quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gedoe Zeeeend, wel lief dat je hebt aangeboden om te helpen.
Zijn je penwerkjes al weer werkende? Ik klik me steeds sufquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nieuw topic, ik zal zo ff een hele zwik filmpjes spammen dan
Als die zak i/d daar rustig kan staan valt het best mee met het snaaienquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb morgen weer een camera, dus kan ik mooi nieuwe foto's van mn honden maken.
Ik word bijna emo als ik hem zo lief zie slapen met een knuffelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft sinds zondag een nieuwe liefde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word er haast jaloers van![]()
Die eerste?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word bijna emo als ik hem zo lief zie slapen met een knuffel![]()
En ik vind dat grijs-zwart streep truitje echt zó mooi staan
Ja die eerste, hij staat echt zó mooi bij hemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste?
Dat is zn pj die ik voor zn verjaardag maakte, die zit zoooooo geweldig, en is zo lekker zacht
Bedoel je met muis die Ikea rat? Of is muis een andere?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar Robijntje was love at first sight, net als Muis
Thnx!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Gala6183 het volgende:
Ohhh oh-oh jouw hondjes zijn echt te cute
Begrijpelijk, hij is echt mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Die tweede foto is mijn favochicofoto van vorig jaar
Jaquote:
Hij ligt echt met zn koppie over die knuffels te wrijven en te knorren van genot danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Belana het volgende:
ow ik vind die laatste echtmaar gewoon helemaal, dat geknuffel met zo'n knuffel, echt TE schattig
Ik zit net Noes en the pig te kijkenquote:
Wat een geweldige foto'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Muis is een of andere kringloopknuffel , dat is op kantoor zijn grote liefde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Muis had ie Poes, maar die is in de wasmachine overleden een keer, en toen heeft het heel lang geduurd voor er weer een knuffel kwam waar hij verliefd op werd.
Chico is een hondje met een verleden, hij heeft 4 jaar in een bench gezeten bij een fokker in een schuur, gewoon een ijzeren bench zonder deken of wat dan ook, en hij is onwijs dankbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef Belana het volgende:
het is echt een megalief hondje denk ik he oh-oh?
zo 1 om op te vreten
Ja Nordy is gek ,heeft hij wel een hol of een bench met een hoes?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Wij hebben noodgedwongen tot zaterdag iemand op de bank slapen.
En er is sinds hij hier overnacht niets meer gesloopt in de nacht.
Denk dat ik binnenkort maar een opblaaspop ofzo ga kopen om in de bank te leggen
We wandelen minstens 3 uur per dag met haar. Of minstens 2 uur wandelen en fietstraining of hardlooptraining.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ja Nordy is gek ,heeft hij wel een hol of een bench met een hoes?
Husky's houden niet van open ruimtes tijdens de slaap (onveilig)
Ras staat ook wel bekend om hun verlatingsangst,hoeveel uur ben je actief met hem bezig per dag?
Als je met z'n 2e een hond een bench in gaat dwingen lijkt het me bij voorbaat al logisch dat dat em niet gaat worden natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
We wandelen minstens 3 uur per dag met haar. Of minstens 2 uur wandelen en fietstraining of hardlooptraining.
Bench hebben we geprobeerd, maar daar wil ze no-way in.
En niet dat ze een beetje onwennig is, maar we moesten haar met zijn 2en erin krijgen, toen vloog ze er met de staart tussen de benen en oren plat in de nek weer uit. Dus we hebben hem gewoon laten staan, zo van misschien gaat ze vanzelf (lekkers erin gelegd, speeltjes erin gelegd, uiteraard haar eigen kleedje erin). Later hebben we er nog een kleed overheen gegooid, maar zolang de bench in de kamer stond, kwam ze gewoon niet meer in die hoek van de kamer.
Dus we hebben de bench weer weggehaald en er was niks meer aan de hand.
Oh maar dat doen ze hier ook hoor, allemaal op een kluitje, behalve Karel, die houdt daar niet zo vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Aah die knuffelfoto's.
Hier liggen ze zo met elkaar haha..
wat een lelijk beestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Muis is een of andere kringloopknuffel , dat is op kantoor zijn grote liefde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Muis had ie Poes, maar die is in de wasmachine overleden een keer, en toen heeft het heel lang geduurd voor er weer een knuffel kwam waar hij verliefd op werd.
Haha, ja had gekund!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
maar Noes ,wat heb jij een groot hoofd
We dachten even vanmiddag:
[ afbeelding ]
Je hebt heerlijke woefiesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lekker naar t bos geweest met 2 monstertjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaa, wat is ze grootquote:
Whahaha nou ik zou het ook haast denken!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh, waar was dat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scheveningen,Visserij havenweg.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, waar was dat dan?
Mijnes zijn mooier hoor![]()
En Bil en Sjon hadden onmiddelijk met je herders willen spelen ook![]()
Maar ik zie daar 4 naakten , een lh chi en een puff denk ik.
Ik ken de hondjes volgens mij wel ergens van![]()
Heb je de namen van die van mij niet genoemd?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Scheveningen,Visserij havenweg.
Het zeewater was 6 graden ,ik heb een goed pak maar dat is me te gek
maar je zag ook geen enkele kitesurfer .
We gingen toen maar even het dorp in .
Tuurlijk,de garderobe ook
Er werd niet gespeeld een beetje de kat uit de boom kijken ,gereserveerd beschaafd
De eigenaresse had er in totaal 11 (honden)
Fok kon ze niet
Met drie he ik soms al het gevoel dat ik er niet alles uit kan halen wegens tijdgebrek.
Je hebt PMquote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je de namen van die van mij niet genoemd?
Meestal kennen ze ze dan wel![]()
Ik ken best veel mensen met zoveel honden , dus daar kan ik het ook niet echt aan herkennen, de nakies staan dr ook allemaal met de kont op, maar die grote bruine chi komt me zo bekend voor
Noes vind jou ook wel aardig ,je moet alleen niet zo trekkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Belana het volgende:
ja en reken maar dat ze je omver kunnen trekken!
Ik heb van alles geprobeerd maar ben momenteel toch even aan de gentle leader, omdat ik Noes niet van het trekken af krijg.
.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Belana het volgende:
whehehehe
zelfs met de gentle leader presteert ze het nog.
iedere dag trainen we, maar ze heeft er volkomen schijt aan. andere commando's gaan prima en ze luistert ook goed als ze los is, maar aan de lijn moet en zal getrokken worden.
Ik blijf maar gewoon consequent trainen en op een dag valt misschien het kwartje wel.
Of haar 2e naam is stiekem Sjon....
Bij de cursus hier kreeg je volgens mij als tip om iets lekker ruikend in je hand te houden, en had dan obviously naast het lichaam houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Belana het volgende:
whehehehe
iedere dag trainen we, maar ze heeft er volkomen schijt aan. andere commando's gaan prima en ze luistert ook goed als ze los is, maar aan de lijn moet en zal getrokken worden.
Ik blijf maar gewoon consequent trainen en op een dag valt misschien het kwartje wel.
Ja dan gaat Sjon op zn achterpoten lopen en in mn handen bijten en raakt ie helemaal door de dolle, al kwijlendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de cursus hier kreeg je volgens mij als tip om iets lekker ruikend in je hand te houden, en had dan obviously naast het lichaam houden.
Charlie blijft dan wel focussen op mijn hand, maar dat heb ik alleen in het begin ten tijde van de cursus geprobeerd. Nu werkt het het beste om de riem achter me langs te doen, en vasthouden aan de andere kant dan waar hij loopt. Als ie dan trekt gebeurt dat op gelijke hoogte ipv dat je hem omhoog trekt als je hem gewoon aan de riem hebt. Dat werkt hier als een tierelier. + je benen vangen het trekken op ipv je arm dus wat mij betreft sowieso een win.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan gaat Sjon op zn achterpoten lopen en in mn handen bijten en raakt ie helemaal door de dolle, al kwijlend![]()
![]()
En de gentle leader daar ontsnapt ie binnen 2 seconde uit
Das wat onhandig als je met 4 lijnen loopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Charlie blijft dan wel focussen op mijn hand, maar dat heb ik alleen in het begin ten tijde van de cursus geprobeerd. Nu werkt het het beste om de riem achter me langs te doen, en vasthouden aan de andere kant dan waar hij loopt. Als ie dan trekt gebeurt dat op gelijke hoogte ipv dat je hem omhoog trekt als je hem gewoon aan de riem hebt. Dat werkt hier als een tierelier. + je benen vangen het trekken op ipv je arm dus wat mij betreft sowieso een win.
Kijk over anderhalf jaar maar ,dan is ze door haar pubertijd .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Belana het volgende:
whehehehe
Ah ja, met vier wat onhandigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wat onhandig als je met 4 lijnen loopt.
![]()
Sowieso moeten ze bij mij allemaal rechts lopen, want rechts lopen is gewoon wandelen, links lopen is showlopen
Op show moeten ze links, juist daarom maak ik het verschil tussen gewoon lopen en oefenen voor show.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah ja, met vier wat onhandig
Volgens mij zeiden op de cursus dat ze links moeten lopen, maar ik heb Charlie ook altijd rechts. Dat vind ik het fijnst lopen dus die regels kunnen me de pot op hoorAlleen bij shows e.d. heb je natuurlijk wel regels waar je je aan moet houden
Links lopen met de schouder gelijk het linker been.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah ja, met vier wat onhandig
Volgens mij zeiden op de cursus dat ze links moeten lopen, maar ik heb Charlie ook altijd rechts. Dat vind ik het fijnst lopen dus die regels kunnen me de pot op hoorAlleen bij shows e.d. heb je natuurlijk wel regels waar je je aan moet houden
Het maakt hem niet uit waar hij loopt, maar ik loop hier in het park dus hij loopt rechts gewoon op het gras. Meestal als ik hem links heb loopt hij juist aan de buitenkant. En als ik hem links wil hebben zeg ik gewoon 'links' en dan gaat ie links. Ik vind het onzin om hem alleen maar links te laten lopen, m.u.v. van shows e.d. uiteraard.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:44 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Links lopen met de schouder gelijk het linker been.
Aan de voet . (ook zonder leiband)
Ook veiliger op fietspaden en waar geen trottoir is .
Rechts enkel als het ze gevraagd word .
En dat lukte ook bij Sjon?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op show moeten ze links, juist daarom maak ik het verschil tussen gewoon lopen en oefenen voor show.
Kees en Chico zijn sowieso showhondjes en ook Billy is van kleins af aan "gedrild" , die kon al op tafel gestackt worden sinds ie kan staan.
En zelfs bij Sjon heb ik het gewoon maar aangeleerd, just in case
Als die links aan de buitenkant loopt,heb je achter opkomend verkeer .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit waar hij loopt, maar ik loop hier in het park dus hij loopt rechts gewoon op het gras. Meestal als ik hem links heb loopt hij juist aan de buitenkant. En als ik hem links wil hebben zeg ik gewoon 'links' en dan gaat ie links. Ik vind het onzin om hem alleen maar links te laten lopen, m.u.v. van shows e.d. uiteraard.
[..]
En dat lukte ook bij Sjon? [ afbeelding ] of doet ie t met frisse tegenzin
Die foto zie ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
En Billy op commando mooi staan:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Oh die heb ik van de database gepikt, die staat hier:quote:
ja dat heb ik ook een tijdje geprobeerd... werd ze helemaal gek van en ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de cursus hier kreeg je volgens mij als tip om iets lekker ruikend in je hand te houden, en had dan obviously naast het lichaam houden.
had jij een echte gentle leader trouwens? ik had eerst een halti omdat ik de echte niet kon krijgen en dat is een aanzienlijk verschil. deze echt zit stukken beter en krijgt ze echt niet af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan gaat Sjon op zn achterpoten lopen en in mn handen bijten en raakt ie helemaal door de dolle, al kwijlend![]()
![]()
En de gentle leader daar ontsnapt ie binnen 2 seconde uit
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heb ik van de database gepikt, die staat hier:
http://www.chinesecrested(...)a+Iva.html#mainimage
Maar dan de tweede foto van boven, links.
Met de riem achterlangs dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook een tijdje geprobeerd... werd ze helemaal gek van en ik ook
maar wel bedankt voor de tip hoor, want je weet nooit of de gouden tip ertussen zit!
Noes kan "zit" en "af" en "wachten" en "blijf" en ze komt als ik "kom maaaaaarrrr" roep in het park en that's about it, maar ik vind dat ook zat.
Hoort het hoofd niet recht naar voren /opgericht ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Dit deed ie met het commando "mooi staan "
[ afbeelding ]
Ja maar als ik show sta ik voor de hond als ik het commando geef, dus dan kijkt ie naar mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:28 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Hoort het hoofd niet recht naar voren /opgericht ?
Dat koppie is gewoon te klein, dat blijft niet zittenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Belana het volgende:
[..]
had jij een echte gentle leader trouwens? ik had eerst een halti omdat ik de echte niet kon krijgen en dat is een aanzienlijk verschil. deze echt zit stukken beter en krijgt ze echt niet af.
nou dat denk ik dus ook nu, ik maak er verder geen punt meer van, blijf gewoon consequent tegen haar en op een dag komt dat vast wel goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Kijk over anderhalf jaar maar ,dan is ze door haar pubertijd .
je kan er nu nog echt geen peil op trekken hoe ze zich ontwikkeld .
wow mooie beesten zeg!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef RiftNL het volgende:
Mijn 2 doggies Django en Layka. Voor meer info: http://www.SiberischeHusky.info
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik doe idd de riem vaak achterlangs, ik kan indien nodig dan meer kracht zetten en heb haar beter onder controle.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt een wereld van verschil, zelfs ik als leek zie dat
[..]
Met de riem achterlangs dan?
Charlie is buiten nog wel eens afgeleid. Als er bv een kind langskomt of zo hoef ik hem geen commando te geven want dat hoort ie dan niet eensBuiten gebruik ik verder alleen 'hier' en 'zit', of knippen met de vingers. Binnen doe ik wel meer met hem.
ow dat is erg lastig dan ja, Noes heeft nu de medium en die zit goed, maar zal binnenkort te klein zijn, dan moet ik de Large.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat koppie is gewoon te klein, dat blijft niet zitten
doe nog eens ff een foto, want ik ben ff kwijt wie jouw hond nou is, sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Same here. Het was altijd heel erg, dan stond ie echt in de ankers de andere kant op en kreeg ik hem bijna niet mee, wat een gewicht heb je dan ineens tegenNu loopt ie meestal wel mee maar kijkt dan nog wel even achterom en vergeet soms even mee te lopen. Daar moet ik nog meer op oefenen maar dat is zo irritant met loslopende honden die niet onder appél staan.
Ik wil Charlie dus niet belonen door hem met de andere hond te laten spelen als ie zo bezig is, maar ja, loslopende hond die dan tegen Charlie op staat te springen en dan kan ik weer van voor af aan beginnen
daar wil ik een filmpje van zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh met andere honden staan Bil en Sjon op hun achterpoten te gillen
Je kent al die stokstaart foto's toch wel?quote:
Als ik Charlie beloon met spelen terwijl hij in de ankers gaat zodra er een andere hond aankomt krijg ik hem nooit meer mee, not gonna happen hier. Als ie normaal doet mag ie gerust spelen, maar niet zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij mogen altijd spelen.
Maar vooral in de stad is het wel es echt te komisch als ze aan de overkant van de straat een vriendje zien en dan alletwee op hun achterpoten staan te gillen![]()
Ik heb dr maar 1 die trekt, en gelukkig trekt ie me niet om al zou ie het willen, maar vervelend is het wel, vooral omdat ie ook graag als een dulle door de lijnen van de rest jumpt, en dan in de knoop raakt en gaat krijsen of ik m slacht
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Belana het volgende:
[..]
doe nog eens ff een foto, want ik ben ff kwijt wie jouw hond nou is, sorry
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef RiftNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow ja Charliequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik Charlie beloon met spelen terwijl hij in de ankers gaat zodra er een andere hond aankomt krijg ik hem nooit meer mee, not gonna happen hier. Als ie normaal doet mag ie gerust spelen, maar niet zo.
[..]
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik em gezien heb,hij heeft zo'n lieve kopquote:
Wat een mooie die witte !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef RiftNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uit “den ouden doosch” :quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Billy showt helaas alleen naast de ring![]()
[ afbeelding ]
Ringtraining,zoals alles met geduld en beloning .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:32 schreef Belana het volgende:
hoe krijg je een hond in vredesnaam in zo'n houding?
Laat je niet voor de gek houden! Nee hoor, 't is een hartstikke lief beest, alleen soms wat te enthousiastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik em gezien heb,hij heeft zo'n lieve kop![]()
Ik ben ook voor Billquote:Oh-Oh,volgens mij heb ik het eerder gezegt maar ik vind Chill Bill wel je mooiste hond denk ik...vind em echt prachtig z'n kleur en kapsel helemaal geweldig en hij heeft ook echt een chinees koppie,ik zal wel gek zijn maar soms zie ik gewoon spleetogen bij em![]()
![]()
![]()
Gijs loopt hier prima aan de riem,Teun ook wel oke maar Joost is van pup af aan al een drama,krijg er wat van soms!!
Ik hoef er geen papiertje om ,neem hem/haar zo wel meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's allemaal.. die nakerdjes vind ik altijd zo schattig.
Vandaag lekker naar Soesterduinen gegaan met 2 van de 4..en met 2 nieuwe hondenvriendjes
en de vriendjes
[ afbeelding ]
Laten we erom vechten dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik hoef er geen papiertje om ,neem hem/haar zo wel mee![]()
(denk een haar )
bewondering voor al dat geduldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ringtraining,zoals alles met geduld en beloning .
Langzaam opbouwen in die houding neerzetten .
Wat is het?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik zie de foto al. Nee dat is een kerel haha;) Prachtige hond is het inderdaad.
[ afbeelding ]
Zelfs t-shirt en halsbandje op elkaar afgestemd van de vriendjes !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Guess. het volgende:
Nog maar een keertje,gewoon omdat ze zulke goed vriendjes van elkaar zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joost heeft zijn oude favorite slaapplek weer gevonden! wat dus niet de bedoeling is
[ afbeelding ]
Dit gaat me wat te ver hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Fuctiaroze en paars zijn mijn lievelingskleuren dus mijn mannen doen gewoon mee!
Moet ook altijd wennen aan honden die zo schuin staan met hun rug,ik zie liever een rechte rug maar bij sommige rassen hoor het gewoon.
Zo vind ik koningpoedels geweldig maar als je soms die showkapsels ziet vind ik het zonde van de hond!
[ afbeelding ]
Zouden die eigenaren nou ik gezellig met hun hond ook zo gaan wandelen....als je zoiets voorbij ziet komen kom je toch ook niet meer bij! Volgens mij vlechten ze het in hun vrije tijd,toch?
Oh, ik zou dr echt zo mee over straat gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Fuctiaroze en paars zijn mijn lievelingskleuren dus mijn mannen doen gewoon mee!
Moet ook altijd wennen aan honden die zo schuin staan met hun rug,ik zie liever een rechte rug maar bij sommige rassen hoor het gewoon.
Zo vind ik koningpoedels geweldig maar als je soms die showkapsels ziet vind ik het zonde van de hond!
[ afbeelding ]
Zouden die eigenaren nou ik gezellig met hun hond ook zo gaan wandelen....als je zoiets voorbij ziet komen kom je toch ook niet meer bij! Volgens mij vlechten ze het in hun vrije tijd,toch?
Whaha, dat is het zelfde kapsel als die witte, alleen de kleur is andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit nog wel leuk
Ja te grappig he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef Belana het volgende:
wat een stelzo'n kaaltje en dan zo'n bos haar er naast
Oh, inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha, dat is het zelfde kapsel als die witte, alleen de kleur is anders![]()
Ik ben echt dol op poedels, maar ze lijken qua bouw, kop, en karakter ook echt veel op chineesjes
Ja die moeten ook getrimd maar daar heb je veel minder werk aan,minder werk dan aan Sjon en Bil denk ik .quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:54 schreef Belana het volgende:
het is zijn wel erg leuke foto's! Moeten bedlingtons nou ook zo getrimd? die vind jij toch ook mooi oh-oh?
Zo hebben we allemaal onze verlangensquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooit wil ik een chinees, een poedel en een bedlington , als roedel
Aw, hoe heet ie en hoe oud issie?quote:
OMG wat een geniale foto, dat kreeg ik met die van mij niet voor elkaar met een kat dr bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:56 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze verlangens
[ afbeelding ]
Wat voor ras is de bruine links oh-oh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Chico is zo dol op Pip trouwens![]()
[ afbeelding ]
Das een podenco , zo een rescue hondje is dat, das Chico zn allergrootste liefde Quapaquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor ras is de bruine links oh-oh?
En de poedel in bad, oh wat cuteZo klein ineens
Podenco's zijn tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een podenco , zo een rescue hondje is dat, das Chico zn allergrootste liefde Quapa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zoooooooveel foto's waar ie smoor achter Quapa aan zit, door de jaren heen, zo leuk
Dat lijkt wel een monumentquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:53 schreef Guess. het volgende:
Geweldige foto's Oh-Oh,maar ik ga toch voor het gewone kapsel hihi. Vind deze erg mooi!
[ afbeelding ]
Ik ben dus voor de volle lange vacht in elk gevalquote:
Psies , maar dan neem ik liever een echtequote:
Ja maar dan wel de langhaar-versie bedoel ik dus,die helm vind ik niks.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat gewone kapsel vind ik trouwens minder.
Yara is een oudere poedel van iemand die ook chineesjes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt haast meer op een bedlington
Geniaalquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat gewone kapsel vind ik trouwens minder.
Yara is een oudere poedel van iemand die ook chineesjes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt haast meer op een bedlington
Ooooooh ik was dr in februari 2007quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:24 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja maar dan wel de langhaar-versie bedoel ik dus,die helm vind ik niks.
Bij Gijs willen ze er ook altijd van allerlei modellen in knippen maar ik wil het gewoon overal gelijk zeg maar en dan wat langer.
Mijn man vind een bobtail trouwens helemaal geweldig daar moet ik dus echt niet aan denken he kwa vachtKoningspoedel is trouwens een van de hele weinige grotere honden die ik zelf zou willen.
Ik bedoelde eigenlijk wanneer jij in Zutphen was,dan had ik je doggies komen bewonderen![]()
Wij willen binnenkort naar een show met Teun,mijn man gaat maar mooi de ring in,die hond loopt echt voor schandaal aan die riem!(al heel lang niet geoefend!)
Ze is al 12 of zo, echt zo een grand old lady, heel lief en heel statigquote:
Wow 12!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is al 12 of zo, echt zo een grand old lady, heel lief en heel statig
quote:
Nah, doe mij Pip of Ciëlle maar ( die zwarte met die bollen )quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow 12!
Ik vind haar echt heel mooi
Die film?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
My goodness, ik heb zo hard zitten janken bij Hachi, wat verschrikkelijk
Ja, een Akita. De echte heeft 9 jaar lang gewachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die film?
Die wil ik ook nog steeds es zien![]()
Over die Japanse hond toch?
Yups, ik zie ze hier nu ook regelmatig , daarvoor zag je ze nooit iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, een Akita. De echte heeft 9 jaar lang gewachtMan, ik huil nog steeds
Sinds die film, 2009, zie ik ook steeds meer Akita's trouwens
Elvis has entered the building.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja de dochter van mn chihuahuafokster showt altijd toypoedels uit Italië.
Die vind ik toch wel ook echt tha bomb![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Elvis has entered the building.
Tess is 2.5 lentes jong:Dquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
Tess is 2.5 lentes jong:D
45 kg zwaar en ze denkt dat ze een schoothondje is:)
hahaha, dat herken ik van Noesquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:39 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
Tess is 2.5 lentes jong:D
45 kg zwaar en ze denkt dat ze een schoothondje is:)
Dankje wel, inderdaad, een hele mooie tante.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Belana het volgende:
[..]
hahaha, dat herken ik van Noes
en wat is ze mooi zeg!!!![]()
klinkt goed, wie is sepp?:$quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:04 schreef Gala6183 het volgende:
@Dakduuf Zullen we Sepp en Tess koppelen? Mooi stel
@Guess Ik wil een Joost!!!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef DakDuuf het volgende:
[ afbeelding ]
Tess gaat er alvast voor zitten:)
Ik durf er nog niet aan te beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
My goodness, ik heb zo hard zitten janken bij Hachi, wat verschrikkelijk
Ooooooh nee joh als je m wil bewaren moet je dat zeker doen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef draculettetje het volgende:
nee ik ging het kopen samen met haar was alleen mn portemeniks vergeten...
ik zal er eens over denken, want stiekum wou ik deze bewaren maar waarvoor???
Dat je dat nog weet,dat was ik dus echt helemaal vergeten!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef draculettetje het volgende:
hihi speciaal voor jou erbij gedaan! (en voor guess. want die krijgt nog steeds geld terug voor dat barbapapashirt)
en het leuke is, ik heb ze niet eens zo neergelegd, ze zijn zo naar elkaar gerold enzo!
Nicequote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Lara![]()
Zo heb ik wel es bijna bij Karel een tepel dr af gerukt met een tekentang trouwens , arme dier gaf geen kik ook nog, en ik maar pakken en draaien![]()
![]()
![]()
Gatverdamme!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:08 schreef zeeeend het volgende:
Vorig jaar had de jongste een teek in der flank.
Zat lekker diep dus met koevoetje of pincet niet te verwijderen .
Ding er heel/levend uitgepeuterd,maar de wond wilde niet helen.
Na een dag of twee nog maar eens onder handen genomen zat er een nieuwe in dat gat
Ik heb respect voor alles wat leeft ,maar die is toch een verschrikkelijke dood gestorven .
Daarna was de wond ook binnen 48 uur dicht .
Rondje in de wasmachine doorstaan ze zonder probleem,of een paar uur in de vriezer .
Rondje riool heeft tie geen bezwaar in hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Hier gelukkig ook nooit echt teken, maar ik bekijk de hond wel regelmatig in die tijd van 't jaarGewoon met een tang of pincet en dan door de gootsteen
Maar dan zijn ze wel wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Door de gootsteen gaan ze ook niet dood van.
Gore krengen.
En "die tijd van het jaar" is echt vanaf dat het niet meer vriest tot het weer vriest tegenwoordig.
Chico heeft dr al es een op zn verjaardag gehad, op 24 januari
Wat een prachtige fotoquote:
Ik heb Zaterdag meteen gebeld of m'n (favoriete) DA deze week op de locatie in mijn buurt werkt. Maar dat was nog niet zeker, morgen wist ze meer. Mocht het niet zo zijn dan wacht ik een week, 7 dagen maakt in principe niks uit, alleen voor m'n eigen gemoedstoestandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, dat is ook iets waar ik onmiddelijk van in de stress zou schieten, maandag maar ff laten checken?
Oh wat een onwijs leuke dochter, dat koppiequote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Chico en dochter Jacky nog es, die lijken echt heeeeeeel erg op elkaar![]()
[ afbeelding ]
Nou, Billy herkent zijn broers wel degelijk, zijn moeder heeft ie totaal geen interesse meer in.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat grappig die familiefoto's!Herkennen ze dan elkaar ook echt? Of gaan ze niet anders met elkaar om dan met andere honden?
Of is dat een stomme vraag(geen idee wie de familie van mijn hond is haha, dus ik heb hier geen verstand van)
Jolie onze am bul vriendin?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een onwijs leuke dochter, dat koppie![]()
En zag ik daar Jolie met dat jongetje in de reeks foto's ook voorbij komen?
Wat bijzonder zo'n generatiefotoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
En hier op een show 4 generaties, van rechts naar links Chico, zijn zoon Cupido, Cupido's dochter Aida, en dan twee van Aida's dochters, Fatima en Fancy.
Je moet de Foekelaan hebben, en dan bij de Kiosk parkeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Belana het volgende:
waar op de soesterduinen moet je precies zijn om te wandelen? of is er maar 1 plek ofzo?
Ik twijfelde al even, maar ik hoopte het zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jolie onze am bul vriendin?
Nee, dat is Kenaj, een Engelse bul van iemand van het forum
leuk om een keer te doen van de zomer met de kinderenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet de Foekelaan hebben, en dan bij de Kiosk parkeren.
Vroeger was dat zo een leuke houten keet waar ze patat verkochten, nu is het jammer genoeg een wat luxer ding, maar ach.
Je kan dan de zandvlakte oplopen of er omheen wandelen.
Wij lopen altijd een ronde om de zandvlakte.
Ik vind die variatie zooooo leuk aan het ras.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bijzonder zo'n generatiefoto![]()
Ik blijf me erover verbazen hoe verschillend de naakt en powderpuff zijn (ik zeg altijd Powerpuff in m'n hoofd).
Je weet echt niet wat je ziet als je daar de eerste keer die zandvlakte op loopt, het is er altijd schitterendquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Belana het volgende:
[..]
leuk om een keer te doen van de zomer met de kinderenhet is niet heeeeeel ver rijden hier vandaan, 1,5 uur ofzo. het ziet er zo mooi uit daar!
Die paaltjes zijn keihandig trouwens, als je ff ongestoort een patatje wil etenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ahw wat leuk de hele familie bij elkaar! Schatjes.
James gaat ook regelmatig naar zn broer toe, die 2 spelen wel een stuk wilder samen pff.
En Belana, je kan een paaltjesroute volgen in het bos en je kan gewoon over de zandvlakte lopen. Wij lopen eigenlijk alleen maar over het zand.
Wij gaan idd het liefst in het voorjaar en in de herfst.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
In de zomer vind ik het alleen niet zo relaxt daar haha, wat een woestijn is het dan. Dan ga ik liever ergens wandelen bij het water.
Als we nog es met het forum gaan dan geef ik een gil, kun je meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Guess. het volgende:
Ik wil ook naar de Soesterduinen nu ik al die foto's zo zie,is hier zo'n haalf uurtje vandaan,dus als het wat beter weer isHouden we Gijs wel aan de riem voor het geval ie een hufter-aanval krijgt!!
Oh dat is zoooooo leuk, zo een nestreunie!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Belana het volgende:
20 maart gaan wij met alle broertjes en zusjes van Noes en mams en halfzus naar Hargen aan zee om te wandelen met z'n allen, ik heb daar echt zin in!
Oooooooh wat fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch?), ik ben zo opgelucht.
Kan wel janken
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag, als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk
Alstublieft : http://www.taartbezorgen.nu/ ,doe mij de kip-kerrie met prei maar .quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch?), ik ben zo opgelucht.
Kan wel janken
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag, als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk
Haha, ik ga hem meteen bestellenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Alstublieft : http://www.taartbezorgen.nu/ ,doe mij de kip-kerrie met prei maar .
Ben niet zo'n zoetekauw
Je herkent het gelijk hoor, wat ze uit het bultje zuigenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan wel janken
Thanksquote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh wat fijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een pak van mijn hart, je hebt zo een mooie dame![]()
![]()
![]()
Thanks voor het schrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je herkent het gelijk hoor, wat ze uit het bultje zuigenUit vetbultjes komt echt vet, beetje wittig (net als aan een runderlapje
) uit "andere" bultjes komt echt pus, beetje geelig.
Sylver had van alles watdus dat verschil konden we toen goed zien.
Fijn dat het een vetbultje was
fijn dat alles goed is!!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan wel janken
Ze zijn echt zooooooo leukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gelukkig was het een vetbult!
Nacho heeft ook wel wat bultjes.. maar dat zie je sowieso wel vaker bij oude honden. Ik ga met hem verder niet meer lopen kloten.
Vandaag lekker naar de hei gegaan met nog een andere hond erbij.
Nacho
[ afbeelding ]
Jules was ook mee
[ afbeelding ]
En Rex, 9 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan neem ik alleen Joost en Teun mee.....en Gijs in een dwangbuis!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we nog es met het forum gaan dan geef ik een gil, kun je mee
Wat heerlijk voor je hondjes en voor jou ook even prettig dat je rustig aan kon doen, terwijl zij lekker gewandeld hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn echt zooooooo leuk![]()
Mijn nakies ( naja Bil en Sjon, Chico niet hoor, die woont in de zomer nog het liefst in kleren) zijn vanavond in het donker meer dan een uur met de buuf meegeweest, aangelijnd, zonder jasjes
Ik zit al 4 weken thuis met een hele hardnekkige ontsteking in mn liesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:47 schreef Belana het volgende:
kan je niet wandelen momenteel dan oh-oh? whats up?
Tis de buuf waar ik normaal altijd samen mee wandel.quote:
Nordy is toch gesteriliseerd .quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:41 schreef GimmeGore het volgende:
Nordy piest bijna altijd met haar poot omhoog.
Ze tilt ook echt haar poot op om ergens tegenaan te plassen
Mijn beestjes met een identiteitscrisis
Hektor die denkt dat hij een grote macho is en Nordy denkt dat ze een mannetje is
Gelukkig! Het ziet er ook zo 'onwennig' uit als hij dat doet. Echt zo half wiebelig met z'n pootje omhoog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:45 schreef oh-oh het volgende:
PixelHijs nu al zwaarder dan mijn kleinste chi was
![]()
En poot vroeg optillen zegt niks qua dominantie gelukkig, Billy was ook zo een vroege vogel, en die is echt totaal niet dominant![]()
Multiply, je foto's zijn echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |