Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar hoe werkt dit? Moet je bij elke foto zeggen "Wat zie je er goed uit!" en dat elke dag of zijn er ook andere theorieën? Je ziet het ik zet met velen vragen
Dus geef me tips
Waar is buiten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef trolololo het volgende:
Als je naar buiten gaat zie je ook meisjes.
Er bestaan ook vrouwelijke voorwerpen op FOBO na.
In de kledingkast naar Narnia.quote:
Dat voorwerp heb ik niet, is dat raar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Wij hebben geen kartonnen dozen thuisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een beetje omslachtige manierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef cool15 het volgende:
ga naar buiten, en hossel een echte chick.
maak foto's en zet dat op je fobo.
als chicks dat zien vallen ze gelijk voor je
BELANGRIJK
zorg voor verschillende chicks. dat laat je lijken op one-night-stander
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Isambard het volgende:
[..]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?
De brievenbus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.
Hij heeft ook wel eens in mijn fobo gepost.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
denk dan dat je inderdaad bij skippy22 moet zijn.
Voor je het weet krijg je kudo's.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Isambard het volgende:
[..]
Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vond
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje omslachtige manier
Een uitgang die leidt naar een ingang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is ook een potentiële uitgang ja
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Een uitgang die leidt naar een ingang.
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.quote:
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef louwp het volgende:
[..]
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.
Eigenlijk doelde ik op rekeningen ed. Maar goed mensen ook idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan praten
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen steltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Isambard het volgende:
[..]
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.
Nee, in fobo wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn er hier geen leuke meisjes die wat aandacht nodig hebben?
buiten ken ik nu welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Oké.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen stelt
En dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Je woont in het midden van Nederland.quote:
ja graagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je woont in het midden van Nederland.
Geefbare chicks aan alle kanten om je heen, dan ga je toch niet op fobo turen![]()
Als je toch naar mooie meisjes wilt kijken kan ik je wel ondersteunen met wat links (via PM etc.)
Als je nou Rouveen had gezegd, dan had ik gedacht: oké... Maar snel uitgekeken in Utrecht?quote:
Allemaal een berichtjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fotoboek van 92Merel
Fotoboek van Dromenvangertje
Fotoboek van sharr
Nee, tuurlijk niet ze is liefquote:
doe dan tenminste een linkje naar een lekker wijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fotoboek van 92Merel
Fotoboek van Dromenvangertje
Fotoboek van sharr
quote:Ik ging zonet naar buiten, maar alle sterren waren weg.
Dus ik wou het posten op FOK! Zie ik in je fobo dat ze gewoon in jou ogen zitten, wauw, jouw ogen![]()
wil je met me
Deze zijn niet lekker genoeg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
doe dan tenminste een linkje naar een lekker wijf
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Nitrouz het volgende:
Fotoboek van manusjehatte
Deze mang is ook een hosselaar gek.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
je linkt naar het fobo van een gozer
Kom je wel achter als je een foto van jezelf in je fobo plaatst.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat is een Fobo-Hosselaar?
sorry, ik ben nieuw. ik snap wel dat het iets met foto's is.
Oke.. maar dat wil ik niet in verband met anonimiteit en ik post soms wel rare dingen want ik ben ook wel een beetje raar. Dus dan behoud ik gewoon mijn avatarfoto. En zoals ik al heb gezegd: meer pas na intiem virtueel contact.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je een foto van jezelf in je fobo plaatst.
watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke.. maar dat wil ik niet in verband met anonimiteit en ik post soms wel rare dingen want ik ben ook wel een beetje raar. Dus dan behoud ik gewoon mijn avatarfoto. En zoals ik al heb gezegd: meer pas na intiem virtueel contact.
op je ui ben je al knap, laat staan als ik je goed ziequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oke.. maar dat wil ik niet in verband met anonimiteit en ik post soms wel rare dingen want ik ben ook wel een beetje raar. Dus dan behoud ik gewoon mijn avatarfoto. En zoals ik al heb gezegd: meer pas na intiem virtueel contact.
hoi sgatje haha je ziet er wel haha luek uit hor haha wil wel haha meer haha contact met je spreek hah je gauw xxxxquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Uhu. Elke dag cammen, trekken, spuiten.. Goed?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:38 schreef Oceanview het volgende:
Nee, tuurlijk niet ze is lief
maar lindstreum doet aan fobo hozzel
goeie tekstquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoi sgatje haha je ziet er wel haha luek uit hor haha wil wel haha meer haha contact met je spreek hah je gauw xxxx
Daarom negeert ze mij nu op emesenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:55 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Uhu. Elke dag cammen, trekken, spuiten.. Goed?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dit topic is voor mij bedoelt, het is een beetje jammer dat ik nu nog meer concurrenten heb
Heyyyquote:
Dat zou wel kunnen maar je gaat nu ook mijn strategie gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben al een weekje bezig hoor
[..]
Heyyy
whut whut ik heb je die secret dingen vertelt en nu verraad je mij allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar je gaat nu ook mijn strategie gebruiken
Hij is lange tijd singlequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was je strategie dan? En waarom wil je een FoBo hosselaar worden?
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok belevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was je strategie dan? En waarom wil je een FoBo hosselaar worden?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik ben twee dagen lang een fobohosselaar geweest. Nu heb ik het afgezworen.
Vraag hosseladvies aan Skippy22.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok beleven
Hoe beleef jij fok dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |