ow dat is erg lastig dan ja, Noes heeft nu de medium en die zit goed, maar zal binnenkort te klein zijn, dan moet ik de Large.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat koppie is gewoon te klein, dat blijft niet zitten
doe nog eens ff een foto, want ik ben ff kwijt wie jouw hond nou is, sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Same here. Het was altijd heel erg, dan stond ie echt in de ankers de andere kant op en kreeg ik hem bijna niet mee, wat een gewicht heb je dan ineens tegenNu loopt ie meestal wel mee maar kijkt dan nog wel even achterom en vergeet soms even mee te lopen. Daar moet ik nog meer op oefenen maar dat is zo irritant met loslopende honden die niet onder appél staan.
Ik wil Charlie dus niet belonen door hem met de andere hond te laten spelen als ie zo bezig is, maar ja, loslopende hond die dan tegen Charlie op staat te springen en dan kan ik weer van voor af aan beginnen
daar wil ik een filmpje van zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh met andere honden staan Bil en Sjon op hun achterpoten te gillen
Je kent al die stokstaart foto's toch wel?quote:
Als ik Charlie beloon met spelen terwijl hij in de ankers gaat zodra er een andere hond aankomt krijg ik hem nooit meer mee, not gonna happen hier. Als ie normaal doet mag ie gerust spelen, maar niet zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij mogen altijd spelen.
Maar vooral in de stad is het wel es echt te komisch als ze aan de overkant van de straat een vriendje zien en dan alletwee op hun achterpoten staan te gillen![]()
Ik heb dr maar 1 die trekt, en gelukkig trekt ie me niet om al zou ie het willen, maar vervelend is het wel, vooral omdat ie ook graag als een dulle door de lijnen van de rest jumpt, en dan in de knoop raakt en gaat krijsen of ik m slacht
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Belana het volgende:
[..]
doe nog eens ff een foto, want ik ben ff kwijt wie jouw hond nou is, sorry
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef RiftNL het volgende:
Mijn 2 doggies Django en Layka. Voor meer info: http://www.SiberischeHusky.info
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow ja Charliequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik Charlie beloon met spelen terwijl hij in de ankers gaat zodra er een andere hond aankomt krijg ik hem nooit meer mee, not gonna happen hier. Als ie normaal doet mag ie gerust spelen, maar niet zo.
[..]
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik em gezien heb,hij heeft zo'n lieve kopquote:
Wat een mooie die witte !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef RiftNL het volgende:
Mijn 2 doggies Django en Layka. Voor meer info: http://www.SiberischeHusky.info
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uit “den ouden doosch” :quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Billy showt helaas alleen naast de ring![]()
[ afbeelding ]
Ringtraining,zoals alles met geduld en beloning .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:32 schreef Belana het volgende:
hoe krijg je een hond in vredesnaam in zo'n houding?
Laat je niet voor de gek houden! Nee hoor, 't is een hartstikke lief beest, alleen soms wat te enthousiastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik em gezien heb,hij heeft zo'n lieve kop![]()
Ik ben ook voor Billquote:Oh-Oh,volgens mij heb ik het eerder gezegt maar ik vind Chill Bill wel je mooiste hond denk ik...vind em echt prachtig z'n kleur en kapsel helemaal geweldig en hij heeft ook echt een chinees koppie,ik zal wel gek zijn maar soms zie ik gewoon spleetogen bij em![]()
![]()
![]()
Gijs loopt hier prima aan de riem,Teun ook wel oke maar Joost is van pup af aan al een drama,krijg er wat van soms!!
Ik hoef er geen papiertje om ,neem hem/haar zo wel meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuke foto's allemaal.. die nakerdjes vind ik altijd zo schattig.
Vandaag lekker naar Soesterduinen gegaan met 2 van de 4..en met 2 nieuwe hondenvriendjes
en de vriendjes
[ afbeelding ]
Laten we erom vechten dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik hoef er geen papiertje om ,neem hem/haar zo wel mee![]()
(denk een haar )
bewondering voor al dat geduldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ringtraining,zoals alles met geduld en beloning .
Langzaam opbouwen in die houding neerzetten .
Wat is het?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik zie de foto al. Nee dat is een kerel haha;) Prachtige hond is het inderdaad.
[ afbeelding ]
Zelfs t-shirt en halsbandje op elkaar afgestemd van de vriendjes !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:18 schreef Guess. het volgende:
Nog maar een keertje,gewoon omdat ze zulke goed vriendjes van elkaar zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joost heeft zijn oude favorite slaapplek weer gevonden! wat dus niet de bedoeling is
[ afbeelding ]
Dit gaat me wat te ver hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Fuctiaroze en paars zijn mijn lievelingskleuren dus mijn mannen doen gewoon mee!
Moet ook altijd wennen aan honden die zo schuin staan met hun rug,ik zie liever een rechte rug maar bij sommige rassen hoor het gewoon.
Zo vind ik koningpoedels geweldig maar als je soms die showkapsels ziet vind ik het zonde van de hond!
[ afbeelding ]
Zouden die eigenaren nou ik gezellig met hun hond ook zo gaan wandelen....als je zoiets voorbij ziet komen kom je toch ook niet meer bij! Volgens mij vlechten ze het in hun vrije tijd,toch?
Oh, ik zou dr echt zo mee over straat gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Guess. het volgende:
Thanks
Fuctiaroze en paars zijn mijn lievelingskleuren dus mijn mannen doen gewoon mee!
Moet ook altijd wennen aan honden die zo schuin staan met hun rug,ik zie liever een rechte rug maar bij sommige rassen hoor het gewoon.
Zo vind ik koningpoedels geweldig maar als je soms die showkapsels ziet vind ik het zonde van de hond!
[ afbeelding ]
Zouden die eigenaren nou ik gezellig met hun hond ook zo gaan wandelen....als je zoiets voorbij ziet komen kom je toch ook niet meer bij! Volgens mij vlechten ze het in hun vrije tijd,toch?
Whaha, dat is het zelfde kapsel als die witte, alleen de kleur is andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit nog wel leuk
Ja te grappig he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef Belana het volgende:
wat een stelzo'n kaaltje en dan zo'n bos haar er naast
Oh, inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whaha, dat is het zelfde kapsel als die witte, alleen de kleur is anders![]()
Ik ben echt dol op poedels, maar ze lijken qua bouw, kop, en karakter ook echt veel op chineesjes
Ja die moeten ook getrimd maar daar heb je veel minder werk aan,minder werk dan aan Sjon en Bil denk ik .quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:54 schreef Belana het volgende:
het is zijn wel erg leuke foto's! Moeten bedlingtons nou ook zo getrimd? die vind jij toch ook mooi oh-oh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |