Ja en van die wil je een.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:16 schreef Isambard het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat ook niet zo moeilijk. Interesse genoeg!
In wanhopige situaties kan een mens wel eens wat minder kieskeurig wordenquote:
Ja togggquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Haal die Hitlersnor dan wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:22 schreef Het_Fenomeen het volgende:
alle views in mijn fobo zijn mannen
Je bent in de war met het PM-systeem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sms doe ik toevallig ook heel weinig. Maar dat zijn wel de hosselmedia
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar ff serieus
plaatsen jullie echt foto's?
en zijn jullie dan niet bang dat ze over het gehele net verspreid worden?
Jij lurkte mijn fobo mijlpaal allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
Pm-systeem is mijn msn man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent in de war met het PM-systeem.
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepostquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Een soort hyves.
Wel hebben sommige een kloon voor de serieuze zaken zoals R&P
Als je met mij gaat zoenen dat komt het allemaal goedquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Dat serieus noemen ik heb ook nooit gezoend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oww.. maar ik heb mijn serieuze zaken zoals dat ik nog nooit gezoend heb, hier al gepost
dus nu kan het niet meer
Noem namen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het gaat me wel redelijk af, ik ben nu pas bezig met 5 wonderschone vrouwen te verwennen maar het is best moeilijk om zoveel liefde te geven aan deze vrouwen want eigenlijk verdient 1 vrouw al mijn liefde
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat sommigen ook doen is PM-en over je foto's. Misschien ook een tip.
ja maar die hebben toch ook namen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Het zijn geen objecten
Het zijn giften van God
Ja, maar soms gaan mensen daarover dus pm-en, ipv reageren in je fobo. Echte hosselaars doen dat dus blijkbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar er staan toch al foto's van je in je fobo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |