Wat een prachtige fotoquote:
Ik heb Zaterdag meteen gebeld of m'n (favoriete) DA deze week op de locatie in mijn buurt werkt. Maar dat was nog niet zeker, morgen wist ze meer. Mocht het niet zo zijn dan wacht ik een week, 7 dagen maakt in principe niks uit, alleen voor m'n eigen gemoedstoestandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, dat is ook iets waar ik onmiddelijk van in de stress zou schieten, maandag maar ff laten checken?
Oh wat een onwijs leuke dochter, dat koppiequote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Chico en dochter Jacky nog es, die lijken echt heeeeeeel erg op elkaar![]()
[ afbeelding ]
Nou, Billy herkent zijn broers wel degelijk, zijn moeder heeft ie totaal geen interesse meer in.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat grappig die familiefoto's!Herkennen ze dan elkaar ook echt? Of gaan ze niet anders met elkaar om dan met andere honden?
Of is dat een stomme vraag(geen idee wie de familie van mijn hond is haha, dus ik heb hier geen verstand van)
Jolie onze am bul vriendin?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een onwijs leuke dochter, dat koppie![]()
En zag ik daar Jolie met dat jongetje in de reeks foto's ook voorbij komen?
Wat bijzonder zo'n generatiefotoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
En hier op een show 4 generaties, van rechts naar links Chico, zijn zoon Cupido, Cupido's dochter Aida, en dan twee van Aida's dochters, Fatima en Fancy.
Je moet de Foekelaan hebben, en dan bij de Kiosk parkeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Belana het volgende:
waar op de soesterduinen moet je precies zijn om te wandelen? of is er maar 1 plek ofzo?
Ik twijfelde al even, maar ik hoopte het zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jolie onze am bul vriendin?
Nee, dat is Kenaj, een Engelse bul van iemand van het forum
leuk om een keer te doen van de zomer met de kinderenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet de Foekelaan hebben, en dan bij de Kiosk parkeren.
Vroeger was dat zo een leuke houten keet waar ze patat verkochten, nu is het jammer genoeg een wat luxer ding, maar ach.
Je kan dan de zandvlakte oplopen of er omheen wandelen.
Wij lopen altijd een ronde om de zandvlakte.
Ik vind die variatie zooooo leuk aan het ras.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat bijzonder zo'n generatiefoto![]()
Ik blijf me erover verbazen hoe verschillend de naakt en powderpuff zijn (ik zeg altijd Powerpuff in m'n hoofd).
Je weet echt niet wat je ziet als je daar de eerste keer die zandvlakte op loopt, het is er altijd schitterendquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Belana het volgende:
[..]
leuk om een keer te doen van de zomer met de kinderenhet is niet heeeeeel ver rijden hier vandaan, 1,5 uur ofzo. het ziet er zo mooi uit daar!
Die paaltjes zijn keihandig trouwens, als je ff ongestoort een patatje wil etenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ahw wat leuk de hele familie bij elkaar! Schatjes.
James gaat ook regelmatig naar zn broer toe, die 2 spelen wel een stuk wilder samen pff.
En Belana, je kan een paaltjesroute volgen in het bos en je kan gewoon over de zandvlakte lopen. Wij lopen eigenlijk alleen maar over het zand.
Wij gaan idd het liefst in het voorjaar en in de herfst.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
In de zomer vind ik het alleen niet zo relaxt daar haha, wat een woestijn is het dan. Dan ga ik liever ergens wandelen bij het water.
Als we nog es met het forum gaan dan geef ik een gil, kun je meequote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Guess. het volgende:
Ik wil ook naar de Soesterduinen nu ik al die foto's zo zie,is hier zo'n haalf uurtje vandaan,dus als het wat beter weer isHouden we Gijs wel aan de riem voor het geval ie een hufter-aanval krijgt!!
Oh dat is zoooooo leuk, zo een nestreunie!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Belana het volgende:
20 maart gaan wij met alle broertjes en zusjes van Noes en mams en halfzus naar Hargen aan zee om te wandelen met z'n allen, ik heb daar echt zin in!
Oooooooh wat fijnquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch?), ik ben zo opgelucht.
Kan wel janken
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag, als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |