Haha, ja had gekund!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
maar Noes ,wat heb jij een groot hoofd
We dachten even vanmiddag:
[ afbeelding ]
Je hebt heerlijke woefiesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Lekker naar t bos geweest met 2 monstertjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whaa, wat is ze grootquote:
Whahaha nou ik zou het ook haast denken!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh, waar was dat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scheveningen,Visserij havenweg.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, waar was dat dan?
Mijnes zijn mooier hoor![]()
En Bil en Sjon hadden onmiddelijk met je herders willen spelen ook![]()
Maar ik zie daar 4 naakten , een lh chi en een puff denk ik.
Ik ken de hondjes volgens mij wel ergens van![]()
Heb je de namen van die van mij niet genoemd?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Scheveningen,Visserij havenweg.
Het zeewater was 6 graden ,ik heb een goed pak maar dat is me te gek
maar je zag ook geen enkele kitesurfer .
We gingen toen maar even het dorp in .
Tuurlijk,de garderobe ook
Er werd niet gespeeld een beetje de kat uit de boom kijken ,gereserveerd beschaafd
De eigenaresse had er in totaal 11 (honden)
Fok kon ze niet
Met drie he ik soms al het gevoel dat ik er niet alles uit kan halen wegens tijdgebrek.
Je hebt PMquote:Op maandag 14 februari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je de namen van die van mij niet genoemd?
Meestal kennen ze ze dan wel![]()
Ik ken best veel mensen met zoveel honden , dus daar kan ik het ook niet echt aan herkennen, de nakies staan dr ook allemaal met de kont op, maar die grote bruine chi komt me zo bekend voor
Noes vind jou ook wel aardig ,je moet alleen niet zo trekkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Belana het volgende:
ja en reken maar dat ze je omver kunnen trekken!
Ik heb van alles geprobeerd maar ben momenteel toch even aan de gentle leader, omdat ik Noes niet van het trekken af krijg.
.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Belana het volgende:
whehehehe
zelfs met de gentle leader presteert ze het nog.
iedere dag trainen we, maar ze heeft er volkomen schijt aan. andere commando's gaan prima en ze luistert ook goed als ze los is, maar aan de lijn moet en zal getrokken worden.
Ik blijf maar gewoon consequent trainen en op een dag valt misschien het kwartje wel.
Of haar 2e naam is stiekem Sjon....
Bij de cursus hier kreeg je volgens mij als tip om iets lekker ruikend in je hand te houden, en had dan obviously naast het lichaam houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Belana het volgende:
whehehehe
iedere dag trainen we, maar ze heeft er volkomen schijt aan. andere commando's gaan prima en ze luistert ook goed als ze los is, maar aan de lijn moet en zal getrokken worden.
Ik blijf maar gewoon consequent trainen en op een dag valt misschien het kwartje wel.
Ja dan gaat Sjon op zn achterpoten lopen en in mn handen bijten en raakt ie helemaal door de dolle, al kwijlendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij de cursus hier kreeg je volgens mij als tip om iets lekker ruikend in je hand te houden, en had dan obviously naast het lichaam houden.
Charlie blijft dan wel focussen op mijn hand, maar dat heb ik alleen in het begin ten tijde van de cursus geprobeerd. Nu werkt het het beste om de riem achter me langs te doen, en vasthouden aan de andere kant dan waar hij loopt. Als ie dan trekt gebeurt dat op gelijke hoogte ipv dat je hem omhoog trekt als je hem gewoon aan de riem hebt. Dat werkt hier als een tierelier. + je benen vangen het trekken op ipv je arm dus wat mij betreft sowieso een win.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan gaat Sjon op zn achterpoten lopen en in mn handen bijten en raakt ie helemaal door de dolle, al kwijlend![]()
![]()
En de gentle leader daar ontsnapt ie binnen 2 seconde uit
Das wat onhandig als je met 4 lijnen loopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Charlie blijft dan wel focussen op mijn hand, maar dat heb ik alleen in het begin ten tijde van de cursus geprobeerd. Nu werkt het het beste om de riem achter me langs te doen, en vasthouden aan de andere kant dan waar hij loopt. Als ie dan trekt gebeurt dat op gelijke hoogte ipv dat je hem omhoog trekt als je hem gewoon aan de riem hebt. Dat werkt hier als een tierelier. + je benen vangen het trekken op ipv je arm dus wat mij betreft sowieso een win.
Kijk over anderhalf jaar maar ,dan is ze door haar pubertijd .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Belana het volgende:
whehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |