Ben het ermee eens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
Fucking irritant vint ik dat. Iedereen weet toch dat wanneer je niks quote je het toch over de OP hebt of ben ik nou gek?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
Fucking irritant vint ik dat. Iedereen weet toch dat wanneer je niks quote je het toch over de OP hebt of ben ik nou gek?
Wil je daar echt antwoord op hebben???quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
Zo is het maar net, TS!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil je daar echt antwoord op hebben???
waarom quote je die tekst? Er is toch maar één vraag gesteld in de posts boven jou. Toch duidelijk dat jij daarop antwoord geeft.quote:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
Fucking irritant vind ik dat. Iedereen weet toch dat wanneer je niks quote je het toch over de OP hebt of ben ik nou gek?
Fucking irritant vind ik dat. Iedereen weet toch dat wanneer je niks quote je het toch over de OP hebt of ben ik nou gek?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil je daar echt antwoord op hebben???
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
waarom quote je die tekst? Er is toch maar één vraag gesteld in de posts boven jou. Toch duidelijk dat jij daarop antwoord geeft.
Bijdehand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
waarom quote je die tekst? Er is toch maar één vraag gesteld in de posts boven jou. Toch duidelijk dat jij daarop antwoord geeft.
Onterechte klacht. Het quoten van de OP heeft al meer dan eens zijn nut aangetoond. Namelijk wanneer de TS de OP weghaalt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
Open er een topic over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Het quoten van de OP heeft al meer dan eens zijn nut aangetoond. Namelijk wanneer de TS de OP weghaalt.
Dit!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Het quoten van de OP heeft al meer dan eens zijn nut aangetoond. Namelijk wanneer de TS de OP weghaalt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Bijdehand.
HAHHAAHA BIJDEVOET HAHAHA !!!!!11111111
je hier aan ergerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Hendroit het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |