quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke. Dat was ook jouw 9800e post hihi.
4 is wel veel manquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
het valt mij enorm op dat de leden van het mannelijk geslacht geen foto's hebben staan
ik heb nu al zo'n 4 profielen aangeklikt, geen van allen een foto
Wordt*quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef xSummergirlx het volgende:
Elk meisje op FOK! word wel eens gehosseld,je ontkomt er niet aan.
Door wie ben jij dan bijvoorbeeld gehosseld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef xSummergirlx het volgende:
Elk meisje op FOK! word wel eens gehosseld,je ontkomt er niet aan.
Faux.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Door wie ben jij dan bijvoorbeeld gehosseld?
Leer er van schatjenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare laat mij.
De leraar Nederlands liet mij vandaag een briefje halen omdat ik ongevraagd naar de wc ging dus ik weiger nog op te letten.quote:
Ja. Voor de rest,skippy22 die mij vertelde dat hij me over 3 jaar zal volspuiten met skippyzaad en nog wat andere waar ik het liever privé overheb of gewoon ben vergeten.quote:
skippy22quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest,skippy22 die mij vertelde dat hij me over 3 jaar zal volspuiten met skippyzaad en nog wat andere waar ik het liever privé overheb of gewoon ben vergeten.
Die skippy is een beetje een ranzig figuur, ik vraag me af of ie echt denkt dat ie met zulke opmerkingen wat bereiktquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja. Voor de rest,skippy22 die mij vertelde dat hij me over 3 jaar zal volspuiten met skippyzaad en nog wat andere waar ik het liever privé overheb of gewoon ben vergeten.
Ha! Dat zal hem leren!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De leraar Nederlands liet mij vandaag een briefje halen omdat ik ongevraagd naar de wc ging dus ik weiger nog op te letten.
Ik heb er ook niet op gereageerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die skippy is een beetje een ranzig figuur, ik vraag me af of ie echt denkt dat ie met zulke opmerkingen wat bereikt
Negeren,blokkeren,met mij praten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die skippy spamt mijn inbox helemaal vol enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |