Dat zou wel kunnen maar je gaat nu ook mijn strategie gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben al een weekje bezig hoor
[..]
Heyyy
whut whut ik heb je die secret dingen vertelt en nu verraad je mij allesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen maar je gaat nu ook mijn strategie gebruiken
Hij is lange tijd singlequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was je strategie dan? En waarom wil je een FoBo hosselaar worden?
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok belevenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was je strategie dan? En waarom wil je een FoBo hosselaar worden?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik ben twee dagen lang een fobohosselaar geweest. Nu heb ik het afgezworen.
Vraag hosseladvies aan Skippy22.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok beleven
Hoe beleef jij fok dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe andere fokkers fok beleven
Skype doet ze ook niks meer maar gelukkig smsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Msn gebruik ik zelden meer. Ik heb van mn fouten geleerd.
waarom reageer je niet meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey maar dat telde heul niet want ik had JOU gehosseld.
![]()
Wat een moves had je! Ben nog steeds overdonderd van je hosseltactiekenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey maar dat telde heul niet want ik had JOU gehosseld.
![]()
Geleerd van Fonz_ en Jullie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wat een moves had je! Ben nog steeds overdonderd van je hosseltactieken
Je moet de goede eruit pikken, vertrouwen daar draait alles om in een FOK! relatiequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
ow ik weet volgens mij wat hosselen betekent
ik zou wel willen hosselen met iemand, maar het lijkt me wel heel erg eng
Ik moet me eens verdiepen in die twee, ik hoor er veel over de laatste tijdquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geleerd van Fonz_ en Jullie.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik moet me eens verdiepen in die twee, ik hoor er veel over de laatste tijd
maar is dat ook echt al gebeurd hier op Fok?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet de goede eruit pikken, vertrouwen daar draait alles om in een FOK! relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |