abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93076956
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef _Multiply86_ het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een prachtige foto _O_ En de hond O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef oh-oh het volgende:

Pisces, dat is ook iets waar ik onmiddelijk van in de stress zou schieten, maandag maar ff laten checken?
Ik heb Zaterdag meteen gebeld of m'n (favoriete) DA deze week op de locatie in mijn buurt werkt. Maar dat was nog niet zeker, morgen wist ze meer. Mocht het niet zo zijn dan wacht ik een week, 7 dagen maakt in principe niks uit, alleen voor m'n eigen gemoedstoestand :% :')
Ik hoop zo ontzettend dat het een vetbult of iets anders is, wat geen kwaad kan.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:44:09 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_93077049
waar op de soesterduinen moet je precies zijn om te wandelen? of is er maar 1 plek ofzo?
stormy waters...
sailin'
pi_93077087
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:

Chico en dochter Jacky nog es, die lijken echt heeeeeeel erg op elkaar O+
[ afbeelding ]

Oh wat een onwijs leuke dochter, dat koppie :D O+

En zag ik daar Jolie met dat jongetje in de reeks foto's ook voorbij komen? *O*
  zondag 20 februari 2011 @ 21:45:56 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_93077180
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat grappig die familiefoto's! :D Herkennen ze dan elkaar ook echt? Of gaan ze niet anders met elkaar om dan met andere honden?

Of is dat een stomme vraag :X (geen idee wie de familie van mijn hond is haha, dus ik heb hier geen verstand van)
Nou, Billy herkent zijn broers wel degelijk, zijn moeder heeft ie totaal geen interesse meer in.
Maar zijn broers die begroet hij altijd luid grommend, ze vallen elkaar altijd heeeeeeel ruig aan, en dan zijn ze weer beste vriendjes, en de verhoudingen zijn nog precies zoals ze in het nest waren, dat is zo grappig!
Chico herkent zijn nakomelingen niet want die kende hij natuurlijk nooit echt, maar je pikt echt zo de honden uit zijn lijn er uit, en ze hebben heeeeel veel hele aparte dezelfde karaktereigenschappen, dus het is superleuk om ze zo nu en dan te ontmoeten vind ik O+
Chico was een van de eerste reuen in NL, en hij heeft drie nesten gehad destijds en met honden uit alle drie die nesten zijn hier kennels gestart, dus hij heeft inmiddels heel veel nazaten, en we ontmoeten ze op de gekste plekken.
Ik was es op Texel op vakantie, spraken we een vrouw met een powder puff teefje, dus ik vroeg van welke kennel ze kwam en van welke ouders ze was, en ja hoor, achterkleindochter van Chico :D
En op shows ontmoeten we mensen uit Engeland, Frankrijk, Zweden etc, die nazaten van hem bij zich hebben, echt supertof is dat vind ik.
Dit vind ik zo een gave foto, van rechts naar links Chico, zijn dochter Sara en haar zoon Beatle, en van Beatle is Billy dan weer een zoon, dus we moeten die foto dringend nog es overdoen, met Billy achteraan het rijtje :D

En hier op een show 4 generaties, van rechts naar links Chico, zijn zoon Cupido, Cupido's dochter Aida, en dan twee van Aida's dochters, Fatima en Fancy.

( Chico staat er vreselijk op, Cupido en Aida waren daar al doorgewinterde showhonden en multikampioenen, Chico deed voor het eerst sinds 8 jaar weer es een show :D )
En hier jaren later Chico en achterkleindochter Fatima nog es O+

We hebben een supergave digitale database, waarin je de lijn van je hond helemaal uit kan pluizen.
Dit is de link naar Chico zijn stamboom:
http://www.chinesecrested.no/pedigree.php?dog=30427&lang=no
Je kan alle nakomelingen helemaal uitpluizen en ook naar boven toe zoeken, het is echt heel erg tof vind ik O+
Iedereen kan zn eigen hond daar opzetten en foto's updaten, en gezondheidstesten en zo erbij zetten, en hoe oud ze geworden zijn, dus het is heel erg interessant ook nog es.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 20 februari 2011 @ 21:48:04 #230
176471 oh-oh
pi_93077320
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wat een onwijs leuke dochter, dat koppie :D O+

En zag ik daar Jolie met dat jongetje in de reeks foto's ook voorbij komen? *O*
Jolie onze am bul vriendin?
Nee, dat is Kenaj, een Engelse bul van iemand van het forum :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_93077391
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:

En hier op een show 4 generaties, van rechts naar links Chico, zijn zoon Cupido, Cupido's dochter Aida, en dan twee van Aida's dochters, Fatima en Fancy.
Wat bijzonder zo'n generatiefoto :)
Ik blijf me erover verbazen hoe verschillend de naakt en powderpuff zijn (ik zeg altijd Powerpuff in m'n hoofd :')).
  zondag 20 februari 2011 @ 21:49:40 #232
176471 oh-oh
pi_93077441
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Belana het volgende:
waar op de soesterduinen moet je precies zijn om te wandelen? of is er maar 1 plek ofzo?
Je moet de Foekelaan hebben, en dan bij de Kiosk parkeren.
Vroeger was dat zo een leuke houten keet waar ze patat verkochten, nu is het jammer genoeg een wat luxer ding, maar ach.
Je kan dan de zandvlakte oplopen of er omheen wandelen.
Wij lopen altijd een ronde om de zandvlakte.
( Groucho Marx )
pi_93077465
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jolie onze am bul vriendin?
Nee, dat is Kenaj, een Engelse bul van iemand van het forum :D
Ik twijfelde al even, maar ik hoopte het zo :D
pi_93077532
Ahw wat leuk de hele familie bij elkaar! Schatjes.

James gaat ook regelmatig naar zn broer toe, die 2 spelen wel een stuk wilder samen pff.

En Belana, je kan een paaltjesroute volgen in het bos en je kan gewoon over de zandvlakte lopen. Wij lopen eigenlijk alleen maar over het zand.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:53:14 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_93077716
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je moet de Foekelaan hebben, en dan bij de Kiosk parkeren.
Vroeger was dat zo een leuke houten keet waar ze patat verkochten, nu is het jammer genoeg een wat luxer ding, maar ach.
Je kan dan de zandvlakte oplopen of er omheen wandelen.
Wij lopen altijd een ronde om de zandvlakte.
leuk om een keer te doen van de zomer met de kinderen :Y het is niet heeeeeel ver rijden hier vandaan, 1,5 uur ofzo. het ziet er zo mooi uit daar!
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 februari 2011 @ 21:53:58 #236
176471 oh-oh
pi_93077768
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat bijzonder zo'n generatiefoto :)
Ik blijf me erover verbazen hoe verschillend de naakt en powderpuff zijn (ik zeg altijd Powerpuff in m'n hoofd :')).
Ik vind die variatie zooooo leuk aan het ras.
Alle kleuren kunnen en alle haartypes :D
En dat die ouwe kale van mij dan weer zo een witte fluffy dochter heeft bijvoorbeeld :D
Die lijkt dan weer sprekend op haar mama.
Sowieso zien we echt dat de Chicolooks terug blijven komen, zelfs nu in de zesde generatie.
Hij heeft hele sterke genen en komt uit een van de twee oudste lijnen.
Toen ik Beatle voor het eerst zag was ik op slag verliefd en wist ik dat ik daar een pup van wilde hebben, dat is een kleinzoon van Chico, en Dazzy, de mama van Billy, is een dochter van de halfbroer van Chico, dus het is echt lijnteelt, en Billy heeft veel trekjes van zijn mama maar ook van Beat en van Chico, das echt grappig.
Sjon komt uit hele andere lijnen en is echt in alles een hele andere hond :D
( Groucho Marx )
  zondag 20 februari 2011 @ 21:56:58 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_93077993
erg leuke foto's idd O+

het is maar 1 uur rijden zie ik nu, gaan we zeker doen deze zomer :Y
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 februari 2011 @ 21:57:24 #238
176471 oh-oh
pi_93078027
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Belana het volgende:

[..]

leuk om een keer te doen van de zomer met de kinderen :Y het is niet heeeeeel ver rijden hier vandaan, 1,5 uur ofzo. het ziet er zo mooi uit daar!
Je weet echt niet wat je ziet als je daar de eerste keer die zandvlakte op loopt, het is er altijd schitterend O+
Wij hebben de bosroute ook nog nooit gelopen, altijd de zandvlakte.
Het is vaak heeeeeeeeel druk op de parkeerplaats maar het is er zo ruim dat je altijd vrij loopt.
Heel grappig, we komen er vaak andere forumwandelingen tegen.
Ook een keer een hele kudde Leonbergers trouwens, en es een Duitse Doggenwandeling, echt heel erg leuk is dat :D
( Groucho Marx )
  zondag 20 februari 2011 @ 21:58:22 #239
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_93078095
Ik zou zo graag eens Fa Shi dr broertjes en zusjes zien O+
Ben zo benieuwd of die ook zo vreselijk slim zijn, of ook van die rare trekjes hebben.
Heb ooit eens een foto gehad van dr broer, precies Pim alleen dan veel voller in zn vacht, helaas contact verloren met waar Faas vandaan komt, en die was toen ook alweer een tijd opzoek naar baasjes van pups van Bonney en Tarras
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 20 februari 2011 @ 22:02:25 #240
176471 oh-oh
pi_93078405
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ahw wat leuk de hele familie bij elkaar! Schatjes.

James gaat ook regelmatig naar zn broer toe, die 2 spelen wel een stuk wilder samen pff.

En Belana, je kan een paaltjesroute volgen in het bos en je kan gewoon over de zandvlakte lopen. Wij lopen eigenlijk alleen maar over het zand.
Die paaltjes zijn keihandig trouwens, als je ff ongestoort een patatje wil eten _O-
( Groucho Marx )
  zondag 20 februari 2011 @ 22:04:19 #241
176471 oh-oh
pi_93078556
Van Karel ken ik alleen zn papa, en Frits zn vader heb ik ook een paar keer gezien, die leeft nog en woont nog bij de fokker O+
Maar die ken ik dan weer niet goed genoeg om er dingen van te herkennen zeg maar.
Sjon zn moeder heb ik een paar keer gezien, das net zo een loeder als dr zoon _O-
( Groucho Marx )
pi_93078839
In de zomer vind ik het alleen niet zo relaxt daar haha, wat een woestijn is het dan. Dan ga ik liever ergens wandelen bij het water.
  zondag 20 februari 2011 @ 22:23:49 #243
176471 oh-oh
pi_93080066
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
In de zomer vind ik het alleen niet zo relaxt daar haha, wat een woestijn is het dan. Dan ga ik liever ergens wandelen bij het water.
Wij gaan idd het liefst in het voorjaar en in de herfst.
In de zomer gaan we meestal met het forum naar Beach End in Noordwijk, daar mogen de honden het hele jaar los op het strand en die strandtent is ook geweldig leuk en hondvriendelijk ^O^
( Groucho Marx )
  zondag 20 februari 2011 @ 22:42:00 #244
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_93081283
Ik wil ook naar de Soesterduinen nu ik al die foto's zo zie,is hier zo'n haalf uurtje vandaan,dus als het wat beter weer is :) Houden we Gijs wel aan de riem voor het geval ie een hufter-aanval krijgt!!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 20 februari 2011 @ 22:45:22 #245
176471 oh-oh
pi_93081517
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Guess. het volgende:
Ik wil ook naar de Soesterduinen nu ik al die foto's zo zie,is hier zo'n haalf uurtje vandaan,dus als het wat beter weer is :) Houden we Gijs wel aan de riem voor het geval ie een hufter-aanval krijgt!!
Als we nog es met het forum gaan dan geef ik een gil, kun je mee :D
( Groucho Marx )
pi_93082361
Nou ik ga komende week zelfs 2 keer haha.. gaat lekker.

Hier vlakbij hebben we ook wel een mooi bos, lekker rustig. Daar loop ik vaak met James.
Soesterduinen is doordeweeks ook zo rustig. Is zo groot, dus je komt niet steeds honden tegen.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:30:30 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_93094846
20 maart gaan wij met alle broertjes en zusjes van Noes en mams en halfzus naar Hargen aan zee om te wandelen met z'n allen, ik heb daar echt zin in!
stormy waters...
sailin'
  maandag 21 februari 2011 @ 12:39:12 #248
176471 oh-oh
pi_93097099
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Belana het volgende:
20 maart gaan wij met alle broertjes en zusjes van Noes en mams en halfzus naar Hargen aan zee om te wandelen met z'n allen, ik heb daar echt zin in!
Oh dat is zoooooo leuk, zo een nestreunie!
( Groucho Marx )
pi_93100139
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch? :')), ik ben zo opgelucht. _O_ Kan wel janken :')
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag :o , als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk :Y
  maandag 21 februari 2011 @ 13:57:08 #250
176471 oh-oh
pi_93100338
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net bij de DA vandaan, ik wist niet wie er vandaag op het spreekuur zat, maar ben gewoon gegaan. Ik zit al 2 dagen te zweten als een otter van de zenuwen.
Cellen geprikt en het bleek een vetbult te zijn (klopt toch wel als ze het zeggen toch? :')), ik ben zo opgelucht. _O_ Kan wel janken :')
En nog even gewogen en prima op gewicht (normaal altijd geneuzel), wat een dag :o , als ik via het topic taart kon trakteren dan zat iedereen nu aan een stuk :Y
Oooooooh wat fijn *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ook een pak van mijn hart, je hebt zo een mooie dame O+
:* :* :*
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')