Ben jij een beetje kakkert danquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je niet aangesproken moet voelen gekkurrrrd!
Mallerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je niet aangesproken moet voelen gekkurrrrd!
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die skippy spamt mijn inbox helemaal vol enzo
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje kakkert dan
Malle meid!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?
Beetje hosselen en het niet serieus bedoelen is voor mij niet echt een probleem,maar het allemaal serieus bedoelen is beangstigend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Trouwens TS: Fobo hosselaar moet je niet willen worden
Voor je het weet eindig je net als skipp22, kwijlend achter je toetsenbord smerige berichtjes rondpompen die het daglicht niet kunnen verdragen
Skippy bedoelt het serieus en als ie stuurt: ik ga je volblaffen met kangaroezaad, verwacht ie: ja graag hoe eerder hoe beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Beetje hosselen en het niet serieus bedoelen is voor mij niet echt een probleem,maar het allemaal serieus bedoelen is beangstigend.
Ik was al voor hem gewaarschuwd toen ik het berichtje kreeg,godzijdank.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Skippy bedoelt het serieus en als ie stuurt: ik ga je volblaffen met kangaroezaad, verwacht ie: ja graag hoe eerder hoe beter
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hahah kijk uit, hij meent het XD
Ik wist niet dat hij je zou lastig vallen,anders had ik zeker wat gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is te laat voor mij. Niemand waarschuwde mij even.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij je zou lastig vallen,anders had ik zeker wat gedaan.
Goed,houd me op de hoogte.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw bedankt meis.
Ik heb gezegd dat ik niet meer met hem mag praten van mijn FOK!vrienden.
Goedzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw bedankt meis.
Ik heb gezegd dat ik niet meer met hem mag praten van mijn FOK!vrienden.
Op dat liedje heb ik gedanst met een jongen.quote:
Aw, dank.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft humor, dan mag het.
Te laat mang. Alle chicks die er zijn, zijn al gehosselt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
WTF er is een nieuwe regel hier, ik hossel HIER de chick en jullie niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Te laat mang. Alle chicks die er zijn, zijn al gehosselt.
door wie ben jij gehosselt dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ook?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |