Alstublieft : http://www.taartbezorgen.nu/ ,doe mij de kip-kerrie met prei maar .quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch?), ik ben zo opgelucht.
Kan wel janken
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag, als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk
Haha, ik ga hem meteen bestellenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Alstublieft : http://www.taartbezorgen.nu/ ,doe mij de kip-kerrie met prei maar .
Ben niet zo'n zoetekauw
Je herkent het gelijk hoor, wat ze uit het bultje zuigenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch?), ik ben zo opgelucht.
Kan wel janken
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag, als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk
Thanksquote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh wat fijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een pak van mijn hart, je hebt zo een mooie dame![]()
![]()
![]()
Thanks voor het schrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je herkent het gelijk hoor, wat ze uit het bultje zuigenUit vetbultjes komt echt vet, beetje wittig (net als aan een runderlapje
) uit "andere" bultjes komt echt pus, beetje geelig.
Sylver had van alles watdus dat verschil konden we toen goed zien.
Fijn dat het een vetbultje was
fijn dat alles goed is!!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Kan wel janken
Ze zijn echt zooooooo leukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gelukkig was het een vetbult!
Nacho heeft ook wel wat bultjes.. maar dat zie je sowieso wel vaker bij oude honden. Ik ga met hem verder niet meer lopen kloten.
Vandaag lekker naar de hei gegaan met nog een andere hond erbij.
Nacho
[ afbeelding ]
Jules was ook mee
[ afbeelding ]
En Rex, 9 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan neem ik alleen Joost en Teun mee.....en Gijs in een dwangbuis!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we nog es met het forum gaan dan geef ik een gil, kun je mee
Wat heerlijk voor je hondjes en voor jou ook even prettig dat je rustig aan kon doen, terwijl zij lekker gewandeld hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn echt zooooooo leuk![]()
Mijn nakies ( naja Bil en Sjon, Chico niet hoor, die woont in de zomer nog het liefst in kleren) zijn vanavond in het donker meer dan een uur met de buuf meegeweest, aangelijnd, zonder jasjes
Ik zit al 4 weken thuis met een hele hardnekkige ontsteking in mn liesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:47 schreef Belana het volgende:
kan je niet wandelen momenteel dan oh-oh? whats up?
Tis de buuf waar ik normaal altijd samen mee wandel.quote:
Nordy is toch gesteriliseerd .quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:41 schreef GimmeGore het volgende:
Nordy piest bijna altijd met haar poot omhoog.
Ze tilt ook echt haar poot op om ergens tegenaan te plassen
Mijn beestjes met een identiteitscrisis
Hektor die denkt dat hij een grote macho is en Nordy denkt dat ze een mannetje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |