Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vondquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Maar hoe werkt dit? Moet je bij elke foto zeggen "Wat zie je er goed uit!" en dat elke dag of zijn er ook andere theorieën? Je ziet het ik zet met velen vragen
Dus geef me tips
Waar is buiten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef trolololo het volgende:
Als je naar buiten gaat zie je ook meisjes.
Er bestaan ook vrouwelijke voorwerpen op FOBO na.
In de kledingkast naar Narnia.quote:
Dat voorwerp heb ik niet, is dat raar?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Wij hebben geen kartonnen dozen thuisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Achter dit voorwerp:
[ afbeelding ]
Lijkt mij een beetje omslachtige manierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef cool15 het volgende:
ga naar buiten, en hossel een echte chick.
maak foto's en zet dat op je fobo.
als chicks dat zien vallen ze gelijk voor je
BELANGRIJK
zorg voor verschillende chicks. dat laat je lijken op one-night-stander
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:09 schreef Isambard het volgende:
[..]
Welk van de 3923957 voorwerpen op de foto bedoel je?
De brievenbus?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het meest centrale voorwerp met daarin een werktuig waarmee het voorwerp open en dicht gedaan kan worden, geloof me, er gaat echt een wereld voor jullie open.
Hij heeft ook wel eens in mijn fobo gepost.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
denk dan dat je inderdaad bij skippy22 moet zijn.
Voor je het weet krijg je kudo's.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Isambard het volgende:
[..]
Zeg dat je iemands profiel hebt gelezen en dat je het echt fantastisch vond
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:10 schreef Isambard het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje omslachtige manier
Een uitgang die leidt naar een ingang.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat is ook een potentiële uitgang ja
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:12 schreef Isambard het volgende:
[..]
Een uitgang die leidt naar een ingang.
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.quote:
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:13 schreef louwp het volgende:
[..]
Ook een uitgang die leid naar ongewenste dingen.
Eigenlijk doelde ik op rekeningen ed. Maar goed mensen ook idd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:15 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je zomaar in het echt tegen mensen moet gaan praten
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen steltquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:14 schreef Isambard het volgende:
[..]
Eerst chickies scoren voordat je chickies kunt scoren, bedoel ik.
Nee, in fobo wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Zijn er hier geen leuke meisjes die wat aandacht nodig hebben?
buiten ken ik nu welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Oké.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
maar hij wil chicks van ht fobo scoren, kan ik het helpen dat hij eizen stelt
En dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:18 schreef eucalyptus het volgende:
Eensch met trololo, ga gewoon naar buiten man.
Je woont in het midden van Nederland.quote:
ja graagquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je woont in het midden van Nederland.
Geefbare chicks aan alle kanten om je heen, dan ga je toch niet op fobo turen![]()
Als je toch naar mooie meisjes wilt kijken kan ik je wel ondersteunen met wat links (via PM etc.)
Als je nou Rouveen had gezegd, dan had ik gedacht: oké... Maar snel uitgekeken in Utrecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |