samen over kunnen praten? Lijkt mij wel het minste. Als je er niet mee geconfronteerd wil worden omdat het te pijnlijk is, waarom in godsnaam eraan beginnen? Zoiets belangrijks kun je toch niet altijd uit het zicht doen?
Dat is juist de reden waarom mijn open relatie werkt. Praten, praten, praten. Alles, in detail. Zodra je iets niet kan vertellen, is het verkeerd.
  maandag 28 februari 2011 @ 11:06:52 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93432219
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod. En of een relatie met een man zo anders is, kun jij daar dan wel over oordelen?

[..]

Nou ja, als je elkaar alles gunt, dan moet je er toch ook gezellig samen over kunnen praten? Lijkt mij wel het minste. Als je er niet mee geconfronteerd wil worden omdat het te pijnlijk is, waarom in godsnaam eraan beginnen? Zoiets belangrijks kun je toch niet altijd uit het zicht doen?
Het heeft toch niks met 'pijnlijk' te maken? Voor mij niet iig. Het is voor mij puur filosofie :).
Overigens heb ik wel een (ver) verleden met mannen, dus ik kan er wel degelijk over meepraten ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_93435933
Gewoon trio doen is donders fijn man!
  maandag 28 februari 2011 @ 12:57:13 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93436038
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het heeft toch niks met 'pijnlijk' te maken? Voor mij niet iig. Het is voor mij puur filosofie :).
Ja, maar waarom zou je er anders niet mee geconfronteerd willen worden?

quote:
Overigens heb ik wel een (ver) verleden met mannen, dus ik kan er wel degelijk over meepraten ;).
;)
Resistance is futile.
pi_93436728
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:15 schreef Seven. het volgende:
Overigens geen waardeoordeel. Ik heb tenslotte nergens beweerd dat ongelijkwaardige relaties slecht zijn, het is alleen niet wat IK nastreef.
Wie zegt dat zulke relatie ongelijkwaardig is? Ik ga alleen wandelen en mijn vrouw gaat alleen bloemschikken. Is dat ongelijkwaardig? Het zou ongelijkwaardig zijn als een van beide dat zou verbieden.
pi_93437690
Volgens mij heeft het meer met de inleiding te maken en die paar reacties vanuit een bi gezien. Wat volgens mij niet representatief is voor de meeste bi-mensen.

Daarnaast is het ook maatschappelijk geaccepteerder om als vrouw zijnde bi te zijn, dan als man. Wat voor deze groep ook weer voordelen creëert. Aan de andere kant is er vaak het idee dat een bi-vrouw op den duur toch wel voor een man zal kiezen qua toekomstperspectief (iets wat overigens niet altijd opgaat).

Wat overigens wel apart is is dat sommige bi-mensen hier doen laten voorkomen dat bi-zijn een beperking is. Vergelijk het met een klein kind in een snoepwinkel wat veel snoepjes lekker vindt en maar een kleine zak tot zijn beschikking heeft en dan weet je uit welke gedachte dat idee is voortgekomen. Dat kind wil natuurlijk maar al te graag een grotere zak.

Erg rationeel gezien en daarbij advocaat voor de duivel spelen (wat hier door diezelfde mensen ook wordt gedaan) kan je dit zeker ook bij de man doen.
Waarbij ten eerste de drang naar monogamie eerder voort zal komen vanuit de vrouw dan vanuit de man (op gelijke basis). Je mag blijkbaar wel vanuit seksuele voorkeur(en) dit onderwerp bekijken, maar niet vanuit pure lust.

Omdat een man deze seksuele voorkeur niet heeft (in dit geval) en door eerdere opmerking te samen en de angst om risico te lopen dat de tegenpartij niet speciaal genoeg meer is, of kan worden wordt dit afgekeurd. Terwijl ik, als man zijnde, donders goed kan voorstellen dat ik met andere vrouw(en) dan mijn vriendin ook veel andere handeling kan ondernemen waarbij de setting en het psychologische aspect veel anders zal zijn. Er is namelijk veel diversiteit qua vrouwen en die roepen allemaal andere emoties en eventuele handelingen/standjes op. Hoe creatief je ook bent, veel van deze handelingen zullen qua gevoel/mogelijkheden nou eenmaal anders zijn.
Zo heb je:
- iele lichtgewichten
- vrouwen met grote borsten
- vrouwen die van sommige handelingen wel duidelijk genieten (zoals anaal)
- kinky vrouwen
etc.

Blijkbaar ben je volgens sommigen wel speciaal genoeg als je je seksuele voorkeur op dat moment uitspreekt en mag je daarnaast wel met het andere geslacht doen. Puur vanuit de gedachte dat je kiest welk geslacht je het liefste als partner hebt en daarin de partner speciaal houdt. Iets wat naar mijn idee onzinnig is. Stel je dan ook kwetsbaar genoeg op en stel op dat gebied dan ook geen eisen aan je partner.
pi_93443662
Alleen als je mag meedoen goedkeuren..
  maandag 28 februari 2011 @ 19:02:51 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93452639
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:16 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Wie zegt dat zulke relatie ongelijkwaardig is? Ik ga alleen wandelen en mijn vrouw gaat alleen bloemschikken. Is dat ongelijkwaardig? Het zou ongelijkwaardig zijn als een van beide dat zou verbieden.
Het is geen kwestie van verbieden maar te uiteenlopende ideeën over de relatie. En je bloemschikwandelvoorbeeldje slaat nergens op, feitelijk zou het moeten zijn dat jouw vrouw gaat bloemschikken terwijl jij niet van bloemschikken houdt en diezelfde hobby dus niet kunt uitoefenen.
Resistance is futile.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:39:10 #190
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_93455126
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:49 schreef ThaTim het volgende:
Trio, anders niet.
Dit ^O^
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_93464179
ik vind gewoon dat als je een relatie hebt dat je dan niet met andere moet gaan doen.
en als zij met een meisje bezig is dan zijn er vast wel wat gevoelens in het spel aangezien ze ook op vrouwen valt. vind het raar dat ze sex met vrouwen mist :s dat is hetzelfde idee als je de sex met je (mannelijke) ex mist.
Better thank your lucky stars
  maandag 28 februari 2011 @ 21:54:56 #192
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93464264
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 07:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

jij snapt er duidelijk geen jota van.
Leg jij het me dan eens uit. :Y
pi_93477459
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Leg jij het me dan eens uit. :Y
Het verschil tussen sex met iemand van het gelijke geslacht of met iemand van het andere geslacht.
pi_93477509
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:07 schreef lezzer het volgende:

[..]

Het verschil tussen sex met iemand van het gelijke geslacht of met iemand van het andere geslacht.
Ik kan nog veel meer verschillen uitleggen, en ook tussen seks met iemand van het andere geslacht en seks met iemand van het andere geslacht. Wat jij zegt is gewoon een kutsmoes.
pi_93477547
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kan nog veel meer verschillen uitleggen, en ook tussen seks met iemand van het andere geslacht en seks met iemand van het andere geslacht. Wat jij zegt is gewoon een kutsmoes.
Euh, ik ben Viking niet he...

Ik ben het alleen wel met haar eens, dat dit:
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Gelijk oversteken zou ik zeggen. Als mevrouw seks wilt met een vrouw, dan mag meneer zijn leuter ook wel in 'n andere vrouw dan zijn vrouw steken.
toch wel echt een heel rare vergelijking is, als je het idee wat door sommige bisexuelen verkondigd wordt in ogenschouw neemt.
Dus, dat wat die partner niet kan bieden qua geslacht, dat hij/zij dat bij een ander gaat halen.
Als een man dan een andere vrouw gaat neuken, dan is dat toch niet omdat zijn eigen vrouw een vrouw is?

Overigens, ik ben zelf geen bi, ik vind het altijd vreemdgaan als je met wie dan ook buiten je relatie gewenst sex hebt. Dus, ik deel het standpunt van Viking84 niet noodzakelijk, maar ik vind wel dat de vergelijking nergens op slaat.
Als die man nou met een man zou gaan neuken, dan klopt het wel.

[ Bericht 12% gewijzigd door lezzer op 01-03-2011 07:33:47 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 07:56:56 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93477775
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 07:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

Euh, ik ben Viking niet he...

Ik ben het alleen wel met haar eens, dat dit:

[..]

toch wel echt een heel rare vergelijking is, als je het idee wat door sommige bisexuelen verkondigd wordt in ogenschouw neemt.
Dus, dat wat die partner niet kan bieden qua geslacht, dat hij/zij dat bij een ander gaat halen.
Als een man dan een andere vrouw gaat neuken, dan is dat toch niet omdat zijn eigen vrouw een vrouw is?

Overigens, ik ben zelf geen bi, ik vind het altijd vreemdgaan als je met wie dan ook buiten je relatie gewenst sex hebt. Dus, ik deel het standpunt van Viking84 niet noodzakelijk, maar ik vind wel dat de vergelijking nergens op slaat.
Als die man nou met een man zou gaan neuken, dan klopt het wel.

Hehe iemand die het wel snapt. No offense, maar misschien moet je daar wel lesbisch voor zijn dus ;)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:57:45 #197
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93478494
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook nergens beweren. Maar ik geloof niet in de ene wél monogaam en de ander niet. Ik geloof in gelijkwaardige relaties.
Maar wat dan als de één wel behoefte heeft aan seks met een ander en de ander totaal niet?
Het kan toch ook prima zijn dat er een afspraak is dat de een wel seks 'mag' (heeft) met een ander en de ander niet, al was het maar omdat diegene er geen behoefte aan heeft.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:04:42 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93478603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:57 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Maar wat dan als de één wel behoefte heeft aan seks met een ander en de ander totaal niet?
Het kan toch ook prima zijn dat er een afspraak is dat de een wel seks 'mag' (heeft) met een ander en de ander niet, al was het maar omdat diegene er geen behoefte aan heeft.
Niks aan de hand lijkt me ;). Het moet ook niet opgedrongen worden natuurlijk, zo van: "Als ik het mag, moet jij het ook!"
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:14:16 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93478777
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 09:04 schreef htctouch2 het volgende:
Kleine update..
Laatste 2 weken is het onderwerp af en toe nog eens besproken en gisteren is het dan toch gebeurd..
Haar vriendin is van de week langs geweest en we hebben het er met z'n 3en nog eens goed over gehad..
We hebben alles door en door besproken en we hebben besloten dat ik er gewoon bij ben en ik de controle heb.. Als ik stop zeg is het echt stop. En dat het gewoon rustig moet beginnen.

Dus gisteren kwam ze langs en heb ik me een beetje afgezonderd in de eetkamer, mijn vrouw en haar vriendin in de woonkamer een beetje friemelen en zoenen met elkaar.
Eerste gevoel was toch een beetje raar, je ziet ze gewoon met elkaar bezig zijn..
Na een half uurtje friemelen en zoenen kwamen ze beide bij mij of ik er nog mee eens was.
Ik heb na de eerste 5 minuten toch een positief gevoel gekregen, ik zag mijn vrouw genieten en ik had het er steeds makkelijker mee.

Mijn vrouw vroeg of ik mee wilde naar de slaapkamer, zo gezegd zo gedaan. ik ging in de hoek zitten en zag ze bezig.. weer een beetje twee strijd in mijn hoofd.. is dit goed of is dit niet wat ik wil?? Ik besloot me stil te houden en af te wachten.

Na 15-20 minuten vond ik het ook best geil om te zien en raakte zelf ook flink opgewonden. En vroeg of ik mee kon doen. Van beide gelijk een bevestigend antwoord.

Ik heb me alleen op mijn vrouw geconcentreerd en haar vriendin ook alleen maar met haar bezig geweest.. (ik wist van te voren dat sex met haar uitgesloten was). en heb mijn vrouw nogmaals tot een flink hoogtepunt gewerkt en zij mij daarna..

Naderhand nog de hele avond na gesproken over wat ik er nu van vond en wat mijn vrouw ervan vond. (haar vriendin was al naar huis).
We zijn tot conclusie gekomen dat het misschien wel voor herhaling vatbaar is. Mijn vrouw heeft duidelijk laten weten dat ze hierdoor onze relatie nog meer waardeerd. En ik kan ook tevreden terug kijken op wat gebeurd is..
Of het weer snel gebeurd weet ik niet, ik zie wel hoe dit zich ontwikkeld. Maar ben nu vooral opgelucht dat het gewoon nog steeds 100% goed zit tussen mij en me vrouw.
Niks mis mee om je vrouw eens extra te laten genieten, volgende keer een triootje met een bisexuele vrouw proberen, heb jij er ook wat meer aan
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:15:42 #200
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93478812
Ik vind het wel een beetje raar om van ongelijkwaardigheid te praten als de een wel behoefte heeft aan een ander en de ander niet. Of dat nou man-vrouw, man-man, vrouw-vrouw is of wat dan ook.

Ik vind het pas ongelijkwaardig worden in dat geval als de een dan gaat zeggen: maar ik doe het, dus moet jij het ook :')
Hij laat mij in mijn waarde en ik hem, dat is gelijkwaardigheid.

Ik had in mijn (enige :') )relatie wel behoefte aan seks met een vrouw, hij had behoefte aan seks met mij. Ik heb het nooit gedaan, omdat hij dat geen fijn idee vond, maar seks met een vrouw is echt zo anders... Ik heb nooit behoefte gehad aan seks met een andere man.

Had hij het wel ok gevonden, dan had ik dat wel gedaan, en hij niet met een ander, omdat hij dat helemaal niet wilde. Dat is toch gewoon gelijkwaardig?
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93479590
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

Euh, ik ben Viking niet he...

Ik ben het alleen wel met haar eens, dat dit:

[..]

toch wel echt een heel rare vergelijking is, als je het idee wat door sommige bisexuelen verkondigd wordt in ogenschouw neemt.
Dus, dat wat die partner niet kan bieden qua geslacht, dat hij/zij dat bij een ander gaat halen.
Als een man dan een andere vrouw gaat neuken, dan is dat toch niet omdat zijn eigen vrouw een vrouw is?

Overigens, ik ben zelf geen bi, ik vind het altijd vreemdgaan als je met wie dan ook buiten je relatie gewenst sex hebt. Dus, ik deel het standpunt van Viking84 niet noodzakelijk, maar ik vind wel dat de vergelijking nergens op slaat.
Als die man nou met een man zou gaan neuken, dan klopt het wel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hehe iemand die het wel snapt. No offense, maar misschien moet je daar wel lesbisch voor zijn dus ;)
Het gaat erom dat je naar bed gaat met iemand die iets biedt wat je eigen partner niet kan/wil bieden. Stel dat ik into BDSM ben, en mijn vriendin niet, dan zou ik dus volgens die redenatie ook prima naar bed kunnen gaan met een vrouw die dat wel is. Of anaal, of cosplay, of of...

Verzin het maar, er zijn allerlei dingen te bedenken die je partner niet kan/wil bieden, daar dan maar ook een extra neukertje voor zoeken?

En dat is mijn punt al de hele tijd, het maakt geen fuck uit wat voor geaardheid je hebt of waar je van houdt. Je bent monogaam of niet. En als je het niet bent, en daar handel je naar, is het geen gelijkwaardige relatie als je partner dat niet mag.
pi_93479654
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar om van ongelijkwaardigheid te praten als de een wel behoefte heeft aan een ander en de ander niet. Of dat nou man-vrouw, man-man, vrouw-vrouw is of wat dan ook.

Ik vind het pas ongelijkwaardig worden in dat geval als de een dan gaat zeggen: maar ik doe het, dus moet jij het ook :')
Hij laat mij in mijn waarde en ik hem, dat is gelijkwaardigheid.

Ik had in mijn (enige :') )relatie wel behoefte aan seks met een vrouw, hij had behoefte aan seks met mij. Ik heb het nooit gedaan, omdat hij dat geen fijn idee vond, maar seks met een vrouw is echt zo anders... Ik heb nooit behoefte gehad aan seks met een andere man.

Had hij het wel ok gevonden, dan had ik dat wel gedaan, en hij niet met een ander, omdat hij dat helemaal niet wilde. Dat is toch gewoon gelijkwaardig?
Nee, het is ongelijkwaardig als je het zelf doet en je verbiedt het de ander. Want dat doe je als je zelf met een ander in bed duikt en je partner mag dat niet omdat hij dan in bed moet duiken met je eigen geslacht. Krom wie eine hoepel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:56:03 #203
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93479702
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, het is ongelijkwaardig als je het zelf doet en je verbiedt het de ander. Want dat doe je als je zelf met een ander in bed duikt en je partner mag dat niet omdat hij dan in bed moet duiken met je eigen geslacht. Krom wie eine hoepel.
Stel: ik wil niet
Hij wil wel
Ik zeg prima
Hij zegt: ik wil niet dat jij dat ook doet :@

Moet ik daar dan moeilijk ove gaan doen omdat hij het zegt, of kan ik ook gewoon denken: prima joh, ik wil dat toch helemaal niet.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:56:15 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93479706
Hoezeer ik ook inzie dat seks met twee verschillende vrouwen ook heel verschillend kan zijn, blijf ik bij mijn punt dat seks met een man gewoon (veel meer) van een andere orde is dan seks met een vrouw. Dat heeft te maken met de primaire en secundaire geslachtskenmerken, als ook met een bepaalde manier van doen die typisch des vrouws oftewel typisch des mans is.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:58:20 #205
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93479761
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoezeer ik ook inzie dat seks met twee verschillende vrouwen ook heel verschillend kan zijn, blijf ik bij mijn punt dat seks met een man gewoon (veel meer) van een andere orde is dan seks met een vrouw. Dat heeft te maken met de primaire en secundaire geslachtskenmerken, als ook met een bepaalde manier van doen die typisch des vrouws oftewel typisch des mans is.
Ik vind het ook totaal anders :Y

Ik zei al, ik had in mijn relatie wel behoefte aan seks met een andere vrouw, maar geen moment aan seks met een andere man.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93479963
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoezeer ik ook inzie dat seks met twee verschillende vrouwen ook heel verschillend kan zijn, blijf ik bij mijn punt dat seks met een man gewoon (veel meer) van een andere orde is dan seks met een vrouw. Dat heeft te maken met de primaire en secundaire geslachtskenmerken, als ook met een bepaalde manier van doen die typisch des vrouws oftewel typisch des mans is.
Ik vind dat een verschrikkelijk bekrompen gedachte. Je mag het van mij vinden hoor. Best ende prima. Maar ik ben het er compleet niet mee eens.

Je zal er wel bi voor moeten zijn om voorbij de geslachtskenmerken te kunnen kijken ;) :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:10:06 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93480049
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind dat een verschrikkelijk bekrompen gedachte. Je mag het van mij vinden hoor. Best ende prima. Maar ik ben het er compleet niet mee eens.

Je zal er wel bi voor moeten zijn om voorbij de geslachtskenmerken te kunnen kijken ;) :P
Dat hele idee van "ik val op mensen, niet op geslacht" is aan mij ook totaal niet besteed. Ik val gewoon niet op mannen, ook al kleedt een man zich supervrouwelijk. Er is naast de geslachtskenmerken iets ondefinieerbaars dat vrouwen tot vrouwen maakt en mannen tot mannen en op dat geheimzinnige aspect val ik bij een vrouw. Dat ze voorzien is van een goeie voorgevel is prachtig, maar uiteindelijk van secundair belang ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:11:10 #208
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_93480078
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef Chilled het volgende:

[..]

Maak er een topic over of wat dan ook, maar het heeft vrij weinig zin om dat hier in een oneliner te posteren. Ts heeft een probleem en is wel VOOR monogamie. Denk je dat het hem dan boeit dat jij die normen en waarden niet hebt? Nogmaals, maak dan fijn je eigen topic ervan.
Oh, dus je moet voor elke mening een ander topic aanmaken :')?

Ik vind het nog niet eens zo gek dat TS er op gewezen wordt dat de wereld veranderd is. Mensen hebben steeds meer de drang tot afwisseling. Dat zegt niet dat hij meteen maar polygaam hoeft te worden, hij moet het meenemen als gegeven.
pi_93480166
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat hele idee van "ik val op mensen, niet op geslacht" is aan mij ook totaal niet besteed. Ik val gewoon niet op mannen, ook al kleedt een man zich supervrouwelijk. Er is naast de geslachtskenmerken iets ondefinieerbaars dat vrouwen tot vrouwen maakt en mannen tot mannen en op dat geheimzinnige aspect val ik bij een vrouw. Dat ze voorzien is van een goeie voorgevel is prachtig, maar uiteindelijk van secundair belang ;).
Dat iets merk ik ook wel, alleen merk ik het bij mannen en vrouwen (dat maakt me bi *)).
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:19:21 #210
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93480292
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat iets merk ik ook wel, alleen merk ik het bij mannen en vrouwen (dat maakt me bi *)).
Ik vind vrouwen en mannen seks ook totaal anders.

Echt niet met elkaar te vergelijken.
Een vrouw is vnl fysiek, bij een man komt meer kijken.
En aan dat fysieke met een vrouw heb ik soms ook in een relatie behoefte, aan een man niet.

Ik doe het niet als hij het niet wil, maar dat maakt de behoefte niet minder. Behoefte aan een man is er gewoon niet, echt helemaal niet.

ik spreek dus voor mezelf.

Ik vind niet dat je altijd van ongelijkwaardigheid kan spreken als de een wel en de ander geen ander heeft. Ongeacht de geslachten.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93480401
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef lichtekooi het volgende:
Een vrouw is vnl fysiek, bij een man komt meer kijken.
Hoe bedoel je dat? Van dat "voornamelijk fysiek"?
pi_93480424
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen en mannen seks ook totaal anders.

Echt niet met elkaar te vergelijken.
Een vrouw is vnl fysiek, bij een man komt meer kijken.
En aan dat fysieke met een vrouw heb ik soms ook in een relatie behoefte, aan een man niet.

Ik doe het niet als hij het niet wil, maar dat maakt de behoefte niet minder. Behoefte aan een man is er gewoon niet, echt helemaal niet.

ik spreek dus voor mezelf.

Ik vind niet dat je altijd van ongelijkwaardigheid kan spreken als de een wel en de ander geen ander heeft. Ongeacht de geslachten.

Ik vind wel dat je van ongelijkwaardigheid kan spreken, ongeacht de situatie als je de ander iets verbiedt, wat je zelf wel doet.
pi_93480484
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je van ongelijkwaardigheid kan spreken, ongeacht de situatie als je de ander iets verbiedt, wat je zelf wel doet.
Met iets heel breed trekken sla je een discussie wel een beetje dood hoor :@
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:26:46 #214
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_93480502
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef htctouch2 het volgende:
Hoi fokkers,

Ik heb een relatie van ruim 10 jaar, en weet van mijn vrouw dat ze vroeger ook op vrouwen viel. Ze wist niet precies of ze nu op mannen of vrouwen viel. Na verschillende relaties toch de voorkeur voor mannen gehad..

Sex en relatie is 1000% in orde..

Laatste jaar laat ze af en toe wel doorschemeren dat ze sex met een vrouw wel mist.
Nu heeft ze een aantal vriendinnen die homosexueel zijn, en sommigen zijn er best voor in..

Nu ben ik zelf meer van het monogame, sex heb je alleen met je partner.. maar aan de andere kant zal het verlangen bij haar steeds groter worden en zou het wel eens op onze relatie kunnen doorwerken en misschien wel stuklopen..

Nu is dit de ultieme kans op een trio. maar aan de andere kant zie ik er reuze tegenop om mijn vrouwtje met een ander bezig te zien.

Wat zouden jullie doen?
Nice! Zoek een lekker wijf voor er bij :9
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:28:30 #215
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_93480554
Aangezien ik mijn vriendin nooit zou kunnen voorzien in een vagina en borsten heb ik er in theorie geen problemen mee als ze op het toilet in de kroeg gevingerd wordt door een chick...

In de praktijk zal ik ook wel een stukje willen meegenieten ;)
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:29:51 #216
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93480589
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Van dat "voornamelijk fysiek"?
Ik bedoel dat ik met vrouwen meer lustgevoelens heb dan verliefdheid ofzo.
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je van ongelijkwaardigheid kan spreken, ongeacht de situatie als je de ander iets verbiedt, wat je zelf wel doet.
Nou ja, als ik niet wil en hij geeft aan dat hij het niet fijn zou vinden als ik een ander zou hebben en ik zou tegelijk tegen hem zeggen: Ga je gang, zie ik niet in wat daar ongelijkwaardig aan is. Het wordt pas een probleem als ik heel graag zou willen dan.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93480884
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:29 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik met vrouwen meer lustgevoelens heb dan verliefdheid ofzo.

[..]

Nou ja, als ik niet wil en hij geeft aan dat hij het niet fijn zou vinden als ik een ander zou hebben en ik zou tegelijk tegen hem zeggen: Ga je gang, zie ik niet in wat daar ongelijkwaardig aan is. Het wordt pas een probleem als ik heel graag zou willen dan.
Laat maar, gaat toch niet door komen.

Ik blijf er iig bij dat ik ongeacht of je het met een vrouw of een man doet, dat als je naast je partner iemand anders doet, dat het polygamie is.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:40:12 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93480896
Of polyandrie.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:41:13 #219
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93480915
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Laat maar, gaat toch niet door komen.

Ik blijf er iig bij dat ik ongeacht of je het met een vrouw of een man doet, dat als je naast je partner iemand anders doet, dat het polygamie is.
Ja :')

Maar ongelijkwaardig?da tis waar ik het over had, polygaam is het wel ja, helemaal mee eens.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93480920
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef eleusis het volgende:
Of polyandrie.
Dat is een vorm van polygamie. What's your point?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:41:34 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93480926
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Laat maar, gaat toch niet door komen.

Ik blijf er iig bij dat ik ongeacht of je het met een vrouw of een man doet, dat als je naast je partner iemand anders doet, dat het polygamie is.
Ja en? Wat maakt het uit hoe het heet? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93480934
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:41 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ja :')

Maar ongelijkwaardig?da tis waar ik het over had, polygaam is het wel ja, helemaal mee eens.
Ongelijkwaardig hoeft niet een probleem te zijn. Verbieden wel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:44:57 #223
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93480996
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ongelijkwaardig hoeft niet een probleem te zijn. Verbieden wel.
Ja, ik vroeg me dus af of je het ongelijkwaardig moet noemen als de een wel wil en de ander niet.
Ik vind die grens ook wat vaag.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93481026
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ja, ik vroeg me dus af of je het ongelijkwaardig moet noemen als de een wel wil en de ander niet.
Ik vind die grens ook wat vaag.
Als de een het wil doen, en de andere niet, dan is er geen dwang. Dat vind ik geen ongelijkwaardigheid. Op het moment dat de 1 tegen de ander zegt: ik doe dat (met of zonder toestemming) en jij mag dat niet (of je er nou wel of geen behoefte aan hebt), dan is het ongelijkwaardigheid.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:59:25 #225
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93481427
Maar zo ver gaat het niet altijd.

Hij zegt: Ik zou best eens seks met een ander willen, maar ik zou het niet fijn vinden als jij seks zou hebben met een ander..
Gewoon in een gesprek.
Ik zeg: Joh, als je dat wil, doe je dat toch gewoon?
Hij: Maar ik zou het ECHT niet fijn vinden als jij dat zou doen :@

Ik: Nou en, ik heb daar toch geen zin in, dus ik ga dat toch niet doen.

Heel simpel en kort gezegd.

Volgens mij werd dat eerder in het topic ook benoemd als ongelijkwaardig en dat vind ik dus niet.
Hij mag dan wel en ik niet, alleen zijn we het wel eens. Zoiets?
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_93481667
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef lichtekooi het volgende:
Maar zo ver gaat het niet altijd.

Hij zegt: Ik zou best eens seks met een ander willen, maar ik zou het niet fijn vinden als jij seks zou hebben met een ander..
Gewoon in een gesprek.
Ik zeg: Joh, als je dat wil, doe je dat toch gewoon?
Hij: Maar ik zou het ECHT niet fijn vinden als jij dat zou doen :@

Ik: Nou en, ik heb daar toch geen zin in, dus ik ga dat toch niet doen.

Heel simpel en kort gezegd.

Volgens mij werd dat eerder in het topic ook benoemd als ongelijkwaardig en dat vind ik dus niet.
Hij mag dan wel en ik niet, alleen zijn we het wel eens. Zoiets?
Dan heeft hij voor zichzelf toch een extra perk toegeeist? Los van of je het wel of niet zelf wil. Hij zet zichzelf op een hoger platform als jij. Dat is ongelijkwaardig.
pi_93481788
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef lichtekooi het volgende:
Maar zo ver gaat het niet altijd.

Hij zegt: Ik zou best eens seks met een ander willen, maar ik zou het niet fijn vinden als jij seks zou hebben met een ander..
Gewoon in een gesprek.
Ik zeg: Joh, als je dat wil, doe je dat toch gewoon?
Hij: Maar ik zou het ECHT niet fijn vinden als jij dat zou doen :@

Ik: Nou en, ik heb daar toch geen zin in, dus ik ga dat toch niet doen.

Heel simpel en kort gezegd.

Volgens mij werd dat eerder in het topic ook benoemd als ongelijkwaardig en dat vind ik dus niet.
Hij mag dan wel en ik niet, alleen zijn we het wel eens. Zoiets?
Hier werd min of meer gesteld dat je dit als biseksueel wel kon eisen. En dat vormde dus de ongelijkwaardigheid. Omdat TS liever niet wou dat zijn vriendin dit ging doen maar bang was dat doordat hij haar het ging ontzeggen dit de relatie onder druk zou zetten.

Waar komt die drang vandaan dat het geslacht waar de biseksueel voor kiest speciaal moet blijven en dat het dan maar goed hoort te zijn? Ik denk dat ik als man zijnde beter lust en liefde kan scheiden dan menig vrouw. En ik denk dat dit voor de meeste mannen in vergelijking met de vrouwen op gaat. Dat een vrouw op latere termijn voor een vrouw minder kan betekenen vind ik niet zwaar genoeg wegen.

Verder ben ik nog steeds benieuwd naar het verschil tussen bi en hetero en de handelingen die je bij je vaste partner niet kan ondernemen maar bij andere mensen wel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:10:53 #228
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93481795
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan heeft hij voor zichzelf toch een extra perk toegeeist? Los van of je het wel of niet zelf wil. Hij zet zichzelf op een hoger platform als jij. Dat is ongelijkwaardig.
Ik vind dat dus niet.

Hij geeft aan dat het hem zou kwetsen, dat hij onzeker zou worden, wat dan ook. Ik geef aan dat ik daar geen last van heb.
Als ik zou zeggen dat ik het niet wilde, zou hij het ook niet doen, net zomin als ik. Alleen heb ik er geen problemen mee en hij wel.

Ik vind niet dat hij zich iets toeeigend op deze manier,ik geef het hem.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:16:53 #229
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_93481996
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Hier werd min of meer gesteld dat je dit als biseksueel wel kon eisen. En dat vormde dus de ongelijkwaardigheid.

Waar komt die drang vandaan dat het geslacht waar de biseksueel voor kiest speciaal moet blijven en dat het dan maar goed hoort te zijn? Ik denk dat ik als man zijnde beter lust en liefde kan scheiden dan menig vrouw. En ik denk dat dit voor de meeste mannen in vergelijking met de vrouwen op gaat. Dat een vrouw op latere termijn voor een vrouw minder kan betekenen vind ik niet zwaar genoeg wegen.

Verder ben ik nog steeds benieuwd naar het verschil tussen bi en hetero en de handelingen die je bij je vaste partner niet kan ondernemen maar bij andere mensen wel.
Ik vind niet dat ik het als biseksueel kan eisen en zou dat ook nooit doen.

Maar een vrouw is voor mij iets totaaaal anders dan een man.

Het gaat niet om de handelingen, maar om het gevoel. Een vrouw is zachter, ik neem meer initiatief met een vrouw, het spel van verleiden wat ik met een vrouw speel is heel anders dan met een man, ze zoenen anders, ze hebben borsten, dat vind ik heerlijk O+ ik vind dat natte zachte ook heel lekker. Hoe banaal wil je het hebben?

Ik snap dat een andere man ook weer nieuw en spannend is en wennen aan elkaar enzo, en toch heb ik in een relatie totaal geen behoefte aan een andere man.
Omdat het in heel veel andere opzichten ook anders is, voor mij.

Dus ja, ik heb soms behoefte aan een vrouw, maar ik heb ook een keus en als mijn vriend het niet fijn vindt, doe ik er niets mee.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:21:41 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93482199
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:57 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Maar wat dan als de één wel behoefte heeft aan seks met een ander en de ander totaal niet?
Het kan toch ook prima zijn dat er een afspraak is dat de een wel seks 'mag' (heeft) met een ander en de ander niet, al was het maar omdat diegene er geen behoefte aan heeft.
Dat kan. Ik persoonlijk geloof er alleen niet in. Ik heb die behoefte altijd wel ergens, maar ik kies ervoor om dat te laten voor wat het is.
Resistance is futile.
pi_93482448
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat kan. Ik persoonlijk geloof er alleen niet in. Ik heb die behoefte altijd wel ergens, maar ik kies ervoor om dat te laten voor wat het is.
Dat ook nog eens. Totaal geen behoefte, in de loop van jaren, lijkt me overduidelijk overdreven.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:53 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_93531265
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef lichtekooi het volgende:

Ik vind niet dat je altijd van ongelijkwaardigheid kan spreken als de een wel en de ander geen ander heeft. Ongeacht de geslachten.

Het is wel ongelijkwaardig, maar of dat erg is hangt af van de persoonlijke mening ergens over.
Als de een stiekum best wel wil, maar het niet doet om problemen te verkomen dan is het een negatief iets, heeft de een er gewoon echt geen behoefte aan en vindt hij/zij het prima dat de ander het wel doet dan is het niet negatief.

Mensen moeten dit gewoon persoonlijk invullen, het is en blijft een kwestie van emotie's, de een vindt het prachtig, de ander een gruwel en er valt weinig aan dat gevoel te doen.
Zolang je maar open bent naar elkaar toe, erover kan praten en je ook het idee hebt dat de ander je serieus neemt daarin is het prima.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_94147268
Dumpen.
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
pi_94212668
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef htctouch2 het volgende:
Hoi fokkers,

Ik heb een relatie van ruim 10 jaar, en weet van mijn vrouw dat ze vroeger ook op vrouwen viel. Ze wist niet precies of ze nu op mannen of vrouwen viel. Na verschillende relaties toch de voorkeur voor mannen gehad..

Sex en relatie is 1000% in orde..

Laatste jaar laat ze af en toe wel doorschemeren dat ze sex met een vrouw wel mist.
Nu heeft ze een aantal vriendinnen die homosexueel zijn, en sommigen zijn er best voor in..

Nu ben ik zelf meer van het monogame, sex heb je alleen met je partner.. maar aan de andere kant zal het verlangen bij haar steeds groter worden en zou het wel eens op onze relatie kunnen doorwerken en misschien wel stuklopen..

Nu is dit de ultieme kans op een trio. maar aan de andere kant zie ik er reuze tegenop om mijn vrouwtje met een ander bezig te zien.

Wat zouden jullie doen?
Alleen aan beginnen als je er beide 100% achter staat. En wellicht niet met een bekende dat zou het gecompliceerd kunnen maken. En idd als je het al overweegt met zijn 3tjes. Of misschien afspreken dat flirten en zoenen bijv. op stap is toegestaan om te kijken of je het kan handelen als je twijfelt. Misschien maakt dat het makkelijker inschatten of je er zelf wel mee om kan gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')