quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een gedoe Zeeeend, wel lief dat je hebt aangeboden om te helpen.
Zijn je penwerkjes al weer werkende? Ik klik me steeds sufquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh, nieuw topic, ik zal zo ff een hele zwik filmpjes spammen dan
Als die zak i/d daar rustig kan staan valt het best mee met het snaaienquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb morgen weer een camera, dus kan ik mooi nieuwe foto's van mn honden maken.
Ik word bijna emo als ik hem zo lief zie slapen met een knuffelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft sinds zondag een nieuwe liefde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word er haast jaloers van![]()
Die eerste?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word bijna emo als ik hem zo lief zie slapen met een knuffel![]()
En ik vind dat grijs-zwart streep truitje echt zó mooi staan
Ja die eerste, hij staat echt zó mooi bij hemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die eerste?
Dat is zn pj die ik voor zn verjaardag maakte, die zit zoooooo geweldig, en is zo lekker zacht
Bedoel je met muis die Ikea rat? Of is muis een andere?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar Robijntje was love at first sight, net als Muis
Thnx!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Gala6183 het volgende:
Ohhh oh-oh jouw hondjes zijn echt te cute
Begrijpelijk, hij is echt mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Die tweede foto is mijn favochicofoto van vorig jaar
Jaquote:
Hij ligt echt met zn koppie over die knuffels te wrijven en te knorren van genot danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Belana het volgende:
ow ik vind die laatste echtmaar gewoon helemaal, dat geknuffel met zo'n knuffel, echt TE schattig
Ik zit net Noes en the pig te kijkenquote:
Wat een geweldige foto'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Muis is een of andere kringloopknuffel , dat is op kantoor zijn grote liefde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Muis had ie Poes, maar die is in de wasmachine overleden een keer, en toen heeft het heel lang geduurd voor er weer een knuffel kwam waar hij verliefd op werd.
Chico is een hondje met een verleden, hij heeft 4 jaar in een bench gezeten bij een fokker in een schuur, gewoon een ijzeren bench zonder deken of wat dan ook, en hij is onwijs dankbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:51 schreef Belana het volgende:
het is echt een megalief hondje denk ik he oh-oh?
zo 1 om op te vreten
Ja Nordy is gek ,heeft hij wel een hol of een bench met een hoes?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef GimmeGore het volgende:
Wij hebben noodgedwongen tot zaterdag iemand op de bank slapen.
En er is sinds hij hier overnacht niets meer gesloopt in de nacht.
Denk dat ik binnenkort maar een opblaaspop ofzo ga kopen om in de bank te leggen
We wandelen minstens 3 uur per dag met haar. Of minstens 2 uur wandelen en fietstraining of hardlooptraining.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ja Nordy is gek ,heeft hij wel een hol of een bench met een hoes?
Husky's houden niet van open ruimtes tijdens de slaap (onveilig)
Ras staat ook wel bekend om hun verlatingsangst,hoeveel uur ben je actief met hem bezig per dag?
Als je met z'n 2e een hond een bench in gaat dwingen lijkt het me bij voorbaat al logisch dat dat em niet gaat worden natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
We wandelen minstens 3 uur per dag met haar. Of minstens 2 uur wandelen en fietstraining of hardlooptraining.
Bench hebben we geprobeerd, maar daar wil ze no-way in.
En niet dat ze een beetje onwennig is, maar we moesten haar met zijn 2en erin krijgen, toen vloog ze er met de staart tussen de benen en oren plat in de nek weer uit. Dus we hebben hem gewoon laten staan, zo van misschien gaat ze vanzelf (lekkers erin gelegd, speeltjes erin gelegd, uiteraard haar eigen kleedje erin). Later hebben we er nog een kleed overheen gegooid, maar zolang de bench in de kamer stond, kwam ze gewoon niet meer in die hoek van de kamer.
Dus we hebben de bench weer weggehaald en er was niks meer aan de hand.
Oh maar dat doen ze hier ook hoor, allemaal op een kluitje, behalve Karel, die houdt daar niet zo vanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Aah die knuffelfoto's.
Hier liggen ze zo met elkaar haha..
wat een lelijk beestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Muis is een of andere kringloopknuffel , dat is op kantoor zijn grote liefde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Muis had ie Poes, maar die is in de wasmachine overleden een keer, en toen heeft het heel lang geduurd voor er weer een knuffel kwam waar hij verliefd op werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |