Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar hoe werkt dit? Moet je bij elke foto zeggen "Wat zie je er goed uit!" en dat elke dag of zijn er ook andere theorieėn? Je ziet het ik zet met velen vragen
Dus geef me tips
Waar is buiten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef trolololo het volgende:
Als je naar buiten gaat zie je ook meisjes.
Er bestaan ook vrouwelijke voorwerpen op FOBO na.
In de kledingkast naar Narnia.quote:
Dat voorwerp heb ik niet, is dat raar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Wij hebben geen kartonnen dozen thuisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een beetje omslachtige manierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef cool15 het volgende:
ga naar buiten, en hossel een echte chick.
maak foto's en zet dat op je fobo.
als chicks dat zien vallen ze gelijk voor je
BELANGRIJK
zorg voor verschillende chicks. dat laat je lijken op one-night-stander
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Isambard het volgende:
[..]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?
De brievenbus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.
Hij heeft ook wel eens in mijn fobo gepost.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
denk dan dat je inderdaad bij skippy22 moet zijn.
Voor je het weet krijg je kudo's.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Isambard het volgende:
[..]
Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vond
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje omslachtige manier
Een uitgang die leidt naar een ingang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is ook een potentiėle uitgang ja
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Een uitgang die leidt naar een ingang.
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.quote:
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef louwp het volgende:
[..]
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.
Eigenlijk doelde ik op rekeningen ed. Maar goed mensen ook idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan praten
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen steltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Isambard het volgende:
[..]
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.
Nee, in fobo wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn er hier geen leuke meisjes die wat aandacht nodig hebben?
buiten ken ik nu welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Oké.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen stelt
En dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Je woont in het midden van Nederland.quote:
ja graagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je woont in het midden van Nederland.
Geefbare chicks aan alle kanten om je heen, dan ga je toch niet op fobo turen![]()
Als je toch naar mooie meisjes wilt kijken kan ik je wel ondersteunen met wat links (via PM etc.)
Als je nou Rouveen had gezegd, dan had ik gedacht: oké... Maar snel uitgekeken in Utrecht?quote:
Allemaal een berichtjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fotoboek van 92Merel
Fotoboek van Dromenvangertje
Fotoboek van sharr
Nee, tuurlijk niet ze is liefquote:
doe dan tenminste een linkje naar een lekker wijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fotoboek van 92Merel
Fotoboek van Dromenvangertje
Fotoboek van sharr
quote:Ik ging zonet naar buiten, maar alle sterren waren weg.
Dus ik wou het posten op FOK! Zie ik in je fobo dat ze gewoon in jou ogen zitten, wauw, jouw ogen![]()
wil je met me
Deze zijn niet lekker genoeg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
doe dan tenminste een linkje naar een lekker wijf
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Nitrouz het volgende:
Fotoboek van manusjehatte
Deze mang is ook een hosselaar gek.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
je linkt naar het fobo van een gozer
Kom je wel achter als je een foto van jezelf in je fobo plaatst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat is een Fobo-Hosselaar?
sorry, ik ben nieuw. ik snap wel dat het iets met foto's is.
Oke.. maar dat wil ik niet in verband met anonimiteit en ik post soms wel rare dingen want ik ben ook wel een beetje raar. Dus dan behoud ik gewoon mijn avatarfoto. En zoals ik al heb gezegd: meer pas na intiem virtueel contact.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je een foto van jezelf in je fobo plaatst.
watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke.. maar dat wil ik niet in verband met anonimiteit en ik post soms wel rare dingen want ik ben ook wel een beetje raar. Dus dan behoud ik gewoon mijn avatarfoto. En zoals ik al heb gezegd: meer pas na intiem virtueel contact.
op je ui ben je al knap, laat staan als ik je goed ziequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke.. maar dat wil ik niet in verband met anonimiteit en ik post soms wel rare dingen want ik ben ook wel een beetje raar. Dus dan behoud ik gewoon mijn avatarfoto. En zoals ik al heb gezegd: meer pas na intiem virtueel contact.
hoi sgatje haha je ziet er wel haha luek uit hor haha wil wel haha meer haha contact met je spreek hah je gauw xxxxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Uhu. Elke dag cammen, trekken, spuiten.. Goed?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
Nee, tuurlijk niet ze is lief
maar lindstreum doet aan fobo hozzel
goeie tekstquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoi sgatje haha je ziet er wel haha luek uit hor haha wil wel haha meer haha contact met je spreek hah je gauw xxxx
Daarom negeert ze mij nu op emesenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Lindstrųm. het volgende:
[..]
Uhu. Elke dag cammen, trekken, spuiten.. Goed?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dit topic is voor mij bedoelt, het is een beetje jammer dat ik nu nog meer concurrenten heb
Heyyyquote:
Dat zou wel kunnen maar je gaat nu ook mijn strategie gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben al een weekje bezig hoor
[..]
Heyyy
whut whut ik heb je die secret dingen vertelt en nu verraad je mij allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar je gaat nu ook mijn strategie gebruiken
Hij is lange tijd singlequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was je strategie dan? En waarom wil je een FoBo hosselaar worden?
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok belevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was je strategie dan? En waarom wil je een FoBo hosselaar worden?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik ben twee dagen lang een fobohosselaar geweest. Nu heb ik het afgezworen.
Vraag hosseladvies aan Skippy22.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok beleven
Hoe beleef jij fok dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok beleven
Skype doet ze ook niks meer maar gelukkig smsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Lindstrųm. het volgende:
[..]
Msn gebruik ik zelden meer. Ik heb van mn fouten geleerd.
waarom reageer je niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey maar dat telde heul niet want ik had JOU gehosseld.
![]()
Wat een moves had je! Ben nog steeds overdonderd van je hosseltactiekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey maar dat telde heul niet want ik had JOU gehosseld.
![]()
Geleerd van Fonz_ en Jullie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wat een moves had je! Ben nog steeds overdonderd van je hosseltactieken
Je moet de goede eruit pikken, vertrouwen daar draait alles om in een FOK! relatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
ow ik weet volgens mij wat hosselen betekent
ik zou wel willen hosselen met iemand, maar het lijkt me wel heel erg eng
Ik moet me eens verdiepen in die twee, ik hoor er veel over de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geleerd van Fonz_ en Jullie.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik moet me eens verdiepen in die twee, ik hoor er veel over de laatste tijd
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet de goede eruit pikken, vertrouwen daar draait alles om in een FOK! relatie
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmediaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Skype doet ze ook niks meer maar gelukkig sms
Je kan ook met mij naar de filmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?
ik ga misschien vrijdag voor het eerst naar een kroeg, dus misschien is het dan niet meer nodig om voor het eerst te zoenen
Tientallen vrouwen vinden dagelijks hun soulmate op FOK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?
ik ga misschien vrijdag voor het eerst naar een kroeg, dus misschien is het dan niet meer nodig om voor het eerst te zoenen
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tientallen vrouwen vinden dagelijks hun soulmate op FOK!
Good point.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
Ja en van die wil je een.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
In wanhopige situaties kan een mens wel eens wat minder kieskeurig wordenquote:
Ja togggquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrųm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Haal die Hitlersnor dan wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle views in mijn fobo zijn mannen
Je bent in de war met het PM-systeem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrųm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Jij lurkte mijn fobo mijlpaal allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
Pm-systeem is mijn msn man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.
Wel hebben sommige een kloon voor de serieuze zaken zoals R&P
Als je met mij gaat zoenen dat komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Dat serieus noemen ik heb ook nooit gezoend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Noem namen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het gaat me wel redelijk af, ik ben nu pas bezig met 5 wonderschone vrouwen te verwennen maar het is best moeilijk om zoveel liefde te geven aan deze vrouwen want eigenlijk verdient 1 vrouw al mijn liefde
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat sommigen ook doen is PM-en over je foto's. Misschien ook een tip.
ja maar die hebben toch ook namen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het zijn geen objecten
Het zijn giften van God
Ja, maar soms gaan mensen daarover dus pm-en, ipv reageren in je fobo. Echte hosselaars doen dat dus blijkbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?
hoiquote:
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar die hebben toch ook namen?
Zonder foto van jezelf, pussy.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb nu een echte fobo, kom kijken allen
quote:Anonieme_Fokker
aight1
Id_do_her
aight1
aight1
Shispeed
Nitrouz
Nitrouz
Dromenvangertje
Dromenvangertje
pas opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
op je ui ben je al knap, laat staan als ik je goed zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 18:32:25 ]
geloof me, wat daarbinnen rondloopt wil je niet hosselen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik las: "Ik wil een FEBO-hosselaar worden."
Gekkieeeeeeee.
Laat de symbolen naast de nicks je leiden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een leuke dame was
hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een leuke dame was
Neem de tijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, even een leuker grapje bedenken
The Movie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe word ik een FoBo-hosselaar?
Wat verwacht je dan met "hosselaar" in de TT?quote:
Daarom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met "hosselaar" in de TT?
Klink, dat ben ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey jij bent een eckte fobo hosselaar, leer het mij.
Die dingen gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O sorry verwarde je met iemand anders dan.
Zoals eerder in topic, overleg met _Fonz.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen tips?
Probeer mij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
het valt mij enorm op dat de leden van het mannelijk geslacht geen foto's hebben staan
ik heb nu al zo'n 4 profielen aangeklikt, geen van allen een foto
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke. Dat was ook jouw 9800e post hihi.
4 is wel veel manquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
het valt mij enorm op dat de leden van het mannelijk geslacht geen foto's hebben staan
ik heb nu al zo'n 4 profielen aangeklikt, geen van allen een foto
Wordt*quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef xSummergirlx het volgende:
Elk meisje op FOK! word wel eens gehosseld,je ontkomt er niet aan.
Door wie ben jij dan bijvoorbeeld gehosseld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef xSummergirlx het volgende:
Elk meisje op FOK! word wel eens gehosseld,je ontkomt er niet aan.
Faux.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Door wie ben jij dan bijvoorbeeld gehosseld?
Leer er van schatjenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare laat mij.
De leraar Nederlands liet mij vandaag een briefje halen omdat ik ongevraagd naar de wc ging dus ik weiger nog op te letten.quote:
Ja. Voor de rest,skippy22 die mij vertelde dat hij me over 3 jaar zal volspuiten met skippyzaad en nog wat andere waar ik het liever privé overheb of gewoon ben vergeten.quote:
skippy22quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest,skippy22 die mij vertelde dat hij me over 3 jaar zal volspuiten met skippyzaad en nog wat andere waar ik het liever privé overheb of gewoon ben vergeten.
Die skippy is een beetje een ranzig figuur, ik vraag me af of ie echt denkt dat ie met zulke opmerkingen wat bereiktquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest,skippy22 die mij vertelde dat hij me over 3 jaar zal volspuiten met skippyzaad en nog wat andere waar ik het liever privé overheb of gewoon ben vergeten.
Ha! Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De leraar Nederlands liet mij vandaag een briefje halen omdat ik ongevraagd naar de wc ging dus ik weiger nog op te letten.
Ik heb er ook niet op gereageerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die skippy is een beetje een ranzig figuur, ik vraag me af of ie echt denkt dat ie met zulke opmerkingen wat bereikt
Negeren,blokkeren,met mij praten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die skippy spamt mijn inbox helemaal vol enzo
Vertel hem dat ie moet ophoeren en ff een leven moet kopen op de rommelmarkt voor 5 euroquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Negeren,blokkeren,met mij praten.
Dat kan ik niet, dat is zielig. Hij kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Negeren,blokkeren,met mij praten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vertel hem dat ie moet ophoeren en ff een leven moet kopen op de rommelmarkt voor 5 euro
Skippy is sowieso al zielig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat is zielig. Hij kan het ook niet helpen
Even serieus, je moet echt niet op die vent reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat is zielig. Hij kan het ook niet helpen
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Even serieus, je moet echt niet op die vent reageren
Doe dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik hem naar dit topic verwijzen?
Waarom doe je zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee, waarom voel je je aangesproken?
Ben jij een beetje kakkert danquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je niet aangesproken moet voelen gekkurrrrd!
Mallerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je niet aangesproken moet voelen gekkurrrrd!
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje kakkert dan
Malle meid!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?
Beetje hosselen en het niet serieus bedoelen is voor mij niet echt een probleem,maar het allemaal serieus bedoelen is beangstigend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Trouwens TS: Fobo hosselaar moet je niet willen worden
Voor je het weet eindig je net als skipp22, kwijlend achter je toetsenbord smerige berichtjes rondpompen die het daglicht niet kunnen verdragen
Skippy bedoelt het serieus en als ie stuurt: ik ga je volblaffen met kangaroezaad, verwacht ie: ja graag hoe eerder hoe beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Beetje hosselen en het niet serieus bedoelen is voor mij niet echt een probleem,maar het allemaal serieus bedoelen is beangstigend.
Ik was al voor hem gewaarschuwd toen ik het berichtje kreeg,godzijdank.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Skippy bedoelt het serieus en als ie stuurt: ik ga je volblaffen met kangaroezaad, verwacht ie: ja graag hoe eerder hoe beter
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hahah kijk uit, hij meent het XD
Ik wist niet dat hij je zou lastig vallen,anders had ik zeker wat gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is te laat voor mij. Niemand waarschuwde mij even.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij je zou lastig vallen,anders had ik zeker wat gedaan.
Goed,houd me op de hoogte.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw bedankt meis.
Ik heb gezegd dat ik niet meer met hem mag praten van mijn FOK!vrienden.
Goedzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw bedankt meis.
Ik heb gezegd dat ik niet meer met hem mag praten van mijn FOK!vrienden.
Op dat liedje heb ik gedanst met een jongen.quote:
Aw, dank.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft humor, dan mag het.
Te laat mang. Alle chicks die er zijn, zijn al gehosselt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
WTF er is een nieuwe regel hier, ik hossel HIER de chick en jullie niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Te laat mang. Alle chicks die er zijn, zijn al gehosselt.
door wie ben jij gehosselt dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ook?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je niet zo wordt behandeld als MissyN of marloesw ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet eerst duidelijk aangeven dat ze dikke tieten hebben, en dan een keer een IKEA-meubel voor ze in elkaar zetten. Dan zit je gebakken [ afbeelding ] .
Noh, kan toch ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je niet zo wordt behandeld als MissyN of marloesw ofzo
Dan mag het van mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die smiley
[..]
Noh, kan toch ook nietIk ben KB.
Nee MissyMquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor username dan
MissyJ!!!!!!!!!
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar mijn naam begint toch niet met de M.?
In mn inbox.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In mn inbox.Hij zei het volgende.
Ik kom hem slaan. Laat hem nog 1 X gemeen tegen jou doen en ik laat hem in elkaar rammen door mijn matties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
ik heb je rugquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik kom hem slaan. Laat hem nog 1 X gemeen tegen jou doen en ik laat hem in elkaar rammen door mijn matties.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In mn inbox.Hij zei het volgende.
Hij is jaloers omdat hij geen vrienden in het echte leven of op FOK! heeftIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dan telt het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Update
Ik heb al 10 meisjes geplayed alleen antwoorden ze niet vaak terug
Die zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
En deze smiley kun je gebruiken, helpt vast ook.
[ afbeelding ]
O sorry even terug antwoorden dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Update
Ik heb het gemerkt. Goede hosselskills,hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik gebruik deze voor funzige praat
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb al geantwoord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Update
Sjalalala Ab Normaal slajalalala Ab Normaal!quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wow ik moet een secretaresse in huren om goede reacties te geven![]()
zoveel reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |