Vertel hem dat ie moet ophoeren en ff een leven moet kopen op de rommelmarkt voor 5 euroquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die skippy spamt mijn inbox helemaal vol enzo
ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Negeren,blokkeren,met mij praten.
Dat kan ik niet, dat is zielig. Hij kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Negeren,blokkeren,met mij praten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vertel hem dat ie moet ophoeren en ff een leven moet kopen op de rommelmarkt voor 5 euro
Skippy is sowieso al zielig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat is zielig. Hij kan het ook niet helpen
Even serieus, je moet echt niet op die vent reagerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat is zielig. Hij kan het ook niet helpen
Gaat dit over mij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
Even serieus, je moet echt niet op die vent reageren
Doe dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik hem naar dit topic verwijzen?
Waarom doe je zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee, waarom voel je je aangesproken?
Ben jij een beetje kakkert danquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je niet aangesproken moet voelen gekkurrrrd!
Mallerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je je niet aangesproken moet voelen gekkurrrrd!
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die skippy spamt mijn inbox helemaal vol enzo
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ben jij een beetje kakkert dan
Malle meid!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mag ik jouw 'inbox' 'volspammen'?
Beetje hosselen en het niet serieus bedoelen is voor mij niet echt een probleem,maar het allemaal serieus bedoelen is beangstigend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Trouwens TS: Fobo hosselaar moet je niet willen worden
Voor je het weet eindig je net als skipp22, kwijlend achter je toetsenbord smerige berichtjes rondpompen die het daglicht niet kunnen verdragen
Skippy bedoelt het serieus en als ie stuurt: ik ga je volblaffen met kangaroezaad, verwacht ie: ja graag hoe eerder hoe beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Beetje hosselen en het niet serieus bedoelen is voor mij niet echt een probleem,maar het allemaal serieus bedoelen is beangstigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |