Als je maar zorgt dat je niet zo wordt behandeld als MissyN of marloesw ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet eerst duidelijk aangeven dat ze dikke tieten hebben, en dan een keer een IKEA-meubel voor ze in elkaar zetten. Dan zit je gebakken [ afbeelding ] .
Noh, kan toch ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat je niet zo wordt behandeld als MissyN of marloesw ofzo
Dan mag het van mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die smiley
[..]
Noh, kan toch ook nietIk ben KB.
Nee MissyMquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor username dan
MissyJ!!!!!!!!!
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar mijn naam begint toch niet met de M.?
In mn inbox.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In mn inbox.Hij zei het volgende.
Ik kom hem slaan. Laat hem nog 1 X gemeen tegen jou doen en ik laat hem in elkaar rammen door mijn matties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
ik heb je rugquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik kom hem slaan. Laat hem nog 1 X gemeen tegen jou doen en ik laat hem in elkaar rammen door mijn matties.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In mn inbox.Hij zei het volgende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is jaloers omdat hij geen vrienden in het echte leven of op FOK! heeftIk ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dan telt het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Update
Ik heb al 10 meisjes geplayed alleen antwoorden ze niet vaak terug
Die zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
En deze smiley kun je gebruiken, helpt vast ook.
[ afbeelding ]
O sorry even terug antwoorden dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Update
Ik heb het gemerkt. Goede hosselskills,hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik gebruik deze voor funzige praat
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb al geantwoord.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Update
Sjalalala Ab Normaal slajalalala Ab Normaal!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |