Skype doet ze ook niks meer maar gelukkig smsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Msn gebruik ik zelden meer. Ik heb van mn fouten geleerd.
waarom reageer je niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey maar dat telde heul niet want ik had JOU gehosseld.
![]()
Wat een moves had je! Ben nog steeds overdonderd van je hosseltactiekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey maar dat telde heul niet want ik had JOU gehosseld.
![]()
Geleerd van Fonz_ en Jullie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wat een moves had je! Ben nog steeds overdonderd van je hosseltactieken
Je moet de goede eruit pikken, vertrouwen daar draait alles om in een FOK! relatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
ow ik weet volgens mij wat hosselen betekent
ik zou wel willen hosselen met iemand, maar het lijkt me wel heel erg eng
Ik moet me eens verdiepen in die twee, ik hoor er veel over de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geleerd van Fonz_ en Jullie.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik moet me eens verdiepen in die twee, ik hoor er veel over de laatste tijd
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet de goede eruit pikken, vertrouwen daar draait alles om in een FOK! relatie
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmediaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Skype doet ze ook niks meer maar gelukkig sms
Je kan ook met mij naar de filmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?
ik ga misschien vrijdag voor het eerst naar een kroeg, dus misschien is het dan niet meer nodig om voor het eerst te zoenen
Tientallen vrouwen vinden dagelijks hun soulmate op FOK!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?
ik ga misschien vrijdag voor het eerst naar een kroeg, dus misschien is het dan niet meer nodig om voor het eerst te zoenen
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tientallen vrouwen vinden dagelijks hun soulmate op FOK!
Good point.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
Ja en van die wil je een.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
In wanhopige situaties kan een mens wel eens wat minder kieskeurig wordenquote:
Ja togggquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Haal die Hitlersnor dan wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle views in mijn fobo zijn mannen
Je bent in de war met het PM-systeem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Jij lurkte mijn fobo mijlpaal allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
Pm-systeem is mijn msn man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.
Wel hebben sommige een kloon voor de serieuze zaken zoals R&P
Als je met mij gaat zoenen dat komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Dat serieus noemen ik heb ook nooit gezoend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Noem namen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het gaat me wel redelijk af, ik ben nu pas bezig met 5 wonderschone vrouwen te verwennen maar het is best moeilijk om zoveel liefde te geven aan deze vrouwen want eigenlijk verdient 1 vrouw al mijn liefde
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat sommigen ook doen is PM-en over je foto's. Misschien ook een tip.
ja maar die hebben toch ook namen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het zijn geen objecten
Het zijn giften van God
Ja, maar soms gaan mensen daarover dus pm-en, ipv reageren in je fobo. Echte hosselaars doen dat dus blijkbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?
hoiquote:
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar die hebben toch ook namen?
Zonder foto van jezelf, pussy.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb nu een echte fobo, kom kijken allen
quote:Anonieme_Fokker
aight1
Id_do_her
aight1
aight1
Shispeed
Nitrouz
Nitrouz
Dromenvangertje
Dromenvangertje
pas opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
op je ui ben je al knap, laat staan als ik je goed zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 18:32:25 ]
geloof me, wat daarbinnen rondloopt wil je niet hosselen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik las: "Ik wil een FEBO-hosselaar worden."
Gekkieeeeeeee.
Laat de symbolen naast de nicks je leiden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een leuke dame was
hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een leuke dame was
Neem de tijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, even een leuker grapje bedenken
The Movie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe word ik een FoBo-hosselaar?
Wat verwacht je dan met "hosselaar" in de TT?quote:
Daarom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met "hosselaar" in de TT?
Klink, dat ben ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey jij bent een eckte fobo hosselaar, leer het mij.
Die dingen gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O sorry verwarde je met iemand anders dan.
Zoals eerder in topic, overleg met _Fonz.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen tips?
Probeer mij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
het valt mij enorm op dat de leden van het mannelijk geslacht geen foto's hebben staan
ik heb nu al zo'n 4 profielen aangeklikt, geen van allen een foto
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke. Dat was ook jouw 9800e post hihi.
4 is wel veel manquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
het valt mij enorm op dat de leden van het mannelijk geslacht geen foto's hebben staan
ik heb nu al zo'n 4 profielen aangeklikt, geen van allen een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |