Wat is het?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik zie de foto al. Nee dat is een kerel haha;) Prachtige hond is het inderdaad.
[ afbeelding ]
Zelfs t-shirt en halsbandje op elkaar afgestemd van de vriendjes !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Guess. het volgende:
Nog maar een keertje,gewoon omdat ze zulke goed vriendjes van elkaar zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joost heeft zijn oude favorite slaapplek weer gevonden! wat dus niet de bedoeling is
[ afbeelding ]
Dit gaat me wat te ver hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Fuctiaroze en paars zijn mijn lievelingskleuren dus mijn mannen doen gewoon mee!
Moet ook altijd wennen aan honden die zo schuin staan met hun rug,ik zie liever een rechte rug maar bij sommige rassen hoor het gewoon.
Zo vind ik koningpoedels geweldig maar als je soms die showkapsels ziet vind ik het zonde van de hond!
[ afbeelding ]
Zouden die eigenaren nou ik gezellig met hun hond ook zo gaan wandelen....als je zoiets voorbij ziet komen kom je toch ook niet meer bij! Volgens mij vlechten ze het in hun vrije tijd,toch?
Oh, ik zou dr echt zo mee over straat gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Fuctiaroze en paars zijn mijn lievelingskleuren dus mijn mannen doen gewoon mee!
Moet ook altijd wennen aan honden die zo schuin staan met hun rug,ik zie liever een rechte rug maar bij sommige rassen hoor het gewoon.
Zo vind ik koningpoedels geweldig maar als je soms die showkapsels ziet vind ik het zonde van de hond!
[ afbeelding ]
Zouden die eigenaren nou ik gezellig met hun hond ook zo gaan wandelen....als je zoiets voorbij ziet komen kom je toch ook niet meer bij! Volgens mij vlechten ze het in hun vrije tijd,toch?
Whaha, dat is het zelfde kapsel als die witte, alleen de kleur is andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit nog wel leuk
Ja te grappig he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef Belana het volgende:
wat een stelzo'n kaaltje en dan zo'n bos haar er naast
Oh, inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha, dat is het zelfde kapsel als die witte, alleen de kleur is anders![]()
Ik ben echt dol op poedels, maar ze lijken qua bouw, kop, en karakter ook echt veel op chineesjes
Ja die moeten ook getrimd maar daar heb je veel minder werk aan,minder werk dan aan Sjon en Bil denk ik .quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:54 schreef Belana het volgende:
het is zijn wel erg leuke foto's! Moeten bedlingtons nou ook zo getrimd? die vind jij toch ook mooi oh-oh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |